Cooler Master N600 kabinet test

Hardware udlånt af: Cooler Master. Se flere tests i kategorien Kabinet.

Skrevet af Jan Blaszkevizc den 19. Jul 2013. Testen er vist 5535 gange.

Cooler Master har siden starten været kendt for deres kabinetter af høj kvalitet. Men dette var ikke nok for den store producent da de senere lancerede deres CMStorm line-up af gamer produkter. I CMStorm sortimentet finder vi alt fra kabinetter til mus og musemåtter. Men det er ikke et produkt fra CMStorm serien vi skal kigge på i dag. Men der i mod et af deres nye og spænende kabinetter ved navn N600.

Det er ikke lang tid siden vi sidst kiggede på et kabinet i N-serien fra Cooler Master, da vi så på deres N400 kabinet. Tidligere har vi også set på det mindre N200. Vi skal i dag se på det største kabinet i N-serien i form af Cooler Masters N600. Ligesom de andre kabinetter i N-serien har N600 den samme fede front, men er en del større og har plads til en masse hardware og blæsere.

Tilbehør
Af tilbehør til N600 finder vi en manual, harddisk skinner, og en pose med skruer og strips.

Specifikationer og features
Vi har været forbi Cooler Master´s hjemmeside og fundet nogle informationer på N600, som i kan tjekke ud her neden for:

1 kommentarer
KeyzerSoze . 19. Jul 13, 10:15
Cooler Master har siden starten været kendt for deres kabinetter af høj kvalitet. Men dette var ikke nok for den store producent da de senere lancerede deres CMStorm line-up af gamer produkter. I CMStorm sortimentet finder vi alt fra kabinetter til mus og musemåtter. Men det er ikke et produkt fra CMStorm serien vi skal kigge på i dag. Men der i mod et af deres nye og spænende kabinetter ved navn N400.

Vi har tidligere i år kigget på et af de nye kabinetter i Cooler Master´s N-serie, da vi kiggede på det lille N200 kabinet som var et mikro-tower. Nu er Cooler Master klar med endnu flere kabinetter i deres N-serie, og dem har vi naturligvis modtaget til test. I dag skal vi kigge på kabinettet ved navn N400, som er et miditower, med det samme design som det mindre N200. Vi finder masser af steder til at montere blæsere og et meget enkelt design indvendigt.

Tweak.dk billede i nyhed

Læs testen

182