ASUS Z97 Maximus VII Ranger Preview

ASUS Z97 Maximus VII Ranger Preview

Så nærmer vi os en FED release dato, hvis man venter i spænding på næste Z97 release. Redaktionen har modtaget en stak af nye bundkort, og som en lille teaser laver vi en stak previews til vores brugere.

 

Nyd første preview fra Tweak.dk

 

 

 

Billed lånt fra ASUS Z97 Maximus VII Range

 

 


Link: Asus

Skrevet af Lars den 6. May 2014. Nyheden er læst 2540 gang(e).

Del med dine venner

     

13 kommentarer
KeyzerSoze . 6. May 2014, 19:48

Får lyst til at bygge ny maskine, igen igen igen
Ebo . 6. May 2014, 19:50

Asus nej tak Tweak.dk Tweak.dk

Mvh
Sam
MichaelH . 6. May 2014, 19:55

Det er jo bare så forbandet lækkert Tweak.dk Mmmmhhh.. Heldigvis når jeg at se dem alle i levende live, inden de bliver anmeldt Tweak.dk Man får virkelig lyst til at opgradere.. **Droooooll**
KeyzerSoze . 6. May 2014, 19:58

[quote='Ebo','index.php?page=Thread&postID=1462­191#post1462191']Asus nej tak Tweak.dk Tweak.dk

Mvh
Sam[/quote]



Hvad så du hellere review af, Sam Tweak.dk
Pinky . 6. May 2014, 21:05

På ingen måde tosset det der.
Mario . 6. May 2014, 21:54

Meeeeh... Rødt og sort IGEN! Så er jeg mere til EVGAs Z97 serie.. Men når det så er sagt, så er det et for***** lækkert PCB! All black, me likey!
shtennek . 7. May 2014, 00:02

[quote='Mario','index.php?page=Thread&postID=14­62207#post1462207']Meeeeh... Rødt og sort IGEN! Så er jeg mere til EVGAs Z97 serie.. Men når det så er sagt, så er det et for***** lækkert PCB! All black, me likey![/quote]



Jeg er også VIRKELIG træt af alt det sorte/røde. Der er efterhånden ikke andet :cursing: Men man kommer stadig ikke udenom, at det ser godt ud!

Var der noget der ville fange min opmærksomhed FULDSTÆNDIGT så skal vi have Sapphire igang med at lave bundkort igen - de lavede nemlig HVIDE bundkort! Og hold nu kæft hvor var de lækre! Imagine; Hvidt PCB med sølv/guld heatsinks og evt. sandfarvede PCIe slots... *droooool*!!!!
jesper101996 . 7. May 2014, 07:26

Gi mig, gi mig gi mig! Asus har ifølge mig, det fedeste design på markedet lige pt. Med det opkommende anmeldelse af Ranger bundkortet, har i der, fået lavet om på jeres måde at teste bundkort på?

Mener at kenneth snakket om det for nylig.
MichaelH . 7. May 2014, 08:16

Den sorte og røde farve definerer jo ASUS ROG serien, så det bliver nok ikke så meget anderledes Tweak.dk Jeg er heldigvis vild med det Tweak.dk

De hvide bundkort lyder nu meget fede, hvis man lige tog og kørte totalt stilrent med hvidt og sort design i et kabinet <3 Det ville jeg elske. De må på banen i en fart Tweak.dk
Mario . 7. May 2014, 08:45

Jep, I know. Det er en ROG thingy, men så er det godt, der er så meget andet Z97 grej at savle over i stedet *host*MSI XPower og EVGA *host* Tweak.dk
shtennek . 7. May 2014, 10:16

[quote='jesper101996','index.php?page=Thread&po­stID=1462227#post1462227']Gi mig, gi mig gi mig! Asus har ifølge mig, det fedeste design på markedet lige pt. Med det opkommende anmeldelse af Ranger bundkortet, har i der, fået lavet om på jeres måde at teste bundkort på?

Mener at kenneth snakket om det for nylig.[/quote]



De er da i hvert fald nogen af dem der har det fedeste design - det er jeg helt enig i Tweak.dk
Vi har endnu ikke lavet om på, hvordan vi tester, men det skal nok komme Tweak.dk

[quote='MichaelH','index.php?page=Thread&postI­D=1462230#post1462230']Den sorte og røde farve definerer jo ASUS ROG serien, så det bliver nok ikke så meget anderledes Tweak.dk Jeg er heldigvis vild med det Tweak.dk

De hvide bundkort lyder nu meget fede, hvis man lige tog og kørte totalt stilrent med hvidt og sort design i et kabinet <3 Det ville jeg elske. De må på banen i en fart Tweak.dk[/quote]



Jep, det var jo trods alt ASUS der "grundlagde" dette farveskema - så dem kan jeg godt unde, at bruge det sort/røde farveskema Tweak.dk Alle andre burde bare være mere nytænkende Tweak.dk

Det ville nemlig være SUPERfedt! Men det kan vi desværre nok godt skyde en hvid pil efter, da markedet nok ikke er så stort for hvide bundkort ?(

[quote='Mario','index.php?page=Thread&postID=1­462234#post1462234']Jep, I know. Det er en ROG thingy, men så er det godt, der er så meget andet Z97 grej at savle over i stedet *host*MSI XPower og EVGA *host* Tweak.dk[/quote]



*host* ASRock Formula og Gigabytes OC serie - hvis de kommer, hvilket jeg er ret sikker på*host*
shtennek . 7. May 2014, 10:16

[quote='jesper101996','index.php?page=Thread&po­stID=1462227#post1462227']Gi mig, gi mig gi mig! Asus har ifølge mig, det fedeste design på markedet lige pt. Med det opkommende anmeldelse af Ranger bundkortet, har i der, fået lavet om på jeres måde at teste bundkort på?

Mener at kenneth snakket om det for nylig.[/quote]



De er da i hvert fald nogen af dem der har det fedeste design - det er jeg helt enig i Tweak.dk
Vi har endnu ikke lavet om på, hvordan vi tester, men det skal nok komme Tweak.dk

[quote='MichaelH','index.php?page=Thread&postI­D=1462230#post1462230']Den sorte og røde farve definerer jo ASUS ROG serien, så det bliver nok ikke så meget anderledes Tweak.dk Jeg er heldigvis vild med det Tweak.dk

De hvide bundkort lyder nu meget fede, hvis man lige tog og kørte totalt stilrent med hvidt og sort design i et kabinet <3 Det ville jeg elske. De må på banen i en fart Tweak.dk[/quote]



Jep, det var jo trods alt ASUS der "grundlagde" dette farveskema - så dem kan jeg godt unde, at bruge det sort/røde farveskema Tweak.dk Alle andre burde bare være mere nytænkende Tweak.dk

Det ville nemlig være SUPERfedt! Men det kan vi desværre nok godt skyde en hvid pil efter, da markedet nok ikke er så stort for hvide bundkort ?(

[quote='Mario','index.php?page=Thread&postID=1­462234#post1462234']Jep, I know. Det er en ROG thingy, men så er det godt, der er så meget andet Z97 grej at savle over i stedet *host*MSI XPower og EVGA *host* Tweak.dk[/quote]



*host* ASRock Formula og Gigabytes OC serie - hvis de kommer, hvilket jeg er ret sikker på*host*
Pinky . 7. May 2014, 10:22

Thumbs up Tweak.dk