Pressemeddelelse: YouBio lanceres på LG Smart-TV

LG Electronics kan som den første producent i Danmark tilbyde sine Smart-TV-brugere adgang til den digitale filmudlejningstjeneste YouBio, som er YouSee’s nye film- og serietjeneste. Blandt YouBio’s mest aktuelle tilbud er blandt andet den officielle danske Oscar-kandidat ’En kongelig affære’ og tv-serier som HBO-hittet ’Game of Thrones’ og ’Rita’. Førstnævnte som en premierefilm til leje, de to øvrige som del af abonnementet på 99 kr. pr måned.

Den bedste underholdningsoplevelse på Smart-TV

Gennem et samarbejde med betalings-tv-udbyderen C More får brugere af YouBio på LG’s Smart TV-modeller blandt andet adgang til nogle af verdens mest populære serier fra amerikanske HBO, og LG fokuserer fortsat på brugervenligheden på Smart TV med sin Magic Remote og smartphone-applikation:

”Hos LG ser vi det som meget vigtigt at kunne tilbyde stærke, lokale tjenester med indhold, der møder den kvalitetsbevidste tv-seers krav. Derfor er vi meget stolte over at kunne tilbyde YouBio på vores Smart-TV-modeller fra 2012 og frem. YouBio har de nyeste film og tv-serier – både fra Danmark og resten af verden – og vi glæder os til at forstærke vores udbud og vise, at LG er i front på Smart-TV-området,” siger Morten Nielsen, Sales Manager for Home Entertainment hos LG Electronics.

De nyeste film og tv-serier

For at kunne give brugere de nyeste film og tv-serier, arbejder YouSee sammen med C More, som er en af Skandinaviens største udbydere af film og tv-serier på betalings-tv. C More har blandt andet rettigheder til spillefilm i det såkaldte first-pay vindue, der ligger blot 12 måneder efter biografpremieren, og YouSee’s produktudviklingschef, Palle Bo Nielsen, er glad for at have LG Electronics med på vognen som de første i landet:

”YouSee sikrer gennem aftaler med danske og internationale filmselskaber, at vi kan tilbyde alle biograffilm samt et stort udvalg af katalogfilm og tv-serier, og med LG Electronics som samarbejdspartner og med deres ekspertise og erfaring udi Smart-TV-oplevelser glæder vi os til at kunne give vores kunder en masse gode underholdningsoplevelser med YouBio.”

Tilgængelighed

YouBio vil være tilgængelig i LG’s Smart-TV-modeller fra 2012 og frem fra og med den 17. januar 2013. I løbet af første kvartal i 2013 vil også størstedelen af LG’s AV-produkter (herunder hjemmebiografsystemer, Blu-ray-afspillere mv.) fra 2012 modtage en opdatering, som inkluderer YouBio-tjenesten. Tjenesten er gratis frem til februar og vil derefter koste 99 DKK om måneden.

Link: LG

Skrevet af Martin den 23. Jan 2013. Nyheden er læst 1222 gang(e).

Sennheiser GSP 350 gaming headset

Vi skal i dagens test have besøg af Sennheiser GSP 350, som er storebroderen til vores tidligere testede GSP 3

ASUS ROG Crosshair VI Extreme

Bundkortmarkedet bugner af nye produkter fra alle producenter, og ASUS har aldrig været

Enermax LiqTech TR4 360 MM

Vi har allerede hilst på de nye monster processorer fra AMD, men hvad med køling til dem? Det er netop hvad d

Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB kabinet

2017 blev og er stadig året for RGB lys og hærdet glas i computer kabinetter. Først var det kun i de dy

Shuttle DS77U barebone PC

Shuttle har i år opdateret deres XPC serie af små computere med den nye Kaby Lake arkitektur. Shuttle er synon

HyperX - Alloy Elite - HyperX opdaterer deres gaming tastatur

Sidste år så vi HyperX gøre deres indtog på markedet for gaming tastaturer med deres Alloy FPS ga

ASUS Zenith Extreme X399

Igår bragte vi jer det første danske review af AMD's ThreadRipper 1920X processor. Nu er tiden kommet til at

AMD Ryzen ThreadRipper 1920X

Når det kommer til processorer i HEDT segmentet også kendt som High-end Desktop, har Intel sat solidt på

[Mekaniske kontakter] - Hvilke skal jeg vælge?

I denne artikel kigger vi nærmere på de mest gængse kontakter på markedet, og sammenligner dem. Hvad er forsk

G.Skill AMD Ryzen-optimeret Trident Z RGB DDR4 RAM klar i butikkerne

High end RAM er oppe i tiden, og lanceringen af AMD Ryzen har bestemt ikke gjort hypen mindre

iPhone 8 Plus vs Samsung Galaxy Note 8 Drop Test

Skal du beskytte din nyindkøbte iPhone 8 eller Samsung Galaxy Note 8, eller nyde den visuelle smukke glas bags

RYGTE: Geforce GTX 1070 Ti releases i november

Nye informationer løfter måske sløret for specs på det kommende GTX 1070 Ti sammen med releasedatoen

Apple TV 4K understøtter ikke 4K YouTube

Apple TV 4K understøtter ikke 4K YouTube, og Apple har stadig ikke kommenteret på, hvorfor de har undladt denn

Her er ThinkPads 25 års jubilærumsmodel.

Lenovo ThinkPads er for mange i en klasse for sig selv, når det kommer til kvalitet og levetid. Nu fejrer Thin

SoundSport Free Headphones - Bose på den igen

Bose-navnet er kendt over hele verden for lydprodukter af den bedste kvalitet, ikke mindst når det kommer til

HappyFeet kvalificerer sig til ESL One Hamburg 2017