Pressemeddelelse: Dell skubber grænserne for workstation computing

Små, men kraftfulde – de nye Dell Precision tower workstations tilbyder stærk grafik, nye virtualiseringsmuligheder og bedre ydelse samt fjernadgang.

Den opdaterede workstation-portefølje er oplagt til både grafikere, ingeniører, animatorer og økonomer, hvis udfordringer især er at arbejde gnidningsfrit med tunge filer.

Lanceringen består af Dell Precision T1700 small form factor (SFF) med det mindste chassis i klassen og verdens mest kraftfulde rack workstation, Dell Precision R7610. I tillæg hertil kommer Dell Precision T1700 Mini-Tower (MT), som fuldender porteføljen.

Pressemeddelelse: Dell skubber grænserne for workstation computing

Både T1700 SFF og T1700 MT har næste generation af Intels workstation-klasse processorer, NVIDIA og AMD professionel grafik med PCIx x16 Gen 3 slots, samt udvidet ISV certificering for at opnå mere på mindre tid. T1700 SFF har som den eneste entry-level workstation to USB 3.0 porte på fronten, hvilket gør dataoverførsel hurtigere og forbindelse til eksterne units lettere.

Med R7610 kan virksomheder øge deres ROI gennem bedre udnyttelse af deres ressourcer. En enkelt workstation kan bruges af fire brugere - uden at gå på kompromis med ydelsen. Det er muligt pga. GPU pass-through og certificeringer med Citrix XenServer® 6 gennem Citrix XenDesktop® HDX™ 3D Pro, som tillader at alle ressourcerne på et dedikeret diskret grafikkort er tilgængelige for en enkelt bruger eller en virtuel maskine i et virtuelt miljø.

Link: Dell

Skrevet af Martin den 16. May 2013. Nyheden er læst 652 gang(e).

Seasonic PRIME Ultra Titanium 650 watt

En ny lækker strømforsyning fra Seasonic står på menukortet denne kolde vinterdag i januar. Vi sk

ASUS ROG Gladius II gamermus

Vi skal i dag se på en ny mus fra ASUS, deres ROG Gladius II mus. ASUS er kendt for deres Republic of gamers serie a

ASUS Cerberus Mech RGB gaming keyboard

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra ASUS, der går under navnet Cerberus Mech RGB. Som navnet antyder

Seasonic PRIME Titanium Fanless 600 watt

I takt med at strømforsyninger bliver mere og mere effektive, betyder det også at varme udviklingen falder. D

Cooler Master MasterKeys MK750

Mekaniske gamer tastaturer... Vi kender alle sammen til dem, og mange af os ejer også et. Cooler Master er nu p&arin

JBL Under Armour Sport Wireless Heart Rate

Når to store giganter vælger at gå sammen, for at bringe det bedste fra to verdener ind i ét prod

ASRock Fatal1ty X299 Professional Gaming i9 XE

Så er ASRock på banen igen med et bundkort i X299 serien, som faktisk ligner et k

Corsair Hydro Series H80i v2

Nyt år, nyt hår - Vi har sendt vores gamle Haswell testrig på pension og har skiftet den ud med Ryzen. V

Billeder af den nye Xbox Elite kontroller dukket op

Billeder af en formodet ny Xbox Elite Wireless Controller, er dukket op via Baidu og Reddit, som dermed giver

PlayStation 4 Pro Monster Hunter World og Glacier White Bundles annonceret

Mangler du en undskyldning for at komme med på konsol-bølgen, som får du nu den perfekte undskyldning. Sony ha

Specifikationerne Motorola Moto Z3 og Z3 Play L lækket

MWC 2018 hyper tager til i styrke, og ud over lanceringen af Samsungs Galaxy S9 og S9 Plus, så er der andre sp

Sony MWC 2018 pressekonferencen afholdes 26 februar

Sony har gået stille med dørene mht. kommende smartphone lanceringer, men ikke desto mindre har de proklameret

OnePlus deaktiverer betaling med kreditkort på deres website

OnePlus har valgt at lukke ned for muligheden for at betale med kreditkort på deres website, efter det kom fre

Guardians of the Galaxy 3 får premiere i 2020

De næste to år kommer i den grad til at stå i Marvels tegn, når det kommer til film. Derfor kan det heller ikk

Sony gør klar til spændende smartphone-lancering under MWC

Sony planlægger at løfte sløret for en helt ny smartphone under det kommende Mobile World Congress 2018.

Western Digital G-Speed Shuttle NAS lanceret

Presser WD sig ind på delvist ukendt territorium med deres nye Western Digital G-Speed Shuttle. Forkert er det