Pressemeddelelse: YouBio lanceres på LG Smart-TV

LG Electronics kan som den første producent i Danmark tilbyde sine Smart-TV-brugere adgang til den digitale filmudlejningstjeneste YouBio, som er YouSee’s nye film- og serietjeneste. Blandt YouBio’s mest aktuelle tilbud er blandt andet den officielle danske Oscar-kandidat ’En kongelig affære’ og tv-serier som HBO-hittet ’Game of Thrones’ og ’Rita’. Førstnævnte som en premierefilm til leje, de to øvrige som del af abonnementet på 99 kr. pr måned.

Den bedste underholdningsoplevelse på Smart-TV

Gennem et samarbejde med betalings-tv-udbyderen C More får brugere af YouBio på LG’s Smart TV-modeller blandt andet adgang til nogle af verdens mest populære serier fra amerikanske HBO, og LG fokuserer fortsat på brugervenligheden på Smart TV med sin Magic Remote og smartphone-applikation:

”Hos LG ser vi det som meget vigtigt at kunne tilbyde stærke, lokale tjenester med indhold, der møder den kvalitetsbevidste tv-seers krav. Derfor er vi meget stolte over at kunne tilbyde YouBio på vores Smart-TV-modeller fra 2012 og frem. YouBio har de nyeste film og tv-serier – både fra Danmark og resten af verden – og vi glæder os til at forstærke vores udbud og vise, at LG er i front på Smart-TV-området,” siger Morten Nielsen, Sales Manager for Home Entertainment hos LG Electronics.

De nyeste film og tv-serier

For at kunne give brugere de nyeste film og tv-serier, arbejder YouSee sammen med C More, som er en af Skandinaviens største udbydere af film og tv-serier på betalings-tv. C More har blandt andet rettigheder til spillefilm i det såkaldte first-pay vindue, der ligger blot 12 måneder efter biografpremieren, og YouSee’s produktudviklingschef, Palle Bo Nielsen, er glad for at have LG Electronics med på vognen som de første i landet:

”YouSee sikrer gennem aftaler med danske og internationale filmselskaber, at vi kan tilbyde alle biograffilm samt et stort udvalg af katalogfilm og tv-serier, og med LG Electronics som samarbejdspartner og med deres ekspertise og erfaring udi Smart-TV-oplevelser glæder vi os til at kunne give vores kunder en masse gode underholdningsoplevelser med YouBio.”

Tilgængelighed

YouBio vil være tilgængelig i LG’s Smart-TV-modeller fra 2012 og frem fra og med den 17. januar 2013. I løbet af første kvartal i 2013 vil også størstedelen af LG’s AV-produkter (herunder hjemmebiografsystemer, Blu-ray-afspillere mv.) fra 2012 modtage en opdatering, som inkluderer YouBio-tjenesten. Tjenesten er gratis frem til februar og vil derefter koste 99 DKK om måneden.

Link: LG

Skrevet af Martin den 23. Jan 2013. Nyheden er læst 1179 gang(e).

BitFenix Aurora

BitFenix producerer efter hånden lidt at hvert, men i denne test tager vi udgangspunkt i noget af det de startede me

Corsair Crystal 570X RGB

Er du ved at være træt af de normale kedelige computerkabinetter, så kunne det nye Corsair Crystal

Plantronics trådløst headset Savi W720-M

Vi har igen i dag været så heldig at modtage et Plantronics product til test. Denne gang drejer det sig om Pla

Paracon ROGUE Gamer Stol

På udkig efter en ny stol til gamer setuppet der hjemme, men er pungen ved at være tom? Fortvivl ikke, Paracon

Cooler Master MasterCase PRO 6

Hvis du er ude efter et kabinet der kan tilpasse sig dine behov, og ikke omvendt. Så kunne det være du skulle

Apacer Panther DDR4 3000MHz Gaming

Apacer er en gammel hund, når det kommer til udviklingen af hukommelse. De har været med i spillet siden 1997,

Turtle Beach Impact 700

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra Turtle Beach, IMPACT 700. Det er et keyboard der gør brug af Che

Razer Mano'War 7.1

Razer er tilbage med et redesign af deres Razer ManO'War 7.1 Gaming Headset – Denne gang en lidt neddroslet udg

[VIDEO] Samsung Galaxy S8 features fremvist på en række videoer

Samsung lancerede igår deres nye top smartphones navngivet Samsung Galaxy S8 og Galaxy S8 Plus, og nu er der k

Garmin Forerunner 935 - til den seriøse atlet

Garmins nyeste skud på stammen til den seriøse atlet. Forerunner 935 er et lækkert GPS løbe- og multisportur,

Drone leverer pizzaer i Europa

Dominos har udgivet endnu en pizza-leverings-drone, denne gang i Tyskland og Holland. Sidste år havde de en dr

Samsung Galaxy S8 er den første telefon med Bluetooth 5.0

Efter afsløringen af den nye Samsung S8 og S8 Plus i går, har vi fået en masse information omkring den nye sma

V-Moda løfter sløret for nye høretelefoner

V-Moda er klar med et sæt nye høretelefoner. Denne gang har man forsøgt sig med en efterkommer til de gamle Cr

Google Calender udgivet til iPads

Ventetiden er endelig forbi for de mange iPad-folk. Google Calender er blevet gjort tilgængelig til iPads, og

Nu er de her - Samsung Galaxy S8 og S8+

Ventetiden er slut, og Samsung har løftet sløret for deres nye smartphones i form af Samsung Galaxy S8 og S8+.

Er det her udgivelsesdatoen på Red Dead Redemption 2?

Den polske elektronikkæde Media Markt har givet Red Dead Redemption 2 en udgivelsesdato: 3 oktober 2017.