Tweak.dk dækker Computex 2015

Tweak.dk dækker Computex 2015

Hvis du vil være med de seneste hardwarenyheder, så er Computex-messen i Taipei, Taiwan "the place to be" i næste uge. Her på Tweak.dk fik vi desværre ikke mulighed for at være der i egne høje personer, men derfor skal I ikke snydes for de seneste nyheder.

 

Vi sætter derfor vores team på overarbejde i næste uge, og vi vil gøre vores yderste for, at I får de seneste nyheder fra Computex så snart, de tikker ind på redaktionen.

 

For at gøre det så overskueligt som muligt, vil vi i den til denne nyhed tilhørende forumtråd samle alle Computex-nyhederne. Så skal du nemlig kun kigge ét sted for at blive opdateret med de seneste nyheder, nemlig Tweak.dk - Danmarks bedste hardware site.

 

---> KLIK HER FOR AT SE ALLE NYHEDERNE FRA COMPUTEX <---

Link:

Skrevet af Mads den 1. Jun 2015. Nyheden er læst 1058 gang(e).

Del med dine venner

     

18 kommentarer
Masoz . 31. May 2015, 14:36

Ser jeg frem til! Tweak.dk
Mads Pedersen . 2. Jun 2015, 04:01

Vi smider den lige i toppen på Tweak
jesper101996 . 2. Jun 2015, 14:07

Der sker godt nok meget på Computex i år. Men hvor bliver AMD af?
Masoz . 2. Jun 2015, 15:04

Vil AMD ikke gemme deres fremvisninger til senere?
jesper101996 . 2. Jun 2015, 15:10

[quote='Masoz','index.php?page=Thread&postID=14­80896#post1480896']Vil AMD ikke gemme deres fremvisninger til senere?[/quote]



De har fremvist deres nye apu'er men intet om 300 serien.
Masoz . 2. Jun 2015, 15:23

[quote='jesper101996','index.php?page=Thread&po­stID=1480900#post1480900'][quote='Masoz','index.php?­page=Thread&postID=1480896#post1480896']Vil AMD ikke gemme deres fremvisninger til senere?[/quote]



De har fremvist deres nye apu'er men intet om 300 serien.[/quote]

Ja, okay Tweak.dk

Tror de gemmer 300 serien til E3?
jesper101996 . 2. Jun 2015, 15:39

[quote='Masoz','index.php?page=Thread&postID=14­80901#post1480901'][quote='jesper101996','index.php?­page=Thread&postID=1480900#post1480900'][quote='­Masoz','index.php?page=Thread&postID=1480896#pos­t1480896']Vil AMD ikke gemme deres fremvisninger til senere?[/quote]



De har fremvist deres nye apu'er men intet om 300 serien.[/quote]

Ja, okay Tweak.dk

Tror de gemmer 300 serien til E3?[/quote]



Næppe. E3 har aldrig været en hardware messe. Måske kommer der et seperat event senere i computex eller senere i juni
jesper101996 . 3. Jun 2015, 08:18

Glæder mig til at se prisen på den her basse. Kæft den ser altså fed ud

http://www.tweak.dk/images/uploads/2015_06/nye_bill­eder_af_gtx_980_ti_strix_grafikkortet_fra_asus.jpg

Masoz . 3. Jun 2015, 08:42

https://twitter.com/AMDRadeon



16. juni ser det ud til vi får mere at se Tweak.dk
Uber . 3. Jun 2015, 08:59

[quote='Masoz','index.php?page=Thread&postID=14­80943#post1480943']

https://twitter.com/AMDRadeon



16. juni ser det ud til vi får mere at se Tweak.dk[/quote]



Tror I skal glæde jer
jesper101996 . 3. Jun 2015, 09:12

Indeed. Det er endelig fint med mig. Køber alligevel først nyt grafikkort næste måned.
Uber . 3. Jun 2015, 09:15

fristes af GTX980Ti, men ikke før jeg ser 390X helt blæst ud
jesper101996 . 3. Jun 2015, 09:29

[quote='Uber','index.php?page=Thread&postID=148­0948#post1480948']fristes af GTX980Ti, men ikke før jeg ser 390X helt blæst ud[/quote]



Samme her.
Masoz . 3. Jun 2015, 10:51

Jeg håber på det bedste fra AMD's side af.
Da jeg også er faldet lidt for Asus' kommende MG279Q skærm Tweak.dk
jesper101996 . 3. Jun 2015, 11:02

[quote='Masoz','index.php?page=Thread&postID=14­80958#post1480958']Jeg håber på det bedste fra AMD's side af.
Da jeg også er faldet lidt for Asus' kommende MG279Q skærm Tweak.dk[/quote]



Det vil også være godt for Nvidia folk Tweak.dk Konkurrence er altid bedre.
jesper101996 . 3. Jun 2015, 11:20

Jeres "Officielt: AMD præsenterer ny Fiji GPU på Computex" link giver ingenting :/