TEST: SilverStone GD08 Media-center kabinet

editor picture
Hardware udlånt af: SilverStone.
Skrevet af Jan Blaszkevizc den 11. Jun 2012. Testen er vist 18215 gange.
Flere tests i kategorien Kabinet

Indledning
SilverStone blev grundlagt i år 2003 med hovedkvarter i USA og Taiwan. Produktsortimentet omhandler kabinetter, strømforsyninger, køling og diverse tilbehør. Designet udtænkes i USA, mens produktionen foregår i Østen. I en årrække har organisationen ekspanderet på verdensplan – den nærmeste filial er lokaliseret i Hamburg, Tyskland. For nyligt blev SilverStones kompetencer og ensartede kvalitet belønnet med en ISO 9001 certificering.

Tilbage i 2011 havde vi SilverStone´s GD06 HTPC kabinet forbi testbænken. I dag har vi igen med et HTPC kabinet at gøre, denne gang er det storebroderen GD08 der står for skud. SilverStone GD08 har blandt andet plads til standard ATX bundkort, Grafikkort på op til 35 cm i længden, masser af harddiske og meget mere. Der ud over byder GD08 også på en lækker front i børstet aluminium og gode kølemuligheder. Men skal vi ikke bare springe ud i det og tage et kig på dette spændende HTPC kabinet?

Indpakning
SilverStone GD08 kommer i en kasse der bærer SilverStone´s "standard" farver som er sorte og grå. På fronten finder vi et billede af selve kabinettet samt navn og nogle features. Der er også et stort mærkat der oplyser at GD08 er USB 3.0 klar.

Kigger vi ned i kassen kan vi se at GD08 er pakket ind i flamingo og en plastikpose. På fronten hvor vi har den store aluminiumsplade er der lagt et ekstra stykke flamingo ind for beskyttelse. Her er kassen med tilbehør også lagt i.

Tilbehør
Af tilbehør i kassen finder vi følgende til GD08 kabinettet:

• Manual/install guide
  • USB 3.0 til USB 2.0 adapter
  • Fire kabelklemmer med klæb
  • Harddisk holdere
  • Pose med diverse skruer

Næste side >>

Skriv kommentar til testen Kommentarer til testen fra Facebook

ASUS ROG Maximus IX Formula

Endnu engang er Tweak.dk redaktionen på banen med et Z270 bundkort review fra ASUS' lan

Dali Opticon 8

Den danske højttaler producent Dali, behøver vidst ingen videre præsentation. Vi har her på Twea

Ozone EXON F60

Ozone som laver alverdens udstyr til gamere, har sendt os en af deres seneste mus, i form af deres EXON F60. Der er tale o

LucidSound LS30

Vi har endnu engang LucidSound på testbænken, denne gang med deres lidt større model, LS30. LS30 er et

Gamer mus X2 HARADA

Vi skal i denne test kigge nærmere på en producent som jeg personligt mener får for lidt opmærksom

ASUS bundkort - ROG Strix Z270E og Z270F Gaming

Endnu engang tager vi fat i ASUS her på Tweak.dk redaktionen, når vi her i dag sk

Blue & NiP Gaming Headset PC - Pro Gamer bundle

Blue har længe været kendt for deres mikrofoner, Snowball og Yeti der ikke koster en formue at komme i gang me

Corsair musemåtte - Gaming MM300 Extended

Er din gamle musemåtte ved at være slidt, eller mangler du bare en ny en af slagsen? Så kunne dagens tes

Tweak.dk: Stortest af bundkort

Tweak.dk har samlet en stribe af de bundkort, som vi har haft forbi testbænken, for at give jer et overblik ov

Her er Ricohs nye live streaming-kamera

Ricoh vil være en del af det succesfulde live streaming-marked. Derfor er virksomheden nu klar med et nyt kame

Overwatch League skydes i gang i 2017

Overwatch League har været på tale i et stykke tid. Nu er den længe ventede eSports-turnering så endelig ved a

Tweak.dk forklarer: Hvad betyder de forskellige formfaktorer?

Tweak.dk kaster ofte om sig med forskellige form faktor begreber i vores anmeldelser, men hvad betyder de egen

Sony tæt på 1 million solgte PSVR headsets efter 4 måneder

Sony Interactive Entertainments ’global chief executive’, Andrew House, havde fornyeligt et interview med New

Ryzen kommer i denne uge, så Intel holder udsalg