Vinderne i 4. advent julekonkurrencen 2014 er fundet

Vinderne i 4. advent julekonkurrencen 2014 er fundet

Vi har udtrukket de sidste vindere i vores julekonkurrence 2014, med præmier fra AntecAurora GroupBe Quiet!, ActiVision, PlayStation og Sandberg.

 

Vinderne er som følger:

SMSaudio SMS SYNC by 50 ON-EAR WIRELESS SPORT BLUE - Freak^
Be Quiet! Pure Power 650W strømforsyning - weberollin
Razer Leviathan 5.1 Channel Surround Sound Bar - ayu
Sandberg Bluetooth Stereo Headset Pro - Michael Nielsen (via Facebook)

 

De fire heldige vindere skal sende en mail til  l a r s @ t w e a k . d k  med forum bruger, navn, adresse og telefonnummer.

 

 

Julekonkurrence_2014_antec[1] 

Julekonkurrence_2014_sandberg[1] 

Julekonkurrence_2014[1] 

Julekonkurrence_2014_razer[1] 

Julekonkurrence_2014_ActiVision[1] 


Julekonkurrence_2014_playstation[1]


Link:

Skrevet af Martin den 22. Dec 2014. Nyheden er læst 1199 gang(e).

Del med dine venner

     

104 kommentarer
Devinum . 15. Dec 2014, 18:48

Jamen så lad mig da ligge ud. Et herligt minde var dengang jeg sammen med min familie havde jul i vores sommerhus.
Jeg gad i virkeligheden ikke, men måtte indrømme at det faktisk var rigtig hyggeligt at holde jul 200km væk fra hvor vi boede. Jeg var ikke så gammel og det der særligt gjorde julen speciel var at det var den sidste jul min morfar kom til at holde. Så det er da et godt minde.
Tissie . 15. Dec 2014, 19:00

Et mega hit for mig da jeg var mindre var at jeg fik en ghettoblaster med tilhørende CD med smølfe hits!
weberollin . 15. Dec 2014, 20:45

Den sidste jul vi havde med min mor.. Alt var hyggeligt og familiært for en stund Tweak.dk
DocSmileyDK . 15. Dec 2014, 21:50

Jeg glemmer aldrig en jul hvor jeg fik en rød brandbil i julegave, der var min lykke gjort Tweak.dk
DocSmileyDK . 15. Dec 2014, 21:53

Den glæde jeg oplevede når mine børn har åbnet gaver hvert år Tweak.dk
DocSmileyDK . 15. Dec 2014, 21:54

Glemmer aldrig det år hvor vi dansede omkring træet og "glemte" at skifte retning, pludselig lagde vi alle ned fordi vi blev rundtossede Tweak.dk
ayu . 15. Dec 2014, 23:38

Julen 1990, hele familien kører til Østrig for at bo på et godt hotel. Juleaften foregik med spa i sneen, dansen om adventskransen i hall'en og 7 retters menu på den fornemme hotel restaurant Tweak.dk

Min moster blev så fuld af jaegertee at vi måtte trække hende hjem på kælk Tweak.dk
ayu . 15. Dec 2014, 23:41

Julen 2009 - vi skulle høre min kusine synge i kirkekoret til julegudstjenesten, hun var flov og gemte sig bag nodestativet. Da gudstjenesten er slut og alle skal ud, så rejser en af de fine forstadsfruer sig og tager sin store pels på. Hun snakker med nogen og på vej ud kommer hun for tæt på det store juletræ - med levende lys! Brændt pels lugter ikke særligt godt Tweak.dk
Steffenfisker . 16. Dec 2014, 01:53

Mit bedste minde fra julen - Er den først jul jeg holde med min kære forlovede. Det var en skøn juleaften vi havde Tweak.dk
tinkerofagg . 16. Dec 2014, 09:09

Mit bedste nyere minde var da jeg stod iført snemandstøj og sne til knæene og slog på taget af vores hus med en teleskop stang.

Lyden idenfor hvor mine 2 drenge pludseligt blev helt tavse og begyndte med ivrige visken at fortælle hinanden at NU kom julemanden.

Den lyd og de ansigter var hele julesnuen værd
tinkerofagg . 16. Dec 2014, 09:17

Da jeg for første gang skulle hjem til min dengang helt nye kærreste fra København til vestjylland.

Vi havde mødtes et par måneder tidligere, men på grund af arbejde, eksaminer etc etc var det kun blevet til telefonkærsterier ud over det aller første møde hvor telefonnumrene blev udvekslet og der bare var et eller andet særligt ved den pige.

Hele køreturen i sammen med en kammerat og hans bror til jylland, snevejret der trak køreturen ulideligt ud.
Spændingen om det nu også var noget når nu vi ikke rigtigt havde været sammen.
Glæden ved at se at spændingen til fulde var gengældt.

Den jul handlede meget lidt om jul for mig men er stadig en af de lykkeligste.
undskyld til min familie for at være så lidt til stede både når jeg var og ikke var fysisk tilstede.


Nu er vi gift med to dejlige drenge så det var et helt specielt juleeventyr.
tinkerofagg . 16. Dec 2014, 09:25

Tidligste gode minde var da vi holdt "storjul" hos min mormor og morfar hvor mine fætre, kusiner, onkler og tanter også var der.

For os børn var det fantastisk at fejre jul med andre børn. Det har nok været en smule stressende for de voksne at holde styr på os, men de var jo også flere om det.

Og så min mosters honninghjerter, et til hver med navn på der med røde bånd var blevet hængt på juletræet.
Et hyggeligt alternativ til slikgnaskeriet efter gaveåbningen.
Freak^ . 16. Dec 2014, 13:44

Da jeg fik Power Rangers hovedkvarter med en elektronisk stemmeforvrænger og deres sidekick robot!.. Det var et par år siden.
Freak^ . 16. Dec 2014, 13:46

Da min lillebror fik et stort LEGO rumskib, som jeg sad og samlede for ham hele aftenen... Jeg var overbevist om at jeg gjorde ham en tjeneste Tweak.dk
Freak^ . 16. Dec 2014, 13:50

Da jeg fik overbevist resten af familien om at spille Finans (En avanceret udgave af brætspillet Matador).
dwmc . 16. Dec 2014, 14:16

når træet blev afsløret Tweak.dk

i min familie må ungerne ikke pynte med så det var altid fedt når træet blev afsløret med levende lys osv Tweak.dk
Devilcricket . 16. Dec 2014, 16:49

Hmm, det må være for godt 15 år siden. Der fik jeg min første computer. Det var sgu vildt. Helt sikkert den bedste gave jeg nogen sinde har fået. Kan huske det som var det igår. Den var pakket ind i flere forskellige pakker. Altså mus, tastatur, skærm osv... Måtte ikke åbne nogen af dem før til sidst. Og der var en mus i pakken. Så vidste jeg jo godt hvad det var, og sikke en fantastisk jul det var...
dwmc . 16. Dec 2014, 17:36

da jeg fik en Snes Tweak.dk
HerrMansen . 16. Dec 2014, 18:13

Det første år hvor træet blev vist frem med lys - Alle andre fik lov til at vente udenfor døren indtil det var tændt og gjordt klar til sang og dans.
Tissie . 16. Dec 2014, 19:10

Jeg mindes alle de hyggelige juleaftener, hvor katten gik igang med forsøge at åbne pakker Tweak.dk
dwmc . 16. Dec 2014, 19:38

det ene år hvor vi hold jul i thailand, meget sært for en 6 årig at holde jul i shorts og korte ærmer når man er vandt til sne og kulde til jul Tweak.dk
p3t3r . 17. Dec 2014, 13:26

Kattens dejlige fascination af juletræet, som bare skal væltes Tweak.dk
p3t3r . 17. Dec 2014, 13:28

Gaven, som indeholdt Warcraft II Battle.net edition, udgjorde nogle gode dage efterfølgende Tweak.dk
Tissie . 17. Dec 2014, 17:33

Når min mor lavede konfekt (og jeg var med), så var det ved at være rigtig jul.
Aidens . 17. Dec 2014, 20:08

Jul 2009
Min lille bror fik Guitar Hero til sin Wii med trommer og 2 guitar, så det blev en hel nat med jule øl og rock musik! Tweak.dk
Aidens . 17. Dec 2014, 20:12

Jul 2013
Fik min første hjemme lavede gave(En malet mariehøne til fyrfadslys) fra min 2årige datter.
SolvejWinther . 18. Dec 2014, 06:13

For 10 år siden da mine forældre gav min mand og jeg 45.000 kr så vi kunne adoptere en lillesøster til vores datter som vi havde hentet i Kina samme forår.
SolvejWinther . 18. Dec 2014, 06:15

Da jeg som barn fik min første barbie dukke. Det var simpelthen lykken.
SolvejWinther . 18. Dec 2014, 06:19

En juleaften min mand og jeg holdt i Thailand. Det var sku lidt specielt.
Pollux . 18. Dec 2014, 16:42

Første gang jeg spillede Marios Bros på Nintendo
Pollux . 18. Dec 2014, 16:48

Dengang mine bedsteforældre levede og hele familien mødtes hos dem anden juledag, maden var altid utroligt god.
Pollux . 18. Dec 2014, 16:51

Dengang Bioware udgav Star Wars MMO - det blev en dejlig jul.
Blueeyes3 . 18. Dec 2014, 20:17

Min bedste jul, da jeg var teenager, var den jul, hvor jeg kun fik ene bløde julepakker.
Blueeyes3 . 18. Dec 2014, 20:19

Min bedste jul som voksen, var den første jul min søn oplevede. Det er så givende at se julen gennem et barns øjne.
Blueeyes3 . 18. Dec 2014, 20:20

Min anden bedste jul som voksen, var den første jul min datter oplevede. Jeg kan stadig se hendes skindende øjne for mig. Også da hun blev bange for julemanden (hendes morfar)
Åse Lejbølle . 18. Dec 2014, 22:27

En juleaften jeg stadig husker 35 år senere! Jeg var 10 år og havde fået mandlen i risalamanden og skjulte det for alle, som vi nu plejede at gøre. Min lillesøster på 7 år derimod lod, som om hun havde mandlen siddende mellem overlæben og tænderne i den ene side. Resten af familien udfrittede hende, og hun lod fnisende, som om hun bare slet ikke ville afsløres før tid (risalamandskålen skulle være tom). Jeg sad der ved siden af og blev liiidt sur på hende og træt af det al den kredsen om og feteren af hende, for jeg vidste jo, at mandlen lå i min ene hånd. Jeg var dog udholdende - eller stædig Tweak.dk - og sagde ikke noget.
Nu var det sådan, at der var tradition for, at min far tog et foto af mandelgavevinderen; og han blev så overbevist om, at min søster havde mandlen, at han rejste sig og tog kameraet for at forevige datteren, der havde været den heldige og som skjulte mandlen på en så charmerende måde.
Da skålen med risalamand endelig var tom, fedtede jeg så mandlen frem, mens min søster tog en kirsebærsten ud af munden. Jeg glædede mig til 'næ'og 'åh' og 'så tager jeg lige et billede'. Og næææ, sagde mindre forældre overraskede; hvorefter min far kunne fortælle, at han desværre var løbet tør for film... ;-/
p3t3r . 18. Dec 2014, 22:53

Det år hvor jeg vandt to store marcipan-grise i ris-a-la-mande gaven, hvorefter den blev forladt ubeset.... til hundens store fornøjelse
jesper101996 . 18. Dec 2014, 23:09

Måske gentager jeg mig lidt selv. Men den jul hvor jeg fik min Nintendo 64, er nok en af mine bedste minder. Desværre fik vi dog ikke lov til at spille på den før dagen efter Tweak.dk Bummer.
jesper101996 . 18. Dec 2014, 23:13

Måske lidt for generelt men i mine øjne har jeg altid haft en god jul da jeg var mindre . Det handlede mere om familien end gaver(stadig en stor del dog). Dog er magien gået lidt væk fra jul efter jeg blev ældre.
jesper101996 . 18. Dec 2014, 23:27

Efter at havde sparet op i 6 måneder købte jeg min første pc i juletiden. Se det var sgu en god jul Tweak.dk Eneste ting som jeg har tilbage fra det build er min seagate 500gb harddisk.
Devinum . 19. Dec 2014, 09:45

Et andet dejligt minde jeg har, var da jeg var en bette knægt. Jeg fik en julegave jeg aldrig glemmer, det var en fjernstyret bil, der kunne skyde med missiler (plastik) men hold da op hvor var den fed.
Herligt minde.
Devinum . 19. Dec 2014, 09:48

Et sidste minde fra min fortid var da jeg holte jul helt alene, det kunne virke trist, men faktisk var roen omkring én dejlig og fredfyldt.
Kaugka . 19. Dec 2014, 11:09

Den gang julen var "magisk", og alt omkring juleaften var som et eventyr. Hvor man nærmest fik ondt i maven, fordi man ikke kunne vente på at skulle åbne gaver
Kaugka . 19. Dec 2014, 11:10

Da HELE familien var samlet juleaften og ikke kun den nærmeste
Kaugka . 19. Dec 2014, 11:11

Og sidste men ikke mindst Disneys juleshow, som selvfølgelig, selvom man er blevet meget ældre, stadig skal ses!
Sarge_T . 19. Dec 2014, 13:52

Når du ser et stjerneskud... Disney's julespecial er helt klart noget af det bedste Tweak.dk
Sarge_T . 19. Dec 2014, 14:00

Og første advent hvert år hos min bedsteforældre med alle deres venner og familiemedlemmer, med kager og godter i lange baner Tweak.dk
Sarge_T . 19. Dec 2014, 15:07

Og har nok allerede sagt det - men dengang jeg fik en PS2 og LoTR Two Towers, hvor mig og min bror spillede 'langt ud på natten'
Gong333 . 19. Dec 2014, 17:11

Da julemanden kom forbi
Gong333 . 19. Dec 2014, 17:12

Da det var hvid jul
Gong333 . 19. Dec 2014, 17:14

Sidste år, hvor ALLE var glade for deres gaver Tweak.dk
Nytår . 19. Dec 2014, 21:40

Da vi holdte jul hos mormor og morfar
Nytår . 19. Dec 2014, 21:41

Da hele familien var samlet juleaften
Nytår . 19. Dec 2014, 21:43

Da vi fik god julemad, og hygge efter julemaden
Carlsen . 19. Dec 2014, 23:34

Det var sidste år, hvor min ældste datter (12 år) spontant kaster op sig lige som vi har sat os til bordet. Efter hun er kommet sig og har lagt sig på sofaen (vi sidder stadig og spiser) sker det samme pludselig for den mindste datter (som er 2) hvorefter vi snart ikke ved om vi skal grine eller græde - men det blev en kanon juleaften.
Frunielsen . 20. Dec 2014, 01:23

Et af mine var da jeg som barn fik en stor pakke, der blev afleveret ved døren hos min mormor, den blev afleveret at Pipi Langstrømpe og julemanden..stadig kan jeg mærke den spænding i maven Tweak.dk
Frunielsen . 20. Dec 2014, 01:25

Da jeg holdt jul og nytår i en hytte i det daværende Tjekkolsovakiet. Vi havde lavet et juletræ ud af gamle grene, der var bundet sammen. Hytten var fuld af folk fra hele verden, der arbejdede i landet. Så vi have traditioner fra mange steder den aften.
Frunielsen . 20. Dec 2014, 01:28

Den jul vi brugte hele natten på at spille på vores nye spillekonsol og havde ondt alle steder næste morgen. og sure underboer fordi vi havde hoppet og sprunget rundt.
rasm401i . 20. Dec 2014, 09:31

sidste år da min storebror legede julemand for naboens børn (deres forældre var lige blevet skilt Tweak.dk )
de blev rigtig glade og fik en god jul Tweak.dk
rasm401i . 20. Dec 2014, 09:42

den gang vi dansede om juletræet og oldemor hang fast i dugen, og først opdagede det efter at alle glassene lagde på gulvet (der var heligvis næsten ryddet af bordet )
rasm401i . 20. Dec 2014, 09:58

dengang jeg fik 16 gb ram og en ssd i julegaveTweak.dk , jeg gik fra en normal 500gb hardisk og 2gb ram til en 120gb ssd og 16gb ram.
nøj hvor var jeg glad , næsten lige så glad som dengang jeg kun fik lego Tweak.dk
Alien . 20. Dec 2014, 18:40

Dengang, jeg var mindre og fik besøg af min fætter til jul, hvor den sjældne hvide jul blev udnyttet til både at bygge snemand og lege sneboldkamp.
celfa . 20. Dec 2014, 21:59

Jeg er ikke særlig stor tilhænger af julen, så det bedste jeg ved er når vi rejser sydpå med familien henover jul og nytår. Folk er så stressede og det er alligevel så kunstigt, så 14 dage med sol og sand strand er at foretrække Tweak.dk
celfa . 20. Dec 2014, 22:09

Den klassiske hvor ens lille fætter river skægget af "julemanden" Tweak.dk Det er altid lidt sjovt når de selv gennemskuer den.
jønner . 20. Dec 2014, 22:55

Min datters første jul er klart et dejligt minde
jønner . 20. Dec 2014, 22:57

første gang at julemanden kom på besøg og så se børnenes ansigter Tweak.dk
jønner . 20. Dec 2014, 23:01

En jul for nogle år siden hvor vi blev sneet inde - heldigvis havde vi købt rigeligt ind og da der ikke kunne komme gæster så var der ikke andet at gøre end at slappe af og se tv samt spille computer
Master-T . 20. Dec 2014, 23:15

Det bedste minde jeg har fra en juleaften, må være når jeg fik noget hardware. 😃
Mokka_DK . 21. Dec 2014, 01:32

Et minde der står lidt ud fra min traditionelle juleaften var som barn hvor jeg netop var blevet gammel nok til ikke længere at tro på julemanden.

Da en fra forsamlingen af børns far så havde klædt sig ud som julemand, og var i fuld færd med at underholde de andre børn, kom jeg til at afsløre ham ved nærmest hånligt at sige "Det er sgu da bare Thomas det der".
Han blev selvfølgelig fuldstændig tosset på mig, og da han lidt senere satte mig på plads havde jeg rimeligt røde ører. Jeg kunne derefter godt forstå hvorfor jeg skulle udvise lidt mere tilbageholdenhed i lignende situationer.

Pinligt men mindeværdigt.
Mokka_DK . 21. Dec 2014, 01:37

Et glimrende og tilbagevendende minde fra juleaften er ved den traditionsrige julemiddag, hvor der blev slækket lidt på hvornår det var acceptabelt at "børnene" fik lidt at drikke til maden. Jeg fik en smule for meget og endte med at opføre mig lidt pinligt da jeg ikke vandt risalamande gaven.
Jeg har altid godt kunne grine af mine egne fejl, og jeg kan stadigvæk i dag trække på smilebåndet over hvor pænt familien faktisk tog det den aften.
Mokka_DK . 21. Dec 2014, 01:51

For snart 10 år siden holdt jeg en for mig meget speciel juleaften, da det var den sidste min morfar så.
Hele min mors side af familien (jeg kender til) var med, alle var i godt humør og vi fik alle med rundt på en dans i hele den ca. 200 kvm store lejlighed - frem og tilbage - mens vi sang "nu er det jul igen".

Efter at alle var mere eller mindre udmattede efter dansen gik børnene til gaverne, der blev åbnet med den størst mulige mængde af respekt man kunne præstere i forsøget på at flænse papiret af og komme ind til gaven. Det var altid højdepunktet på dagen som barn.
Masoz . 21. Dec 2014, 09:30

Et af de bedste minder var et år, hvor min mors side af familien var samlet til Jul.
Det var en kanon hyggelig aften, og har været ærgelig over at vi ikke har været samlet så mange siden da.
Masoz . 21. Dec 2014, 09:31

Et andet godt minde er første Jul sammen med kæresten og hendes familie.
Masoz . 21. Dec 2014, 09:33

Og det sidste bedste minde jeg har, har været fra det år hvor jeg fik min Nintendo 64 i julegave.
Jeg var helt vildt oppe at køre over det, og tror også mine forældre blev en anelse rørt over den ualmindelig glæde jeg udviste over at få den konsol! Tweak.dk
Reza_3113 . 21. Dec 2014, 10:00

Det var den gang jeg oplevede jul for første gang. Det var år 2004 da jeg kom til Danmark. Tweak.dk
Mythox . 21. Dec 2014, 10:42

Da hele familien, både udland og indland var samlet til jul.
Mythox . 21. Dec 2014, 10:44

Da jeg fik en stationær computer, som jeg havde ønsket mig gennem flere år.
Mythox . 21. Dec 2014, 10:45

Da der gik ild i juletræet.
Jixdx . 21. Dec 2014, 10:49

Da julemanden første gang kom juleaften.
Jixdx . 21. Dec 2014, 10:51

Juleaften hos min familie i England.
Jixdx . 21. Dec 2014, 10:52

Fik en computer til deling med min bror.
Merete . 21. Dec 2014, 10:53

Første gang jeg fik mandlen.
Merete . 21. Dec 2014, 10:54

Da jeg var klædt ud some julemandens hjælper.
Merete . 21. Dec 2014, 10:55

Væltede juletræet mens vi dansede omkring det.
Reza_3113 . 21. Dec 2014, 11:46

Det var sidste år da jeg fandt mig et arbejde hos en Dansk IT virksomhed. Tweak.dk
Mirabilis . 21. Dec 2014, 12:37

Da katten væltede juletræet (2013)
Mirabilis . 21. Dec 2014, 12:38

Da man som barn fik stor LEGO pakker (1992-1993)
Mirabilis . 21. Dec 2014, 12:38

Da der var flere pakker end der var træ
Reza_3113 . 21. Dec 2014, 14:35

Det var den gang jeg kom hjem til julegave overraskelse og det var en cykel. Tweak.dk
Rikke_mus . 21. Dec 2014, 14:36

Første gang jeg fandt mandlen.
Rikke_mus . 21. Dec 2014, 15:19

Min første cykel
Tib3rias . 21. Dec 2014, 15:43

Da vi var nød til at bruge en valnød, istedet for en mandel i risalamanden.
Rikke_mus . 21. Dec 2014, 15:59

En dag hvornår jeg blev overrasket af min kæreste, fordi han skulle på arbejde juleaften, men det hele var en fis og jeg blev overrasket. Tweak.dk
Behrouz . 21. Dec 2014, 17:29

Det var juletræt som væltede af katten
Behrouz . 21. Dec 2014, 18:32

Den gang jeg fik 10 julegaver på en aften
Aidens . 21. Dec 2014, 18:56

Er helt sikker på mit bedste minde bliver i år! Efter at have set min lille pige glæde sig i 21 dage nu. Tweak.dk
Behrouz . 21. Dec 2014, 19:09

Det må være min første LEGO pakke for over 15 år siden
iversenda . 21. Dec 2014, 19:14

Da jeg åbnede op for min Playstation 3 Tweak.dk
iversenda . 21. Dec 2014, 19:15

Da der var så mange pakker, at de ikke kunne være under 2 juletræer.
iversenda . 21. Dec 2014, 19:16

Da julemanden kom på besøg (min onkel) Tweak.dk
JESUSMAND . 21. Dec 2014, 23:54

Da onkel Bent var klædt ud som julemand
JESUSMAND . 21. Dec 2014, 23:55

Da Inge væltede juletræet, da vi dansede omkring det
JESUSMAND . 21. Dec 2014, 23:56

Da julemanden kom med 10 gaver
SMLDK . 22. Dec 2014, 09:58

Ja mine juleoplevelser er desværre ikke så fantastiske som Chevy Chase Tweak.dk
Alle mine er gået ganske normalt he he
Så jeg kan så ikke deltage he he.


SMLDK