Pressemeddelelse: Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Uanset om du er på udkig efter en funktionsspækket hjemmebiografsystem eller en kompakt og stilfuld lydbjælke, så tilfører dette års modeller billed- og lydkvalitet samt æstetisk design til ethvert hjem. Den stilsikre designlinje, Sense of Quartz, pryder også dette års serie af Sony BRAVIA-tv. Det unikke design komplimenteres af lydkvalitet og forbindelsesmuligheder i verdensklasse til online-tjenester og dine øvrige enheder i hjemmet.

Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Med fire gange så høj opløsning som Full HD oplever du billeder, der er så naturtro og skarpe, at du lige så godt kunne sidde i biografen. Med et hjemmebiografsystem fra Sony kan du ligeledes fremtidssikre din Blu-ray-samling, så den er klar til dit første 4K- tv.

Lad din stue blive fyldt med intens og skarp lyd fra dit hjemmebiografsystem. Sonys hjemmebiografsystemer leveres med tynde glasfiberhøjttalerenheder i smart design baseret på den revolutionerede Magnetic Fluid-teknologi. Ved hjælp af en avanceret magnetisk væske (ferrofluid) udviklet af NASA til deres rumprogram, opnår højttalerne en mere nøjagtig, fyldig lyd – selv ved høje lydniveauer. Du vil lægge mærke til detaljerige dialoger, fyldig musik og en fokuseret bas. De nye baghøjttalere er desuden trådløse, så du ikke behøver at se på kabelrod i stuen.

Den nye fodboldindstilling er skabt til sportsfans og giver bl.a. fodboldfans mulighed for at genskabe stadionatmosfæren hjemme i stuen. Ved brug af akustiske data fra et brasiliansk fodboldstadion sørger dit hjemmebiografsystem for, at du bliver fanget ind i fodboldstemningen – præcis som hvis du sad på tribunerne. Ved blot et enkelt tryk på en knap kan du desuden slå kommentatoren fra, når du ønsker at holde fuld fokus på spillet. Den nye fodboldindstilling er faktisk til alle sportselskere, idet stadionatmosfæren også kan genskabes hjemme i stuen til f.eks. håndboldkampen, tennis-matchen eller det store motorløb.

Nu kan du nemt og hurtigt forbinde din tablet eller smartphone med dit hjemmebiografsystem og nyde dit mobile musikbibliotek på stuens lydsystem. Du skal blot berøre systemet med din NFC- og Bluetooth-kompatible smartphone eller tablet, så forbindes de to enheder uden kompliceret opsætning eller behov for koder. Derefter kan du streame din musik trådløst til hjemmebiografens højttalere og afspille dit eget fest-soundtrack for gæsterne til din næste fest. Bluetooth-streamingen understøttes af unikke lydteknologier, som genskaber de høje frekvenser, der går tabt ved komprimering af lydfiler til mobile enheder og får din mobile musik til at lyde bedre end nogensinde før.

Med den indbyggede Wi-Fi kan du skabe forbindelse til et væld af andre enheder i hjemmet og gå på opdagelse i en verden af online-indhold og tjenester. Du kan streame HD-film og musik fra enhver pc på netværket og nyde den fremragende lydkvalitet i dit hjemmebiografsystem.

Wi-Fi giver dig også mulighed for at tilgå online-tjenester fra Sony og andre populære udbydere af underholdning. Et abonnement til Sony Entertainment Network giver dig adgang til millioner af sange og reklamefri radiokanaler fra Music Unlimited, ligesom du kan tilgå populære filmtjenester som bl.a. Netflix og følge med på Facebook og Twitter, mens du ser tv.

Betjen din hjemmebiograf med din Xperia Tablet eller Xperia Smartphone med TV SideView. Denne gratis app til Android og iOS gør det let at bruge kanaloversigten, udforske online-tjenester eller finde mere indhold relateret til det, du ser. Kontrollen over hjemmeunderholdningen er altid lige ved hånden.

Den nye generation af hjemmebiografsystemer fra Sony og den nye lydbjælke, HT-CT660, er tilgængelige fra maj 2013.

Vejledende udsalgspriser er:

BDV-EF1100: 1.800,- kroner.
BDV-E2100: 2.700,- kroner.
BDV-E4100: 3.600,- kroner.
BDV-E6100: 4.100,- kroner.
BDV-N7100WB: 5.200,- kroner.
BDV-N7100WW: 5.600,- kroner.
BDV-N8100WB: 6.600,- kroner.
BDV-N9100WB: 7.200,- kroner.
BDV-N9100WW: 7.500,- kroner.
HT-CT660: 3.500,- kroner.

Link: Sony

Skrevet af Martin den 21. Jan 2013. Nyheden er læst 1773 gang(e).

MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC - Coffee Lake bundkort fra MSI

Sammen med Intels nye 8 generation Coffee Lake processorer, som sammen med Z370 bundkortene skal danne fælles f

ASRock B350 og X370 Gaming ITX/ac

Udvalget af specielt mindre bundkort til AM4 platformen har været lidt på den forsigtige side, da der ikke var

Razer Basilisk FPS Gamer Mus

High-end optisk sensor med op til 16.000 DPI, Chroma RGB lys og programmerbare knapper, er blot nogle af de fede features

ASUSTOR AS6302T NAS server

NAS er et område, som vi ikke kommer så tit omkring, selvom der faktisk er et k&a

Creative Sound Blaster X AE-5 Lydkort

Creatives primære produktområde, er uden tvivl lydgrej på trods af at vi for nyligt også stiftede

Cooler Master MWE Bronze 650 watt PSU

Strømforsyninger kommer i alle størrelser og afskygninger. I denne test skal vi hilse på en budget mod

MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G - Et nyt medlem i den grønne familie

Nvidia tog fusen på en stor del af brugerne, da de overraskede med NVIDIA GTX1070 Ti udvidelsen til deres familie. N

ASUS ROG Pugio Mus

Markedet for mus er mættet lige meget hvilken prisgruppe vi kigger i. Det kan være svært at skille sig u

Powercolor teaser med et custom RX Vega 64 Red Devil grafikkort

Powercolor har længe teaset for et custom RX Vega 64 grafikkort, som blandt andet prydes med deres Red Devil t

MSI Infinite X opgraderes med 8th generation Intel processorer

Leder du efter en komplet system, hvor du ikke selv skal igang med computer byggeriet som en ren byggemand Bob

Android-enheder mest udsatte for virus-angreb

Noget tyder på, at du måske skal tænke ekstra grundigt over dit næste smartphone-valg.

Blizzard bekræfter: Xbox One X-forbedringer til Overwatch

Xbox One X-ejerne får for fremtiden fornøjelsen af at spille Overwatch med 4K-resolution.

Nye Origin PC EON gamer laptops i handlen

Origin PC melder nye versioner klar af deres award-winning EON15-X, EON17-X, og EON17-SLX gamer bærbar sammen

Razer Wolverine Tournament Edition lanceret

Razers nye Wolverine Tournament Edition er på vej til test på Tweak redaktionen, og vores test af Razer Wolver

NBC med rekordstor dækning af vinter-OL

Det amerikanske tv-netværk har annonceret, at man vil levere en rekordstor dækning af næste års vinter-OL.

Worms WMD ankommer til Switch

Nintendo Switch-konsollen bliver hele tiden beriget med nye spil. Nu er der også blevet gjort plads til en af