Pressemeddelelse: Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Uanset om du er på udkig efter en funktionsspækket hjemmebiografsystem eller en kompakt og stilfuld lydbjælke, så tilfører dette års modeller billed- og lydkvalitet samt æstetisk design til ethvert hjem. Den stilsikre designlinje, Sense of Quartz, pryder også dette års serie af Sony BRAVIA-tv. Det unikke design komplimenteres af lydkvalitet og forbindelsesmuligheder i verdensklasse til online-tjenester og dine øvrige enheder i hjemmet.

Sony hjemmeunderholdning med 4K-opskalering

Med fire gange så høj opløsning som Full HD oplever du billeder, der er så naturtro og skarpe, at du lige så godt kunne sidde i biografen. Med et hjemmebiografsystem fra Sony kan du ligeledes fremtidssikre din Blu-ray-samling, så den er klar til dit første 4K- tv.

Lad din stue blive fyldt med intens og skarp lyd fra dit hjemmebiografsystem. Sonys hjemmebiografsystemer leveres med tynde glasfiberhøjttalerenheder i smart design baseret på den revolutionerede Magnetic Fluid-teknologi. Ved hjælp af en avanceret magnetisk væske (ferrofluid) udviklet af NASA til deres rumprogram, opnår højttalerne en mere nøjagtig, fyldig lyd – selv ved høje lydniveauer. Du vil lægge mærke til detaljerige dialoger, fyldig musik og en fokuseret bas. De nye baghøjttalere er desuden trådløse, så du ikke behøver at se på kabelrod i stuen.

Den nye fodboldindstilling er skabt til sportsfans og giver bl.a. fodboldfans mulighed for at genskabe stadionatmosfæren hjemme i stuen. Ved brug af akustiske data fra et brasiliansk fodboldstadion sørger dit hjemmebiografsystem for, at du bliver fanget ind i fodboldstemningen – præcis som hvis du sad på tribunerne. Ved blot et enkelt tryk på en knap kan du desuden slå kommentatoren fra, når du ønsker at holde fuld fokus på spillet. Den nye fodboldindstilling er faktisk til alle sportselskere, idet stadionatmosfæren også kan genskabes hjemme i stuen til f.eks. håndboldkampen, tennis-matchen eller det store motorløb.

Nu kan du nemt og hurtigt forbinde din tablet eller smartphone med dit hjemmebiografsystem og nyde dit mobile musikbibliotek på stuens lydsystem. Du skal blot berøre systemet med din NFC- og Bluetooth-kompatible smartphone eller tablet, så forbindes de to enheder uden kompliceret opsætning eller behov for koder. Derefter kan du streame din musik trådløst til hjemmebiografens højttalere og afspille dit eget fest-soundtrack for gæsterne til din næste fest. Bluetooth-streamingen understøttes af unikke lydteknologier, som genskaber de høje frekvenser, der går tabt ved komprimering af lydfiler til mobile enheder og får din mobile musik til at lyde bedre end nogensinde før.

Med den indbyggede Wi-Fi kan du skabe forbindelse til et væld af andre enheder i hjemmet og gå på opdagelse i en verden af online-indhold og tjenester. Du kan streame HD-film og musik fra enhver pc på netværket og nyde den fremragende lydkvalitet i dit hjemmebiografsystem.

Wi-Fi giver dig også mulighed for at tilgå online-tjenester fra Sony og andre populære udbydere af underholdning. Et abonnement til Sony Entertainment Network giver dig adgang til millioner af sange og reklamefri radiokanaler fra Music Unlimited, ligesom du kan tilgå populære filmtjenester som bl.a. Netflix og følge med på Facebook og Twitter, mens du ser tv.

Betjen din hjemmebiograf med din Xperia Tablet eller Xperia Smartphone med TV SideView. Denne gratis app til Android og iOS gør det let at bruge kanaloversigten, udforske online-tjenester eller finde mere indhold relateret til det, du ser. Kontrollen over hjemmeunderholdningen er altid lige ved hånden.

Den nye generation af hjemmebiografsystemer fra Sony og den nye lydbjælke, HT-CT660, er tilgængelige fra maj 2013.

Vejledende udsalgspriser er:

BDV-EF1100: 1.800,- kroner.
BDV-E2100: 2.700,- kroner.
BDV-E4100: 3.600,- kroner.
BDV-E6100: 4.100,- kroner.
BDV-N7100WB: 5.200,- kroner.
BDV-N7100WW: 5.600,- kroner.
BDV-N8100WB: 6.600,- kroner.
BDV-N9100WB: 7.200,- kroner.
BDV-N9100WW: 7.500,- kroner.
HT-CT660: 3.500,- kroner.

Link: Sony

Skrevet af Martin den 21. Jan 2013. Nyheden er læst 1604 gang(e).

Apacer Panther DDR4 3000MHz Gaming

Apacer er en gammel hund, når det kommer til udviklingen af hukommelse. De har været med i spillet siden 1997,

Turtle Beach Impact 700

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra Turtle Beach, IMPACT 700. Det er et keyboard der gør brug af Che

Razer Mano'War 7.1

Razer er tilbage med et redesign af deres Razer ManO'War 7.1 Gaming Headset – Denne gang en lidt neddroslet udg

SilverStone RL06 ATX

SilverStone kan andet end at lave lækre strømforsyninger og premium computer kabinetter. Med deres Redline se

Gigabyte AB350-Gaming 3

En ny uge står for døren, og efter en weekend med sne i visse dele af Danmark, så trænger vi til

TomTom Touch fitness-tracker

TomTom Touch er en fitness-tracker, der søger at kunne tilbyde lidt mere end bare den basale skridt- og kaloriet&ae

Sculpto 3D Printer

3D print er et segment i rivende udvikling, og i dag benytter man 3D print inden for mange områder. Blandt andet er

AOC AGON AG352UCG 2K WQHD

Er du til gamerskærme med kurver er dagens test måske lige noget for dig – Vi tager nemlig i dag et kig

Renegades mister Yaman

Der er for alvor kommet gang i udskiftningen på eSports-holdene. Nu er det blevet Renegades' tur til at miste

Blizzard klar med ny eSports-turnering i Taiwan

Blizzard er stærkt interesseret i at tjene gode penge på eSportens udvikling. Derfor har man nu valgt at start

MSI melder sin ankomst med GeForce GTX 1080 Ti GAMING X

Nu vil MSI også lege med i 1080 Ti kampen, og derfor skyder de nu kampen igang med deres nye MSI GTX 1080 Ti G

GIGABYTE releaser Z270X-DESIGNARE

Med release af GIGABYTE Z270X-DESIGNARE, bliver vi præsenteret ikke alene for et super visuelt veludført bundk

Samsung giver ikke op på buede TV

Ifølge en rapport fra ET News planlægger Samsung at udgive 22 buede fjernsyn til deres globale marked. Dette k

Hackere truer stadig Apple

Som du måske har hørt, har en gruppe af hackere for nyligt været ude og true Apple. De ville have Apple til at

Teenager sagsøger mor for at tage hans telefon

I Spanien er en 15-årige så frustreret over, at hans mor har taget hans telefon. Nu vil han lægge sag an mod h

North deltager i Intel Extreme Master i Sydney.

North er det sidste hold, som er blevet inviteret til IEM i Sydney 2017. Her vil de komme til, at konkurrere m