Pressemeddelelse: YouBio lanceres på LG Smart-TV

LG Electronics kan som den første producent i Danmark tilbyde sine Smart-TV-brugere adgang til den digitale filmudlejningstjeneste YouBio, som er YouSee’s nye film- og serietjeneste. Blandt YouBio’s mest aktuelle tilbud er blandt andet den officielle danske Oscar-kandidat ’En kongelig affære’ og tv-serier som HBO-hittet ’Game of Thrones’ og ’Rita’. Førstnævnte som en premierefilm til leje, de to øvrige som del af abonnementet på 99 kr. pr måned.

Den bedste underholdningsoplevelse på Smart-TV

Gennem et samarbejde med betalings-tv-udbyderen C More får brugere af YouBio på LG’s Smart TV-modeller blandt andet adgang til nogle af verdens mest populære serier fra amerikanske HBO, og LG fokuserer fortsat på brugervenligheden på Smart TV med sin Magic Remote og smartphone-applikation:

”Hos LG ser vi det som meget vigtigt at kunne tilbyde stærke, lokale tjenester med indhold, der møder den kvalitetsbevidste tv-seers krav. Derfor er vi meget stolte over at kunne tilbyde YouBio på vores Smart-TV-modeller fra 2012 og frem. YouBio har de nyeste film og tv-serier – både fra Danmark og resten af verden – og vi glæder os til at forstærke vores udbud og vise, at LG er i front på Smart-TV-området,” siger Morten Nielsen, Sales Manager for Home Entertainment hos LG Electronics.

De nyeste film og tv-serier

For at kunne give brugere de nyeste film og tv-serier, arbejder YouSee sammen med C More, som er en af Skandinaviens største udbydere af film og tv-serier på betalings-tv. C More har blandt andet rettigheder til spillefilm i det såkaldte first-pay vindue, der ligger blot 12 måneder efter biografpremieren, og YouSee’s produktudviklingschef, Palle Bo Nielsen, er glad for at have LG Electronics med på vognen som de første i landet:

”YouSee sikrer gennem aftaler med danske og internationale filmselskaber, at vi kan tilbyde alle biograffilm samt et stort udvalg af katalogfilm og tv-serier, og med LG Electronics som samarbejdspartner og med deres ekspertise og erfaring udi Smart-TV-oplevelser glæder vi os til at kunne give vores kunder en masse gode underholdningsoplevelser med YouBio.”

Tilgængelighed

YouBio vil være tilgængelig i LG’s Smart-TV-modeller fra 2012 og frem fra og med den 17. januar 2013. I løbet af første kvartal i 2013 vil også størstedelen af LG’s AV-produkter (herunder hjemmebiografsystemer, Blu-ray-afspillere mv.) fra 2012 modtage en opdatering, som inkluderer YouBio-tjenesten. Tjenesten er gratis frem til februar og vil derefter koste 99 DKK om måneden.

Link: LG

Skrevet af Martin den 23. Jan 2013. Nyheden er læst 1277 gang(e).

OnePlus 6 - Glas og notch er det nye spejlblanke sorte hos OnePlus

OnePlus vokser i popularitet, og deres seneste OnePlus 6 er selvfølgelig lanceret med et håb om at fange inte

MSI Immerse GH70 Headset

MSI som mest er kendt for deres bund og grafikkort, har sendt os et af deres nye og lidt anderledes produkter. Vi har modt

Cooler Master MasterWatt 550 Watt

Cooler Master udvider deres MasterWatt serie af strømforsyninger med modeller, som spænder fra 450-750 watt.

Cooler Master RGB Hard Gaming Mouse Pad

Der var en gang hvor en musemåtte blot var en kedelig stof eller plastik ting, man havde liggende på sit skriv

FitBit Charge 2 fitness tracker

Vi byder i dag på en test til de mere fitnessinteresserede brugere på vores side. Sig pænt goddag t

Arozzi Mezzo V2 - Gaming Stol

Mange og lange timer foran computeren, kræver selvfølgeligt et godt sted at slå ballerne ned. Med

Razer Panthera Arcade stick

Vi har igen Razer på besøg, i dag i en lidt mere extraordinær udgave, med deres Street Fighter special

Enermax Revolution SFX 550 Watt Strømforsyning

Maksimal performance, i minimal indpakning. Dette kunne godt være salgsordene for PSU'en vi skal se på i denne

Rochi Shion deler synopsis for Avengers 4

Hvad skulle vi dog gøre uden de sociale medier? Rochi Shion har via Twitter formået at give Marvel-fansene en

Essential er sat til salg

Essential er et forholdsvis nyt foretagende fra Andy Rubin. Man er dog allerede nu ved at smide håndklædet i r

EA har frigivet de foreløbige minimums systemkrav til Battlefield V

I første omgang handler det om minimumskravene til PC til det kommende Battlefield V, og hvad det tyder på, så

MSI PRO 24X Series Ultra Slim All-in-One Desktop PC annonceret

MSI har i indeværende uge annonceret en ny all in one PC. MSI PRO 24X Series Ultra Slim All-in-One Desktop PC,

Far Cry 5 Hours of Darkness, Vietnam DLC frigives 5 juni

Det super populære Far Cry 5 ikldes en ny DLC 5 juni 2018. Med navnet Hours of Darkness, Vietnam DLC, er der l

Huawei finder display-partner til ny foldelig smartphone

BOE har fået æren af at fremstille det display, der skal påføres den nye foldelige smartphone fra Huawei.

Apple indgår samarbejdsaftale med Volkswagen

Selvkørende biler er et af de nyere projekter, som Apple har kastet sig over. Nu er også Volkswagen blevet en

Ubisoft gør Sam tilgængelig for alle

Digitale software assistenter, er the new shit hos flere og flere virksomheder, og naturligvis er de også at f