Samsung med ny hurtig og billigere M.2 PCIe SSD

Samsung med ny hurtig og billigere M.2 PCIe SSD

Samsung er på vej ned en ny generation M.2 PCIe SSD, der samtidig skulle blive billigere end tidligere. Det skulle være deres M.2 PCIe SSD EVO 750, der bliver billigere end 950 Pro, men samtidig stadigvæk vil være hurtigere end alle deres SATA SSD enheder.

 

Det kommende Samsung M.2 PCIe SSD EVO 750 drev benytter en MVMe protokol, der giver en langt bedre ramdom access hastighed sammen med deres seneste TLC flash hukommelse.

 

Billedet viser den dyre 950 Pro version


Link:

Skrevet af Martin den 15. Nov 2015. Nyheden er læst 2448 gang(e).

Del med dine venner

     

10 kommentarer
!wfdi . 18. Jan 2016, 10:29

Jeg har lige erhvervet mig sådan en fætter på 512GB den er fandme sindsyg!!
Hymn . 18. Jan 2016, 11:50

En 750 eller en 950 ? Har ikke set 750'en nogen steder endnu.
Sonnyboy442 . 19. Jan 2016, 15:34

[quote='Hymn','index.php?page=Thread&postID=148­9085#post1489085']En 750 eller en 950 ? Har ikke set 750'en nogen steder endnu.[/quote]

Der står også i teksten at de er på vej med 750 serien

Det betyder at de ikke er released endnu, og derfor kan du ikke finde dem nogen steder Tweak.dk
Hymn . 19. Jan 2016, 18:21

Du er vel nok dygtig SonnyBoy, men nyheden er altså 2 måneder gammel og på et tidspunkt skulle der jo gerne ske noget, ikke SonnyBoy?
Ebo . 20. Jan 2016, 07:46

jamen kan det overhovedet svare sig, og investere i en ringere udgave, når man kan få noget, som lige er en tand bedre.

Mvh
Sam
Hymn . 20. Jan 2016, 12:37

Tænker selv købe et 950 Pro når jeg sidst på måneden skal have et Asus 170-A, men hvis 750 kunne klare 90% af hastigheden til 50% af prisen var den vel OK.

Et problem gør dog at jeg er usikker på min kommende 950 Pro er driveren. Jeg tænker køre Win 64 bit på den nye build og det vil sige at jeg skal loade 950 Pro driveren under installation med F6 og fra USB. Jeg kan bare ikke finde driveren.... Google søgning giver et resultat fra reddit.com men der kan jeg ikke få lov at downloade driveren fra MEGA skyen, og den ligger ikke tilgængelig hos Samsung, og følger såvidt jeg forstår heller ikke med SSD'n.

Hvis nogen kan hjælpe vil jeg være meget taknemlig!

Den hedder: Samsung NVMe drivers v1.4.7.17 WHQL
Uber . 20. Jan 2016, 14:23

[quote='Hymn','index.php?page=Thread&postID=148­9133#post1489133']amsung NVMe drivers v1.4.7.17 WHQL[/quote]



Kan maile en Samsung ven jeg har
Hymn . 20. Jan 2016, 17:12

Meget gerne!
@ mail.dk
vil blive modtaget med kyshånd.

mvh Hymn (Michael)
bif4ever . 26. Jan 2016, 19:07

Hey gutter og gutinder.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får windows 10 og samsung migration til at registrere evo 850 ssd ? Fatter nada, har prøvet med sata usb kabel uden resultat, har smidt den i et intent slot men så vil pc'en ikke starte. Nogen der har en løsning eller en ide om hvad der er galt ?

/Poul-Erik ?( ?(
Hymn . 28. Jan 2016, 04:50

!wfdi vil du fortælle hvilket motherboard du har og om du kan bruge Samsung SSD'en i et M.2 slot og samtidig bruge SATA Express porten.
Som jeg læser Asus Z170-A manualen burde det kunne lade sig gøre, men jeg er dog i tvivl alligevel, og har brug for hjælp! Tweak.dk