21

søndag, 25. maj 2003, 22:01

Citeret

Originally posted by learner

Citeret

Originally posted by hind
syntes bare du er rimelig heftig til alt det der med comp. fandme respekt man!! drømmer om at blive mindst lige så go som dig engang!! jeg vil gerne være datalog! :D :D

drømmer om at blive mindst lige så go som dig engang!! :))

get a life :mm

få dig et liv selv!! hvis du syntes det er så latterligt hvorfor fanden bruger du så tid på det?? :mp
[/QUOTE]

tid på hvad??

22

søndag, 25. maj 2003, 22:04

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

syntes bare du er rimelig heftig til alt det der med comp. fandme respekt man!! drømmer om at blive mindst lige så go som dig engang!! jeg vil gerne være datalog! :D :D

Okey. Det tager jeg som en kompliment.... Kender dog en del hel som jeg kan lære en del af og som jeg har lært en del af. Altid en god ting at lære nye ting. Det bliver man jo aldrig færdig med...

Min kæreste sted-far er fx en Computer-Einstein.... *G*.... Ej, det er at overdrive, men han er for vild.... Han er IT-ingeniør blandet andet og har tonsvis af MS, Novel og andre certifikater...

...plus en masse jeg ikke nåede at opfatte. *G*

Datalog er dog for tørt for mig..... Er ikke lige en af de typer som kan sidde ned af tvang længere tid af gangen. Det er derfor jeg er begyndt hos TDC. Er kommet til den del i mit liv hvor jeg vil have frisk luft og lidt farve i ansigtet. *G*

forståeligt nok!!

hvis jeg har forstået det rigtigt så er datalog en lang uddanselse hvor man skal lære at lave programmer, og lære om computerens oppygning, og så lære om alle de der små dingenoter (kan ikke lige huske hvad de hedder) der sidder på alt i computeren!! er der ikke meget rigtig??

hvad kommer man da fx til at arbejde med som datalog??

P.S. hvis du syntes denne samtale er for kedelig må du godt lade være med at svare!!

23

søndag, 25. maj 2003, 22:27

Nogen gange kan jeg godt.. Men hvis jeg er træt så går det helt galt hehe ..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

24

søndag, 25. maj 2003, 23:28

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

jeg vil godt lige spørge dig grillrotte!! har du egentligt en uddanelse baseret på computer??

Ikke ud over at jeg har arbejdet som sysadmin på en IT-skole samt undervist i IT på HF. Så har jeg også læst IT på A-niveau. Det er vist det hele..

Men i fritiden er det jo bare en slags hobby eller hvad man nu kan kalde det. Sådan har det været siden jeg fik min første PC dengang for lang lang tid siden. Det var en 396 SX 16 mhz med 20 MB HDD. *G*

SNYD! Allerede DER var din hurtigere end min. Jeg havde(Har stadig på loftet) en 386 sx 8 mhz også med 20 mb hd.
:-D

[Workstation]Intel i7-2600K
Asus Maximus IV Extreme-Z
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
Samsung 850 Evo 256GB (System)
Samsung 850 Evo 512GB (Games)
4x4TB (Storage)
Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
Corsair 800D | Corsair HW850

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.