Pressemeddelelse: Buffalo er klar med nye netværks produkter til 802.11ac standarden

Buffalo Technology lancerer i dag sine seneste produkter i den trådløse AirStation-familie. Her i blandt er Buffalos nye AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter, der gør det nemmere og billigere at udnytte 802.11ac-standarden.

Tilføjelsen til AirStation-familien – der tæller verdenspremieren på routeren Buffalo AirStation 1750, som understøtter 802.11ac – bygger videre på virksomhedens trådløse netværksløsninger. Produkterne vil mærkbart øge hastighed og stabilitet på ens netværk, både i hjemmet og i virksomheden.

De nye produkter er: AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter;AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points; ogAirStation Nfiniti Wireless-N Dual Band Ethernet Converter, Access Point, and Bridge.

AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter

Den nyeste trådløse nyudvikling fra Buffalo er verdens hurtigste trådløse USB-adapter. Den låser op for farten og stabiliteten i den nye 11ac-standard uden brug af kabelforbindelse. Hvor man før har skulle bruge en Bridge eller et high-end netkort er løsningen nu meget simplere. Det er den hurtigste og nemmeste måde at gøre en hvilken som helst computer, bærbar eller enhed med USB-port, kompatibel med 11ac og dermed perfekt til at sende store mængder data som film eller backup.

Vejledende pris: 455,- DKK

AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points

Begge de to energibesparende trådløse Access Points leverer 802.11n-hastigheder. Mens AirStation Pro Selectable fungerer enten på et 2,4 eller et 5,0 GHz frekvensbånd, opererer AirStation Pro Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Point på begge bånd samtidig. Enhederne har lavt energiforbrug indtænkt i deres design. Power over Ethernet (PoE) og Automatic Idle Stop-funktion sparer brugeren for energiudgifter ved automatisk at slukke enheden, når der ikke er nogen dataoverførsel i gang. Derudover tillader PoE stor fleksibilitet i placering – man kan stille den selv hvor der ikke er et strømstik tilgængeligt.

Vejledende pris:

Selectable: 1360,- DKK

Concurrent: 1280,- DKK

Link: Buffalo

Skrevet af Martin den 18. Apr 2013. Nyheden er læst 1539 gang(e).

Logiech G433 7.1 Surround Gamer Headset

Markedet med gamer headsets er stort, smider vi 7.1 surround oven i hatten bliver det dog lidt mindre. Vi skal i denne tes

WipeOut Omega Collection til PlayStation 4

Vi skal I dag se på et helt nyt PlayStation 4 spil. Eller det vil sige, et gammelt spil i en ny indpakning. Det

Logitech G233 Prodigy

På udkig efter et headset der kan det hele? Okay det kan ikke brygge kaffe, men til gengæld kan det bruges p&a

Razer Lancehead Tournament Edition

På jagt efter en ny gamermus? Så stop engang og skynd dig at klikke ind på denne test. Vi skal i dag kig

Vertagear PL6000 - Virtus.Pro Edition

Tweak.dk starter ugen med en test af en gamer stol fra øverste hylde hos Vertagear. Sidste gang vi teste

Garmin Fēnix 5S - GPS multisportsur med stil

Så blev det tid til at teste Garmins nye Fenix 5S, et længe ventet GPS multisportsur. Fenix 5S er spække

Roccat Kone EMP

Roccat er et af de mest velkendte mærker på eSport scenen, og de finds I alle former og størrelser. I d

Bowers & Wilkins 805 D3

Hi-Fi er ikke lige et emne, som vi kommer omkring hver eneste dag, men derfor skal det ikke v

Ny Apple Store i Chicago monterer en gigantisk MacBook Pro på taget (Video)

Det er vist ikke gået nogen næser forbi, at Apple elsker at skille sig ud fra mængden. Om det er på pompøse le

SEGA Forever Collection Classic lanceret til Android og iOS

SEGA Forever Collection annonceret, som vil bringe alle de klassiske SEGA Games ind på Android og iOS

LG fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display

LG Display divisionen fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display, som ifølge LG selv, er verdens før

PRESSEMEDDELSE: AMD Launches EPYC for the Datacenter

AMD toget blæser afsted, og det er Vega, Ryzen, Polasris 10, Radeon Instinct eller denne nye EPYC serie. AMD

GIGABYTE releaser Aorus GTX 1070 Gaming Box

Mangler din bærbar et skub i røven mht. grafikkortet, så kunne du meget vel kigge i retning af Aorus GTX 1070

AMD bekræftet deres nye Radeon Instinct målrettet deep learning.

Radeon Instinct er målrettet deep learning, og nu bekræfter AMD deres kommen i tredje kvartal 2017. At de ikke

Razer vil ruske op i mobilgaming markedet!

Alt tyder på Razer brygger på planer, der vil ruske op i mobil-gaming markedet. Vi holder et vågent øje med ny

Så er OnePlus 5 officiel. Her er priser, specs og release dato

Så er det nye OnePlus 5 flagskib officielt lanceret, og alle gætterierne ser ud til at holde stik. Her har du