Tweak.dk konkurrence: Vis os din PC

Tweak.dk konkurrence: Vis os din PC

Her på Tweak.dk er vi konstant i udvikling, og nu vil vi altså have gang i konkurrence segmentet med en række forskellige konkurrencer gennem 2015. Første skud på stammen bliver en "Vis os din PC" konkurrence.

Det handler i sin simpleste forstand om, at I skal tage et billede af jeres computer og uploade den i kommentarfeltet, hvis I mener, den fortjener at deltage i vores konkurrence. Billedet kan være af den vildeste casemod maskine, det sjoveste påfund eller hvad nu end I ligger inde med af sjove idéer.

Reglerne er meget simple og lyder som følger:

  1. Billedet SKAL være af din egen maskine - Ved tvivl kan vi bede om flere billeder af samme maskine
  2. Billedet SKAL uploades som forumkommentar, eller er den ikke med i konkurrencen
  3. Billedet SKAL være af en vis størrelse, der gør det let at se maskinen - Minimum 800 * 600 opløsning
  4. Billedkvaliteten SKAL være af en vis kvalitet, der gør det let at se maskinen

Fremgangsmåde til billedupload:

 

For at kunne indsætte et billede i forumpost skal I først uploade det til en given online billedhoster som for eksempel Imgur og kopiere det direkte link til billedet. Ser eksempelvis således ud: http://i.imgur.com/2k9grzh.jpg  -  Dernæst skal I blot følge guiden herunder.

 

 

 

Præmien er et superlækkert Sync by 50 Cent headset fra SMS Audio serien, og konkurrencen løber i 14 dage fra i dag den 25. januar 2015, hvorefter der udtrækkes en vinder mandag den 9. februar 2015, som bliver annonceret i forummet. Vinderen får herefter 14 dage til at vende tilbage, hvorefter præmien bortfalder og der trækkes en ny vinder.

 

Disclaimer: Tweak.dk crew og dennes husstand må ikke deltage i konkurrencen.


Link: Tweak.dk

Skrevet af Michael den 26. Jan 2015. Nyheden er læst 2256 gang(e).

Del med dine venner

     

28 kommentarer
kleinen . 26. Jan 2015, 09:45

Asus ROG Rampage Extreme Intel X99
Intel Core i7 5930K 3.50GHz
2 x Asus GeForce GTX 980 4096MB
16GB DDR4 PC 3200 CL16 G.Skill Kit
Cooler Master V Series V1200 Platinum - 1200W
Samsund 840 EVO 250 GB
NZXT S340 Midi Tower Sort
Samsung 27" 120hz
Corsair Gaming Gaming K70
Cougar 700m Mouse

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed


Tweak.dk billede i nyhed


Tweak.dk billede i nyhed


Tweak.dk billede i nyhed


Tweak.dk billede i nyhed


Tweak.dk billede i nyhed


Tweak.dk billede i nyhed
Lars Jensen . 26. Jan 2015, 09:57
kleinen . 26. Jan 2015, 10:11

Ja jeg kan evt. tage et billede af mig selv med computeren, som bevis.
Har sendt mine billeder til flere nyhedssites på facebook, men dog ikke lige til "Water Cooling" (de må kunne lide mit værk) Tweak.dk
Lars Jensen . 26. Jan 2015, 10:13

[quote='kleinen','index.php?page=Thread&postID=­1473777#post1473777']Ja jeg kan evt. tage et billede af mig selv med computeren, som bevis.
Har sendt mine billeder til flere nyhedssites på facebook, men dog ikke lige til "Water Cooling" (de må kunne lide mit værk) Tweak.dk[/quote]



Virker bare meget gennemført, ikke det gør det mistænkeligt, men vi tjekker naturligvis alle deltagne maskiner.
Kan du sende billed til min mail - [email]lars@tweak.dk[/email]
bauner . 26. Jan 2015, 10:44

Jeg har ikke lavet noget ved den, da den ser sådan ud, når man køber den Tweak.dk

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed
jesper101996 . 26. Jan 2015, 11:34

Forhåbentlig får jeg en modulær psu(supernova g2) og Phanteks Luxe før konkurrence slutter. Mit nuværende build er lidt rodet Tweak.dk
Igel . 26. Jan 2015, 13:00

Tweak.dk billede i nyhed
Forskellen på mænd og kvinder vist med computere.
Min computer er det store skrummel, hendes er den lille elegante.

Mit kabinet er købt i den størrelse med begrundelsen: "det kunne jo være".
Hendes er købt fordi det var billigt og bare skulle kunne indeholde hardwaren.

Min computer indeholder hardware fra 2010, det var så dyrt dengang at jeg ikke kan nænne at komme af med det.
Hendes indeholder hardware fra 2014, med overskriften "bang for the buck".

Ja, det er vel bare et bevis på, at vi mænd ikke altid er lige så rationelt anlagt som vi går og praler med Tweak.dk

Flere billeder af indmaden, var faktisk selv overrasket da jeg tog dem. Jeg er blevet bedre til kabelføring, eller også er jeg mere omhyggelig når jeg bygger noget for andre Tweak.dk

Først min:
Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed

Og så hendes:

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed
DocSmileyDK . 27. Jan 2015, 08:39

Her er så et billede af min maskine, ikke så meget gejl endnu men håber det kommer hen ad vejen.
Specs:

Case
-Lian Li PC-A79B Full Tower Case
Processor
-Intel Core i7-930
Mobo
-ASUS P6X58D PREMIUM
Memory (RAM)
-6x2GB OCZ PC3-8500 DDR3 SDRAM
Graphics Card
-NVIDIA GeForce 9800 GT 512 MB
Hard Disks
-5x2TB Hdd
DVD
-DVD+R DL
Power Supply
-CORSAIR HX1000W Modular PSU
CPU Cooler
-Cooler Master Hyper TX3 EVO CPU Cooler

Tweak.dk billede i nyhed
Malmros . 29. Jan 2015, 13:46

Tænkte jeg os lige ville være med Tweak.dk
Her er min lidt custom made "Black R4" (Fractal Design Define R4 Black Pearl)

Spec:

Motherboard - MSI Z87-G45 Gaming
RAM - Kingston DDR3 HyperX Beast 8GB
SSD - Samsung SSD 840 PROSeries 256GB 2.5" OEM
CPU - Intel Core i7-4770K 3.5GHz, OC 4,2GHz
GPU - MSI GeForce GTX 770 Gaming 2GB PhysX
PSU - Corsair RM650, 650W 80 Plus Gold
Cooling - Corsair H60 Hydro


Tweak.dk billede i nyhed Tweak.dk billede i nyhed Tweak.dk billede i nyhed Tweak.dk billede i nyhed Tweak.dk billede i nyhed Tweak.dk billede i nyhed
HerrMansen . 1. Feb 2015, 17:46

Ville havde taget et billede af min G3 iMac, men den er ikke så fotogen som jeg havde håbet - alt for meget afspejling i kabinettet så man kan ikke se indmaden. Tweak.dk

Edit: Stædigheden vandt.

Tweak.dk billede i nyhed


Sådan så den ud i de kronede dage - med mindre amatørfotografi...
Tweak.dk billede i nyhed
FonZi . 1. Feb 2015, 18:30

Må man deltage mere end én gang? Tænkte at jeg ville bruge min nuværende PC og min gamle, hvis man altså må Tweak.dk
HerrMansen . 1. Feb 2015, 19:54

Kan da lige komme med lidt feedback - I burde virkelig havde smidt denne her tråd under Konkurrencer. Tog mig næsten fem minutter at finde den igen efter jeg så den på forsiden da den blev lavet. Tweak.dk
Lars Jensen . 1. Feb 2015, 19:57

[quote='HerrMansen','index.php?page=Thread&post­ID=1474112#post1474112']Kan da lige komme med lidt feedback - I burde virkelig havde smidt denne her tråd under Konkurrencer. Tog mig næsten fem minutter at finde den igen efter jeg så den på forsiden da den blev lavet. Tweak.dk[/quote]



Tror du har helt ret, og vi tager det til efterretning.'Husk I ALTID kan maile mig, hvis der er noget I vil drøfte
Sarge_T . 4. Feb 2015, 01:18

Her er min "PC" Tweak.dk
[IMG]http://i.imgur.com/tgXEeGk.jpg[/IMG]
Det var vidst det forkerte billede... ups! Tweak.dk

Min desktop PC sådan som den er nu, cirka:
[IMG]http://i.imgur.com/3MGXium.jpg[/IMG]


Og min HTPC:

[IMG]http://i.imgur.com/f5L9NTX.jpg[/IMG]

Fået AIO køler installeret for nyligt:
[IMG]http://i.imgur.com/kWpn3n1.jpg[/IMG]

Får snart skiftet alle fans ud med BitFenix Spectre Pro... i denne måned håber jeg!
bauner . 4. Feb 2015, 06:28

[quote='HerrMansen','index.php?page=Thread&post­ID=1474108#post1474108']Ville havde taget et billede af min G3 iMac, men den er ikke så fotogen som jeg havde håbet - alt for meget afspejling i kabinettet så man kan ikke se indmaden. Tweak.dk

Edit: Stædigheden vandt.

Tweak.dk billede i nyhed


Sådan så den ud i de kronede dage - med mindre amatørfotografi...
Tweak.dk billede i nyhed[/quote]


Respekt!!
Igel . 4. Feb 2015, 07:41

[quote='Sarge_T','index.php?page=Thread&postID=­1474252#post1474252']Her er min "PC" Tweak.dk
Tweak.dk billede i nyhed

[/quote]

Super fedt at se, og den ser umiddelbart ud til at være i god stand også. Tweak.dk Min egen mangler frontcoveret til skærmen, det grå plastik der sidder foran. Men dengang lavede man sgu tingene så de virkede alligevel Tweak.dk
HerrMansen . 4. Feb 2015, 12:06

[quote='bauner','index.php?page=Thread&postID=1­474253#post1474253']Respekt!![/quote]



Det skal også lige nævnes at det ikke var en joke - Min G3 bruges faktisk som spilmaskine til alle de gamle klassikkere fra min barndom som ikke kan emuleres. Tweak.dk
FonZi . 8. Feb 2015, 22:48

Min nuværende PC.

Et moddet Cubitek Mini Cube. Strømforsyninges plads er gjort længere og der er gjort plads til en 120mm blæser i fronten. Den er nemlig vandkølet med GFX og CPU på 2x 120mm rads. Det kunne lige nøjagtigt være der Tweak.dk Men er glad for resultatet. En stille maskine og alligevel dejlig hidsig !

Intel Core i7 4770K @ 4.5 GHz med Swifttech Apogee Drive II køleblok og pumpe i ét.
Inno3D GeForce GTX 780 Herculez Edition med Køleblok fra Aqua Computer Cryographics til GTX Titan
SilverStone SST-ST75F-GS Strider Gold Series - 750 Watt PSU
16 GB Corsair Vengeance DDR-1600 Ram i Rød
1x 250 GB Samsung 840 PRO SSD
1x 1TB Western Digital Green HDD

Påfyldningsstuds i toppen
Rød væske i system med klare slanger
Rødesleevede kabler
... masse andre detaljer

Billederne er desværre ikke er allerhøjeste kvalitet. Jeg har ikke kunne finde originalerne, men kan tage nogle nye hvis der bedes om det selvfølgelig Tweak.dk

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed

Tweak.dk billede i nyhed
HerrMansen . 9. Feb 2015, 01:56

Hahaha....den røv altså, Fonzi Tweak.dk
FonZi . 9. Feb 2015, 08:30

[quote='HerrMansen','index.php?page=Thread&post­ID=1474470#post1474470']Hahaha....den røv altså, Fonzi[/quote]


Jaah hendes røv er ret tydelig eftersom hun er så lille Tweak.dk Men god at tage fat i når hun skal flyttes Tweak.dk
kleinen . 10. Feb 2015, 10:04

Er der fundet en vinder?
Malmros . 15. Feb 2015, 14:26

Sluttede konkurrencen ikke d. 09 ??? Ingen vinder endnu? (:
Mads Pedersen . 15. Feb 2015, 23:10

Sorry, guys, men der har været tusind ting, der har krævet vores opmærksomhed, men vi er nu klar til at udråbe en vinder...

Vinderen blev

Malmros med sit Black R4!



Du bedes kontakte "lars @ tweak . dk" (uden anførselstegn og mellemrum) med din kontaktinfo, så sender vi præmien til dig.

Et stort tillykke skal lyde her fra Tweak-redaktionen Tweak.dk

Tweak.dk

[i]EDIT: Har Malmros ikke henvendt sig inden 7 dage, udråbes der en ny vinder[/i]
HerrMansen . 16. Feb 2015, 09:37

Tillykke da Tweak.dk
Malmros . 16. Feb 2015, 10:03

WHUU....

Happy man! Tweak.dk
jesper101996 . 16. Feb 2015, 14:55

Tillykke Tweak.dk

Dog er præmien en som jeg nok vil had valgt at sælge Tweak.dk Derfor deltog jeg heller ikke.
dwmc . 16. Feb 2015, 16:29

tillykke med det Tweak.dk

@jesper101996
havde det på helt samme måde Tweak.dk
Malmros . 16. Feb 2015, 19:03

Taak Tweak.dk
- Jeg må indrømme at jeg synes præmien er ALT for fed.
Har tidligere kigget på dem, og kan slet ikke vente med at afprøve dem Tweak.dk