Cooler Master med Dansk Dansk support på Tweak.dk

Cooler Master med Dansk Dansk support på Tweak.dk

Du kan nu få dansk support fra Cooler Master her på Tweak.dk. Dette samarbejde skyder Cooler Master samtidig i gang med en lille konkurrence, hvor der er et Storm Quick TK Stealth Keyboard på højkant.

 

 



Skrevet af Martin den 29. Jul 2014. Nyheden er læst 924 gang(e).

Del med dine venner

     

21 kommentarer
Mario . 29. Jul 2014, 08:31

Awesome! Velkommen til Tweak.dk
dwmc . 29. Jul 2014, 08:34

noget mere farve på kabinetterne.
ville være super fedt med eksempelvis et "scout 2" i flere farver. så en rød, gul/sort osv.

et case i samarbejde med amd ville også være super fedt.
jesper101996 . 29. Jul 2014, 12:16

Kabinet:
Et cube designet kabinet (air 540) fra jer ville være lækkert Tweak.dk Tro dog i får det svært med det Phanteks har smidt på marked på det seneste, eksempelvis Eenthoo pro/luxe/primo.

Keyboard:
RGB keyboard, ja tak! Når i altså får lov af Corsair Tweak.dk

AIO Vandkøler:
Få lavet noget software til jeres AIO Vandkøler, lidt ligesom Corsair Link & NZXT CAM
Mario . 29. Jul 2014, 12:51

En over-the-top 5,25" fan controller/usb hub/systemovervågnings-thingy lidt á la NZXT Sentry (bare knapt så teenage-gejl-agtigt) kunne være nizzle Tweak.dk

Det kunne også være skønt med peripherals i "klassisk" og stilrent design, hvor der ikke er så meget teenage-lys-gejl og sære former - altså diametralt modsat Mad Catz, hvis du/I kan følge mig. Tweak.dk
ThomasT . 29. Jul 2014, 13:23

Flere farver i 690 Series
Hilsen
ThomasT
Tissie . 29. Jul 2014, 14:42

Trådløse Gamer Mus og tastaturer!

I know, jeg får sikkert slag nu Tweak.dk
HerrMansen . 29. Jul 2014, 15:39

Alternativer til Razer, Logitech og lign. med alle deres Mekaniske keyboards skader aldrig.
Worthless . 30. Jul 2014, 13:52

Er stor fan af Cooler Master, så hjertelig velkommen til! Tweak.dk Jeg kunne godt tænke mig at se noget mere alternativ køling til grafikkort, luft eller køling i dont care tbh Tweak.dk
Aidens . 30. Jul 2014, 14:30

Velkommen CM !

Jeg ville gerne se et mekanisk MMO keyboard, eller en Game Pad med bedre design end Razer Orbweaver.
Måske et nyt kabinet i stil af HAF XB ville være fedt!
Cooler Master Dennis . 30. Jul 2014, 20:08

Awesome med alle de ideer Tweak.dk keep it coming, alt bliver læst og sendt videre til HQ for at give dem ideer om hvad I kunne tænke jer fra os 8)



Tweak.dk Tweak.dk
jesper101996 . 31. Jul 2014, 00:13

Tweak.dk [quote='Cooler Master Dennis','index.php?page=Thread&postID=1466003#­post1466003']Awesome med alle de ideer Tweak.dk keep it coming, alt bliver læst og sendt videre til HQ for at give dem ideer om hvad I kunne tænke jer fra os 8)



Tweak.dk Tweak.dk[/quote]



Det var da godt at høre Tweak.dk Altid dejligt med et firma som lytter til deres kunder. Tweak.dk
Cooler Master Dennis . 4. Aug 2014, 08:53

anyone, er der flere ideer til hvad Cooler Master mangler af nye produkter? :idea:
Sakkura . 4. Aug 2014, 11:28

En opdateret version af Cooler Master Storm Enforcer, med lettere adgang til at rense det forreste støvfilter.
Mario . 8. Sep 2014, 06:13

Er vinderen blevet udtrukket? Tweak.dk
Torment LM . 8. Sep 2014, 12:03

Heej Dennis ^^


Til allesammen, kan sige Dennis er en rigtig flink fyr Tweak.dk
Cooler Master Dennis . 12. Sep 2014, 19:26

HAHA, den flinke Dennis har trukket en vinder som blev....... [url='undefined'][color=#202020]jesper101996[/colo­r][/url]

Vil du skrive en PB med dine kontakt info, så får jeg sendt noget lækkert afsted til dig.

Til alle andre, jeg takker mange gange for jeres svar og tid. Alt er sendt til HQ og så må vi se hvad der kommer i fremtiden Tweak.dk

God weekend
dwmc . 13. Sep 2014, 09:19

tillykke til vinderen Tweak.dk
HerrMansen . 13. Sep 2014, 09:28

Æv Tweak.dk

Men tillykke til Jesper. Tweak.dk
jesper101996 . 14. Sep 2014, 18:36

Jeg vandt noget? WTF, det sker sjældent. Det kunne ikke være et bedre tidpunkt, da mit logitech g710+ er stået halvt af.
dwmc . 14. Sep 2014, 20:31

også mit.... men tillykke Tweak.dk fedt at det ikke bare bliver solgt videre med det samme Tweak.dk

smid mig lige en pm hvis du vil af med dit 710+ mangler en stak keys til mit nemlig Tweak.dk