Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af DmK
tror du ikke nærmere grunden til du ryger ind og de går fri er de alle var under 10 år
ps fed maskine
Sikke dog en kommentar Der var nu kun en af de 3 der gik fri, dog fik de rimelig milde straffe efter min mening, for at trække og svinge en kniv, og til trods for at der var 6 vidner - bla. 3 dørmænd, der så mig blive angrebet fuldstændig uden grund. At jeg så kan rive dem alle 3 hurtigere end de kunne opfatte noget, gør så mig til den slemme fyr i sammenhængen
Surt.
Folk der går med kniv er da bare nogle wankers!
"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei
"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"
Oprindeligt indlæg af Dyas
men det er da bestemt også en god nok grund til at smide billeder op.....det kunne jo være man kunne fristes til noget til bilen.....
hmm lige pt en A6 3.0 TDI quadro
hvad er det du vil lave til bilerner ? har du lavet noget før ?
En Audi er jeg altid frisk på at lave lir til
Ja, jeg har drejet på CNC'er i et års tid, dog de store industrielle maskiner. Primært er det indvendig styling, såsom gearknopper, pyntelister osv osv.
ahhh ok.....i will keep in mind...hvis jeg ser noget jeg må have så melder jeg mig da lige :-) så ser vi om du kan dreje det
Alt under fælge, og karosseridele, skulle ikke blive et problem - Hvis jeg blot får en tegning, eller ihvertfald en skitse..
Vi kan ramme dine luftkanaler osv ind i 24 karat guld, og pedalerne også?
haha :hb: ja det er tomat-gear .....måske man skulle begynde at kigge på lidt styling man kunne lave pis det koster penge.....jeg har lige brugt en del på min nye spand også
haha :hb: ja det er tomat-gear .....måske man skulle begynde at kigge på lidt styling man kunne lave pis det koster penge.....jeg har lige brugt en del på min nye spand også
Ja, og jeg har lige informeret konen om at jeg skal have adresse i Tyskland.. Fandt en 03'er RS6'er jeg ikke kunne modstå til 160k
Hun bad mig kigge efter en familie-vogn, hvorfor så ikke også en der kan rykke sig
den er model 2005 reg. dec 2004.....ja du skal have adresse dernede...men proforma adresse er ret farligt
næste project bliver nok at finde nogle sommersutter til den
Jeg har et sæt 20" der passer på sådan en apparat.. De kommer fra min 740i der blev solgt ;D
Men yup, de der proforma er da lidt kringlede, men.. Jeg kan jo faktisk lave det lovligt - Bilen skal hver 3. måned være hjemme i tyskland i 72 timer.. Det kan jo godt organiseres..
Det giver bare bonus hos konen, at tage på weekend hver 3. måned
jeg er ikke så meget inde i reglerne.....men kan huske at der var en del i KBH der havde svenske proforma adresser og det blev opdaget for mange af dem
ja den slags tiltag med extra ferie giver bonus ved konerne og derfor bunus til os selv bagefter
Det var da ellers en skæg lille sag du har fundet dig der, må indrømme at jeg først grinede lidt hånligt da jeg så den. Tror den mindste CNC maskine jeg har arbejdet ved, har vejet over to ton og den største fyldte som et mindre parcelhus (inkl. sorteringsbånd og føder)
Men den er garanteret super til, at lave programmer og øve sig på. Man får nok ikke de store fræse projekter lavet på sådan en fætter.
Men mænd kendetegnes ved størrelsen på deres legetøj, og en rigtig mand har sin egen CNC maskine
Chieftec DragonMidi 580W PSU E5200@3,1GHzZalman s9500 4GB KingstonHyperX PC8500, 2x320GB 7200.10, 2x500GB 7200.10, NEC 4571A, , HIS HD5850 1024MB, Asus P5QL-EM Chieftec DragonMidi 500W PSU E8400@3,6GHz Zalman s9500 8GB KingstonHyperX PC8500, 200GB 7200.7, 1x320GB BaracudaES, 1xRaptor 1 , NEC4551A, Sapphire Vapor-X HD4890 1024MB, Asus P5QL-E Antec 300, 1000W PSU E8600@4GHzZalman s9500 8GB KingstonHyperX PC8500, 1x320GB 7200.12, 1x250GB 7200.11, NEC 4571A, Crossfire Asus HD4870EAX 512MB+Sapphire HD4870 512MB, Asus P5Q-Deluxe Acer4651LMI,2GB DDR2,6600Go
AcerAspireOne, A150@1,5GB ram og 500GB HD. 2xSamsung 940B,2xAcer24"
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "jesdals" (01.05.2009, 08:43)
Alligevel et kvantespring fra en CNC maskine til en volvo 740i.
Jeg har det sådan med biler der drøner rundt her i landet på udenlandske plader at de er simpelthen bare ikke det samme værd.
Og før eller siden får SKAT fat i ejermændende og så blir det for alvor dyrt.
Gør som os andre køb en på danske palder og lev med det.
Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
OCZ Vertex 3 Series Solid State Disk 120 GB
1000gb Seagate 7200.10 (lager) Gigabyte GV-R797OC-3GD T&T 850watt
LG GGWH20L Super Multi Blue
LIAN LI PC-6070B
Windows 7 Ultimate