EVGA sætter nye verdensrekorder i 3DMark

EVGA sætter nye verdensrekorder i 3DMark

Det var ikke længe ASUS nåede at have alle deres verdensrekorder i Futuremarks 3DMark test programmer med NVIDIA GeForce GTX Titan grafikkortet.

 

EVGA og k|ngp|n har sat nye verdensrekorder i Fire Strike med både et kort og SLI i standard og Extreme testen.

 

  • 3DMark Fire Strike (SLI) = 22,054
  • 3DMark Fire Strike Extreme (SLI) = 11,559
  • 3DMark Fire Strike  = 14,600
  • 3DMark Fire Strike Extreme = 7,308

 

EVGA sætter nye verdensrekorder i 3DMark

 

 

 

EVGA sætter nye verdensrekorder i 3DMark


Link: TechPowerUp

Skrevet den 9. Apr 2013. Nyheden er læst 1730 gang(e).

Del med dine venner

     

16 kommentarer
Frogh . 9. Apr 2013, 13:13

Ja det er så FLOT at kunne linke til andre nyheder! Hvad med at i tog jer sammen!?
Pinky . 9. Apr 2013, 13:50

Det er faktisk info sendt ud fra EVGA
Frogh . 9. Apr 2013, 14:38

[quote='Pinky','index.php?page=Thread&postID=14­42789#post1442789']Det er faktisk info sendt ud fra EVGA[/quote]




Woow pinky så må du da nok være en helt?
Men det ændre stadig ikke på, at du linker til en andens nyhed og det er da trist og sølle.
KeyzerSoze . 9. Apr 2013, 15:23

Hvad er problemet?

En nyhed består af info man samler, og skriver sammendrag fra.
Du er velkommen til at melde dig under fanerne, og gøre en indsats i stedet for at brokke dig. Tweak.dk
Franner . 9. Apr 2013, 15:49

Ka' ikke lige se hvad problemet skulle være, sådan som Martin/Tweak.dk gør er hvordan det fungerer på sådan ca. 99% af alle nyhedssider på nettet, så hvis du er utilfreds med det må du rundt til dem alle sammen og gøre opmærksom på det! Tweak.dk
Frogh . 9. Apr 2013, 16:22

[quote='KeyzerSoze','index.php?page=Thread&post­ID=1442797#post1442797']Hvad er problemet?

En nyhed består af info man samler, og skriver sammendrag fra.
Du er velkommen til at melde dig under fanerne, og gøre en indsats i stedet for at brokke dig. Tweak.dk[/quote]



Hvorfor skulle jeg gide at hjælpe Tweak.dk?
Det er jo en folk idioter som styrer siden!
Frogh . 9. Apr 2013, 16:23

[quote='Franner','index.php?page=Thread&postID=­1442801#post1442801']Ka' ikke lige se hvad problemet skulle være, sådan som Martin/Tweak.dk gør er hvordan det fungerer på sådan ca. 99% af alle nyhedssider på nettet, så hvis du er utilfreds med det må du rundt til dem alle sammen og gøre opmærksom på det! Tweak.dk[/quote]


[quote='Franner','index.php?page=Thread&postID­=1442801#post1442801']Ka' ikke lige se hvad problemet skulle være, sådan som Martin/Tweak.dk gør er hvordan det fungerer på sådan ca. 99% af alle nyhedssider på nettet, så hvis du er utilfreds med det må du rundt til dem alle sammen og gøre opmærksom på det! Tweak.dk[/quote]




Hvis du ikke kan se hvad problemt er med Tweak.dk Så kan jeg lige så godt lade være med at skrive til dig, for så er du fortabt.
KeyzerSoze . 9. Apr 2013, 16:26

Opskriften er enkelt dear Dr. Watson. Find et andet bageri når Tweak er så elendig, som du giver udtryk for Tweak.dk

Det er jo win-win
Frogh . 9. Apr 2013, 16:29

[quote='KeyzerSoze','index.php?page=Thread&post­ID=1442805#post1442805']Opskriften er enkelt dear Dr. Watson. Find et andet bageri når Tweak er så elendig, som du giver udtryk for Tweak.dk

Det er jo win-win[/quote]



Jeg er også kun herinde for at sige min mening om stedet! Og især om Pinky den opblæste og arrogante nar! Føj for en spade siger jeg bare!
The Brain . 9. Apr 2013, 16:38

Tror du tager fejl af Pinky og en anden?

Ellers skal du være velkommen til at skrive en PM til mig.
Frogh . 9. Apr 2013, 16:41

[quote='The Brain','index.php?page=Thread&postID=1442809#p­ost1442809']Tror du tager fejl af Pinky og en anden?

Ellers skal du være velkommen til at skrive en PM til mig.[/quote]



Nej jeg tager bestemt ikke fejl af Pinky eller en anden bruger på denne side.
Og hvorfor skulle jeg skrive en pm til dig?
The Brain . 9. Apr 2013, 16:42

Hvis du vidste hvem jeg var, ville det nok give mening, netop og skrive til mig?
Frogh . 9. Apr 2013, 20:08

[quote='The Brain','index.php?page=Thread&postID=1442811#p­ost1442811']Hvis du vidste hvem jeg var, ville det nok give mening, netop og skrive til mig?[/quote]



Så fortæl mig hvem du er?
shtennek . 9. Apr 2013, 20:47

[quote='Frogh','index.php?page=Thread&postID=14­42824#post1442824'][quote='The Brain','index.php?page=Thread&postID=1442811#p­ost1442811']Hvis du vidste hvem jeg var, ville det nok give mening, netop og skrive til mig?[/quote]



Så fortæl mig hvem du er?[/quote]

Prøv at lav lidt hjernegymnastik:

http://www.tweak.dk/kontakt/

Tweak.dk
myrizzle . 10. Apr 2013, 09:14

[quote='Frogh','index.php?page=Thread&postID=14­42792#post1442792']Woow pinky så må du da nok være en helt?
Men det ændre stadig ikke på, at du linker til en andens nyhed og det er da trist og sølle.[/quote]



Det eneste der er trist og sølle her, er din indstilling og fjendtlighed!

Hvis du har noget at brokke dig over, så skulle du tage og komme op af stolen og levere nogle "nyheder" som du selv efterlyser.

Når du har prøvet på det et par dage, så finder du nok ud af hvor svært det er.
gaming-king . 10. Apr 2013, 19:25

og jeg tænker bare, whaaaaaat........ :ohmy: Tweak.dk :what: :what: :what:

Hvad sker der for dig Frogh? Hvorfor den pludselige aggressivitet? Tweak.dk