Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

torsdag, 24. april 2003, 14:21

Citeret

Originally posted by xentor
Hvorfor udtaler jeg mig om noget jeg ikke ved noget om?

og hvad står det der *G* for?

Fordi du ikke ved hvad jeg har testet. Derfor...

*G* står for at du er til grin..... kort sagt. ;)

62

torsdag, 24. april 2003, 14:21

Citeret

Originally posted by Disco``

Citeret

gu er det da virtigt! jeg snakker om om I har prøvet at teste P4 mod AMD? Men grillrotten har sikkert ikke prøvet en skid, han sider jo og fetter med hans AMD, amd er da en om cpu, altså til spil osv. men til alt andet, fx cad, grafik og såden suger den jo den brede, der går ALT for tit ned!

der tar du gruelig fejl min ven amd er er faktisk bedst af de 2 til kontor opgaver og den slags men intel rykker fra den i spil og tung grafik ergo du sidder og er rigtig meget uvidende om det du udtaler dig om

ej mand nu stopper i sku, p4 er sku da "kendt" for at være den mest stabile

63

torsdag, 24. april 2003, 14:22

Citeret

Originally posted by Disco``

Citeret

gu er det da virtigt! jeg snakker om om I har prøvet at teste P4 mod AMD? Men grillrotten har sikkert ikke prøvet en skid, han sider jo og fetter med hans AMD, amd er da en om cpu, altså til spil osv. men til alt andet, fx cad, grafik og såden suger den jo den brede, der går ALT for tit ned!

der tar du gruelig fejl min ven amd er er faktisk bedst af de 2 til kontor opgaver og den slags men intel rykker fra den i spil og tung grafik ergo du sidder og er rigtig meget uvidende om det du udtaler dig om

Disco det hjælper ikke at diskutere med ham. Han tror at hans ord er lov...

VI 2 kan blive om at både Intel og AMD har nogle fordele og ulemper, men det kan uvidende tåber som ham jo ikke forstå. ;)

64

torsdag, 24. april 2003, 14:23

Ved du hvad jeg har testet? Ved du hvad jeg har sidet i MANGE timer og arbejdet med? Ved du hvor >11 år det er at skrive *G* bruger du også fx muZ og alle andre ord med "Z"?

65

torsdag, 24. april 2003, 14:24

i hvilken verden er den mest stabil tror du lever i fortiden selvom jeg aldrig ville eje et amd system igen kan man ikk se borte fra at amd er ved at komme godt med i alt

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

66

torsdag, 24. april 2003, 14:24

Citeret

jaja... lev bare videre i din egen lille verden.

Jeg gider ikke engang komme med argumenter hvorfor du tager fejl i noget at det du siger for du hører jo ikke efter alligevel. Så er det jo bare spild af tid og jeg gider ikke spilde min tid... Slet ikke på folk som ikke har fortjent det. ;)

67

torsdag, 24. april 2003, 14:25

Du snakker somom at du er gud, tpd da, det eneste musik du høre er sikker, the one and only? Og så sidder du og fantasere med at det er dig der synger den sang!

68

torsdag, 24. april 2003, 14:25

Citeret

Ved du hvad jeg har testet? Ved du hvad jeg har sidet i MANGE timer og arbejdet med? Ved du hvor >11 år det er at skrive *G* bruger du også fx muZ og alle andre ord med "Z"?

jaja.... whatever..... Når du har noget fornuftigt at skrive og nogle argumenter der holder samt nogle udtagelser som ikke bygger på infantilt gætteri, så kom igen....

69

torsdag, 24. april 2003, 14:26

Citeret

Du snakker somom at du er gud, tpd da, det eneste musik du høre er sikker, the one and only? Og så sidder du og fantasere med at det er dig der synger den sang!

Øhh... Er du 8 år eller bare enormt barnlig og umoden af din alder ?...

70

torsdag, 24. april 2003, 14:26

Citeret

ok om deet er mig eller rotten du taler til nu er du sg ved at ramme et punkt der hedder jeg sviner folk til fordi jeg ikk kan forsvare hvad jeg siger mere

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

71

torsdag, 24. april 2003, 14:28

jamen, hvordan vil du argumentere? AMD score flere point i 3D mark, og så kommer de fleste og siger at amd er bedst pga en test som man ikke kan regne en skid med! man kan først mærke hvad der er bedst når man har sidet ved en computer i mange MANGE timer, såden er det bare, tests betyder ikke en skid efter min mening, der kan der slef godt være at det ikke passer, men en test kan jo ikke rigtig teste om den er stabil, man kan self køre prime eller lign. men stadig man skal ikke altid kun regne med hvad computeren siger!

72

torsdag, 24. april 2003, 14:29

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Jeg gider ikke engang komme med argumenter hvorfor du tager fejl i noget at det du siger for du hører jo ikke efter alligevel. Så er det jo bare spild af tid og jeg gider ikke spilde min tid... Slet ikke på folk som ikke har fortjent det. ;)

Hvad er det der så? er det ikek at svine folk til? Det siger du så at det ikke er, men hvad er det så?

73

torsdag, 24. april 2003, 14:31

ja, Disco``, det passer at amd har lavet noget der kørte godt, men de har ikke lavet noget der er super godt! De har ikke lavet noget som folk bare siger "WOW" til!

74

torsdag, 24. april 2003, 14:33

hmm bare det at side at AMD er ustabil må siges at være noget af en fejl.. !?

hvis lortet er ustabilt er det vel primært pga motherboardet .. eller ram ..
jeg har i hvert fald aldrig hørt om en direkte ustabil CPU

og om man vælger Amd og P4 er ved at være lidt af en smagssag.. begge dele har deres gode og dårlige sider ..

så stop den Amd vs Intel krig for i bliver aldrig enige ..

det samme som at overbevise en nybegynder med Asus board om at der altså også findes andre mærker.. men dem nede i Fona sagde det jo det var kanon ..
(eller noget )

75

torsdag, 24. april 2003, 14:36

Citeret

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Hvad er det der så? er det ikek at svine folk til? Det siger du så at det ikke er, men hvad er det så?

Det er som jeg skriver det... At det er spild af min tid at skrive til en som ikke engang kan føre en fornuftig og voksen samtale uden at begynde at svine folk til og komme med påstande som langt fra holder vand. Mere er der ikke at sige til det.

76

torsdag, 24. april 2003, 14:37

Citeret

ja, Disco``, det passer at amd har lavet noget der kørte godt, men de har ikke lavet noget der er super godt! De har ikke lavet noget som folk bare siger "WOW" til!

ok hvad har intel lavet som folk har sagt wow til ?
første p-4 var en bummert så vælger de ikk kun at give den ddr ram men de skifter lige socket type hvilket er et minus
så kommer de med HP hurra for det og laver PE chipsettet som understøtter HP fedt tænker man så og køber sig sådan et få at finde ud af man kan købe et nyt for at få fuld understøttelse

ved godt jeg taler ned om intel lige nu selvom jeg sværger til dem men ærligt de skifter sg for meget ud få hurtigt så mit spørgsmål er hvor præcis har du sagt WOW uden det har kostet dig et nyt mobo osse ?

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

77

torsdag, 24. april 2003, 14:37

Citeret

Originally posted by PLauGe
hmm bare det at side at AMD er ustabil må siges at være noget af en fejl.. !?

hvis lortet er ustabilt er det vel primært pga motherboardet .. eller ram ..
jeg har i hvert fald aldrig hørt om en direkte ustabil CPU

og om man vælger Amd og P4 er ved at være lidt af en smagssag.. begge dele har deres gode og dårlige sider ..

så stop den Amd vs Intel krig for i bliver aldrig enige ..

det samme som at overbevise en nybegynder med Asus board om at der altså også findes andre mærker.. men dem nede i Fona sagde det jo det var kanon ..
(eller noget )

Kort sagt.... 100 % enig. ;)

78

torsdag, 24. april 2003, 14:38

nej amd er ikke direkte ustabile, men de er ikke nær så stabile som p4, det kan self være mit board det har været galt med!

Men en anden ting, som sikkert også kan foretsætte evigt :|, hvorfor er Asus dårligt? Det fatter jeg ikke, jeg har et p4pe og et GB GA-8PE667 Ultra, og mit pap4 køre da mindst lige så godt som det BG! og der vil jeg igen sige at p4pe er da "kendt" for at være et af de bedste!

79

torsdag, 24. april 2003, 14:41

Måske en ting som i ikke regner en skid med igen, men jeg har sagt wow til at p4 er stabil!

og at man skal skifte board for at skifte cpu og???? Hvis det ikek var såden, skulle vi så allesammen side med vores gamle p1 mobos???

80

torsdag, 24. april 2003, 14:43

Citeret

Måske en ting som i ikke regner en skid med igen, men jeg har sagt wow til at p4 er stabil!

og at man skal skifte board for at skifte cpu og???? Hvis det ikek var såden, skulle vi så allesammen side med vores gamle p1 mobos???

du bliver ved at snakke om stabilitet hvor er det præcis du mangler stabilitet ved et amd sys og hvad udsætter du din p-4 for siden en amd er for ustabil til dig

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

Seneste tests og artikler

0

ASUS X99-A

Vi har efterhånden set på et p
Læs Mere

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Så er der en stak Apple iPad Air 2 reviews online

Længe ventet er dne nye Apple
Læs Mere

0

Samsung releaser Samsung Galaxy S5 Plus

Samsung har lidt uset sneget e
Læs Mere

0

Lækket benchmarks af iPad Air 2 ser lovende ud

Nyeste skud fra Apple i deres
Læs Mere

0

En ny nådesløs helt i en brutal verden.

ASSASSIN’S CREED® UNITY
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.