Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

4.225

søndag, 28. juni 2009, 02:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Svan

Citeret

Oprindeligt indlæg af tryllerylle
Så kommer jeg sgu med et (hvis jeg fornærmer nogen kan i bare se bort fra citatet)

Citat: Hey, man, first of all, I'm not your son. Second of all, did it ever occur to you that I might want to do something 'cause it's the right thing?
Hey, I'm the one with the dead brother, I'm the one who misses his girl, and I'm supposed to put up with your shit 'cause you're a spy? Big deal! Every woman on the planet's a spy!
Man, you guys can't even find Saddam Hussein! You know, if you told a woman, right now at 8:00 in the morning, that her husband was sleeping with Saddam Hussein, she'd be able to find Saddam by 8:00 that night, and say "Saddam, don't you ever come around my house no more!"
Hey, I did you a favor, OK? You called me! Now, if you ever talk down to me again, I will beat your ass so bad you'll be the only guy in heaven with a wheelchair. You better act right before you get smacked right, Bitch.

Det er nok ikke verdens bedste film, men der kommer mange guldkorn i den :clap:

Bad Company

måske ikke DEN beste men det er tæt på :D

svan har ihvertfald ret i det er bad company total ynglings film... :D

4.226

søndag, 28. juni 2009, 22:13

Person 1: You may run the risks, my friend, but I do the cutting. We cut down my percentage - uh, cigar? - liable to interfere with my aim.

Person 2: But if you miss you had better miss very well. Whoever double-crosses me and leaves me alive, he understands nothing about Tuco. Nothing!

4.227

mandag, 29. juni 2009, 01:51

aaahrr det er vist en klassiker med clinten :D

Den gode, den onde og den grusomme eller The Good, the Bad and the Ugly

4.228

tirsdag, 30. juni 2009, 01:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af vanto
aaahrr det er vist en klassiker med clinten :D

Den gode, den onde og den grusomme eller The Good, the Bad and the Ugly

Præcis ;)

4.229

tirsdag, 30. juni 2009, 23:40

person 1: you cant tell nobody swear to me you wont spread this around...

person 2: and he saw you ???

person 1: yerh he saw me - carve i'm fuck'd in the ass whit a pineapple on this.

person 2: what the hell did you say to him?

person 1: i say'd mr. mayor that is a good strong dick you got there and i see you know how to ues it - i ditten say shit and i ditten whait for him to say anything eather...

person 1: shit i am never gonna make rank now i will end up riding the boat or some shit like mcnoulty...

person 2: this is way beyond me paygrade we need to get whit someone who knows politics..

person 1: who do we know like that

jeg skal bare vide hvad de to personer hedder i serien og hvad serien hedder.. :D

den er meget svær hvis man ikke er fan af serien så jeg kommer med et par hints fra start

tror kun det er første season der er vist på dansk tv (TV2) der er lavede 5 seasons i alt

serien fremstiller 2 sider af samme sag en fra politets synspunkt og et fra de kriminelles

hvordan politiet gør alt for og fange de kriminelle og hvordan de kriminelle gør alt for og undgå og blive taget med nallerne i kage dåsen :D

serien forgår i Boltimore.. så er der heller ikke mere hjælp til og starte med

4.230

onsdag, 1. juli 2009, 17:58

jeg tror vi skal have et hint.

4.231

torsdag, 2. juli 2009, 10:03

Folk er vist lost her ;)

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

4.232

torsdag, 2. juli 2009, 11:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af vanto
person 1: you cant tell nobody swear to me you wont spread this around...

person 2: and he saw you ???

person 1: yerh he saw me - carve i'm fuck'd in the ass whit a pineapple on this.

person 2: what the hell did you say to him?

person 1: i say'd mr. mayor that is a good strong dick you got there and i see you know how to ues it - i ditten say shit and i ditten whait for him to say anything eather...

person 1: shit i am never gonna make rank now i will end up riding the boat or some shit like mcnoulty...

person 2: this is way beyond me paygrade we need to get whit someone who knows politics..

person 1: who do we know like that

jeg skal bare vide hvad de to personer hedder i serien og hvad serien hedder.. :D

den er meget svær hvis man ikke er fan af serien så jeg kommer med et par hints fra start

tror kun det er første season der er vist på dansk tv (TV2) der er lavede 5 seasons i alt

serien fremstiller 2 sider af samme sag en fra politets synspunkt og et fra de kriminelles

hvordan politiet gør alt for og fange de kriminelle og hvordan de kriminelle gør alt for og undgå og blive taget med nallerne i kage dåsen :D

serien forgår i Boltimore.. så er der heller ikke mere hjælp til og starte med

Har en kammerat der så "OZ" og brokkede sig over at tv2 kun sendte 1 eller 2 sæsonner, jeg har aldrig set serien og aner derfor ikke hvem der er hvem, men jeg skyder på at det er den :ph34r:

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

4.233

fredag, 3. juli 2009, 00:21

det er ikke OZ det er ellers en god serie....

politiet overvover (staveplade) de kriminelle vi en telefon aflytning som på eng. slag hedder?????

Idris Elba er også med i serien han spiller en af "gangsterne" han hedder Stringer Bell i serien han er også kendt fra American Gangster og RocknRolla for og tage 2 af de støere film han har været med i

4.234

lørdag, 4. juli 2009, 10:08

Tror vi skal have endnu et hint.

4.235

lørdag, 4. juli 2009, 15:21

jeg har lige givet citatet til en ven der er fan af serien og han kunne ikke gætte det var der fra så jeg tror ikke der er nogle der gætter det....

serien hedder The wire det er nok en af de beste serier der er lavet skal virkelig ses...

person 1 hedder Det. Thomas 'Herc' Hauk

person 2 hedder Sgt. Ellis Carver

den er her med givet videre til den første der har en citat...

4.236

lørdag, 4. juli 2009, 16:05

Så tror jeg da bare jeg tager den.
Følgende citat er fra en serie.

"Flip the switch and fire the headspade".

4.237

søndag, 5. juli 2009, 13:01

Argh.. jeg kunne ellers lige gætte den med telefonaflytnings-ledetråden :P

Kan se den har fået 9,1/10 og ligger side om side med Scrubs og Californication.. man burde være et skarn hvis ikke man fik set et par afsnit?

4.238

tirsdag, 7. juli 2009, 10:35

Jeg tror i skal have et hint, så here you go. Serien bliver sendt på tv2.

4.239

onsdag, 8. juli 2009, 13:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af redrolf
Jeg tror i skal have et hint, så here you go. Serien bliver sendt på tv2.

Vi bliver nød til at ha et til hint:-)

Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70

4.240

onsdag, 8. juli 2009, 15:10

jeg tager mig lige et skud i tågen: Lie to me ??

System :
Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu

4.241

onsdag, 8. juli 2009, 18:06

Serien foregår på en ø. Så tror jeg man kan gætte den.

4.242

onsdag, 8. juli 2009, 18:48

The Island? :))

Eller et vildt gæt.. Harper's Island? Aldrig set den..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (08.07.2009, 18:49)

4.243

torsdag, 9. juli 2009, 10:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
The Island? :))

Eller et vildt gæt.. Harper's Island? Aldrig set den..

Det er Harpers Island. Rigtigt, din tur.

4.244

torsdag, 9. juli 2009, 11:03

Citeret

So I guess this is where I tell you what I learned - my conclusion, right? Well, my conclusion is: Hate is baggage. Life's too short to be pissed off all the time. It's just not worth it. **** says it's always good to end a paper with a quote. He says someone else has already said it best. So if you can't top it, steal from them and go out strong. So I picked a guy I thought you'd like. 'We are not enemies, but friends. We must not be enemies. Though passion may have strained, it must not break our bonds of affection. The mystic chords of memory will swell when again touched, as surely they will be, by the better angels of our nature.'

4.245

torsdag, 9. juli 2009, 11:35

American History X :D

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

4.246

torsdag, 9. juli 2009, 13:29

YESSIR :P det var dælme hurtigt :cheers:

4.247

torsdag, 9. juli 2009, 17:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af KarGa
YESSIR :P det var dælme hurtigt :cheers:

Har ikke tal på hvor mange gange jeg har set den film ;)

Nå men her kommer der et nyt, ret nem faktisk :P

"The Chad is great, the Chad is great... The Chad is.. stuck.."

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Raidmax Horus MX Kabinet

Producenten Raidmax har været på banen siden 1988, hvilket giver dem over 25 års erfaring inden for branchen.
Læs Mere

QNAP TS-453mini 8 GB

QNAP er endnu engang vendt tilbage til Tweak.dk redaktionen, og denne gang med en noget kun anderledes 4-bays
Læs Mere

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Shots fired! AMD-forsker sabler NVIDIA GameWorks

Som I sikkert ved, så foregår der en evig krig mellem de to ærkefjender AMD og NVIDIA, og nu er der presset me
Læs Mere

Scammere på spil efter Windows 10 lancering

Enhver begivenhed, der skaber hype og medieomtale, er for scammere og snydepelse, som en flamme er for møl. De
Læs Mere

Sådan ser en photoshoppet Chris Pratt ud

Skuespilleren Chris Pratt, der som bekendt spiller en af hovedrollerne i eksempelvis den nye film 'Jurassic Wo
Læs Mere

Så flot kunne Jak and Daxter 4 være blevet

Naughty Dog, der står bag spillene om Jak og Daxter, havde store planer om netop et nyt spil i serien, men dis
Læs Mere

Ingen mods til Fallout 4 før 2016

Til november udkommer Bethesdas nye spil Fallout 4, men sidder du allerede nu og glæder dig til at se, hvad de
Læs Mere

Måske problematisk at fortryde Windows 10

Hvis du er hoppet over på Windows 10-vognen, har du måske lagt mærke til, at der i 'Indstillinger' er en knap,
Læs Mere

Det kommer Skylake til at koste

Intels nye Skylake-processorer er som bekendt på vej, og tænker du på, hvad de nye processorer kommer til at k
Læs Mere

Nu kan du fravælge updates i Windows 10

Som vi skrev den anden dag, så var en del af Windows 10 Technical Preview, at man kunne få en opdatering, der
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.