Pressemeddelelse: YouBio lanceres på LG Smart-TV

LG Electronics kan som den første producent i Danmark tilbyde sine Smart-TV-brugere adgang til den digitale filmudlejningstjeneste YouBio, som er YouSee’s nye film- og serietjeneste. Blandt YouBio’s mest aktuelle tilbud er blandt andet den officielle danske Oscar-kandidat ’En kongelig affære’ og tv-serier som HBO-hittet ’Game of Thrones’ og ’Rita’. Førstnævnte som en premierefilm til leje, de to øvrige som del af abonnementet på 99 kr. pr måned.

Den bedste underholdningsoplevelse på Smart-TV

Gennem et samarbejde med betalings-tv-udbyderen C More får brugere af YouBio på LG’s Smart TV-modeller blandt andet adgang til nogle af verdens mest populære serier fra amerikanske HBO, og LG fokuserer fortsat på brugervenligheden på Smart TV med sin Magic Remote og smartphone-applikation:

”Hos LG ser vi det som meget vigtigt at kunne tilbyde stærke, lokale tjenester med indhold, der møder den kvalitetsbevidste tv-seers krav. Derfor er vi meget stolte over at kunne tilbyde YouBio på vores Smart-TV-modeller fra 2012 og frem. YouBio har de nyeste film og tv-serier – både fra Danmark og resten af verden – og vi glæder os til at forstærke vores udbud og vise, at LG er i front på Smart-TV-området,” siger Morten Nielsen, Sales Manager for Home Entertainment hos LG Electronics.

De nyeste film og tv-serier

For at kunne give brugere de nyeste film og tv-serier, arbejder YouSee sammen med C More, som er en af Skandinaviens største udbydere af film og tv-serier på betalings-tv. C More har blandt andet rettigheder til spillefilm i det såkaldte first-pay vindue, der ligger blot 12 måneder efter biografpremieren, og YouSee’s produktudviklingschef, Palle Bo Nielsen, er glad for at have LG Electronics med på vognen som de første i landet:

”YouSee sikrer gennem aftaler med danske og internationale filmselskaber, at vi kan tilbyde alle biograffilm samt et stort udvalg af katalogfilm og tv-serier, og med LG Electronics som samarbejdspartner og med deres ekspertise og erfaring udi Smart-TV-oplevelser glæder vi os til at kunne give vores kunder en masse gode underholdningsoplevelser med YouBio.”

Tilgængelighed

YouBio vil være tilgængelig i LG’s Smart-TV-modeller fra 2012 og frem fra og med den 17. januar 2013. I løbet af første kvartal i 2013 vil også størstedelen af LG’s AV-produkter (herunder hjemmebiografsystemer, Blu-ray-afspillere mv.) fra 2012 modtage en opdatering, som inkluderer YouBio-tjenesten. Tjenesten er gratis frem til februar og vil derefter koste 99 DKK om måneden.

Link: LG

Skrevet af Martin den 23. Jan 2013. Nyheden er læst 1194 gang(e).

Cooler Master Cosmos II 25th Anniversary Edition

Cooler Master fejrer sig 25 års jubilærum med et brag af et kabinet. De fleste af Jer husker sikkert deres Cos

Netgear Nighthawk X10

Netgear sparker døren ind med den nye 802.11ad Wi-Fi standard, der på papiret giver mulighed for hastigheder

Blue Ella med indbygget hi-fi forstærker

Dagens test er en vi har set frem til at præsentere for Jer længe. I dag har vi fået lov til at se p&ari

Corsair GLAIVE RGB Gaming Mus

Når du spiller computer er komforten mindst lige så vigtigt, som et præcist aim i FPS spil. Gutterne hos

Cooler Master MasterPulse PRO

Der er efterhånden ikke den produkt gruppe hvor Cooler Master ikke har produkter at tilbyde. I denne test dykker vi

MSI GS73 7RF Stealth Pro

For kort tid siden testede Tweak.dk MSI GT83VR Titan SLI, som inden for det mobile område, er et monster af en

GUNNAR RPG designed by Razer gaming EyeWear

Det er igen blevet tid til at se på et par gamerbriller fra GUNNAR. I dag skal vi se på en gamingbrille som GU

Yakuza 0 til PlayStation 4

Titlen er Yakuza 0, og det er Segas seneste spil i Yakuza serien. Faktisk er Yakuza 0 en prequel til de tidligere Yakuza s

ASUS teaser for fremtidigt ROG Strix X299-E bundkort!

Alliance signer "Pablo"

Axel ”Pablo” Källman er blevet hentet til Alliance. Han skal forsøge at løfte Dota 2-holdet til nye højder.

Acer lancerer imponerende gaming-skærm

Acer har nyt guf til gaming-gutterne. Denne gang er det i form af en ny avanceret gaming-skærm.

MSI løfter sløret for ny gaming-computer

MSI har før været garante for gode gaming-produkter. Nu er man klar med endnu et i form af en ny computer.

Andy Rubin og Essentiel har ny smartphone på vej

Det går ganske godt for Andy Rubin og Essentiel, der arbejder på at have en ny smartphone klar i slutningen af

Xiaomi annoncerer Mi Max 2

Xiaomi har taget smartphone-branchen med storm. Nu er den kinesiske gigant klar med en ny Mi Max-model.

Crowns gør comeback på CS:GO-scenen

Mange CS:GO-fans, især de svenske, har det sidste stykke tid savnet synet af Crowns. Nu har man valgt at vende

Acer lancerer Nitro 5 og Spin 1

Acer har haft travlt på notebook-fronten. Nu er de dog snart klar til at høste frugten af deres arbejde.