Pressemeddelelse: Manfrotto introducerer sit første samrtphone tilbehør

Trenden er at flere og flere billeder og videoer tages med en smartphone. Manfrotto, der er markedsleder inden for foto-og videotilbehør, tager nu første skridt i retning af at fremstille produkter der er kompatible med smartphones. Først ude er KLYP som er et elegant og funktionelt produkt som fungerer sammen med iPhone 4/4S. Ved at tilføje ordentligt støtte og godt lys, kan du forbedre dine billeder og film dramatisk. Manfrotto KLYP fungerer som et almindeligt beskyttende cover men der medfølger to adaptere som du kan fæste dit kameratilbehør i. Med stativadapteren får din smartphone et standard ¼ ” gevind præcis som på et traditionelt kamera hvor du kan montere et stativ. Med den anden adapter får du en blitzsko hvor du monterer en lyskilde. Det beskyttende cover er todelt og slutter tæt til rundt om telefonen mens alle dens knapper og funktioner er fuldt tilgængelige. Coveret har et blødt for på indersiden så der ikke kommer mærker på telefonen. Adapterne er aftagelige og når de ikke er monteret fungerer KLYP som et helt almindeligt beskyttende cover. Adapterne kan monteres på fire forskellige fæstepunkter hvilket giver dig mulighed for at fotografere med blitz og stativ i både stående og liggende billedformat. KLYP kommer indledningsvis i to modeller. En med cover og adaptere samt en model med cover, adaptere plus en ML120 LED lampe. Lampen er i lommeformat og har tolv LED-lamper, er stødsikker og finder nemt plads i lommen når den ikke anvendes.

Pressemeddelelse: Manfrotto introducerer sit første samrtphone tilbehør

Link: Facebook

Skrevet af Martin den 24. Jan 2013. Nyheden er læst 539 gang(e).

Dali Opticon 8

Den danske højttaler producent Dali, behøver vidst ingen videre præsentation. Vi har her på Twea

Ozone EXON F60

Ozone som laver alverdens udstyr til gamere, har sendt os en af deres seneste mus, i form af deres EXON F60. Der er tale o

LucidSound LS30

Vi har endnu engang LucidSound på testbænken, denne gang med deres lidt større model, LS30. LS30 er et

Gamer mus X2 HARADA

Vi skal i denne test kigge nærmere på en producent som jeg personligt mener får for lidt opmærksom

ASUS bundkort - ROG Strix Z270E og Z270F Gaming

Endnu engang tager vi fat i ASUS her på Tweak.dk redaktionen, når vi her i dag sk

Blue & NiP Gaming Headset PC - Pro Gamer bundle

Blue har længe været kendt for deres mikrofoner, Snowball og Yeti der ikke koster en formue at komme i gang me

Corsair musemåtte - Gaming MM300 Extended

Er din gamle musemåtte ved at være slidt, eller mangler du bare en ny en af slagsen? Så kunne dagens tes

EVGA GTX1060 SC Gaming

Er jagten gået ind på at finde et nyt grafikkort, og er kravet et grafikkort, som skal passe ind, hvor de fysi

Tweak.dk forklarer: Hvad betyder de forskellige formfaktorer?

Tweak.dk kaster ofte om sig med forskellige form faktor begreber i vores anmeldelser, men hvad betyder de egen

Apple klar med forbedring af deres Magic Mouse

Apples Magic Mouse har været genstand for kritik. Nu er der i samarbejde med virksomheden Elevation Lab blevet

Netflix lancerer 'Sunlamp' til dit hjem

Netflix kommer til udsætning til alle os der har lange vintre, og godt kunne bruge noget mere lys. Med deres e

Nyt online netværk vil livestream 'high-profile' retssager

Mediate grundlæggeren Dan Abrams planlægger at lancere et online netværk, hvis formål er at sende live fra ret

Core count vs frequency, hvad er vigtigst i gaming?

Mens vi venter på Ryzens officielle udgivelse d. 2 marts, foregår der en meget interessant diskussion på forsk

Dette super-batteri følger med LG X Power2

LG har forsøgt at implementere det optimale smartphone-batteri. Det bliver gjort tilgængelig til LG X Power2.

Intet Bluetooth-headset til Nintendo Switch

Nintendo-fansene må desværre skyde en lang pil efter håbet om at påføre sig et Bluetooth-headset, når der skal

Leaked: Huawei P10

Der er god grund til at glæde sig til den kommende Mobile World Congress. Her er der en smartphone, som Huawei