Pressemeddelelse: Buffalo er klar med nye netværks produkter til 802.11ac standarden

Buffalo Technology lancerer i dag sine seneste produkter i den trådløse AirStation-familie. Her i blandt er Buffalos nye AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter, der gør det nemmere og billigere at udnytte 802.11ac-standarden.

Tilføjelsen til AirStation-familien – der tæller verdenspremieren på routeren Buffalo AirStation 1750, som understøtter 802.11ac – bygger videre på virksomhedens trådløse netværksløsninger. Produkterne vil mærkbart øge hastighed og stabilitet på ens netværk, både i hjemmet og i virksomheden.

De nye produkter er: AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter;AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points; ogAirStation Nfiniti Wireless-N Dual Band Ethernet Converter, Access Point, and Bridge.

AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter

Den nyeste trådløse nyudvikling fra Buffalo er verdens hurtigste trådløse USB-adapter. Den låser op for farten og stabiliteten i den nye 11ac-standard uden brug af kabelforbindelse. Hvor man før har skulle bruge en Bridge eller et high-end netkort er løsningen nu meget simplere. Det er den hurtigste og nemmeste måde at gøre en hvilken som helst computer, bærbar eller enhed med USB-port, kompatibel med 11ac og dermed perfekt til at sende store mængder data som film eller backup.

Vejledende pris: 455,- DKK

AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points

Begge de to energibesparende trådløse Access Points leverer 802.11n-hastigheder. Mens AirStation Pro Selectable fungerer enten på et 2,4 eller et 5,0 GHz frekvensbånd, opererer AirStation Pro Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Point på begge bånd samtidig. Enhederne har lavt energiforbrug indtænkt i deres design. Power over Ethernet (PoE) og Automatic Idle Stop-funktion sparer brugeren for energiudgifter ved automatisk at slukke enheden, når der ikke er nogen dataoverførsel i gang. Derudover tillader PoE stor fleksibilitet i placering – man kan stille den selv hvor der ikke er et strømstik tilgængeligt.

Vejledende pris:

Selectable: 1360,- DKK

Concurrent: 1280,- DKK

Link: Buffalo

Skrevet af Martin den 18. Apr 2013. Nyheden er læst 1579 gang(e).

Razer NAGA Trinity MOBA/MMO Mus

Hvis du er til MOBA/MMO gaming eller måske er en produktiv person der elsker genveje og programmerbare knapper, s&ar

TP-Link Archer C2300 MU-MIMO Gigabit Router

Vi skal i denne test se nærmere på en af de nyeste routere som TP-Link har at byde på. Navnet er Archer

Western Digital My Passport 2 TB

Midt i den store hardwarestrøm, som vælter ind over os efter afslutningen af CES

GUIDE: Overclock dit grafikkort med MSI Afterburner

På mange opfordringer fra jer har vi produceret en guide til overclocking af dit grafikkort med MSI Afterburner. Omd

Blue Sadie hovedtelefoner med indbygget forstærker

I dag skal vi se på Blue Microphones nyeste headset, Sadie. Blue Sadie er et lukket over-ear headset, med Blue&rsquo

Corsair K68 RGB - mekanisk gaming tastatur med IP32 certificering

Vi kender alle det at spille ting og sager i vores kære tastatur når vi sidder ved computeren i kampens hede.

AMD Ryzen 3 2200G & Ryzen 5 2400G; SoC løsninger med AMD VEGA grafik!

Tavshedspligten er udløbet, og vi må derfor nu løfte sløret for vo

Logitech G603 Trådløs Mus

En gamermus med batteritid på op til 18 måneder - det lyder næsten for godt til at være sandt ikke

Sling TV runder 2,2 millioner millioner brugere

Dish har siden 2016 haft sin helt egen streaming service. Den går under navnet Sling TV og gør det faktisk ret

Bill Gates med gæsteoptræden i The Big Bang Theory

Bill Gates er ikke ligefrem kendt for sine evner foran et kamera. IT-milliardæren skal ikke desto mindre medvi

Galaxy Tab S4 er blevet spottet

Galaxy Tab S4 synes at nærme sig en lancering. Den er i hvert fald allerede blevet spottet på internettet.

Fox News får sin egen streaming service

Fox News er hoppet med på streaming-bølgen. Den amerikanske tv-kanal løfter inden længe sløret for en ny strea

AMD Ryzen 5 2600 spottet i Geekbench databasen

Selvom AMD’s next-generation 12nm Ryzen 2000 serie desktop processorer ikke lanceres før april, er det ikke en

Samsung lancerer verdens største SSD

Sammenligner man performance på SSD vs. Pladediske, så trækker SSD uden tvivl de længste strå. Med dette sagt,

Black Panther er en kæmpe succes

Black Panther har kun lige fået sin biografpremiere. Filmen er dog allerede blevet en kæmpe succes.

Nokia 8 Pro meldes under udvikling

Nokia 7+ kommer til at få den totale opmærksomhed under MWC 2018. Det ændrer dog ikke på, at HMD Global meldes