Pressemeddelelse: YouBio lanceres på LG Smart-TV

LG Electronics kan som den første producent i Danmark tilbyde sine Smart-TV-brugere adgang til den digitale filmudlejningstjeneste YouBio, som er YouSee’s nye film- og serietjeneste. Blandt YouBio’s mest aktuelle tilbud er blandt andet den officielle danske Oscar-kandidat ’En kongelig affære’ og tv-serier som HBO-hittet ’Game of Thrones’ og ’Rita’. Førstnævnte som en premierefilm til leje, de to øvrige som del af abonnementet på 99 kr. pr måned.

Den bedste underholdningsoplevelse på Smart-TV

Gennem et samarbejde med betalings-tv-udbyderen C More får brugere af YouBio på LG’s Smart TV-modeller blandt andet adgang til nogle af verdens mest populære serier fra amerikanske HBO, og LG fokuserer fortsat på brugervenligheden på Smart TV med sin Magic Remote og smartphone-applikation:

”Hos LG ser vi det som meget vigtigt at kunne tilbyde stærke, lokale tjenester med indhold, der møder den kvalitetsbevidste tv-seers krav. Derfor er vi meget stolte over at kunne tilbyde YouBio på vores Smart-TV-modeller fra 2012 og frem. YouBio har de nyeste film og tv-serier – både fra Danmark og resten af verden – og vi glæder os til at forstærke vores udbud og vise, at LG er i front på Smart-TV-området,” siger Morten Nielsen, Sales Manager for Home Entertainment hos LG Electronics.

De nyeste film og tv-serier

For at kunne give brugere de nyeste film og tv-serier, arbejder YouSee sammen med C More, som er en af Skandinaviens største udbydere af film og tv-serier på betalings-tv. C More har blandt andet rettigheder til spillefilm i det såkaldte first-pay vindue, der ligger blot 12 måneder efter biografpremieren, og YouSee’s produktudviklingschef, Palle Bo Nielsen, er glad for at have LG Electronics med på vognen som de første i landet:

”YouSee sikrer gennem aftaler med danske og internationale filmselskaber, at vi kan tilbyde alle biograffilm samt et stort udvalg af katalogfilm og tv-serier, og med LG Electronics som samarbejdspartner og med deres ekspertise og erfaring udi Smart-TV-oplevelser glæder vi os til at kunne give vores kunder en masse gode underholdningsoplevelser med YouBio.”

Tilgængelighed

YouBio vil være tilgængelig i LG’s Smart-TV-modeller fra 2012 og frem fra og med den 17. januar 2013. I løbet af første kvartal i 2013 vil også størstedelen af LG’s AV-produkter (herunder hjemmebiografsystemer, Blu-ray-afspillere mv.) fra 2012 modtage en opdatering, som inkluderer YouBio-tjenesten. Tjenesten er gratis frem til februar og vil derefter koste 99 DKK om måneden.

Link: LG

Skrevet den 23. Jan 2013. Nyheden er læst 1160 gang(e).

AOC AGON AG271QG gamerskærm

Vi har fået fingrene i en lækker computerskærm fra AOC. Denne gang er der tale om deres nye AG271QG, og

Sharkoon RUSH ER2 gamer headset

Sharkoon er endnu engang tilbage på testbænken, denne gang med deres nye stereo headset, Sharkoon Rush ER2. De

akasa Venom A20 240mm AIO vandkøler

Man hører nok ikke navnet akasa ofte på disse kanter, men de er faktisk et stort firma der producerer en bred

Samsung Galaxy View Tablet

Er du træt af de normale tablets? Du syntes måske skærmen er for kedelig at se film på - så

PlayStation 4 vs. PlayStation 4 Pro

Vi har været heldige i dag, og fået muligheden for at teste den kraftigste konsol på markedet til dato.

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute