Pressemeddelelse: Kemp Technologies indgår nyt samarbejde med Cisco

Kemps LoadMaster UCS v6.0-40CM er netop bestået kompatibilitetstest med Cisco USC blade servere. Det betyder, at Cisco brugere kan optimere deres løsninger med Kemp load balancing. Det kan reducere netværkskompleksitet og forbedre ydeevne på løsninger, som kan forbindes direkte på det virtualiserede miljø. Kemps løsning kan også installeres direkte på UCS blade serveren, hvilket åbner op for nye muligheder for netværksdesignere. Kemps løsninger er designet til at håndtere load balancing mellem applikationer eller foran it-strukturer med forbindelser til webservices.

Som medlem af Ciscos netværk for tredjeparts-producenter arbejder Kemp Technologies på at udvikle gennemtestede løsninger til fælles kunder. Som resultat kan Kemp nu, som ’registreret udvikler’, tilbyde nye løsninger, der er kompatibilitetstestet i samarbejdet med Cisco.

Kemp Technologies har siden august 2012 være medlem i Ciscos netværk for udviklere som registreret udvikler i Cisco ’Unified Computing System’-kategori og har nu fuldendt Ciscos kompatibilitetstest IVT (Interoperability Verification Testing)for LoadMaster OS v6.0-40CM.

Link: KEMP

Skrevet af Martin den 15. Jan 2013. Nyheden er læst 1063 gang(e).

Antec Cube - Designed By Razer

Er du på udkig efter et high-end kabinet i Mini-ITX format, og måske samtidig lidt af en Razer fanboy, så

Corsair HS50 Stereo Headset

Et stereo gaming headset uden en masse RGB lir og andre ligegyldige features? Det er netop hvad Corsair har skabt med dere