Titanfall beta registeringen er åben

Titanfall beta registeringen er åben

Til dem af jer der ikke allerede har set det, er der åbnet op for beta registreringen til det kommende spil Titanfall. I skal skynde jer, beta registreringen lukker den 17. februar.

 

Registereringen er både til PC og Xbox One, så hvad venter du på:

 

http://www.titanfall.com/beta

 

Der er samtidig kommet en sprit ny officiel Titanfall beta trailer, som i heller ikke skal snydes for.

 

Titanfall kommer til Xbox One og PC den 13. marts i Danmark og resten af Europa. I USA er det allerede den 11. marts.

 

 


Link:

Skrevet den 12. Feb 2014. Nyheden er læst 1830 gang(e).

Del med dine venner

     

13 kommentarer
Worthless . 12. Feb 2014, 18:57

Jeg er meget spændt på at se hvor dette ender henne af.. Lige pt virker det som lidt af en combo i mellem nutidigt bf 4 og Mechwarrior.. Men skal da helt klart have det Tweak.dk
HerrMansen . 12. Feb 2014, 20:26

Det ligner ærligt talt CoD med lidt parkour og Titan killstreak awards - Forventer intet, så bliver jeg heller ikke skuffet. Tweak.dk
Bubbi . 12. Feb 2014, 21:31

Er jo klart det ligner Call of Duty, eftersom det er lavet af folk der har været med til at gøre Call of Duty til en kæmpe succes.
Så at sige det ligner Battlefield, ville de nok blive lidt skuffede over. Tweak.dk

Glæder mig rigtigt meget.
Er skrevet op til Beta'en på min Xbox One, sammen med alle kammier der også har fået taget sig sammen til at købe Xbox One.
Bliver SÅ fedt.
Endnu federe er det at vi kan købe spillet for kun 350,- d. 11. Marts når det udkommer.
Det kan man hurtigt få pænt optur over!
jesper101996 . 13. Feb 2014, 18:23

[quote]Er jo klart det ligner Call of Duty, eftersom det er lavet af folk der har været med til at gøre Call of Duty til en kæmpe succes.
Så at sige det ligner Battlefield, ville de nok blive lidt skuffede over. Tweak.dk

Glæder mig rigtigt meget.
Er skrevet op til Beta'en på min Xbox One, sammen med alle kammier der også har fået taget sig sammen til at købe Xbox One.
Bliver SÅ fedt.
Endnu federe er det at vi kan købe spillet for kun 350,- d. 11. Marts når det udkommer.
Det kan man hurtigt få pænt optur over![/quote]



Ja det er super fedt at de har fjernet single player delen. Det gir mere plads til forbedringer af multiplayer og har gjort spilet betydeligt billigder. Faktisk har jeg fundet det til 230kr til Pc.


Sendt fra min SM-N9005
Worthless . 14. Feb 2014, 18:45

Jeg fik sku en beta key.. Virker meget fedt indtil videre.. Synes dog at der var en lille minus i når man hopper ind i Mechen, så virkede grafikken rimelig sløret alt var sat på high.. Men havde dog ikke lige set at man kunne ændre texture resolution, så det blev sat på insane og alt er fryd og gammen Tweak.dk.. Og ja, det er nok nærmere CoD end Bf Tweak.dk
dwmc . 14. Feb 2014, 20:25

Lucky bastard! god fornøjelse ! Tweak.dk
jesper101996 . 14. Feb 2014, 23:30

Har også selv fået en her idag Tweak.dk Elsker betaen, det har værdifald overbevist mig, at jeg skal preorder spillet når måned slutter.


Især deres netkode er super, igen problemer der.
HerrMansen . 15. Feb 2014, 03:32

Prøvede det en halv time - Og så røg det af computeren. Absolut ikke min stil.
Bubbi . 15. Feb 2014, 13:55

Er ingen tvivl om at jeg henter det direkte fra det amerikanske marketplace til min Xbox One så snart det dukker op d. 11. marts.
Jeg er helt hooked.
Beta'en er super fed, og damn der er meget action i det spil. Tweak.dk
dwmc . 15. Feb 2014, 22:59

jeg var sgu også blandt dem der fik beta adgangTweak.dk
så nu da jeg har taget mig sammen til at geninstallere alt og få en 64 bit version af windåse så er jeg endelig igang med downloaded....
lang lørdag Tweak.dk

glæder mig meget til at se om det faktisk er så fedt som det ser ud
Bubbi . 16. Feb 2014, 02:42

Hvis der er flere der ønsker adgang til Beta'en har jeg hørt fra flere kilder at Titanfall supporten deler Keys ud, hvis man spørger pænt. Tweak.dk
jesper101996 . 16. Feb 2014, 11:00

[quote='Bubbi','index.php?page=Thread&postID=14­58348#post1458348']Hvis der er flere der ønsker adgang til Beta'en har jeg hørt fra flere kilder at Titanfall supporten deler Keys ud, hvis man spørger pænt. Tweak.dk[/quote]

Betaen er åben på Xbox og imorgen bliver betaen åben på PC også. Vi får også en ekstra dag, så nu slutter den først den 19. Feb
HerrMansen . 16. Feb 2014, 19:21

Og så lige en time mere bare for at være helt sikker. Syntes faktisk spillet er mere sjovt når jeg bare lader min Titan bevogte på egen hånd og så tøffe rundt på tagene og one shotte folk i bedste Assassins Creed stil med jumpkicks og shotgun.