Battlefield 4 bundles med next gen AMD grafikkort

Battlefield 4 bundles med next gen AMD grafikkort

Noget kunne tyde på, at AMD pønser på at bundle et eller flere af deres kommende grafikkort med Battlefield 4!

 

Da BF4 blev afsløret ved GDC2013 messen i sidste uge blev en demo af spillet fremvist på en PC med et Radeon HD 7990 i og AMDs Roy Taylor med ansvar for salg afslørede ved den lejlighed, at BF4 ville blive en del af AMDs NEVER SETTLE kampagne med næste generation af grafikkort. 

Battlefield 4 bundles med next gen AMD grafikkort

Så hvis du er til AMD grafikkort, har tænkt dig at spille BF4 og har tænkt dig at opgradere, kunne det være du lige skulle vente til du har set hvad de kan tilbyde os?


Link: AMD

Skrevet af Martin den 7. Apr 2013. Nyheden er læst 1872 gang(e).

Del med dine venner

     

9 kommentarer
LowIceDK . 8. Apr 2013, 08:25

Hmm jeg holder mig til Nvidia men mest pga. deres physx som jeg nyder så meget når spillet understøtter dette.
Franner . 8. Apr 2013, 10:37

Fair enough.

Jeg kan jo så lige benytte lejligheden til at oplyse folk (sådan generelt) om, at Battlefield normalt ikke understøtter PhysX, da FrostBite spilmotoren som DICE bruger til BF, benytter den indbyggede Havok physics motor istedet, hvor physics beregninger bliver foretaget af CPU'en. Det var ihvertfald tilfældet med BF3 så jeg forventer det vil være det samme med BF4 og jeg tvivler på de har ændret det.
LowIceDK . 8. Apr 2013, 11:05

Det var måske også forkert skrevet. Jeg tænkte som sådan ikke på BF spillende men bare generelt spil med Physx. My mistake.
GTH . 8. Apr 2013, 13:40

I følge en hjemmeside, er det Nvidia som kører BF3 bedst. Så jeg vil tro at BF4 også kører bedst på Nvidia. Jeg håber derfor ikke at det bliver rigtigt at AMD sælger det med sine grafikkort. - (Hjemmesidens navn kan jeg ikke huske, men dem på Komplett.dk ved hvad for en hjemmeside det) Tweak.dk :firefox:
myrizzle . 8. Apr 2013, 14:16

Det bliver spændende at se om AMD får noget der kan tangere Titan, jeg håber det for konkurrencens skyld!
Museberg . 8. Apr 2013, 22:10

[quote='GTH','index.php?page=Thread&postID=1442­713#post1442713']I følge en hjemmeside, er det Nvidia som kører BF3 bedst. Så jeg vil tro at BF4 også kører bedst på Nvidia. Jeg håber derfor ikke at det bliver rigtigt at AMD sælger det med sine grafikkort. - (Hjemmesidens navn kan jeg ikke huske, men dem på Komplett.dk ved hvad for en hjemmeside det) Tweak.dk :firefox:[/quote]

En video fra Linustechtips viser, at AMDs kort (med nyeste drivere self.) kører BF3 bedst. Helt fra den billigste til den dyreste ende (med 680 og Titan undtaget). Så det er sgu nok forældede oplysninger du har dig dér Tweak.dk
Franner . 9. Apr 2013, 10:37

For mig er det nu ikke vigtigt hvilket mærke der er hurtigst, så længe der er power nok, men jeg er nok ret alene hvad det angår...men når man har været gamer på lowbudget i mange år skeler man også til 'holdbarhed', forstået på den måde, at min investering i hardware skal holde så længe så muligt, f.eks. har jeg stadig et AM2+ bundkort med DDR2 RAM...det synger dog også på sidste vers nu, men Crysis 2 og BF3 kører da flydende i 1680x1050 med masser af details (begge i SP) Tweak.dk
GTH . 10. Apr 2013, 15:48

[quote='Museberg','index.php?page=Thread&postID­=1442763#post1442763'][quote='GTH','index.php?page=T­hread&postID=1442713#post1442713']I følge en hjemmeside, er det Nvidia som kører BF3 bedst. Så jeg vil tro at BF4 også kører bedst på Nvidia. Jeg håber derfor ikke at det bliver rigtigt at AMD sælger det med sine grafikkort. - (Hjemmesidens navn kan jeg ikke huske, men dem på Komplett.dk ved hvad for en hjemmeside det) Tweak.dk :firefox:[/quote]

En video fra Linustechtips viser, at AMDs kort (med nyeste drivere self.) kører BF3 bedst. Helt fra den billigste til den dyreste ende (med 680 og Titan undtaget). Så det er sgu nok forældede oplysninger du har dig dér Tweak.dk[/quote]

http://www.anandtech.com/bench/Product/508?­vs=598

-Se Linket Tweak.dk :firefox:
Museberg . 12. Apr 2013, 21:49

[quote='GTH','index.php?page=Thread&postID=1442­877#post1442877']http://www.anandtech.com/bench/Prod­uct/508?vs=598[/quote]

Se video:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailp­age&v=Aiz7HCdGEic#t=255s

Tweak.dk

Har linket til tidspunket, hvor grafen viser alle kortene. Husk at det du har linket til, sikkert har brugt noget ældre drivere, da det jo er en ældre test.