Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

lørdag, 6. november 2004, 16:21

vis du har prøvet alt det du ka og det er uden held
ville jeg nok tage PCen / kassen med til en IT Suporter og se om de ka finde ud a hva der er galt
du ska nok regne med at det koster ;)

profil: http://www.bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=260585

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Connektors" (06.11.2004, 16:22)

26

lørdag, 6. november 2004, 20:36

jeg vil nu tror at det er din cpu der er smuttet.. da en af mine venner havde samme problem og det var cpu´en der var brændt af...

27

lørdag, 6. november 2004, 20:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Connektors
vis du har prøvet alt det du ka og det er uden held
ville jeg nok tage PCen / kassen med til en IT Suporter og se om de ka finde ud a hva der er galt
du ska nok regne med at det koster ;)

Det gider jeg ikke, for de ved ca. lige så meget som mig og så tager de 400 kr for at sige, at det enten er mb eller cpu der er gået... :(

Citeret

jeg vil nu tror at det er din cpu der er smuttet.. da en af mine venner havde samme problem og det var cpu´en der var brændt af...

Er du helt sikker ? for jeg vil helst ikke købe ny cpu, hvis det ikke er det... Men jeg går nok ud og køber nyt MB på mandag...

Edit : Hvis ens cpu er gået så kan man heller ikke se noget på sin skærm vel ? <--- ja ja, jeg ved godt jeg lidt noob :P

Forlovet myrdet over MMORPG
Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "b34tz0r" (06.11.2004, 20:55)

28

søndag, 7. november 2004, 03:16

Mange bip betyder som regel enten at hardware ikke er ordenligt sat i stikkene ller der er noget som kortslutter den, andet end et kort der ikke sidder ordentligt i den...

Jeg HADER signaturer!

29

søndag, 7. november 2004, 10:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af WinterSilence
Mange bip betyder som regel enten at hardware ikke er ordenligt sat i stikkene ller der er noget som kortslutter den, andet end et kort der ikke sidder ordentligt i den...

Jeg ved godt hvad bibbene betyder... ;)

Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

30

søndag, 7. november 2004, 11:01

altså ved min kammerat var skærmen helt sort... kom slet ik noget op på.. men kan du ik prøve at låne en anden cpu eller prøv at sætte din over i en anden computer og se om den virker....

31

søndag, 7. november 2004, 11:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af NiEn
altså ved min kammerat var skærmen helt sort... kom slet ik noget op på.. men kan du ik prøve at låne en anden cpu eller prøv at sætte din over i en anden computer og se om den virker....

Nej for den comp jeg sidder ved nu, har en socket A
Så de passer ikke til hinanden :( Men jeg vil prøve at sætte en blæser på igen... Når jeg engang får taget mig sammen til det :rolleyes:

Edit : Kan jeg ikke få et klart svar ang. CPU... For jeg tror selv det er min cpu der er gået, men så burde den bibbe på en anden måde... Så det kan jo så ikke være min cpu der er noget galt med?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "b34tz0r" (07.11.2004, 11:14)

32

søndag, 7. november 2004, 12:08

prøv at sætte din cpu i en af dine venners comp og se...

33

søndag, 7. november 2004, 13:07

Citeret

prøv at sætte din cpu i en af dine venners comp og se...

Læs nu tråden:

Citeret

Oprindeligt indlæg af b34tz0r
Problemet er at den er en amd 64 til en socket 939... derfor kan jeg ikke teste det, og ingen af mine venner her et mb med socket 939... ;(

-

34

søndag, 7. november 2004, 23:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af b34tz0r

Citeret

Nej for den comp jeg sidder ved nu, har en socket A
Så de passer ikke til hinanden :( Men jeg vil prøve at sætte en blæser på igen... Når jeg engang får taget mig sammen til det :rolleyes:

Edit : Kan jeg ikke få et klart svar ang. CPU... For jeg tror selv det er min cpu der er gået, men så burde den bibbe på en anden måde... Så det kan jo så ikke være min cpu der er noget galt med?

Jeg kan godt se at du er pænt nedern over det med din computer... Men du kommer ikke nogle vejene med at bede om en tolkning af den bip bip morsekode det bundkort giver. Som sagt tidligere af undertegnet kan du ikke tolke dem helt eksakt...

Du gider vist ikke betale 400 kroner for en PC supporter, har jeg ret?... Sådan en fyr burde ligge inde med en socket 939 CPU og et dertilhørende bundkort så han stille en præcis diagnose og fortælle dig hvad der er galt... Ellers er det fa´nme en ussel PC supporter, som jeg vil opfordre dig, dine venner og bekendte til at bøjkotte... Tænk logisk man! Du kommer heller ikke langt inden for murer branchen ved at kunne bygge med LEGO klodser...

Dell D600 Notebook [CPU: 2 GHz, RAM: 1024 MB, GFX: Radeon 9000, HDD: 60 GB]
Tweak.dk Folding Team

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Jonex" (07.11.2004, 23:18)

FSP Mini USB charger

FSP er kendt for deres strømforsyninger af superhøj kvalitet og styrke. De er begyndt at lave tilbehør, som og
Læs Mere

Little Big Planet 3 - PlayStation 4

Little Big Planet 3 er den første af sin serie der gør indtog på Playstation 4. Spillet er denne gang lavet a
Læs Mere

AMD Radeon R9 Fury X

Seneste skud på stammen i AMD's Radeon R9 serie er landet på Tweak.dk redaktionen, og det er med stor glæde og
Læs Mere

ASUS Strix R7 370 DirectCU II 4 GB

Så er det blevet tid til, at vi skal se på det første grafikkort i Radeon R7 300 grafikkort serien. ASUS har n
Læs Mere

Cherry MX Board 6.0 mekanisk tastatur

Det er med stor glæde, at Tweak.dk nu kan præsentere jer for en helt ny producent i vores repertoire. Vi har i
Læs Mere

ASUS Strix R9 380 DirectCU II 2 GB

Endnu et grafikkort i Radeon R9 300-serien er landet på Tweak.dk redaktionen, og denne gang skal vi kaste blik
Læs Mere

MSI GTX 980 Ti Gaming 6G

Så blev det Tweak.dks tur til at have NVIDIA GeForce GTX 980 Ti på testbænken, og i dagens test har MSI været
Læs Mere

LG G4 smartphone med 5,5 tommer IPS Quad HD skærm

Det er ingen hemmelighed, at vi her på Tweak.dk har set frem til at få LG's nye topmodel til test. Vi har jo s
Læs Mere

Intels 10nm Cannonlake forsinket - erstattes af 14nm Kaby Lake

Intel har siddet tungt på PC-processormarkedet i det sidste årti, hvor de har været den dominerende spiller, s
Læs Mere

Samsung udvider deres 850 SSD line-up med 2 TB-modeller

Kan du ikke få nok med plads på dine ikke-mekaniske lagermedier, også kaldet SSD'er, så har Samsung måske svar
Læs Mere

Mad Catz i seriøse pengeproblemer

Vi har flere gange haft produkter fra producenten Mad Catz forbi vores testbænk, men noget tyder på, at vi mås
Læs Mere

Se den nye trailer til Minecraft Story Mode

Nu giver drengene og pigerne fra Telltale Games os snart en Minecraft-serie på 5 dele. Telltale Games er bland
Læs Mere

Det er sværere end forventet at sælge PS4 og Xbox i Kina

Efter at den kinesiske regering tillod import og salg af udenlandske konsoller i Kina, havde Sony og Microsoft
Læs Mere

Her er 5 nye spændende indie-spil

Du behøver ikke kun at gå efter de store blockbuster-titler for at få gode spiloplevelser. De små studier har
Læs Mere

Bugs i Skyrim gør Fallout 4 bedre

Når man kreerer et kæmpe open-world spil med hundredevis af missioner, kilometervis af terræn og dynamisk prog
Læs Mere

Frame rate i Uncharted 4 bliver låst

Måske sidder du spændt og venter på, at spilstudiet Naughty Dog udgiver det kommende spil Uncharted 4: A Thief
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.