Cooler Master N400 kabinet

Hardware udlånt af: Cooler Master. Se flere tests i kategorien Kabinet.

Skrevet af Jan Blaszkevizc den 17. Jul 2013. Testen er vist 5010 gange.

Cooler Master har siden starten været kendt for deres kabinetter af høj kvalitet. Men dette var ikke nok for den store producent da de senere lancerede deres CMStorm line-up af gamer produkter. I CMStorm sortimentet finder vi alt fra kabinetter til mus og musemåtter. Men det er ikke et produkt fra CMStorm serien vi skal kigge på i dag. Men der i mod et af deres nye og spænende kabinetter ved navn N400.

Vi har tidligere i år kigget på et af de nye kabinetter i Cooler Master´s N-serie, da vi kiggede på det lille N200 kabinet som var et mikro-tower. Nu er Cooler Master klar med endnu flere kabinetter i deres N-serie, og dem har vi naturligvis modtaget til test. I dag skal vi kigge på kabinettet ved navn N400, som er et miditower, med det samme design som det mindre N200. Vi finder masser af steder til at montere blæsere og et meget enkelt design indvendigt.

Tilbehør
Der er ikke meget at finde af tilbehør til N400. Dette gør dog heller ikke noget da det er et kabinet vi har med at gøre. Der medfølger en manual og en pose med skruer – hvad der skal bruges.

Specifikationer og features