Pressemeddelelse: Buffalo er klar med nye netværks produkter til 802.11ac standarden

Buffalo Technology lancerer i dag sine seneste produkter i den trådløse AirStation-familie. Her i blandt er Buffalos nye AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter, der gør det nemmere og billigere at udnytte 802.11ac-standarden.

Tilføjelsen til AirStation-familien – der tæller verdenspremieren på routeren Buffalo AirStation 1750, som understøtter 802.11ac – bygger videre på virksomhedens trådløse netværksløsninger. Produkterne vil mærkbart øge hastighed og stabilitet på ens netværk, både i hjemmet og i virksomheden.

De nye produkter er: AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter;AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points; ogAirStation Nfiniti Wireless-N Dual Band Ethernet Converter, Access Point, and Bridge.

AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter

Den nyeste trådløse nyudvikling fra Buffalo er verdens hurtigste trådløse USB-adapter. Den låser op for farten og stabiliteten i den nye 11ac-standard uden brug af kabelforbindelse. Hvor man før har skulle bruge en Bridge eller et high-end netkort er løsningen nu meget simplere. Det er den hurtigste og nemmeste måde at gøre en hvilken som helst computer, bærbar eller enhed med USB-port, kompatibel med 11ac og dermed perfekt til at sende store mængder data som film eller backup.

Vejledende pris: 455,- DKK

AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points

Begge de to energibesparende trådløse Access Points leverer 802.11n-hastigheder. Mens AirStation Pro Selectable fungerer enten på et 2,4 eller et 5,0 GHz frekvensbånd, opererer AirStation Pro Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Point på begge bånd samtidig. Enhederne har lavt energiforbrug indtænkt i deres design. Power over Ethernet (PoE) og Automatic Idle Stop-funktion sparer brugeren for energiudgifter ved automatisk at slukke enheden, når der ikke er nogen dataoverførsel i gang. Derudover tillader PoE stor fleksibilitet i placering – man kan stille den selv hvor der ikke er et strømstik tilgængeligt.

Vejledende pris:

Selectable: 1360,- DKK

Concurrent: 1280,- DKK

Link: Buffalo

Skrevet af Martin den 18. Apr 2013. Nyheden er læst 1594 gang(e).

Cooler Master MasterPulse MH530 Headset

En, to, tre mere eller mindre identiske headsets er det nu blevet til her på Tweak.dk. Vi tager et kig på det

Jurassic World Evolution

Jurassic World Evolution er seneste udgivelse i parksimulator genren fra udvikleren bag det anmelderroste Planet Coa