Get Even Game det vildeste grafik i et spil

Get Even Game det vildeste grafik i et spil

Informationerne er få, men imponerende ser det ud. Et umiddelbart ukendt Polsk firma har i denne uge lanceret en trailer til deres spil Get Even Game.

Hvad spillet handler om vides ikke, men grafikken virker nærmest overnaturlig og for godt til at være sandt.

Af hvad vi kan læse os frem til, bruger de 3D scanninger til at få grafikken og stemningen på plads.

 
Nedenstående billede er et screenshot fra spillet og bør ses i stort.

 

Link til stort billede

Jeg måber stadig. 8o 




Skrevet af The Brain den 9. Jan 2014. Nyheden er læst 4108 gang(e).

Del med dine venner

     

13 kommentarer
Pinky . 9. Jan 2014, 20:53

Det ser godt nok også vildt ud.

Spændende at følge og se hvad det bliver til.
MidNightRX . 9. Jan 2014, 20:56

Det ser da for fedt ud.. Det kan man da vist kun glæde sig til, er jo vild grafik..
mape . 9. Jan 2014, 21:01

Tweak.dk Det er jo vanvittigt! Godt nok er youtube ondt mod al HD, men dayum! Det tegner godt!
MichaelH . 9. Jan 2014, 21:46

Dear God Tweak.dk Det er jo sindsygt, det der Tweak.dk Fuck, det ser godt ud Tweak.dk
p3t3r . 9. Jan 2014, 22:44

Wauw - fascinerende!
Sakkura . 10. Jan 2014, 00:12

Prerendered. Gab. :thumbdown:
KeyzerSoze . 10. Jan 2014, 09:52

Er ret sikker på fremtidens spil vil give fantastiske oplevelser!
PziCrow . 10. Jan 2014, 11:16

Noget siger mig, at man skal til at opgradere sit system, med mindre man allerede har det bedste af det bedste Tweak.dk
gaming-king . 10. Jan 2014, 13:02

[quote='Sakkura','index.php?page=Thread&postID=­1456314#post1456314']Prerendered. Gab. :thumbdown:[/quote]



Ja, desværre og så kan man få alle ting til at se godt ud, for man har så lang tid man behøver til at konstruere hver frame (modsat spil hvor man gerne skal kunne levere mindst mellem 30-60fps konstant).
The Brain . 10. Jan 2014, 14:48

Synes det er sjovt i hænger fast i det er prerendered...

Hvem siger det er det?

Bumbmapping Tesselation og gode grafikmotor så kan man komme langt virkelig langt.
HerrMansen . 10. Jan 2014, 18:02

[quote='The Brain','index.php?page=Thread&postID=1456330#p­ost1456330']Synes det er sjovt i hænger fast i det er prerendered...

Hvem siger det er det?

Bumbmapping Tesselation og gode grafikmotor så kan man komme langt virkelig langt.[/quote]



Fornuft - Og så en god mængde tvivl overfor hvad som helt der stadigvæk er under udvikling.

Det er helt normalt at alpha/beta gameplay trailere ser bedre ud end det endelige produkt, fordi at udvikleren undervurderer hvor meget udregningskraft de manglede komponenter står for.
dwmc . 10. Jan 2014, 18:22

stadig væk så er der virkelig meget stemning i den trailer. hvis de kan holde fast i det gennem spillet så er jeg solgt.

og det er nok prerendered, men selv hvis det ikke var så skulle man virkelig smide nogle dollars på bordet for at få det til at se sådan ud..
og største delen af dem der spiller computer spil har ikke de nyeste og vildeste systemer, men bliver stadig tændt på et spil hvis det har en vild trailer.
jeg må sige jeg er imponeret uanset hvad..
/dwmc
noxon . 10. Jan 2014, 18:54

Hvis det først kommer engang i 2015, så er grafikken vel "normal" der sker jo ret meget for tiden..