Pressemeddelelse: Dell skubber grænserne for workstation computing

Små, men kraftfulde – de nye Dell Precision tower workstations tilbyder stærk grafik, nye virtualiseringsmuligheder og bedre ydelse samt fjernadgang.

Den opdaterede workstation-portefølje er oplagt til både grafikere, ingeniører, animatorer og økonomer, hvis udfordringer især er at arbejde gnidningsfrit med tunge filer.

Lanceringen består af Dell Precision T1700 small form factor (SFF) med det mindste chassis i klassen og verdens mest kraftfulde rack workstation, Dell Precision R7610. I tillæg hertil kommer Dell Precision T1700 Mini-Tower (MT), som fuldender porteføljen.

Pressemeddelelse: Dell skubber grænserne for workstation computing

Både T1700 SFF og T1700 MT har næste generation af Intels workstation-klasse processorer, NVIDIA og AMD professionel grafik med PCIx x16 Gen 3 slots, samt udvidet ISV certificering for at opnå mere på mindre tid. T1700 SFF har som den eneste entry-level workstation to USB 3.0 porte på fronten, hvilket gør dataoverførsel hurtigere og forbindelse til eksterne units lettere.

Med R7610 kan virksomheder øge deres ROI gennem bedre udnyttelse af deres ressourcer. En enkelt workstation kan bruges af fire brugere - uden at gå på kompromis med ydelsen. Det er muligt pga. GPU pass-through og certificeringer med Citrix XenServer® 6 gennem Citrix XenDesktop® HDX™ 3D Pro, som tillader at alle ressourcerne på et dedikeret diskret grafikkort er tilgængelige for en enkelt bruger eller en virtuel maskine i et virtuelt miljø.

Link: Dell

Skrevet af Martin den 16. May 2013. Nyheden er læst 640 gang(e).

MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC - Coffee Lake bundkort fra MSI

Sammen med Intels nye 8 generation Coffee Lake processorer, som sammen med Z370 bundkortene skal danne fælles f

ASRock B350 og X370 Gaming ITX/ac

Udvalget af specielt mindre bundkort til AM4 platformen har været lidt på den forsigtige side, da der ikke var

Razer Basilisk FPS Gamer Mus

High-end optisk sensor med op til 16.000 DPI, Chroma RGB lys og programmerbare knapper, er blot nogle af de fede features

ASUSTOR AS6302T NAS server

NAS er et område, som vi ikke kommer så tit omkring, selvom der faktisk er et k&a

Creative Sound Blaster X AE-5 Lydkort

Creatives primære produktområde, er uden tvivl lydgrej på trods af at vi for nyligt også stiftede

Cooler Master MWE Bronze 650 watt PSU

Strømforsyninger kommer i alle størrelser og afskygninger. I denne test skal vi hilse på en budget mod

MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G - Et nyt medlem i den grønne familie

Nvidia tog fusen på en stor del af brugerne, da de overraskede med NVIDIA GTX1070 Ti udvidelsen til deres familie. N

ASUS ROG Pugio Mus

Markedet for mus er mættet lige meget hvilken prisgruppe vi kigger i. Det kan være svært at skille sig u

Powercolor teaser med et custom RX Vega 64 Red Devil grafikkort

Powercolor har længe teaset for et custom RX Vega 64 grafikkort, som blandt andet prydes med deres Red Devil t

MSI Infinite X opgraderes med 8th generation Intel processorer

Leder du efter en komplet system, hvor du ikke selv skal igang med computer byggeriet som en ren byggemand Bob

Android-enheder mest udsatte for virus-angreb

Noget tyder på, at du måske skal tænke ekstra grundigt over dit næste smartphone-valg.

Blizzard bekræfter: Xbox One X-forbedringer til Overwatch

Xbox One X-ejerne får for fremtiden fornøjelsen af at spille Overwatch med 4K-resolution.

Nye Origin PC EON gamer laptops i handlen

Origin PC melder nye versioner klar af deres award-winning EON15-X, EON17-X, og EON17-SLX gamer bærbar sammen

Razer Wolverine Tournament Edition lanceret

Razers nye Wolverine Tournament Edition er på vej til test på Tweak redaktionen, og vores test af Razer Wolver

NBC med rekordstor dækning af vinter-OL

Det amerikanske tv-netværk har annonceret, at man vil levere en rekordstor dækning af næste års vinter-OL.

Worms WMD ankommer til Switch

Nintendo Switch-konsollen bliver hele tiden beriget med nye spil. Nu er der også blevet gjort plads til en af