Pressemeddelelse: Buffalo er klar med nye netværks produkter til 802.11ac standarden

Buffalo Technology lancerer i dag sine seneste produkter i den trådløse AirStation-familie. Her i blandt er Buffalos nye AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter, der gør det nemmere og billigere at udnytte 802.11ac-standarden.

Tilføjelsen til AirStation-familien – der tæller verdenspremieren på routeren Buffalo AirStation 1750, som understøtter 802.11ac – bygger videre på virksomhedens trådløse netværksløsninger. Produkterne vil mærkbart øge hastighed og stabilitet på ens netværk, både i hjemmet og i virksomheden.

De nye produkter er: AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter;AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points; ogAirStation Nfiniti Wireless-N Dual Band Ethernet Converter, Access Point, and Bridge.

AirStation Wireless AC866 Dual Band USB Adapter

Den nyeste trådløse nyudvikling fra Buffalo er verdens hurtigste trådløse USB-adapter. Den låser op for farten og stabiliteten i den nye 11ac-standard uden brug af kabelforbindelse. Hvor man før har skulle bruge en Bridge eller et high-end netkort er løsningen nu meget simplere. Det er den hurtigste og nemmeste måde at gøre en hvilken som helst computer, bærbar eller enhed med USB-port, kompatibel med 11ac og dermed perfekt til at sende store mængder data som film eller backup.

Vejledende pris: 455,- DKK

AirStation Pro Selectable og Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Points

Begge de to energibesparende trådløse Access Points leverer 802.11n-hastigheder. Mens AirStation Pro Selectable fungerer enten på et 2,4 eller et 5,0 GHz frekvensbånd, opererer AirStation Pro Concurrent Dual Band PoE Wireless Access Point på begge bånd samtidig. Enhederne har lavt energiforbrug indtænkt i deres design. Power over Ethernet (PoE) og Automatic Idle Stop-funktion sparer brugeren for energiudgifter ved automatisk at slukke enheden, når der ikke er nogen dataoverførsel i gang. Derudover tillader PoE stor fleksibilitet i placering – man kan stille den selv hvor der ikke er et strømstik tilgængeligt.

Vejledende pris:

Selectable: 1360,- DKK

Concurrent: 1280,- DKK

Link: Buffalo

Skrevet af Martin den 18. Apr 2013. Nyheden er læst 1528 gang(e).

JBL Grip & JBL Grip 200

Fitness vinder mere og mere ind i vores livsstil. Om det er løb, crossfit, svømning, eller en tur i det loka

Ozone Strike Battle Spectra

Vores computere bliver mindre og mindre, men tilbyder stadig masser af power - men hvad med tastaturene tænker du? (

Gigabyte Aorus GA-Z270X-Gaming 7 S-1151

GIGABYTE har givet os muligheden for at teste deres Gigabyte Aorus GA-Z270X-Gaming 7 bundkort, som på papiret h

Plantronics BackBeat PRO 2 Bluetooth headset med ANC

Sidste år havde vi besøg af Plantronics BackBeat PRO +, og i år fortsætter vi trenden, med det ny

Corsair K95 Platinum MX Speed

Corsair har haft en meget dominerende position på gamer keyboard markedet med deres K serie, og nu er de ude m

GUNNAR Optiks Enigma Onyx - Gaming briller

I dag skal vi have besøg af GUNNAR optiks for første gang på Tweak.dk. GUNNAR har sendt os tre par gam

Huawei P10

Kinesiske Huawei har de seneste år taget en stor bid af markedet for smartphones. Vi har fået muligheden

MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G

NVIDIA har været på banen med GTX 1080 Ti i en rum tid nu, og nu er Tweak.dk reda

ACER Predator Triton 700 bygges med NVIDIA GeForce GTX 1080 Max-Q

Markedet for gamer laptops er ganske stort, og kampen ligeledes. For et par dage siden annoncerede Acer deres

Misfits annullerer kontrakten med "KaKAO"

Der lader til at være en mindre rooster-udskiftning på vej hos den amerikanske eSports-organisation.

Nedrykning skaber massive ændringer hos Origen

Det har været dyrt for Origen at rykke ned. Nu skal der startes forfra, så man kan komme tilbage til verdensto

Acer overrasker med multifunktionelt VR-kamera

Det er ikke ofte, at Apple må se sig slået af konkurrenterne. Nu må de dog erkende et nederlag til Acer, der h