Vinderen er fundet i vores mini-julekonkurrence på Tweak.dk

Vinderen er fundet i vores mini-julekonkurrence på Tweak.dk

Den heldige vinder blev: DocSmileyDK.

 

Et kæmpestort tillykke skal lyde her fra Tweak.dk-redaktionen!

 

Du bliver kontaktet direkte i PM :)

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

Julen står for døren, og Tweak.dk-redaktionen er så småt ved at komme i julestemning.

 

Vi vil gerne sprede lidt ud af julestemningen, og vi afholder derfor denne lille konkurrence, hvor I har mulighed for at vinde en Scythe KazeMaster Pro fan controller.

Læs mere om Scythe KazeMaster Pro HER.

 

For at deltage i konkurrencen, skal du blot i et svar til denne post fortælle os, hvorfor det lige netop er dig, der skal være den heldige vinder. Har du netop installeret vandkøling og mangler noget, der kan styre blæserne, eller er det fordi, det er 114 år siden, du sidst har vundet noget i en onlinekonkurrence?

Det er kun fantasien, der sætter grænser. Sæt i gang!

 

Konkurrencen løber indtil søndag 21/12-14 kl. 18:00, og vinderen kontaktes direkte og annonceres også på Tweak.dk


Link:

Skrevet af Mads den 18. Dec 2014. Nyheden er læst 1597 gang(e).

Del med dine venner

     

17 kommentarer
Chain . 18. Dec 2014, 11:43

Nogen er født med en guld ske i røven og vinder alt. Jeg er så født med et stykke kul der oppe.

Og det er noget tid siden jeg lavede mit vandkølet build. Dog kunne jeg ikke finde en fan controller jeg syntes om og havde penge til, der for sidder mine 3 rad fans til på bundkortet hvilket ikke er det kønneste.

Håber jeg vinder.

God jul Mvh kulmåsen
bzrk . 18. Dec 2014, 11:52

syntes nu jeg skulle vinde den da jeg vil til at bygge en custom vandkølings-loop og så burde det også tælle med at jeg har fødselsdag juleaften Tweak.dk det ville være en go' gave fra jer til lille mig :idea: Tweak.dk
crankyrabbit . 18. Dec 2014, 11:56

Tjaa en skal jo vinde, så hvorfor ikke mig... Tweak.dk
DocSmileyDK . 18. Dec 2014, 12:09

Jeg går og drømmer lidt om at lave en vandkølet løsning, hvis jeg vandt denne her kunne det være det var sparket til at komme i gang Tweak.dk
Glædelig Jul
Miklix . 18. Dec 2014, 13:41

Kunne bare godt tænke mig, at vinde noget jeg kunne bruge! - Vandt da jeg var 14 en parkeringsskive, så manglede jeg bare en bil!
SteenT . 18. Dec 2014, 15:13

Skal vinde den fordi det var en tilsvarende jeg havde stoppet i kurven i søndags da jeg bestilte grafikkort men måtte indse at min ordre ikke kunne gå i gennem fordi der var for lidt på kontoen så måtte droppe et eller andet.
jønner . 18. Dec 2014, 20:37

Mangler virkelig noget til at dæmpe for blæsestøjen på hardware kassen
Devinum . 18. Dec 2014, 20:48

Det bør være mig der vinder, dels fordi jeg har "store" problemer med varme i mit kabinet, og dels fordi jeg er mega fan af Tweak.dk, og laver pt ikke andetpå arbejde end at følge med på siden Tweak.dk
jesper101996 . 18. Dec 2014, 22:04

Har været ekstremt doven med hensyn til bfan opsætning i mit Fractal Define R4 at mine fans blæser den forkerte vej. Det har gjort at jeg er nødt til at have en noctua fan siddende på 1800rpm konstant for at køle mit 780.

Skal snart ombygge mit build, så at få noget ekstra legetøj, er jo ikke helt dårligt Tweak.dk
dwmc . 18. Dec 2014, 23:35

fordi jeg virkelig gerne vil ha mine blæsere til at være noget mere stille Tweak.dk og fordi bling bling og LOOT!
emilpapis93 . 19. Dec 2014, 12:41

Har lige købt nogle nye blæsere af en bruger fra tweak og kunne da være en fest at være istand til at sætte dem alle til xD


Ps. I never win Tweak.dk
Devilcricket . 19. Dec 2014, 15:45

Det ville da være super fedt med sådan en fætter. Blæserne på mit vandkøling system larmer som en gal..

Tror ikke jeg har vundet noget før. Hmmm. Un-lucky.
Carlsen . 19. Dec 2014, 22:48

Det skal jeg da fordi jeg for første gang i snart fem år har fået en stationær maskine igen og mangler en fan-styring! Tweak.dk
Malmros . 19. Dec 2014, 22:52

Altså, min lillesøster har lige købt 2 Corsair AF140 Quiet Edt til mig i fødselsdags gave. Og med et ønske om 2 mere juleaften kunne lidt fan-styring være lækkert! Tweak.dk
rasm401i . 20. Dec 2014, 08:24

nu har jeg kørt med vandkøling i 4 år, og har stadig ingen fan controller.
jeg købte vandkøling får at overclocke mine grafikkort og cpu og for at få en stille computer.
men blæserne køre på fuld power 24/7 og den ene vibrere, så computeren skal lige have et slag hver 10 minTweak.dk
så en fan controller ville være perfekt til migTweak.dk
bauner . 20. Dec 2014, 10:32

En ekstra julegave til mig ville da være dejligt.
Jeg er jo nået den alder, hvor man ikke får særlig mange.
DocSmileyDK . 21. Dec 2014, 23:39

Wuhuu hvor cool, så må jeg hellere få overbevist konen om det smarte i vandkøling Tweak.dk
I ønskes alle en Glædelig Jul herfra