Tweak.dk Game Server: ARK: Survival Evolved

Tweak.dk Game Server: ARK: Survival Evolved

Som følge af weekendens Facebook opslag vedrørende en Tweak.dk game server kan vi nu informere jer om, at denne server bliver en realitet. I forbindelse med Steam har vi nemlig nu fået de gældende login informationer.

 

Serverens navn bliver noget så originalt som Tweak.dk, og et direkte Steam link til serveren skal I da bestemt heller ikke snydes for. I samme omgang får I også linket som ren tekst her: steam://connect/5.189.152.218:27015 -  Så nu må I endelig ikke holde jer tilbage. Kast jer ud i overlevelseskampen.

 


Link: Tweak.dk

Skrevet den 2. Jul 2015. Nyheden er læst 5289 gang(e).

Del med dine venner

     

32 kommentarer
HerrMansen . 13. Jun 2015, 22:02

Skal da lige prøves - Jurassic (P)ARK here I go. Tweak.dk

Edit: Nå den er vidst nede pga. den nyeste patch. Så prøver man da bare i morgen.
Michael Lodahl . 15. Jun 2015, 16:59

steam://connect/5.189.152.218:27015 Link til den nye server.
Alle er velkommen.
Michael Lodahl . 15. Jun 2015, 17:00

steam://connect/5.189.152.218:27015
HerrMansen . 15. Jun 2015, 18:35

Nogen ide om hvorfor serveren gik ned tidligere på dagen og mistede et par timers fremskridt? Ville være rart hvis vi kunne undgå alt for meget af den slags.

Ellers en glimrende server - Minimal latency og der er somregel op imod ti spillere på serveren (Har dog ikke set andre... snigbukser! Tweak.dk)
HerrMansen . 16. Jun 2015, 11:18

Der røg den sgu igen. Lige midt i "Morgenmaden" Tweak.dk
Uber . 16. Jun 2015, 11:20

steam://connect/5.189.152.218:27015

virker denne ikke
HerrMansen . 16. Jun 2015, 11:27

Nej du misforstår - Server fungerede skam... men crashede/lukkede for 10min siden og er stadigvæk ikke oppe igen. Tweak.dk

Samme som skete i går - Hvor der så var et længere datatab til følge.
HerrMansen . 16. Jun 2015, 11:36

Så kom den op igen... men det ser ud til den har mistet alt data. Min 2-3 dage gamle character er væk og bliver bedt om at lave en ny. :thumbdown:
jesper101996 . 16. Jun 2015, 12:38

Forstå overhovedet ikke at i har så mange problemer med jeres server. Har selv haft min server kørende hos gtxgaming og den har haft 99% uptime.
Uber . 16. Jun 2015, 13:10

Der er vel ingen problemer
HerrMansen . 16. Jun 2015, 13:14

Du mener ikke at to server crashes med datatab op mod flere dage ikke er et problem, Uber? Tweak.dk

Jeg har logget på efter at serveren kom op igen i dag - Og jeg har stadigvæk ikke fået min flere dage gamle character (eller alt det jeg har bygget) tilbage. Det er rét mange timers arbejde mistet helt arbitrært af serveren.

Hvis det ikke er definitionen af et problem, så skal du vidst ud og købe en ny ordbog. 8)

Edit: Ifølge flere tråde på Steam forums er det ikke unikt for Tweak's server. Der er en del der brokker sig over at have mistet data pga. crashes. Om det så er hosten eller spillet's server app... ?(
jesper101996 . 16. Jun 2015, 13:15

[quote='Uber','index.php?page=Thread&postID=148­1529#post1481529']Der er vel ingen problemer[/quote]



Hvad snakker HerrMansen så om?
Michael Lodahl . 16. Jun 2015, 20:31

Håber den nye server som kom op ca kl 1100 i dag kører som den skal. Den første server vi fik, var der lidt problemer med. Men den nye skulle gerne være 100 % ok samt bliver kun genstartet, når der kommer nye updates som fx den om 2 dage.

http://steamcommunity.com/app/346110/discussions/0/­594820656447032287/

HerrMansen . 16. Jun 2015, 21:38

http://steamcommunity.com/app/346110/discussions/0/­594820656461806651/?tscn=1434477647



Lyder som om at server restart ikke fungerer ordentligt.

Edit: Hvordan skal den forståes, Michael? I har flyttet server uden at fortæller brugerne om det? Og I fik ikke flyttet data over? Tsk tsk tsk Tweak.dk
Michael Lodahl . 21. Jun 2015, 16:31

Så server update til 177.2.
HerrMansen . 23. Jun 2015, 15:03

Er der en deadline på 178 og 179? En hele masse opdateringe og hotfixes i dag. Tweak.dk

Serveren er pt. nede.
Uber . 23. Jun 2015, 15:31

Problemet er lidt de konstant sender updates ud.

Iflg vores tovholder på den server, så er den/har den ikke været nede. Nyeste updates er på kl 16
Michael Lodahl . 23. Jun 2015, 16:21

Update tog lidt længer tid. men skulle nu være på 179.3
Ved genstarte med alle updates på ETA 1630
Jesperk . 2. Jul 2015, 08:21

Serveren lader til at være nede her til morgen Tweak.dk
Uber . 2. Jul 2015, 08:31

den er ikke nede
HerrMansen . 2. Jul 2015, 11:39

[quote='Jesperk','index.php?page=Thread&postID=­1482347#post1482347']Serveren lader til at være nede her til morgen Tweak.dk[/quote]



Serveren genstarter når der kommer en ny patch - Kan tage lidt tid. Tweak.dk
Michael Lodahl . 2. Jul 2015, 22:22

Server vil reboot kl 22:30 for at bliver update til version 182.
Michael Lodahl . 2. Jul 2015, 22:34

Så er server version 182.
Michael Lodahl . 3. Jul 2015, 07:53

Server er nu update til 182.1.

Vi tænker på at lave X2 XP weekend kom med feedback.
chewie210 . 3. Jul 2015, 10:07

er serveren nede kan ikke slå den op som igår.
emilpapis93 . 3. Jul 2015, 13:52

Den siger serveren er fuld men kan kun se 5 spillere inde?
Michael Lodahl . 4. Jul 2015, 12:44

Et par bruger siger her og der server er nede Tweak.dk

Den er ikke ned og har ikke være det siden vi flytte for 3 uger siden til en ny host.

Men har man en version som ikke er den som server kan man ikke se server.

Server er nu version 183.0
Michael Lodahl . 4. Jul 2015, 12:47

Man kan altid se server status m.m på
arkservers.net og så søge efter Tweak.dk

[size=12]http://arkservers.net/server/5.189.152.21­8:27015
[/size]
thomsen48 . 24. Jul 2015, 16:15

Jeg vil gerne anmelde Danish Empire for at bug abuse med grenader.
De har med få grenader smadret utallige metal fundamenter, vægge, loft, døre og vores vault.

Her er et screenshot af hvordan det ser ud efter 4-5 grenader:

http://imgur.com/3kVd4zN




Håber vi kan finde en god løsning på situationen.
NearBy? . 12. Aug 2015, 19:33

To ting

1. serveren virker ikke PT, den er ikke blevet opdateret siden kl. 16 fra hvad jeg kan se på jeres FB.

2. Kan en admin under "Gameservers" ikke lave en tråd med info om serveren, hvor man kan finde alt nødvendig info, rapportere fejl osv Tweak.dk
Michael Hermansen . 12. Aug 2015, 19:53

Desværre er det sådan, at ARK serveren er drevet af Michael Lodahl alene sammen med surenet.dk som et privat projekt. Så vi andre kan ikke rigtig hjælpe. Men jeg sender en mail til ham om, at han skal ind og føre debat med jer Tweak.dk