Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

21

fredag, 7. februar 2003, 21:20

hey rolig nu.. søndergård vil blot sælge kortet.. at I synes at prisen er for høj er da fair nok men lad nu den stakkels køber om det... ;)

22

fredag, 7. februar 2003, 21:27

Citeret

Originally posted by bias_hjorth
hey rolig nu.. søndergård vil blot sælge kortet.. at I synes at prisen er for høj er da fair nok men lad nu den stakkels køber om det... ;)

:D :D :D

23

fredag, 7. februar 2003, 21:36

Citeret

Vi er skam helt rolige - men når manden nu selv kommer og "triumferer" - så må man vel give udtryk for sin mening................ ;) - ingen panik over at han får en god pris for kortet - men synes nu ikke det burde være nødvendigt ligefrem at reklamere med at man tager folk i en vis legemsdel... 8)

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

24

fredag, 7. februar 2003, 21:38

nej det kan jeg godt se.... men det kunne jo være fyren rent faktisk tror højt og inderligt på at han kan sælge det til det pris...

25

fredag, 7. februar 2003, 22:43

Prøv i den blå avis ;)

26

fredag, 7. februar 2003, 22:52

Citeret

Originally posted by WizZarD or NoT..??

Citeret

Vi er skam helt rolige - men når manden nu selv kommer og "triumferer" - så må man vel give udtryk for sin mening................ ;) - ingen panik over at han får en god pris for kortet - men synes nu ikke det burde være nødvendigt ligefrem at reklamere med at man tager folk i en vis legemsdel... 8)

Helt enig.... og så at han tror at nogle her inde er uvidende at de vil betale sådan en overpris.... Ikke helt gennemtænk.... :P

27

fredag, 7. februar 2003, 22:54

Du kan da bare saælge det til en tumpe i den blå avis :P (har selv prøvet det :D :D :D )

28

fredag, 7. februar 2003, 23:20

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
Du kan da bare saælge det til en tumpe i den blå avis :P (har selv prøvet det :D :D :D )

Tja, men der er en chance for at køberen finder ud af at han er blevet røvrendt og kommer efter dig med et baseballbat. Det ville jeg gøre.... *G* :P

Der findes også noget der hedder etik og moral, men tydeligvis er det ikke alle som sætter det lige højt.

29

fredag, 7. februar 2003, 23:36

tjaaa, så er det vel bare synd :P

30

fredag, 7. februar 2003, 23:40

Citeret

Originally posted by shahid_2dk
tjaaa, så er det vel bare synd :P

Jeps. Det er det vel. Jeg tror på at der findes noget der hedder karma, men det er tydeligvis et fremmedord for nogle. :P

31

lørdag, 8. februar 2003, 01:29

Som sagt så er hendlen sluttet, og hendlen er i hus. Lige en lille simpelt ? til "Musen" :D :

Hvis du havde valget i at tage imod følgende:

1000 kr.-
el.
1700 kr.-

Det næste du skal gøre er at tænke disse 2 følgende ting igennem:

1) Er det ikke lidt dumt kun at tage de 1000??? hmmmm
2) Jamen...... Er det mon mig der er en anelse dum??

nat nat

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

32

lørdag, 8. februar 2003, 01:37

Good pointe ;) 8)

33

lørdag, 8. februar 2003, 02:39

Citeret

Originally posted by søndergård
Som sagt så er hendlen sluttet, og hendlen er i hus. Lige en lille simpelt ? til "Musen" :D :

Hvis du havde valget i at tage imod følgende:

1000 kr.-
el.
1700 kr.-

Det næste du skal gøre er at tænke disse 2 følgende ting igennem:

1) Er det ikke lidt dumt kun at tage de 1000??? hmmmm
2) Jamen...... Er det mon mig der er en anelse dum??

nat nat

:D forstår ikke du ikke tog de 1000 det ville jeg da have gjordt ........................................ NOT :D

34

lørdag, 8. februar 2003, 03:49

OK OK - skal jeg så lige forklare det så alle kan være med.
Jeg startede vist lavinen - det jeg kommenterede - og Grillrotten røg med på var at Søndergård :

1. Tillader sig at poste omkring en auktion han har kørende andetsteds - (det synes jeg personligt er temmelig plat - og kan kun have til formål at lokke flere til at byde).

2. At han triumferende fortæller at han har snøret en (vi er helt enige om at vedkommende bare kunne sætte sig ind i priser før han byder).

3. Når nu fjolserne absolut vil betale de 1700 kr - ja så havde jeg sgu da også taget dem - (men ligefrem rende jublende rundt og fortælle til højre og venstre at man har snøret en - det synes jeg stinker).

Jeg kan som sagt ikke blive sur/forarget over at du fik 1700 kr. på en auktion - men som Grillfætteren siger, så er der da noget der hedder moral - og den burde havde fået dig til at sige YEES - men samtidig undlade det offentlige jubleri.............. ;)

I øvrigt kan moralen ligge på et meget lille sted når man poster så'n en her

Check lige!! byd!!

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/D...89456/_41437831

Som Grillrotten siger : Havde du regnet med der var nogen her der røg på den.........

35

lørdag, 8. februar 2003, 14:25

Søndergård: Tillykke! Men gå lidt mere stille med dørene næste gang.

I andre: I er misundelige, men I har også ret mht. moral og etik. Helt sikkert!

36

lørdag, 8. februar 2003, 14:34

Citeret

OK OK - skal jeg så lige forklare det så alle kan være med.
Jeg startede vist lavinen - det jeg kommenterede - og Grillrotten røg med på var at Søndergård :

1. Tillader sig at poste omkring en auktion han har kørende andetsteds - (det synes jeg personligt er temmelig plat - og kan kun have til formål at lokke flere til at byde).

2. At han triumferende fortæller at han har snøret en (vi er helt enige om at vedkommende bare kunne sætte sig ind i priser før han byder).

3. Når nu fjolserne absolut vil betale de 1700 kr - ja så havde jeg sgu da også taget dem - (men ligefrem rende jublende rundt og fortælle til højre og venstre at man har snøret en - det synes jeg stinker).

Jeg kan som sagt ikke blive sur/forarget over at du fik 1700 kr. på en auktion - men som Grillfætteren siger, så er der da noget der hedder moral - og den burde havde fået dig til at sige YEES - men samtidig undlade det offentlige jubleri.............. ;)

I øvrigt kan moralen ligge på et meget lille sted når man poster så'n en her

Check lige!! byd!!

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/D...89456/_41437831

Som Grillrotten siger : Havde du regnet med der var nogen her der røg på den.........

Endnu en gang er jeg helt enig i din udtagelser. Du sparer mig rent faktisk for en del tid for hvis du ikke havde skrevet det, så vill jeg sgu. :P

37

lørdag, 8. februar 2003, 22:37

Citeret

Han er åbenbart heldig nok til at finde en uerfaren stakkel som har budt på lortet. Synd for køber - man kan jo håbe han springer fra.... ;)

Ham der bød på auktionen er ikke uerfaren...

Jeg fik det her svar fra ham der havde budt på auktionen efter at jeg spurgte ham om han var tosset :

" Jeg er helt klar over, at buddet er uhørt højt og urealistisk. Jeg kan få et nyt på edbpriser.dk til ca. kr. 1.300. Buddet var en fejl. Jeg bød kr. 900 - men buddet blevet automatisk reguleret på til mindstebuddet på kr. 1.700 - sådan noget svineri. "

:P

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

38

lørdag, 8. februar 2003, 22:45

hmm det kan man jo altid skrive.. men heldigvis for ham er han jo ikke tvunget til at købe kortet.. ;)

39

søndag, 9. februar 2003, 00:23

Citeret

hmm det kan man jo altid skrive.. men heldigvis for ham er han jo ikke tvunget til at købe kortet.. ;)

Jeps, det kan man jo....

Nemlig. :P :P :P

Seneste tests og artikler

1

Silverstone Raven RV05

Så er tiden kommet til, at vi
Læs Mere

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Her er ASRock X99 Extreme6 LGA 2011 bundkortet

ASRock viser nu deres X99 Extr
Læs Mere

2

AMD er på vej med to nye FX processorer

AMD forbereder to ny FX serie
Læs Mere

0

ASUS Essence III har fået en EISA European USB DAC 2014-2015 Award

ASUS har i dag annonceret at d
Læs Mere

0

Ny ASUS RT-AC87U AC2400 Dual-Band Gigabit Wireless Router

ASUS har annonceret RT-AC87U,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.