Razer præsenterer Leviathan soundbar

Razer præsenterer Leviathan soundbar

Razer™, som er en af verdens førende producenter af forbundne enheder og forbundet software til spillere, afslørede i dag sin Razer Leviathan musik-soundbar til dedikerede spillere.


Enheden tilbyder lydkvalitet helt i top og kan bruges i en lang række underholdningsforbindelser. Man kan f.eks. lytte til musik ved computeren og til at få lyd i biografkvalitet, som passer perfekt til spil, film og musik.
Razer Leviathans 5.1 surround sound-tilstand er ideel til spil og film, og den har en trådløs musikstreaming-funktion via Bluetooth 4.0, så det er nemt at lytte til musik.


Den giver dybe, kraftfulde bastoner igennem en dedikeret subwoofer, og det adskiller den fra andre soundbars i samme prisklasse, som ikke kan producere de lavere frekvenser lige så præcist.


Razer Leviathan er lavet, så den nemt kan rykkes rundt, alt efter hvor du har brug for at opleve den gode lyd.

 

Læs meget mere HER eller klik på linket herunder.



Skrevet af Niels den 29. Oct 2014. Nyheden er læst 2594 gang(e).

Del med dine venner

     

14 kommentarer
HerrMansen . 29. Oct 2014, 10:44

De udvider da godt nok til nye markeder - Man kan ikke ligefrem kalde en Soundbar "gaming" egnet. Tweak.dk
Lars Jensen . 29. Oct 2014, 10:46

Vores nye mand, Kim Monberg får det tilsendt, så tager vi sgu pulsen på det
jesper101996 . 29. Oct 2014, 11:32

Razer og lyd produkter er vist en joke. Men nu må jeg vel vente og se Tweak.dk

/edit Faktisk er 200 euro ikke slemt for en soundbar.
Mads Pedersen . 29. Oct 2014, 11:41

#4 - Jeg fornemmer, at du ikke er synderligt glad for Razer-produkter Tweak.dk
Lars Jensen . 29. Oct 2014, 11:42

Må indrømme jeg ikke selv har fundet et tastatur eller mus, jeg er overbevisende glad for. OG jeg har fandme ejet mange!
jesper101996 . 29. Oct 2014, 11:50

[quote='Mads Pedersen','index.php?page=Thread&postID=146966­3#post1469663']#4 - Jeg fornemmer, at du ikke er synderligt glad for Razer-produkter Tweak.dk[/quote]



Jo det kan vist godt sige. Deathadder/Razer Blade 14 er faktisk de eneste produkter fra Razer som jeg godt kan lide. Men det er jo bare min egen personlige mening.

[quote='Lars Jensen','index.php?page=Thread&postID=1469664#­post1469664']
                        Må indrømme jeg ikke selv har fundet et tastatur eller mus, jeg er overbevisende glad for. OG jeg har fandme ejet mange!                    [/quote]



Corsair k70 og Steelseries Rival er sgu ikke en dårlig combo. Hvis du da altså ikke allerede har prøvet dem.
Lars Jensen . 29. Oct 2014, 12:00

Allerede testet
Mads Pedersen . 29. Oct 2014, 12:25

[quote='Lars Jensen','index.php?page=Thread&postID=1469668#­post1469668']Allerede testet[/quote]



Siger du, at du i alle dine levende år endnu ikke har fundet et tastatur eller en mus, som du har kunnet finde dig til rette med? Tweak.dk
Lars Jensen . 29. Oct 2014, 12:27

Ja.

Bedste tastatur findes på min gamle Acer Aspire 8935G!
Mads Pedersen . 29. Oct 2014, 12:35

Har du prøvet et Razer Deathstalker? Det har jo chiclet keycaps ligesom notebook tastaturer...