Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 22. juli 2004, 11:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-

Citeret

Jeg har haft en Skoda i NÆSTEN samme farve.. tæller det mon?

Hvis din Skoda havde en V12 motor med 660 hk. så vil jeg sige JA :))

Hmm.. er ikke helt sikker på at den havde en V12 motor.. men husker tydeligt engang jeg havde den oppe at køre 120. ;)

22

torsdag, 22. juli 2004, 11:45

Citeret

Hmm.. er ikke helt sikker på at den havde en V12 motor.. men husker tydeligt engang jeg havde den oppe at køre 120. ;)

Hmmm, det er vel næsten også det samme.... Godt nok kun 1/3 del af hvad en Enzo kører - Men det er jo bare små ting.... ;)

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

23

torsdag, 22. juli 2004, 12:12

Jeg mener bestemt at min morfar, som jeg fik den af, sagde at den var ned-droslet.
Hmm.. eller også sagde han jeg jeg bare kunne få den for den ikke var noget værd.. en af delene i hvert fald..

24

torsdag, 22. juli 2004, 12:17

:))

IME 1337 24/7 TBH!

25

torsdag, 22. juli 2004, 12:48

Jeg smider lige lidt flere så - Godt nok en del gamle og ikke alle ligefrem en "parkering", men meget sjove/anderledes :

Den lokale bus :roller:

Det kan kun være en kvinde :))

Et skud og den er klar igen ;)

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Henrik-" (22.07.2004, 12:50)

26

torsdag, 22. juli 2004, 12:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Slammand

Citeret

Damn det må være dyrt! 8o
En bil til 2 mio. $(uden dansk afgift) samtidig med at man skal have eget en F50 og F40, bare for at få muligheden for at købe den 8o
Lad mig græde ;(

hehe du behøver da ikke at have ejet en tidligere model for at køben den på billedet.... alle menesker med £ nok til at betale hvad der står på prisskildet får en med hjem...

Fed7haS

"Life Sucks Get A Fucking Helmet" - Denis Leary

27

torsdag, 22. juli 2004, 13:23

Citeret

hehe du behøver da ikke at have ejet en tidligere model for at køben den på billedet.... alle menesker med £ nok til at betale hvad der står på prisskildet får en med hjem...

Forkert !! Alle ejeren af en ny Ferrari Enzo bliver chekket - Og de skal også have ejet tidligere modeller for overhoved at blive taget i betragtning. Det har selføgelig noget med penge at gøre, men bare fordi du måske havde pengene til at købe en er det slet ikke sikkert at du kan, eftersom det bliver stillet bestemte krav til dig af Ferrari.

Edit: Regner med du mener en ny Enzo og ikke en smadret en som den på billed -

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (22.07.2004, 13:30)

28

torsdag, 22. juli 2004, 13:56

Citeret

Citeret

Hvis din Skoda havde en V12 motor med 660 hk. så vil jeg sige JA :))
quote]

det tætteste en skoda kommer er vist hvis man bruger viske motoren fra en f40 LOL

29

torsdag, 22. juli 2004, 13:59

Citeret

Citeret

Forkert !! Alle ejeren af en ny Ferrari Enzo bliver chekket - Og de skal også have ejet tidligere modeller for overhoved at blive taget i betragtning. Det har selføgelig noget med penge at gøre, men bare fordi du måske havde pengene til at købe en er det slet ikke sikkert at du kan, eftersom det bliver stillet bestemte krav til dig af Ferrari.

Edit: Regner med du mener en ny Enzo og ikke en smadret en som den på billed -

hehe glem det :) den regl du snakker om findes ikke... har du pengende er du ude og køre... (om du får den forsikret er en anden snak)

Men vis mig et Officelt link der bakker din påstand op og jeg kaster mig i støvet og giver dig ret :D

Fed7haS

30

torsdag, 22. juli 2004, 14:20

Citeret

det tætteste en skoda kommer er vist hvis man bruger viske motoren fra en f40 LOL

Hehe, det kan du have meget ret i - Kan da bare huske at der var en Opel Rekord C fra 1967 i Vmax hvor der var smidt en Viper V10 motor i - Så hvis det kan lade sig gøre, så må det vel heller ikke være umuligt at smide en Ferrari V12 motor i en Skoda :))

Citeret

hehe glem det den regl du snakker om findes ikke... har du pengende er du ude og køre... (om du får den forsikret er en anden snak)

Men vis mig et Officelt link der bakker din påstand op og jeg kaster mig i støvet og giver dig ret

Fed7haS

http://www.jp.bilzonen.dk/bilnyt/artikel…der=1:aid=13392

Der står en lille smule om det, dog meget begrænset :

"Den eksakte pris kendes ikke. Det gør heller ikke så meget, for man kan ikke bare gå ind i en Ferrari-forretning og købe en Enzo. Man bliver inviteret til at købe, hvis man er et kendt navn i Ferraris kundekartotek. Det vil med andre ord sige, at man skal have købt en eller flere Ferrarier for at få lov til at betale det samme som prisen for en villavej; med danske afgifter er vi i prislejet 15 til 20 millioner kr.

Enzo fremstilles alene i 349 eksemplarer, og vi erfarer, at der blandt de indbudte købere er én dansker."

|^|Dell Inspiron 6400

31

torsdag, 22. juli 2004, 14:54

Jeg sagde officielt... ikke avis links...

Fed7haS

32

torsdag, 22. juli 2004, 14:57

vildere grumme parkeringer der... synd og skam ... hehe, der er jo en masse fed biler ;) ...

33

torsdag, 22. juli 2004, 15:03

Citeret

Jeg sagde officielt... ikke avis links...

Du vil have et link direkte fra Ferrari eller hvad inden du tror på det ?(

Fordi det fra en Avis chekker de jo også deres kilder inden de skriver sådan noget. En Ferrari Enzo ( F60 ) bliver jo kun produceret i 349 eks. ¨så du tror vel ikke bare at de "smider" dem ud til folk som bare har pengene ?( En så eksklusiv Ferrari som deres FXX modeller handler om lidt mere en kun penge - De er toppen af toppen som kun bliver solgt til personer som ved hvad de har med at gøre -

Og jeg kommer nok til at have lidt svært med at skaffe det link direkte fra Ferrari eftersom et firma som dem ikke ligefrem smider sådan noget op på deres hjemme side.

Kan måske prøve at få et svar fra Ferrari Danmark, men det bliver så ikke idag.

|^|Dell Inspiron 6400

34

torsdag, 22. juli 2004, 15:11

Selvfølgelig vil jeg da have et bevis fra firmaet selv... alt andet er jo 3 hånds slader...

Men jeg nægter simbelthen at tro at et firma hvis primære beskeftigelse det er at tjæne penge ikke vilde sælge en bil hvis du stod med kontanter...

Fed7haS

35

torsdag, 22. juli 2004, 15:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
Selvfølgelig vil jeg da have et bevis fra firmaet selv... alt andet er jo 3 hånds slader...

Men jeg nægter simbelthen at tro at et firma hvis primære beskeftigelse det er at tjæne penge ikke vilde sælge en bil hvis du stod med kontanter...

Fed7haS

Det er mere end bare at sælge biler, de sælger livsstil! ...

Se nu lige hvis nu Hr. Hansen havde vundet det helt store i lotto, så kunne han daffe ned og købe den vildeste Farrai, right ? ...

Så vil Mr. Pop-U-Lær jo ikke købe den, når Hr. Hansen også kører rundt i den.

Kan du følge mig ?

36

torsdag, 22. juli 2004, 20:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk

Citeret

Citeret

En bil til 2 mio. $(uden dansk afgift) samtidig med at man skal have eget en F50 og F40, bare for at få muligheden for at købe den 8o
Lad mig græde ;(

Bare læs her:

"Før en kurve træder du på bremsen, og de keramiske Brembo-bremser hugger i og yder en næsten lige så imponerende præstation som motoren. Faktisk kan man gå fra nul til 200 km/t. og tilbage til nul igen på mindre end 15 sekunder. "

Prøv du at gøre det i en skoda ;)

37

torsdag, 22. juli 2004, 20:18

haha det er sku nogle fine billeder i har fundet ! :))

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

38

torsdag, 22. juli 2004, 20:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af WalrosMcFisk

Citeret

Citeret

Citeret

Lad mig græde ;(

Bare læs her:

"Før en kurve træder du på bremsen, og de keramiske Brembo-bremser hugger i og yder en næsten lige så imponerende præstation som motoren. Faktisk kan man gå fra nul til 200 km/t. og tilbage til nul igen på mindre end 15 sekunder. "

jaaah ? ... bare med lidt chipt. og en go turbo, så skal du bare se ... ;) ... hehe..

39

torsdag, 22. juli 2004, 20:35

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Lad mig græde ;(

Bare læs her:

En skoda gør det så hurtigt, at man ikke engang når at se det sker! 8o :T

40

torsdag, 22. juli 2004, 20:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zigiro

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Lad mig græde ;(

Bare læs her:

En skoda gør det så hurtigt, at man ikke engang når at se det sker! 8o :T

ja.. når du drejer hovedet for at se hvor den bliver af, kan du ikke se den fordi den ikke kan starte :P

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.