Vanguard.

  • 1. 30. januar.
    2. Ja.
    3. Ja.
    4. Fordi det er stort og omfattende og er ikke så simpelt som WoW.


    Jeg er ved at lave et dansk forum til det og har oprettet en IRC channel også. Mere om det senere, men i mellemtiden: #vsoh.dk @ Quakenet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • 1. 30 jan men vis du har per-order det kan du spille fra den 26 om natten.


    2: ja sku


    3: ja sku.


    Fordi det er meget stor og alt kan ske du har muligehed for at solo og vis du ville have hurtig exp og gode drop laver du en group. de har corpes run det ville siger vis du døde popper du op ved et alter. men unde dine ting kun dem som er soulbound til dig. og så midste du ca et par % exp. dem kan du få tilbage ved at løber efter dit corpes. men summoner du dit corpes ved alter få du ikke de exp tilbage og du midste penge og 15% skad på dine ting.

  • 1. 30. januar åbenbart.
    2. jeg tvivler.
    3. Det tror jeg ikke.


    Alt det der med at der er så mange ting, sagde man jo også om wow. Det er bare et spørgsmål om at det ikke er nyt længere, så er alt nok det samme igen. Ligesom i wow.
    Og selv hvis det er kæmpe, så er wow vist ikke klar til at gå til grunde endnu, og så længe der er wow med 8 millioner spillere, kan vanguard nok næppe blive kæmpe. Det er jo lidt den samme målgruppe.

  • Hvornår udkommer det? 30 januar
    Bliver det stort? ingen ide lidt ligeglad
    Vil du spille det? Fandeme nej kommer aldrig til at spillet noget der er ptp

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • hmm ja datoen har du fået af vide..



    om det bliver stort, hva tænker du på her?? mange mennesker?? så nej..
    stor verden tror jeg der bliver..


    tror jeg finder en trial af en art tror ikke jeg kommer til at spille det :)



    venter på Warhammer Online ;)

  • Tror ikke spillet bliver stort som WoW. Men jeg tror det vil tiltrække mange af de spillere der ikke længere finder WoW fornøjeligt. Tror nok det skal blive en succes!


    Kig i øvrigt her: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=78415&sid=

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Firedog
    lidt uenig :D men lad os nu se når det udkommer :)


    efter hva jeg har læst og hørt så bliver det bare endnu et online spil


    Tjah...afhænger jo af hvor dybt inde i det mand er. Spillet laves af tidligere EQ folk. Brad McQaid og flere. Så det er ikke et hvilket somhelst spil. Spillet har også elementer der er revolutionerende indenfor MMO genren.


    Giv det tid ;) Læs evt. reviews når de efterhånden dukker op på nettet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • jeg læser nu lidt for meget om MMO spil.. og som sagt selvom om det er tidligere EQ folk, så gør det jo ikke større??? eq 2 f.eks røg rimelig hurtigt ud af manges interesse 2 måneder efter release..


    sådan er der mange spil der gør, andre dør før men altså..



    men lad os nu vente og se hva der sker med det.. for mig virker det som en blandning af EQ, DAoC og lidt fra mange andre spil og så har den jo ellers noget som man sjældent ser at man sselv skulle lave sange osv f.eks, som bard..


    men glæder mig til at se release af det :)


  • Hehe ja. WoW har helt sikkert sat en ny standard. Det er svært for andre MMORPG spil at komme frem, og utænkeligt at et spil vil opnå samme succes. Men af hvad jeg har erfaret, er interessen for Vanguard altså meget stor.


    Er spændt på at se hvad de store spil sites siger til spillet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • tro ikke det bliver lige så stort som wow fordi vanguard der skal du bruge lidt hjerne og det skal du ikke rigtig i wow. forstå mig rigtig wow er lave så alle kan spille det og det er meget let at komme igang og det er let at level alt for let. Vg er mere for folke der også ville se lidt mere ind bare at dine mand siger ding vær 30 mn hehe. og der er meget lore i vg og det er der ikke så meget af i wow, jeg tro det bliver et spil der bliver fede jo længer vi kommer hen

  • En anden ting er aldersgruppen. Frit klippet fra en tråd på deres officielle forum.


    Teen:194
    Twenty:283
    Thirty:233
    Forty:79
    Older:38


    Teen%=23.4
    Twenty%=34.2
    Thirty%=28.1
    Forty%=9.5
    Older%=4.5


    57.6% of the poled are younger than 30
    62.3% of the poled are older than 19 and younger than 40


    http://forums.vanguardsoh.com/showthread.php?t=85753&page=31&highlight=age+players

  • nu sammenligner jeg ikke lige med WoW med hensyn til Interessen.


    og det med alders områder er lidt noget hø.. hvis en person fatter spillet og ikke wanker rundt så er man gammel nok.. alder siger som sagt ingen ting, det er modenhed du mærker ingame..


    og der er ikke mange som kender mange spil lyder det som om, alle sammeligner med de helt store.. men se her hvor mange MMO spil..


    og det er nok den største side omkring MMO...
    og her kan der også læse om alle dem der enten har closed beta eller prøvet Open beta, og alle reviews er der inde også osv..


    http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/0


    der er ikke bare 10 spil.. og største delen af disse som har en karakter over 7 har jeg prøvet :) dog nogle enkle ind i mellem som jeg har også har prøvet som har mindre :)


    men lad os nu vente og se til de udkommer.

  • Nu kan man jo ikke måle modenhed. Derfor er aldersmåling en temmelig god indikator.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless