TEST: SilverStone GD08 Media-center kabinet

editor picture
Hardware udlånt af: SilverStone.
Skrevet af Jan Blaszkevizc den 11. Jun 2012. Testen er vist 19290 gange.
Flere tests i kategorien Kabinet

Indledning
SilverStone blev grundlagt i år 2003 med hovedkvarter i USA og Taiwan. Produktsortimentet omhandler kabinetter, strømforsyninger, køling og diverse tilbehør. Designet udtænkes i USA, mens produktionen foregår i Østen. I en årrække har organisationen ekspanderet på verdensplan – den nærmeste filial er lokaliseret i Hamburg, Tyskland. For nyligt blev SilverStones kompetencer og ensartede kvalitet belønnet med en ISO 9001 certificering.

Tilbage i 2011 havde vi SilverStone´s GD06 HTPC kabinet forbi testbænken. I dag har vi igen med et HTPC kabinet at gøre, denne gang er det storebroderen GD08 der står for skud. SilverStone GD08 har blandt andet plads til standard ATX bundkort, Grafikkort på op til 35 cm i længden, masser af harddiske og meget mere. Der ud over byder GD08 også på en lækker front i børstet aluminium og gode kølemuligheder. Men skal vi ikke bare springe ud i det og tage et kig på dette spændende HTPC kabinet?

Indpakning
SilverStone GD08 kommer i en kasse der bærer SilverStone´s "standard" farver som er sorte og grå. På fronten finder vi et billede af selve kabinettet samt navn og nogle features. Der er også et stort mærkat der oplyser at GD08 er USB 3.0 klar.

Kigger vi ned i kassen kan vi se at GD08 er pakket ind i flamingo og en plastikpose. På fronten hvor vi har den store aluminiumsplade er der lagt et ekstra stykke flamingo ind for beskyttelse. Her er kassen med tilbehør også lagt i.

Tilbehør
Af tilbehør i kassen finder vi følgende til GD08 kabinettet:

• Manual/install guide
  • USB 3.0 til USB 2.0 adapter
  • Fire kabelklemmer med klæb
  • Harddisk holdere
  • Pose med diverse skruer

Næste side >>

Skriv kommentar til testen Kommentarer til testen fra Facebook

Antec Cube - Designed By Razer

Er du på udkig efter et high-end kabinet i Mini-ITX format, og måske samtidig lidt af en Razer fanboy, så

Corsair HS50 Stereo Headset

Et stereo gaming headset uden en masse RGB lir og andre ligegyldige features? Det er netop hvad Corsair har skabt med dere

MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC - Coffee Lake bundkort fra MSI

Sammen med Intels nye 8 generation Coffee Lake processorer, som sammen med Z370 bundkortene skal danne fælles f

ASRock B350 og X370 Gaming ITX/ac

Udvalget af specielt mindre bundkort til AM4 platformen har været lidt på den forsigtige side, da der ikke var

Razer Basilisk FPS Gamer Mus

High-end optisk sensor med op til 16.000 DPI, Chroma RGB lys og programmerbare knapper, er blot nogle af de fede features

ASUSTOR AS6302T NAS server

NAS er et område, som vi ikke kommer så tit omkring, selvom der faktisk er et k&a

Creative Sound Blaster X AE-5 Lydkort

Creatives primære produktområde, er uden tvivl lydgrej på trods af at vi for nyligt også stiftede

Cooler Master MWE Bronze 650 watt PSU

Strømforsyninger kommer i alle størrelser og afskygninger. I denne test skal vi hilse på en budget mod

Apple meldes på vej med iPhone SE 2

iPhone SE kan meget vel få sig en efterfølger, når vi går ind i 2018. Sådan lyder det i hvert fald på rygtebas

Så mange HomePod-højtalere forventer Apple at sælge i 2018

Ventetiden har været lang på Apples HomePod-højtaler. Den kan dog alligevel gå hen og ramme et ganske fint sal

Nokia 2 ankommer snart til USA

USA er et yderst populært marked at udgive sine produkter i. Det har også HMD Global fundet ud af.

Lenovo lancerer to nye tablets

De er måske ikke de bedste på markedet, men Lenovos to nye tablets har alligevel forudsætningerne for at blive

EVGA GTX 1080 Ti K|NGP|N Hydro Copper på salgs hylden hos EVGA

Et meget strømlinet single-slot GTX 1080 Ti med vandblok og iCX, er sendt i handlen fra EVGA. Der er naturligv