Pressemeddelelse: Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Uanset om du er på udkig efter en funktionsspækket hjemmebiografsystem eller en kompakt og stilfuld lydbjælke, så tilfører dette års modeller billed- og lydkvalitet samt æstetisk design til ethvert hjem. Den stilsikre designlinje, Sense of Quartz, pryder også dette års serie af Sony BRAVIA-tv. Det unikke design komplimenteres af lydkvalitet og forbindelsesmuligheder i verdensklasse til online-tjenester og dine øvrige enheder i hjemmet.

Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Med fire gange så høj opløsning som Full HD oplever du billeder, der er så naturtro og skarpe, at du lige så godt kunne sidde i biografen. Med et hjemmebiografsystem fra Sony kan du ligeledes fremtidssikre din Blu-ray-samling, så den er klar til dit første 4K- tv.

Lad din stue blive fyldt med intens og skarp lyd fra dit hjemmebiografsystem. Sonys hjemmebiografsystemer leveres med tynde glasfiberhøjttalerenheder i smart design baseret på den revolutionerede Magnetic Fluid-teknologi. Ved hjælp af en avanceret magnetisk væske (ferrofluid) udviklet af NASA til deres rumprogram, opnår højttalerne en mere nøjagtig, fyldig lyd – selv ved høje lydniveauer. Du vil lægge mærke til detaljerige dialoger, fyldig musik og en fokuseret bas. De nye baghøjttalere er desuden trådløse, så du ikke behøver at se på kabelrod i stuen.

Den nye fodboldindstilling er skabt til sportsfans og giver bl.a. fodboldfans mulighed for at genskabe stadionatmosfæren hjemme i stuen. Ved brug af akustiske data fra et brasiliansk fodboldstadion sørger dit hjemmebiografsystem for, at du bliver fanget ind i fodboldstemningen – præcis som hvis du sad på tribunerne. Ved blot et enkelt tryk på en knap kan du desuden slå kommentatoren fra, når du ønsker at holde fuld fokus på spillet. Den nye fodboldindstilling er faktisk til alle sportselskere, idet stadionatmosfæren også kan genskabes hjemme i stuen til f.eks. håndboldkampen, tennis-matchen eller det store motorløb.

Nu kan du nemt og hurtigt forbinde din tablet eller smartphone med dit hjemmebiografsystem og nyde dit mobile musikbibliotek på stuens lydsystem. Du skal blot berøre systemet med din NFC- og Bluetooth-kompatible smartphone eller tablet, så forbindes de to enheder uden kompliceret opsætning eller behov for koder. Derefter kan du streame din musik trådløst til hjemmebiografens højttalere og afspille dit eget fest-soundtrack for gæsterne til din næste fest. Bluetooth-streamingen understøttes af unikke lydteknologier, som genskaber de høje frekvenser, der går tabt ved komprimering af lydfiler til mobile enheder og får din mobile musik til at lyde bedre end nogensinde før.

Med den indbyggede Wi-Fi kan du skabe forbindelse til et væld af andre enheder i hjemmet og gå på opdagelse i en verden af online-indhold og tjenester. Du kan streame HD-film og musik fra enhver pc på netværket og nyde den fremragende lydkvalitet i dit hjemmebiografsystem.

Wi-Fi giver dig også mulighed for at tilgå online-tjenester fra Sony og andre populære udbydere af underholdning. Et abonnement til Sony Entertainment Network giver dig adgang til millioner af sange og reklamefri radiokanaler fra Music Unlimited, ligesom du kan tilgå populære filmtjenester som bl.a. Netflix og følge med på Facebook og Twitter, mens du ser tv.

Betjen din hjemmebiograf med din Xperia Tablet eller Xperia Smartphone med TV SideView. Denne gratis app til Android og iOS gør det let at bruge kanaloversigten, udforske online-tjenester eller finde mere indhold relateret til det, du ser. Kontrollen over hjemmeunderholdningen er altid lige ved hånden.

Den nye generation af hjemmebiografsystemer fra Sony og den nye lydbjælke, HT-CT660, er tilgængelige fra maj 2013.

Vejledende udsalgspriser er:

BDV-EF1100: 1.800,- kroner.
BDV-E2100: 2.700,- kroner.
BDV-E4100: 3.600,- kroner.
BDV-E6100: 4.100,- kroner.
BDV-N7100WB: 5.200,- kroner.
BDV-N7100WW: 5.600,- kroner.
BDV-N8100WB: 6.600,- kroner.
BDV-N9100WB: 7.200,- kroner.
BDV-N9100WW: 7.500,- kroner.
HT-CT660: 3.500,- kroner.

Link: Sony

Skrevet af Martin den 21. Jan 2013. Nyheden er læst 1580 gang(e).

Ozone EXON F60

Ozone som laver alverdens udstyr til gamere, har sendt os en af deres seneste mus, i form af deres EXON F60. Der er tale o

LucidSound LS30

Vi har endnu engang LucidSound på testbænken, denne gang med deres lidt større model, LS30. LS30 er et

Gamer mus X2 HARADA

Vi skal i denne test kigge nærmere på en producent som jeg personligt mener får for lidt opmærksom

ASUS bundkort - ROG Strix Z270E og Z270F Gaming

Endnu engang tager vi fat i ASUS her på Tweak.dk redaktionen, når vi her i dag sk

Blue & NiP Gaming Headset PC - Pro Gamer bundle

Blue har længe været kendt for deres mikrofoner, Snowball og Yeti der ikke koster en formue at komme i gang me

Corsair musemåtte - Gaming MM300 Extended

Er din gamle musemåtte ved at være slidt, eller mangler du bare en ny en af slagsen? Så kunne dagens tes

EVGA GTX1060 SC Gaming

Er jagten gået ind på at finde et nyt grafikkort, og er kravet et grafikkort, som skal passe ind, hvor de fysi

MSI bundkort - Z270 Pro Gaming Carbon

Z270 strømmen vokser og vokser bare, og MSI har haft deres Z270 Pro Gaming Carbon en t

Apple klar med forbedring af deres Magic Mouse

Apples Magic Mouse har været genstand for kritik. Nu er der i samarbejde med virksomheden Elevation Lab blevet

Netflix lancerer 'Sunlamp' til dit hjem

Netflix kommer til udsætning til alle os der har lange vintre, og godt kunne bruge noget mere lys. Med deres e

Nyt online netværk vil livestream 'high-profile' retssager

Mediate grundlæggeren Dan Abrams planlægger at lancere et online netværk, hvis formål er at sende live fra ret

Core count vs frequency, hvad er vigtigst i gaming?

Mens vi venter på Ryzens officielle udgivelse d. 2 marts, foregår der en meget interessant diskussion på forsk

Dette super-batteri følger med LG X Power2

LG har forsøgt at implementere det optimale smartphone-batteri. Det bliver gjort tilgængelig til LG X Power2.

Intet Bluetooth-headset til Nintendo Switch

Nintendo-fansene må desværre skyde en lang pil efter håbet om at påføre sig et Bluetooth-headset, når der skal

Leaked: Huawei P10

Der er god grund til at glæde sig til den kommende Mobile World Congress. Her er der en smartphone, som Huawei