Vinderen er fundet! Vind med be quiet! og Tweak.dk!

Vinderen er fundet! Vind med be quiet! og Tweak.dk!

Som lovet ville vi sætte en ny giveaway i gang, og der var blandt jer brugere stor enighed om, hvad vi skulle give væk. I ville have hardware, så hardware skal I have muligheden for at vinde. Vi har derfor allieret os med be quiet!, og sammen udlodder vi en be quiet! Straight Power 10 600 W strømforsyning til én heldig vinder.

Læs mere om strømforsyningen HER.

 

--------------------------

 

 

Vi har ved hjælp af Random.org fundet en heldig vinder, som blev...

 

FlyingHippo

 

STORT TILLYKKE! Du vil blive kontaktet i PM

--------------------------

 

Disclaimer: Tweak.dk Crew og dennes husstand kan ikke deltage i konkurrencen. Kun 1 besvarelse pr. person. Melder vinderen ikke tilbage inden, der er gået en uge, trækkes der en ny vinder. Konkurrencen gælder kun indbyggere i Danmark, og præmien kan kun sendes til adresser i Danmark.


Link:

Skrevet den 10. Jun 2015. Nyheden er læst 1624 gang(e).

Del med dine venner

     

37 kommentarer
Schoeler . 7. Jun 2015, 13:43

Jeg skal vinde fordi min nuværende server størmforsyning er en 5 år gammel no-name 350w larmende satan, som kun venter på at brænde sig selv, resten af serverens hardware og min lejlighed af.... o.O
dwmc . 7. Jun 2015, 13:52

Hvis jeg vinder den så skal den drive mi kammerats maskine hvis psu døde for noget tid siden og han har ikke på nogen på økonomi til at anskaffe en ny. Så selv om det er en gammel maskine så ville det virkelig gøre en forskel Tweak.dk
LasseRasmussen . 7. Jun 2015, 14:01

Strømforsyningen skal ind i mit eget system, som jeg byggede for et par måneder siden. Pt. sidder en CM B500 v.2 som var et kompromis pga. budgettet :thumbdown:. Ville ellers enormt gerne have haft en modulær strømforsyning i. PSU'en fra CM kunne passende gives til min fætter, som jeg ved trænger til en ny Tweak.dk
Karstens . 7. Jun 2015, 14:02

Jeg har brug for en kvalitets strømforsyning til en ny pc, jeg skal bygge op fra bunden (AMD-bundkort).
Speht93 . 7. Jun 2015, 14:17

Jeg skal vinde fordi min bærbar slet ikke kan følge med de nye spil! Jeg er derfor ved at bygge en Stationær computer og mangler en strøm forsyning Tweak.dk
Azo . 7. Jun 2015, 14:50

Den skal drive mit nuværende system - som i den grad mangler en stille strømforsyning!

Har lige skiftet de sidste mekaniske diske ud, og har nu kun SSD's tilbage - prøver at eliminere det sidste støj, og hvilken bedre strømforsyning til dette end en BE QUIET! Tweak.dk
Fritzpuddel . 7. Jun 2015, 14:59

Jeg skal da vinde den! Hvorfor? Fordi jeg er på SU og er ved at bygge et nyt system. Så kunne jeg spare pengene på en PSU ville det da ikke gøre noget Tweak.dk!
bzrk . 7. Jun 2015, 15:03

jeg skal vinde fordi så vil jeg helt klart sælge den til højst bydende :oops: good luck evry one!!!! its gonna be a close one Tweak.dk
thjen87 . 7. Jun 2015, 15:08

Jeg fortjener at vinde denne PSU, fordi jeg sorterer mit affald og er en rigtig fin fyr!

Den skal sidde i systemet som står nedskrevet i min signatur herunder..
ClausBH . 7. Jun 2015, 15:14

Jeg skal vinde fordi min 650 watt psu er begyndt med "coil whine" selv når der skal køres lidt grafik / se film på skrivebordet. Kommer den dejlige hylelyd. Så vælg mig.
chrbast . 7. Jun 2015, 15:27

Jeg skal vinde denne be quiet! Straight Power 10 600 W fordi den skal være livlinen til mit kommende build der skal bringe mig ind på gaming fronten, efter et længere fraværd, fordi der kun har været budget til en laptop på SU'en! Tweak.dk
jønner . 7. Jun 2015, 16:07

Jeg vil gerne vinde den for så er der lidt power til at få et større grafikkort i konens pc Tweak.dk
leonardokh . 7. Jun 2015, 16:10

jeg skal vinde fordi jeg er igang med et gaming build hvor jeg mangler penge til nogle dele som for eksempel strømforsyning. jeg elsker be quiet! fordi jeg godt kan lide stille builds og det siger lidt sig selv at be quiet! prøver at lave deres psu'er så stille sår muligt. 600W er nok til et vært build med et grafikkort og en processer og det er lige hvad den skal bruges til hvis jeg vinder
HundEtteHare . 7. Jun 2015, 16:13

Jeg bliver nødt til at vinde!
Da jeg er ved at bygge et nyt setup fra bunden og behøver gode komponenter! Tweak.dk
hafferlaf . 7. Jun 2015, 16:23

Ville ha sagt at jeg sku vinde da jeg aldrig vinder noget men den kan jeg ikke rigtig bruge :$
Men ku da være rart at få sig en kvalitets psu istedet for en larmende noname 3+ år gammel psu som man bruger pt.
Miklix . 7. Jun 2015, 17:00

Jeg skal vinde den, fordi at min gamle og ellers meget pålidelige Corsair er ved at en 5-7 år gammel. - Den skal drive mit kommende 970 gtx, som jeg køber når jeg bliver student, om et par uger!

Mit system kan man se i min profil!

Tweak.dk
Broken Limiter . 7. Jun 2015, 17:12

ikke nødvendigt at skifte min ud, men kunne være starten på en itx build jeg har overvejet, ellers giver jeg den til en af mine venner der kan bruge en psu upgrade (:
JESUSMAND . 7. Jun 2015, 18:40

Mangler ny kvalitets strømforsyning til nyt build og derfor skal jeg fandme vinde den.
Justdoit123 . 7. Jun 2015, 18:41

Skal vinde fordi den gamle strømforsyning larmer Tweak.dk
Wanker81 . 7. Jun 2015, 22:13

Jeg vil gerne vinde den da Min svigermors PSU lige er stået af, og hun og min kone, rykker på mig for at lave hendes com. Hun kunne så passende få min gamle PSU, hvis jeg vinder Denne.
Så please, hjælp en stakkel i nød, til at få lidt husfred!
rasm401i . 7. Jun 2015, 23:21

min nuværende 1200w antec psu sluger alt for meget strøm, og larmer helt vildt

så en 600w med god køling ville bare være perfekt til mit system

gigabyte g1 sniper 3, intel i5 2500K, 8gb 2666Mhz ram, gtx 680 sli
Reza_3113 . 7. Jun 2015, 23:43

Jeg skal vinde, fordi jeg er i gang med, at bytte en PC til min søn og mangler en god PSU til den Tweak.dk
Eliasson . 8. Jun 2015, 09:43

Jeg skal vinde den strømforsyning, fordi at netop denne PSU ville passe perfekt ind i MIN gamer PC, som tilfældigvis står og mangler denne PSU Tweak.dk I rest my case Tweak.dk
betaboy . 8. Jun 2015, 09:57

Jeg skal vinde fordi jeg har presset alt saften ud af mit gamle QX6700/P35/HD5850 setup, der desværre ikke længere kan være med og skal derfor til at samle en ny gamer Tweak.dk. Den gamle PSU larmer og jeg tvivler på at den overhovedet kan håndtere et nyt setup pga. manglende kabler og ydeevne. Der ville denne kvalitets 600W PSU gøre underværker!!
brander9400 . 8. Jun 2015, 11:21

Den skal drive fruens maskine med et asrock h81m-dgs r2.0, en I5 2400, 8 GB Corsair ddr3 1600 MHZ, Kingston V300 60 GB og nogle lager diske.
Den bruges til surf / server maskine og køre med en gammel 400w psu, men en modded blæser da den larmede helt vildt.
Der påregnes et nyt grafikkort, så den kan køre fallout 4 når det kommer, så en lækker psu til at drive maskinen ville være et kæmpe PLUS
weinreich . 8. Jun 2015, 11:43

Jeg ville blive super glad for denne strømforsyning. Er ved at planlægge et build. Jeg har pt. "kun" en bærbar og vil gerne have noget at spille på.
ZnaX . 8. Jun 2015, 13:42

Jeg kører et nyt system m-itx med en gammel 850W strømforsyning fra coolermaster, da det var det eneste jeg kunne undlade for stadig at få mest power for pengene.

MSI Z97I GAMING ACK, Socket-1150

MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB

Corsair Graphite 380T Mini-ITX Hvid

Corsair H55 Hydro Series CPU Køler

Intel Core i5-4690K

Samsung 850 EVO 250GB SSD

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB

Samsung 850 EVO 120GB SSD



Hvor det hele pt køres af min gamle og slidte Cooler Master Silent Pro M850


[color=#676767][font='Arial, Verdana, sans-serif']Denne kunne god bruge en god afløser ! Tweak.dk Især fordi en 600W ville komme tættere på det jeg rent faktisk har brug for i det fine og handy setup jeg har Tweak.dk[/font][/color]
FlyingHippo . 8. Jun 2015, 14:46

Fordi mine søstre har fået hver deres killing og jeg ikke har Tweak.dk

Det skal drive mit mediecenter/kattesimulator med
En første generations i7 med stock køler.
Et passivt kølet Radeon 5450.
8gb ram
27 TB harddiske WD Green
128gb samsung 840

Der skal køre katte-videoer 24/7 så det føles som om jeg også har fået en killing... Tweak.dk

Tweak.dk billede i nyhed
Rikke_mus . 8. Jun 2015, 23:10

Jeg skal vinde, fordi min mand vil opgradere min PC og mangler en god PSU til den.
Behrouz . 9. Jun 2015, 11:59

Jeg skal vinde, fordi jeg vil gerne skifte min gammel computer og smale en ny og i den forbindelse mangler en ny strømforsygning.
MalleMellow . 9. Jun 2015, 13:16

Jeg skal da ha, den strøm forsyning. Så jeg kan få bygget en ordentlig gamer til min datter så vi kan spille sammen. Jeg er nødt til at dele min maskine med hende. Jeg mangler pt en strømforsyning og et grafikkort. Hvis jeg vinder denne PSU, kan jeg derved få et ordentligt grafikkort, og vi kan endelig spille samtidig.
tuenbabz . 9. Jun 2015, 16:43

Skal til og igang med et selvbyg for første gang, og denne PSU passer perfekt til mit setup. Og BeQuiet tager man aldrig fejl af. Tweak.dk
Kim 6270 . 9. Jun 2015, 16:59

Tweak.dk Jeg skal helt klart vinde da mit stakkels psu lige har svigtet og jeg nu står uden ;(
Damish . 9. Jun 2015, 17:29

Er ved at bygge en computer til min nevø. Min søster vil gerne give ham en ordenlig computer, men hun har ikke pengene til det. Derfor har jeg tilbudt at købe/samle en computer af brugte dele, så min nevø kan få en computer med ordenlig ydelse til få penge. Dette setup mangler netop en strømforsyning som skal kunne trække mit gamle HD7970 som jeg vil give ham.
DocSmileyDK . 10. Jun 2015, 08:45

Jeg kunne godt tænke mig at vinde da strømforsyningen i min pc er ved at synge på sidste vers tror jeg og så larmer den utroligt meget
jesper101996 . 10. Jun 2015, 11:05

Vel, det er jo ikke fordi jeg virkelig har brug for den. Men det kunne jo være interessant at vinde den så jeg har en psu der kan bruges til at teste hardware med.
DENSEJEREJE . 10. Jun 2015, 14:45

Fordi jeg går og overvejer at bygge et nyt ITX build og har brug for en stille psu Tweak.dk