Pressemeddelelse: Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Uanset om du er på udkig efter en funktionsspækket hjemmebiografsystem eller en kompakt og stilfuld lydbjælke, så tilfører dette års modeller billed- og lydkvalitet samt æstetisk design til ethvert hjem. Den stilsikre designlinje, Sense of Quartz, pryder også dette års serie af Sony BRAVIA-tv. Det unikke design komplimenteres af lydkvalitet og forbindelsesmuligheder i verdensklasse til online-tjenester og dine øvrige enheder i hjemmet.

Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Med fire gange så høj opløsning som Full HD oplever du billeder, der er så naturtro og skarpe, at du lige så godt kunne sidde i biografen. Med et hjemmebiografsystem fra Sony kan du ligeledes fremtidssikre din Blu-ray-samling, så den er klar til dit første 4K- tv.

Lad din stue blive fyldt med intens og skarp lyd fra dit hjemmebiografsystem. Sonys hjemmebiografsystemer leveres med tynde glasfiberhøjttalerenheder i smart design baseret på den revolutionerede Magnetic Fluid-teknologi. Ved hjælp af en avanceret magnetisk væske (ferrofluid) udviklet af NASA til deres rumprogram, opnår højttalerne en mere nøjagtig, fyldig lyd – selv ved høje lydniveauer. Du vil lægge mærke til detaljerige dialoger, fyldig musik og en fokuseret bas. De nye baghøjttalere er desuden trådløse, så du ikke behøver at se på kabelrod i stuen.

Den nye fodboldindstilling er skabt til sportsfans og giver bl.a. fodboldfans mulighed for at genskabe stadionatmosfæren hjemme i stuen. Ved brug af akustiske data fra et brasiliansk fodboldstadion sørger dit hjemmebiografsystem for, at du bliver fanget ind i fodboldstemningen – præcis som hvis du sad på tribunerne. Ved blot et enkelt tryk på en knap kan du desuden slå kommentatoren fra, når du ønsker at holde fuld fokus på spillet. Den nye fodboldindstilling er faktisk til alle sportselskere, idet stadionatmosfæren også kan genskabes hjemme i stuen til f.eks. håndboldkampen, tennis-matchen eller det store motorløb.

Nu kan du nemt og hurtigt forbinde din tablet eller smartphone med dit hjemmebiografsystem og nyde dit mobile musikbibliotek på stuens lydsystem. Du skal blot berøre systemet med din NFC- og Bluetooth-kompatible smartphone eller tablet, så forbindes de to enheder uden kompliceret opsætning eller behov for koder. Derefter kan du streame din musik trådløst til hjemmebiografens højttalere og afspille dit eget fest-soundtrack for gæsterne til din næste fest. Bluetooth-streamingen understøttes af unikke lydteknologier, som genskaber de høje frekvenser, der går tabt ved komprimering af lydfiler til mobile enheder og får din mobile musik til at lyde bedre end nogensinde før.

Med den indbyggede Wi-Fi kan du skabe forbindelse til et væld af andre enheder i hjemmet og gå på opdagelse i en verden af online-indhold og tjenester. Du kan streame HD-film og musik fra enhver pc på netværket og nyde den fremragende lydkvalitet i dit hjemmebiografsystem.

Wi-Fi giver dig også mulighed for at tilgå online-tjenester fra Sony og andre populære udbydere af underholdning. Et abonnement til Sony Entertainment Network giver dig adgang til millioner af sange og reklamefri radiokanaler fra Music Unlimited, ligesom du kan tilgå populære filmtjenester som bl.a. Netflix og følge med på Facebook og Twitter, mens du ser tv.

Betjen din hjemmebiograf med din Xperia Tablet eller Xperia Smartphone med TV SideView. Denne gratis app til Android og iOS gør det let at bruge kanaloversigten, udforske online-tjenester eller finde mere indhold relateret til det, du ser. Kontrollen over hjemmeunderholdningen er altid lige ved hånden.

Den nye generation af hjemmebiografsystemer fra Sony og den nye lydbjælke, HT-CT660, er tilgængelige fra maj 2013.

Vejledende udsalgspriser er:

BDV-EF1100: 1.800,- kroner.
BDV-E2100: 2.700,- kroner.
BDV-E4100: 3.600,- kroner.
BDV-E6100: 4.100,- kroner.
BDV-N7100WB: 5.200,- kroner.
BDV-N7100WW: 5.600,- kroner.
BDV-N8100WB: 6.600,- kroner.
BDV-N9100WB: 7.200,- kroner.
BDV-N9100WW: 7.500,- kroner.
HT-CT660: 3.500,- kroner.

Link: Sony

Skrevet den 21. Jan 2013. Nyheden er læst 1554 gang(e).

Corsair Polaris MM800 RGB Musemåtte

Hvis det er ved at være tid til en ny musemåtte, hvorfor så ikke få en der matcher resten af dit s

Sharkoon SKILLER SGM1 - gamermus

Vi skal i dag se på den nye Skiller SGM1 gamermus fra Sharkoon. Sharkoon er en gammel kending på redaktionen,

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G grafikkort

Det er ikke så længe siden vi kiggede på MSI og deres GTX1050ti kort, som landede godt i 1920x1080 sm&os

Corsair Carbide Air 740 Cube kabinet

I et kabinet marked hvor det bliver mere og mere populært at bygge småt, og hvor RGB lys og glas for alvor er

Mistel Keyboard - Barocco MD600

Mistel er ikke et firma der ringer mange klokker på disse kanter, men vi inviterer dem pænt indenfor til deres

SanDisk iXpand flash drive til iPad og iPhone

udvidelse af lagerpladsen på iOS enheder, er låst, når man først har erhvervet sig sit produkt mo

LucidSound LS20 gamer headset

Vi har for første gang LucidSound på besøg, med deres mindste headset, LS-20. Det er et stereo headset

MSI Z270 Gaming M7 bundkort

Intels nye 200 chipset med det mundrette navn Z270 er jo, som de fleste ved, blevet frigivet

Tweak.dk søger ny hardware tester

Porten til hardware himmeriget står igen åbent på Tweak.dk, og denne gang omhandler det en tester til laptops

App skal hjælpe brugere med at overholde nytårsløfter

Nagbot chat bot er en app, der skal kunne hjælpe brugerne med at overholde deres nytårsløfter.

[VIDEO] Se iPhone's 10 årige udvikling på 3 minutter!

Apples iPhone blev mandag d. 9/1/2017 10 år gammel, i denne video kan du se udviklingen af den revolutionære t

Ti vilde spil i 2017

Ovenpå et hæsblæsende gaming år, har Green Man Gaming udvalgt de 10 mest eftertragtet spil der udkommer i 2017

Apple kan være på vej ind i TV-branchen