Pressemeddelelse: Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Uanset om du er på udkig efter en funktionsspækket hjemmebiografsystem eller en kompakt og stilfuld lydbjælke, så tilfører dette års modeller billed- og lydkvalitet samt æstetisk design til ethvert hjem. Den stilsikre designlinje, Sense of Quartz, pryder også dette års serie af Sony BRAVIA-tv. Det unikke design komplimenteres af lydkvalitet og forbindelsesmuligheder i verdensklasse til online-tjenester og dine øvrige enheder i hjemmet.

Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Med fire gange så høj opløsning som Full HD oplever du billeder, der er så naturtro og skarpe, at du lige så godt kunne sidde i biografen. Med et hjemmebiografsystem fra Sony kan du ligeledes fremtidssikre din Blu-ray-samling, så den er klar til dit første 4K- tv.

Lad din stue blive fyldt med intens og skarp lyd fra dit hjemmebiografsystem. Sonys hjemmebiografsystemer leveres med tynde glasfiberhøjttalerenheder i smart design baseret på den revolutionerede Magnetic Fluid-teknologi. Ved hjælp af en avanceret magnetisk væske (ferrofluid) udviklet af NASA til deres rumprogram, opnår højttalerne en mere nøjagtig, fyldig lyd – selv ved høje lydniveauer. Du vil lægge mærke til detaljerige dialoger, fyldig musik og en fokuseret bas. De nye baghøjttalere er desuden trådløse, så du ikke behøver at se på kabelrod i stuen.

Den nye fodboldindstilling er skabt til sportsfans og giver bl.a. fodboldfans mulighed for at genskabe stadionatmosfæren hjemme i stuen. Ved brug af akustiske data fra et brasiliansk fodboldstadion sørger dit hjemmebiografsystem for, at du bliver fanget ind i fodboldstemningen – præcis som hvis du sad på tribunerne. Ved blot et enkelt tryk på en knap kan du desuden slå kommentatoren fra, når du ønsker at holde fuld fokus på spillet. Den nye fodboldindstilling er faktisk til alle sportselskere, idet stadionatmosfæren også kan genskabes hjemme i stuen til f.eks. håndboldkampen, tennis-matchen eller det store motorløb.

Nu kan du nemt og hurtigt forbinde din tablet eller smartphone med dit hjemmebiografsystem og nyde dit mobile musikbibliotek på stuens lydsystem. Du skal blot berøre systemet med din NFC- og Bluetooth-kompatible smartphone eller tablet, så forbindes de to enheder uden kompliceret opsætning eller behov for koder. Derefter kan du streame din musik trådløst til hjemmebiografens højttalere og afspille dit eget fest-soundtrack for gæsterne til din næste fest. Bluetooth-streamingen understøttes af unikke lydteknologier, som genskaber de høje frekvenser, der går tabt ved komprimering af lydfiler til mobile enheder og får din mobile musik til at lyde bedre end nogensinde før.

Med den indbyggede Wi-Fi kan du skabe forbindelse til et væld af andre enheder i hjemmet og gå på opdagelse i en verden af online-indhold og tjenester. Du kan streame HD-film og musik fra enhver pc på netværket og nyde den fremragende lydkvalitet i dit hjemmebiografsystem.

Wi-Fi giver dig også mulighed for at tilgå online-tjenester fra Sony og andre populære udbydere af underholdning. Et abonnement til Sony Entertainment Network giver dig adgang til millioner af sange og reklamefri radiokanaler fra Music Unlimited, ligesom du kan tilgå populære filmtjenester som bl.a. Netflix og følge med på Facebook og Twitter, mens du ser tv.

Betjen din hjemmebiograf med din Xperia Tablet eller Xperia Smartphone med TV SideView. Denne gratis app til Android og iOS gør det let at bruge kanaloversigten, udforske online-tjenester eller finde mere indhold relateret til det, du ser. Kontrollen over hjemmeunderholdningen er altid lige ved hånden.

Den nye generation af hjemmebiografsystemer fra Sony og den nye lydbjælke, HT-CT660, er tilgængelige fra maj 2013.

Vejledende udsalgspriser er:

BDV-EF1100: 1.800,- kroner.
BDV-E2100: 2.700,- kroner.
BDV-E4100: 3.600,- kroner.
BDV-E6100: 4.100,- kroner.
BDV-N7100WB: 5.200,- kroner.
BDV-N7100WW: 5.600,- kroner.
BDV-N8100WB: 6.600,- kroner.
BDV-N9100WB: 7.200,- kroner.
BDV-N9100WW: 7.500,- kroner.
HT-CT660: 3.500,- kroner.

Link: Sony

Skrevet den 21. Jan 2013. Nyheden er læst 1526 gang(e).

Sharkoon RUSH ER2 gamer headset

Sharkoon er endnu engang tilbage på testbænken, denne gang med deres nye stereo headset, Sharkoon Rush ER2. De

akasa Venom A20 240mm AIO vandkøler

Man hører nok ikke navnet akasa ofte på disse kanter, men de er faktisk et stort firma der producerer en bred

Samsung Galaxy View Tablet

Er du træt af de normale tablets? Du syntes måske skærmen er for kedelig at se film på - så

PlayStation 4 vs. PlayStation 4 Pro

Vi har været heldige i dag, og fået muligheden for at teste den kraftigste konsol på markedet til dato.

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute

HyperX Predator DDR4 3333MHz

HyperX er en gammel svinger her på redaktionen, og vi er på nuværende tidsp

NZXT S340 Elite Midi tower

Det originale NZXT S340 fortjente til fulde den positive opmærksomhed det fik fra brugerne og medierne, og nu e

Hvad kræver Windows 10 VR

Microsoft er gået med ind i virtual reality kampen, med den serie af headsets. Prisen starter ved $299 (2078.-

Artikel: Få tjek på din elektronik med en ny computer

Om det er privat eller i arbejds regi, så er computeren en fast del af vores færden, og interaktionen med en c

Apple vil vise biograffilm

Hvis du ikke gider at tage i biografen hver gang der kommer en ny film. Så kommer der måske en ny mulighed, Ap

Rusland vil bandlyse FIFA 17

EA sport har for nyligt bakket en kampagne op i England som omhandler homofobi, bifobi og transfobi i fodbold.

Nye Bluetooth teknologi endnu vildere

The Bluetooth Special Interest Group (SIG) har været ude og fortælle om næste generation af den trådløse tekno

Tredje adventskonkurrence: Vind med Tweak.dk og TP-Link

Tredje advent nærmer sig, og Tweak.dk redaktionen er nu klar med endnu en adventskonkurrence. Denne gang i sam