Undersøgelse: Hvordan følger du Tweak.dk i hverdagen?

Undersøgelse: Hvordan følger du Tweak.dk i hverdagen?

Tweak.dk er i rivende udvikling, og vi forsøger hele tiden at tilpasse os til vores kære brugere. Derfor er vi også altid interesseret i at vide, hvordan vores brugere følger os, og hvordan vores kære brugere har det med vores indhold.

 

I den sammenhæng kunne vi godt tænke os at vide, hvordan I følger vores daglige gang her på Tweak.dk. Facebook er især et af de steder, hvor vi oplever en utrolig fremdrift i aktiviteten, og her ved vi jo, at alle 4.500 likes som udgangspunkt følger os. Men har I også aktiveret RSS funktionen på Facebook? Har I deaktiveret "Følger" funktionen? Og hvorfor, hvis I har? Det er netop den slags, som vi her i dag gerne vil have frem i lyset.

 

tweak dk facebook notifikationer

 

I kommentarfeltet må I meget gerne kommentere på nedenstående, men vi vil også gerne vide, om vi har aktive følgere på andre sociale medier end Facebook. Og i samme omgang må I meget gerne komme med inputs, hvis I har ris eller ros til os. Vi vil altid gerne udvikle os i den retning, som brugerne helst så det.

  • Følger I os på Tweak.dk?
  • Følger I os på Facebook?
  • Har I aktiveret "Få notifikationer" på Facebook?
  • Følger I os på andre sociale medier?
  • Eventuelt andet? Ris/ros?

I kan desuden med fordel læse om vores optræden på de mange sociale medier HER!


Link: Tweak.dk

Skrevet af Michael den 10. Apr 2015. Nyheden er læst 1185 gang(e).

Del med dine venner

     

25 kommentarer
Uber . 10. Apr 2015, 07:58

Jeg både Liker og får Nofifikationer.
FlyingHippo . 10. Apr 2015, 10:43

Jeg tjekker tweak.dk et par gange om dagen

og så følger jeg løbende køb og salg siden på facebook
BPM . 10. Apr 2015, 14:19

jeg går ind på

www.tweak.dk

et par gange om dagen når man er kommet hjem fra job...
VojenZ . 10. Apr 2015, 14:21

Tjekker tweak.dk i samme omgang med hol.dk og hwt.dk ca. 2-3 gange om dagen.
stigers . 10. Apr 2015, 14:46

Så skriver jeg også her...
Synes om og notifikationer Tweak.dk
Devilcricket . 10. Apr 2015, 15:08

Tjekker tweak.dk flere gange om dagen. Og så selvfølgelig facebook.
Lsp . 10. Apr 2015, 16:24

Bruger

www.tweak.dk

Masoz . 10. Apr 2015, 18:09

Er et par gange om dagen inde på tweak.dk og se om der er kommet nyt.
Samtidigt følger jeg jer på facebook, så får også med der hvis I har lagt en ny artikel op.
HerrMansen . 10. Apr 2015, 18:40

Checker Tweak.dk et par gange om dagen og ellers hvis der lige dukker noget op på jeres Facebook eller jeg får en PM.
Flmr77 . 10. Apr 2015, 19:41

Bruger Tweak.dk, som jeg tjecker min. 1 gang om dagen.
Henrik B. . 11. Apr 2015, 08:59

Og lige der mistede i mine kommentarer! Når man selv aktivt skal vælge IKKE at poste på Facebook, når man skriver en kommentar, så er jeg stået af!!!!!!
Endnu et medie, som forsøger at få brugerne over på Facebook! Nej tak! Det er uden mig, da der heldigvis er alternative sider...

M.v.h.
Mads Pedersen . 11. Apr 2015, 09:04

#12 - Jeg er ikke helt med? Hvis du skriver en kommentar i vores forum, bliver det da ikke postet på FB?
Uber . 11. Apr 2015, 09:05

[quote='Henrik B.','index.php?page=Thread&postID=1477987#post­1477987']Og lige der mistede i mine kommentarer! Når man selv aktivt skal vælge IKKE at poste på Facebook, når man skriver en kommentar, så er jeg stået af!!!!!!
Endnu et medie, som forsøger at få brugerne over på Facebook! Nej tak! Det er uden mig, da der heldigvis er alternative sider...

M.v.h.[/quote]




Vi søger bestemt IKKE, at få folk på Facebook, men ind på Tweak.dk. Så du har mistet ideen helt.
Det vi undersøger er udenlukkende, og folk følger os, eller både følger og får notifikationer.

Det er en undersøgelse vi laver internt for at se, om vi rammer så bredt som muligt.
Ingen tvinger folk fra Tweak og til Facebook Tweak.dk
Henrik B. . 11. Apr 2015, 09:20

Mads.

Hvis man trykker på "besvar fra Facebook", så benyttes ens profil. Det er fint nok. Men hvis man ikke fjerner fluebenet ud for "post også på Facebook", så slåes det også op på ens væg! Der er allerede sat et flueben, fra jeres side. Det burde være et aktivt valg man gør, OM man vil slå det op. Det står småt, og overses let. Jeg vil gerne selv bestemme, hvad der slåes op - det er ikke noget andre skal bestemme.

M.v.h.
Henrik B. . 11. Apr 2015, 09:23

Uber.

Jeg ser bare flere og flere sider, som lægger mere og mere af deres trafik over på Facebook! Det sker også lidt for jer, når i vælger at lægge noget af køb og salg over på FB. Flere og flere kører også konkurrencer, kun på FB. Kommentarer kun på FB o.s.v.
Mads Pedersen . 11. Apr 2015, 09:23

#15 - Videregivet til webmaster, men jeg er nu overbevist om, at det er standard fra FB's side. Alternativt kan du jo bare nøjes med at bruge forum her Tweak.dk
HerrMansen . 11. Apr 2015, 09:26

[quote='Mads Pedersen','index.php?page=Thread&postID=147799­8#post1477998']#15 - Videregivet til webmaster, men jeg er nu overbevist om, at det er standard fra FB's side. Alternativt kan du jo bare nøjes med at bruge forum her Tweak.dk[/quote]



Det mener jeg også at det er - Facebook's API er forfærdelig.
Uber . 11. Apr 2015, 09:38

[quote='Henrik B.','index.php?page=Thread&postID=1477997#post­1477997']Uber.

Jeg ser bare flere og flere sider, som lægger mere og mere af deres trafik over på Facebook! Det sker også lidt for jer, når i vælger at lægge noget af køb og salg over på FB. Flere og flere kører også konkurrencer, kun på FB. Kommentarer kun på FB o.s.v.[/quote]



Der skal du skælde FB ud, og ikke os. Det er ikke en handling vi har taget.
Vi gavner IKKE af, at folk smutter på fB. Vi tilbyder bare vores ydelser begge steder for at hjælpe vores brugere.
Hymn . 11. Apr 2015, 09:47

Tjekker Tweak.dk et par gange om dagen. Ville gerne være mere aktiv, men i de sidste par måneder er Tweak.dk blevet for langsom til at jeg kan være mere aktiv. Fra jeg klikker på linket til denne kommentar til den dukker op går der 30 sekunder....

Fra jeg klikker på send til den er klar kan der gå 60 sekunder!

Linie Fullrate 20 MBit, PC i7 2,8 GHz, 8 GB Ram
p3t3r . 11. Apr 2015, 10:21

Følger Tweak.dk flere gange om dagen. Benyttede mig en smule af jeres køb/salg på facebook, men droppede det igen, da jeg egentlig ikke gider at følge / like alle mulige ting på facebook, da det i sidste ende fylder hele ens nyhedsfeed.
Uber . 11. Apr 2015, 11:43

[quote='Hymn',index.php?page=Thread&postID=1478­013#post1478013]Tjekker Tweak.dk et par gange om dagen. Ville gerne være mere aktiv, men i de sidste par måneder er Tweak.dk blevet for langsom til at jeg kan være mere aktiv. Fra jeg klikker på linket til denne kommentar til den dukker op går der 30 sekunder....

Fra jeg klikker på send til den er klar kan der gå 60 sekunder!

Linie Fullrate 20 MBit, PC i7 2,8 GHz, 8 GB Ram[/quote]



Hold nu op. Den snak har vi haft før, og ingen andre har problemer
Michael Hermansen . 11. Apr 2015, 11:49

Til Henrik..

Vi lever af reklameindtægter fra siden her.. Så hvis du tror, at vi er interesserede i at sende folk over på FB, så er der noget, du har misforstået fuldstændig. At give folk mulighed for at svare via deres FB profil er noget, som vi gør med et Facebook plugin. Et plugin, der selv afgør, hvordan det er opsat og noget, som vi ikke er herre over. Så skæld du dem ud i stedet Tweak.dk Og at vi laver en FB baseret Køb & Salgs gruppe forhindrer dig ikke i at sælge via siden.

Til Hymn...

Problemet ligger virkelig hos dig. Vi har testet på mange maskiner, samt vi har lavet en brugerundersøgelse for at finde ud af, om andre havde problemet. Der var du den absolutte eneste med problemer Tweak.dk
scummy . 11. Apr 2015, 18:56

Tjekker jeres side, næsten hverdag. Men savner en mere uddybende oversigt af bla. køb/salgs-forummet.
Og ja. Jeg er også en af dem der langsomt "forlader" forums og div. sider der mere og mere lefler for FB-brugere mfl.
Jo mere af jeres ellers gode side der fokuserer på FB, Instagram osv. Jo sjældnere kommer jeg. Tweak.dk
Igel . 11. Apr 2015, 20:05

Et par gange om dagen leder genvejen i min browser mig hen på tweak.dk.
Så "synes jeg godt om" jeres facebook side.
Salg/køb/bytte siden på facetube er jeg knap så meget fan af.. Det er mere en "jeg søger" side, frem for en "jeg sælger". Folk er sgu for nærrige på den side..
Uber . 11. Apr 2015, 20:38

Skumme, du vil vist bare misforstå. Det handler jo for pokker ikke om at lefle eller flytte data og trafik til Facebook!