Pressemeddelelse: Kemp Technologies indgår nyt samarbejde med Cisco

Kemps LoadMaster UCS v6.0-40CM er netop bestået kompatibilitetstest med Cisco USC blade servere. Det betyder, at Cisco brugere kan optimere deres løsninger med Kemp load balancing. Det kan reducere netværkskompleksitet og forbedre ydeevne på løsninger, som kan forbindes direkte på det virtualiserede miljø. Kemps løsning kan også installeres direkte på UCS blade serveren, hvilket åbner op for nye muligheder for netværksdesignere. Kemps løsninger er designet til at håndtere load balancing mellem applikationer eller foran it-strukturer med forbindelser til webservices.

Som medlem af Ciscos netværk for tredjeparts-producenter arbejder Kemp Technologies på at udvikle gennemtestede løsninger til fælles kunder. Som resultat kan Kemp nu, som ’registreret udvikler’, tilbyde nye løsninger, der er kompatibilitetstestet i samarbejdet med Cisco.

Kemp Technologies har siden august 2012 være medlem i Ciscos netværk for udviklere som registreret udvikler i Cisco ’Unified Computing System’-kategori og har nu fuldendt Ciscos kompatibilitetstest IVT (Interoperability Verification Testing)for LoadMaster OS v6.0-40CM.

Link: KEMP

Skrevet den 15. Jan 2013. Nyheden er læst 849 gang(e).

Sharkoon RUSH ER2 gamer headset

Sharkoon er endnu engang tilbage på testbænken, denne gang med deres nye stereo headset, Sharkoon Rush ER2. De

akasa Venom A20 240mm AIO vandkøler

Man hører nok ikke navnet akasa ofte på disse kanter, men de er faktisk et stort firma der producerer en bred

Samsung Galaxy View Tablet

Er du træt af de normale tablets? Du syntes måske skærmen er for kedelig at se film på - så

PlayStation 4 vs. PlayStation 4 Pro

Vi har været heldige i dag, og fået muligheden for at teste den kraftigste konsol på markedet til dato.

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute

HyperX Predator DDR4 3333MHz

HyperX er en gammel svinger her på redaktionen, og vi er på nuværende tidsp

NZXT S340 Elite Midi tower

Det originale NZXT S340 fortjente til fulde den positive opmærksomhed det fik fra brugerne og medierne, og nu e

Hvad kræver Windows 10 VR

Microsoft er gået med ind i virtual reality kampen, med den serie af headsets. Prisen starter ved $299 (2078.-

Artikel: Få tjek på din elektronik med en ny computer

Om det er privat eller i arbejds regi, så er computeren en fast del af vores færden, og interaktionen med en c

Apple vil vise biograffilm

Hvis du ikke gider at tage i biografen hver gang der kommer en ny film. Så kommer der måske en ny mulighed, Ap

Rusland vil bandlyse FIFA 17

EA sport har for nyligt bakket en kampagne op i England som omhandler homofobi, bifobi og transfobi i fodbold.

Nye Bluetooth teknologi endnu vildere

The Bluetooth Special Interest Group (SIG) har været ude og fortælle om næste generation af den trådløse tekno

Tredje adventskonkurrence: Vind med Tweak.dk og TP-Link

Tredje advent nærmer sig, og Tweak.dk redaktionen er nu klar med endnu en adventskonkurrence. Denne gang i sam