Pressemeddelelse: Dell skubber grænserne for workstation computing

Små, men kraftfulde – de nye Dell Precision tower workstations tilbyder stærk grafik, nye virtualiseringsmuligheder og bedre ydelse samt fjernadgang.

Den opdaterede workstation-portefølje er oplagt til både grafikere, ingeniører, animatorer og økonomer, hvis udfordringer især er at arbejde gnidningsfrit med tunge filer.

Lanceringen består af Dell Precision T1700 small form factor (SFF) med det mindste chassis i klassen og verdens mest kraftfulde rack workstation, Dell Precision R7610. I tillæg hertil kommer Dell Precision T1700 Mini-Tower (MT), som fuldender porteføljen.

Pressemeddelelse: Dell skubber grænserne for workstation computing

Både T1700 SFF og T1700 MT har næste generation af Intels workstation-klasse processorer, NVIDIA og AMD professionel grafik med PCIx x16 Gen 3 slots, samt udvidet ISV certificering for at opnå mere på mindre tid. T1700 SFF har som den eneste entry-level workstation to USB 3.0 porte på fronten, hvilket gør dataoverførsel hurtigere og forbindelse til eksterne units lettere.

Med R7610 kan virksomheder øge deres ROI gennem bedre udnyttelse af deres ressourcer. En enkelt workstation kan bruges af fire brugere - uden at gå på kompromis med ydelsen. Det er muligt pga. GPU pass-through og certificeringer med Citrix XenServer® 6 gennem Citrix XenDesktop® HDX™ 3D Pro, som tillader at alle ressourcerne på et dedikeret diskret grafikkort er tilgængelige for en enkelt bruger eller en virtuel maskine i et virtuelt miljø.

Link: Dell

Skrevet af Martin den 16. May 2013. Nyheden er læst 595 gang(e).

Razer Mano'War 7.1

Razer er tilbage med et redesign af deres Razer ManO'War 7.1 Gaming Headset – Denne gang en lidt neddroslet udg

SilverStone RL06 ATX

SilverStone kan andet end at lave lækre strømforsyninger og premium computer kabinetter. Med deres Redline se