TEST: SilverStone GD08 Media-center kabinet

editor picture
Hardware udlånt af: SilverStone.
Skrevet af Jan Blaszkevizc den 11. Jun 2012. Testen er vist 19528 gange.
Flere tests i kategorien Kabinet

Indledning
SilverStone blev grundlagt i år 2003 med hovedkvarter i USA og Taiwan. Produktsortimentet omhandler kabinetter, strømforsyninger, køling og diverse tilbehør. Designet udtænkes i USA, mens produktionen foregår i Østen. I en årrække har organisationen ekspanderet på verdensplan – den nærmeste filial er lokaliseret i Hamburg, Tyskland. For nyligt blev SilverStones kompetencer og ensartede kvalitet belønnet med en ISO 9001 certificering.

Tilbage i 2011 havde vi SilverStone´s GD06 HTPC kabinet forbi testbænken. I dag har vi igen med et HTPC kabinet at gøre, denne gang er det storebroderen GD08 der står for skud. SilverStone GD08 har blandt andet plads til standard ATX bundkort, Grafikkort på op til 35 cm i længden, masser af harddiske og meget mere. Der ud over byder GD08 også på en lækker front i børstet aluminium og gode kølemuligheder. Men skal vi ikke bare springe ud i det og tage et kig på dette spændende HTPC kabinet?

Indpakning
SilverStone GD08 kommer i en kasse der bærer SilverStone´s "standard" farver som er sorte og grå. På fronten finder vi et billede af selve kabinettet samt navn og nogle features. Der er også et stort mærkat der oplyser at GD08 er USB 3.0 klar.

Kigger vi ned i kassen kan vi se at GD08 er pakket ind i flamingo og en plastikpose. På fronten hvor vi har den store aluminiumsplade er der lagt et ekstra stykke flamingo ind for beskyttelse. Her er kassen med tilbehør også lagt i.

Tilbehør
Af tilbehør i kassen finder vi følgende til GD08 kabinettet:

• Manual/install guide
  • USB 3.0 til USB 2.0 adapter
  • Fire kabelklemmer med klæb
  • Harddisk holdere
  • Pose med diverse skruer

Næste side >>

Skriv kommentar til testen Kommentarer til testen fra Facebook

Raijintek Asterion Classic Kabinet

På trods af at vi her på Tweak.dk ikke har kigget på super mange produkter fra Raijintek, betyder det ik

Plantronics RIG 800HD - Trådløst gaming headset med Dolby Atmos

Et godt headset til gaming kan gøre en stor forskel for spiloplevelsen, og et trådløst et af slagsen,

ASRock X299 Extreme4

ASRock har gjort det igen! De har sendt os endnu et X299 bundkort, der denne gang henvender s

Seasonic PRIME Ultra Titanium 650 watt

En ny lækker strømforsyning fra Seasonic står på menukortet denne kolde vinterdag i januar. Vi sk

ASUS ROG Gladius II gamermus

Vi skal i dag se på en ny mus fra ASUS, deres ROG Gladius II mus. ASUS er kendt for deres Republic of gamers serie a

ASUS Cerberus Mech RGB gaming keyboard

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra ASUS, der går under navnet Cerberus Mech RGB. Som navnet antyder

Seasonic PRIME Titanium Fanless 600 watt

I takt med at strømforsyninger bliver mere og mere effektive, betyder det også at varme udviklingen falder. D

Cooler Master MasterKeys MK750

Mekaniske gamer tastaturer... Vi kender alle sammen til dem, og mange af os ejer også et. Cooler Master er nu p&arin

Her er specifikationerne på den nye DJI Mavic Air Drone

Lækkede informationer kommer denne gang forud for producentens officielle præsentation af DJI Mavic Air dronen

[CES 2018] CES 2018 afsluttes med en lille opsamling.

Denne video markerer ender for vores CES 2018 dækning, og vi håber vi har indfriet jeres hunger for dækning i

Indien vil beskatte kryototerings-investorer

Inderne er blevet vilde med investere i kryptoterings-markedet. Nu mener regeringen, at deres gevinster skal b

[CES 2018] In Win med nyt tower case og lidt til de mindre systemer.

CES dækningen lakker mod enden, men vi skal naturligvis lige forbi hos In Win. En producent, som i den grad ha

Tweak News - Uge 3 - We're back baby!

Jul, nytår og CES har skubbet til programmet men nu er Tweak News tilbage, og vi har bunker af ting på vej til

Minecraft havde 74 millioner aktive spillere i december

74 millioner aktive brugere på en enkelt måned. Det havde Minecraft tilbage i december.

Nintendo Switch er den hurtigst sælgende konsol i Canada

Nintendo Switch bare sælger, sælger og sælger. Nu har den også slået salgsrekorden for konsoller i Canada.

Razer Phone 2 forventes at blive udgivet i september

Der er god grund til at glæde sig til september, hvis du er stor fan af Razer. Her udgiver virksomheden nemlig