Pressemeddelelse: Buffalo er klar med nye netværks produkter til 802.11ac standarden

Buffalo Technology lancerer i dag sine seneste produkter i den trådløse AirStation-familie. Her i blandt er Buffalos nye AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter, der gør det nemmere og billigere at udnytte 802.11ac-standarden.

Tilføjelsen til AirStation-familien – der tæller verdenspremieren på routeren Buffalo AirStation 1750, som understøtter 802.11ac – bygger videre på virksomhedens trådløse netværksløsninger. Produkterne vil mærkbart øge hastighed og stabilitet på ens netværk, både i hjemmet og i virksomheden.

De nye produkter er: AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter;AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points; ogAirStation Nfiniti Wireless-N Dual Band Ethernet Converter, Access Point, and Bridge.

AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter

Den nyeste trådløse nyudvikling fra Buffalo er verdens hurtigste trådløse USB-adapter. Den låser op for farten og stabiliteten i den nye 11ac-standard uden brug af kabelforbindelse. Hvor man før har skulle bruge en Bridge eller et high-end netkort er løsningen nu meget simplere. Det er den hurtigste og nemmeste måde at gøre en hvilken som helst computer, bærbar eller enhed med USB-port, kompatibel med 11ac og dermed perfekt til at sende store mængder data som film eller backup.

Vejledende pris: 455,- DKK

AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points

Begge de to energibesparende trådløse Access Points leverer 802.11n-hastigheder. Mens AirStation Pro Selectable fungerer enten på et 2,4 eller et 5,0 GHz frekvensbånd, opererer AirStation Pro Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Point på begge bånd samtidig. Enhederne har lavt energiforbrug indtænkt i deres design. Power over Ethernet (PoE) og Automatic Idle Stop-funktion sparer brugeren for energiudgifter ved automatisk at slukke enheden, når der ikke er nogen dataoverførsel i gang. Derudover tillader PoE stor fleksibilitet i placering – man kan stille den selv hvor der ikke er et strømstik tilgængeligt.

Vejledende pris:

Selectable: 1360,- DKK

Concurrent: 1280,- DKK

Link: Buffalo

Skrevet af Martin den 18. Apr 2013. Nyheden er læst 1561 gang(e).

Razer Atheris trådløs bærbar mus

Hvis du ofte er meget på farten, og savner en lille og fiks mus at have med, kunne den nye Atheris mus fra Razer m&a

MSI Clutch GM70 gamingmus

Vi skal i dag se på MSI’s nye gamingmus, der er en modulær gamingmus, der gør sig til for bå

ASUS PRIME X299-A LGA2066 bundkort

ASUS har sendt redaktionen en stribe bundkort til forskellige platforme, og det gør si

ASUS Cerberus V2 Gamer Headset

Junglen af headsets kan være svær at finde rundt i, selv når det kommer til budget modeller. I denne tes

Intel i5-8600K Coffee Lake - GO eller NO-GO

Intel løftede for få dage siden sløret for deres 8 generation Coffee Lake processorer, og og vi s

Cooler Master MasterBox Lite 3.1

Der er efterhånden ikke den type produkt som Cooler Master ikke har i deres sortiment. I denne test skal vi kigge p&

NZXT H440 EnVyUs Edition

NZXT kom i 2014 med deres H440 kabinet som høstede rosende ord fra stort set alle tech sider - der i blandt ogs&ari

Riotoro CR1280 PRISM Full Tower Kabinet

Det er ikke længe siden vi sidst hilste på en ny producent ved navn Riotoro. Det er blevet tid til endnu en ka

TechBrief 2017 - Et tech eventyr i Stockholm

Gennem de sidste år, ar Tweak.dk være en fast del af den fremmødte presse på TechBrief, og det var naturligvis

ESL One Hamburg 2017 får kendt eSports-vært

Sæsonens første Major er mindre end to uger væk. Der er en masse at se frem til. Ikke kun i forhold til de del

Team Secret i fremragende form

Team Secret har indtil videre været et fantastisk bekendtskab under StarLadder i-League Invitational Season 3.

Newbee skuffede fælt

StarLadder i-League Invitational er blevet skudt i gang, men for Newbees vedkommende har det været en start ti

Få den perfekte kage med ny smart bageform

Kunsten at bage er pludselig blevet gjort en del nemmere. Det har en ny smart bageform fra FirstBuild sørget f

Amazon giver produkter ny Alexa-feature

Alexa er en meget behjælpelig stemme-assistent, der nu også kan genkende forskellen på forskellige stemmer.

Endelig sender MSI deres nye GTX 1080 TI GAMING TRIO på markedet

Endelig sender MSI deres nye GTX 1080 TI GAMING TRIO på markedet, og Tweak.dk har naturligvis fået kortet til

Ny Razer Smartphone specs afsløret i benchmarks

Ny Razer Smartphone specs afsløret i benchmarks, og ganske som vi omtalte igår, bliver den blandt andet udstyr