Pressemeddelelse: YouBio lanceres på LG Smart-TV

LG Electronics kan som den første producent i Danmark tilbyde sine Smart-TV-brugere adgang til den digitale filmudlejningstjeneste YouBio, som er YouSee’s nye film- og serietjeneste. Blandt YouBio’s mest aktuelle tilbud er blandt andet den officielle danske Oscar-kandidat ’En kongelig affære’ og tv-serier som HBO-hittet ’Game of Thrones’ og ’Rita’. Førstnævnte som en premierefilm til leje, de to øvrige som del af abonnementet på 99 kr. pr måned.

Den bedste underholdningsoplevelse på Smart-TV

Gennem et samarbejde med betalings-tv-udbyderen C More får brugere af YouBio på LG’s Smart TV-modeller blandt andet adgang til nogle af verdens mest populære serier fra amerikanske HBO, og LG fokuserer fortsat på brugervenligheden på Smart TV med sin Magic Remote og smartphone-applikation:

”Hos LG ser vi det som meget vigtigt at kunne tilbyde stærke, lokale tjenester med indhold, der møder den kvalitetsbevidste tv-seers krav. Derfor er vi meget stolte over at kunne tilbyde YouBio på vores Smart-TV-modeller fra 2012 og frem. YouBio har de nyeste film og tv-serier – både fra Danmark og resten af verden – og vi glæder os til at forstærke vores udbud og vise, at LG er i front på Smart-TV-området,” siger Morten Nielsen, Sales Manager for Home Entertainment hos LG Electronics.

De nyeste film og tv-serier

For at kunne give brugere de nyeste film og tv-serier, arbejder YouSee sammen med C More, som er en af Skandinaviens største udbydere af film og tv-serier på betalings-tv. C More har blandt andet rettigheder til spillefilm i det såkaldte first-pay vindue, der ligger blot 12 måneder efter biografpremieren, og YouSee’s produktudviklingschef, Palle Bo Nielsen, er glad for at have LG Electronics med på vognen som de første i landet:

”YouSee sikrer gennem aftaler med danske og internationale filmselskaber, at vi kan tilbyde alle biograffilm samt et stort udvalg af katalogfilm og tv-serier, og med LG Electronics som samarbejdspartner og med deres ekspertise og erfaring udi Smart-TV-oplevelser glæder vi os til at kunne give vores kunder en masse gode underholdningsoplevelser med YouBio.”

Tilgængelighed

YouBio vil være tilgængelig i LG’s Smart-TV-modeller fra 2012 og frem fra og med den 17. januar 2013. I løbet af første kvartal i 2013 vil også størstedelen af LG’s AV-produkter (herunder hjemmebiografsystemer, Blu-ray-afspillere mv.) fra 2012 modtage en opdatering, som inkluderer YouBio-tjenesten. Tjenesten er gratis frem til februar og vil derefter koste 99 DKK om måneden.

Link: LG

Skrevet af Martin den 23. Jan 2013. Nyheden er læst 1197 gang(e).

Logiech G433 7.1 Surround Gamer Headset

Markedet med gamer headsets er stort, smider vi 7.1 surround oven i hatten bliver det dog lidt mindre. Vi skal i denne tes

WipeOut Omega Collection til PlayStation 4

Vi skal I dag se på et helt nyt PlayStation 4 spil. Eller det vil sige, et gammelt spil i en ny indpakning. Det

Logitech G233 Prodigy

På udkig efter et headset der kan det hele? Okay det kan ikke brygge kaffe, men til gengæld kan det bruges p&a

Razer Lancehead Tournament Edition

På jagt efter en ny gamermus? Så stop engang og skynd dig at klikke ind på denne test. Vi skal i dag kig

Vertagear PL6000 - Virtus.Pro Edition

Tweak.dk starter ugen med en test af en gamer stol fra øverste hylde hos Vertagear. Sidste gang vi teste

Garmin Fēnix 5S - GPS multisportsur med stil

Så blev det tid til at teste Garmins nye Fenix 5S, et længe ventet GPS multisportsur. Fenix 5S er spække

Roccat Kone EMP

Roccat er et af de mest velkendte mærker på eSport scenen, og de finds I alle former og størrelser. I d

Bowers & Wilkins 805 D3

Hi-Fi er ikke lige et emne, som vi kommer omkring hver eneste dag, men derfor skal det ikke v

Ny Apple Store i Chicago monterer en gigantisk MacBook Pro på taget (Video)

Det er vist ikke gået nogen næser forbi, at Apple elsker at skille sig ud fra mængden. Om det er på pompøse le

SEGA Forever Collection Classic lanceret til Android og iOS

SEGA Forever Collection annonceret, som vil bringe alle de klassiske SEGA Games ind på Android og iOS

LG fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display

LG Display divisionen fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display, som ifølge LG selv, er verdens før

PRESSEMEDDELSE: AMD Launches EPYC for the Datacenter

AMD toget blæser afsted, og det er Vega, Ryzen, Polasris 10, Radeon Instinct eller denne nye EPYC serie. AMD

GIGABYTE releaser Aorus GTX 1070 Gaming Box

Mangler din bærbar et skub i røven mht. grafikkortet, så kunne du meget vel kigge i retning af Aorus GTX 1070

AMD bekræftet deres nye Radeon Instinct målrettet deep learning.

Radeon Instinct er målrettet deep learning, og nu bekræfter AMD deres kommen i tredje kvartal 2017. At de ikke

Razer vil ruske op i mobilgaming markedet!

Alt tyder på Razer brygger på planer, der vil ruske op i mobil-gaming markedet. Vi holder et vågent øje med ny

Så er OnePlus 5 officiel. Her er priser, specs og release dato

Så er det nye OnePlus 5 flagskib officielt lanceret, og alle gætterierne ser ud til at holde stik. Her har du