Pressemeddelelse: Buffalo er klar med nye netværks produkter til 802.11ac standarden

Buffalo Technology lancerer i dag sine seneste produkter i den trådløse AirStation-familie. Her i blandt er Buffalos nye AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter, der gør det nemmere og billigere at udnytte 802.11ac-standarden.

Tilføjelsen til AirStation-familien – der tæller verdenspremieren på routeren Buffalo AirStation 1750, som understøtter 802.11ac – bygger videre på virksomhedens trådløse netværksløsninger. Produkterne vil mærkbart øge hastighed og stabilitet på ens netværk, både i hjemmet og i virksomheden.

De nye produkter er: AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter;AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points; ogAirStation Nfiniti Wireless-N Dual Band Ethernet Converter, Access Point, and Bridge.

AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter

Den nyeste trådløse nyudvikling fra Buffalo er verdens hurtigste trådløse USB-adapter. Den låser op for farten og stabiliteten i den nye 11ac-standard uden brug af kabelforbindelse. Hvor man før har skulle bruge en Bridge eller et high-end netkort er løsningen nu meget simplere. Det er den hurtigste og nemmeste måde at gøre en hvilken som helst computer, bærbar eller enhed med USB-port, kompatibel med 11ac og dermed perfekt til at sende store mængder data som film eller backup.

Vejledende pris: 455,- DKK

AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points

Begge de to energibesparende trådløse Access Points leverer 802.11n-hastigheder. Mens AirStation Pro Selectable fungerer enten på et 2,4 eller et 5,0 GHz frekvensbånd, opererer AirStation Pro Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Point på begge bånd samtidig. Enhederne har lavt energiforbrug indtænkt i deres design. Power over Ethernet (PoE) og Automatic Idle Stop-funktion sparer brugeren for energiudgifter ved automatisk at slukke enheden, når der ikke er nogen dataoverførsel i gang. Derudover tillader PoE stor fleksibilitet i placering – man kan stille den selv hvor der ikke er et strømstik tilgængeligt.

Vejledende pris:

Selectable: 1360,- DKK

Concurrent: 1280,- DKK

Link: Buffalo

Skrevet af Martin den 18. Apr 2013. Nyheden er læst 1587 gang(e).

Razer Goliathus Chroma og Abyssus Essential

Ikke bare et, men hele to produkter fra Razer har vi kigget på i denne test. Goliathus Chroma musemåtten

Creative iRoar GO Bluetooth Højttaler

Kompakt design, stor lyd, 12 timers batteritid og ikke mindst IPX6 certificering. Det er blot nogle af de fede features so

Traeger Ironwood 885 Pillegrill

Som noget helt og aldeles nyt har vi taget hul på et samarbejde med Backyard Living, der har sendt deres Wi-Fi(re) s

Razer Mamba & Firefly HyperFlux

En highend trådsløs gamermus uden batterier? - Det lyder nærmest som noget fra fremtiden, men Razer har

In Win Chopin - Kompakt Mini kabinet i børstet herlighed

Her på Tweak kigger vi typisk på de store, vilde maskiner med masser af RGB bling. Men i dag går vi den

AMD Ryzen 7 2700X og Ryzen 5 2600X

Det er lidt over et år siden at AMD lancerede deres Ryzen familie og for alvor gav Intel noget at bekymre sig om. Nu

God of War

Tweak.dk er klar med en anmeldelse af God Of War, som mange mener er en kandidat til at blive årest videospil

Enermax Equilence Kabinet

Hærdet glas, støjreducerende materiale og et åbent design - dette er blot få at de ting som

Wolfenstein II udgives til Nintendo Switch

Nye spil bliver hele tiden gjort tilgængelige til Nintendo Switch. Nu er turen kommet til Wolfenstein II.

Analytiker regner med konsol-lanceringer i 2020

Om to år kan Sony og Microsoft være på banen med to helt nye spilkonsoller. Sådan lyder den seneste udmelding.

EK Fluid Gaming A360G Liquid Cooling Kit prissættes til €286

Det nye EK Fluid Gaming A360G Liquid Cooling Kit prissættes til €286, eller omregnet til 2.130 kr. efter dagen

H1Z1 Battle Royale releases til PlayStation 4 i maj 2018

Daybreak Games har i indeværende uge proklameret ankomst af deres H1Z1 Battle Royale first person shooter til

Alden Ehrenreich kan ske at beholde rollen som Han Solo

Noget tyder på, at vi i de kommende år skal vænne os til at se Alden Ehrenreich indtage rollen som Han Solo.

Wonder Woman 2 vil udspille sig i 1980'erne

Gal Gadot skal i den nye Wonder Woman-film forsøge at redde menneskeheden fra den kolde krigs grumme ansigt i

AMD's StoreMI teknologi sætter mere fart på Intels Optane

En ny video er dukket op, som gennemgår AMD’s StoreMI teknologi, og viser noget nær optimal udnyttelse af Inte