Pressemeddelelse: Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst

Danske Chill Innovation A/S har netop lanceret en ny serie stilfulde eksterne USB batterier. Med disse nye Chill PowerBanks kan du nemt oplade og endda strømføde din iPhone / Smartphone, iPad / Tablet PC og de fleste andre transportable USB-enheder såsom højttalere, headset, digital kamera, video kamera, håndholdte spillekonsoller, GPS, Bluetooth udstyr mv. – hvor som helst og når som helst behovet melder sig.

Smartphones og bærbare gadgets i dag har begrænset batterikapacitet, men det er ikke længere nødvendigt at planlægge sit strømforbrug minutiøst og konstant lede efter stikkontakter. Medbring din Chill PowerBank på turen, så har du altid ekstra kraft til dine strømslugende enheder.

Chill Power Bank er udelukkende udstyret med A-Grade Lithium-Ion battericeller, for at kunne levere branchens bedste ydeevne, holdbarhed og kvalitet. Ved at benytte SAMSUNG Li-Ion celler og intelligent 'Power Management' IC-teknologi, får man en hi-end USB PowerBank, som holder den angivet kapacitet og med overlegen levetid.

Battericellerne er de vigtigste komponenter i en PowerBank, men desværre også de absolut dyreste - Så hvor tror du producenterne springer over, for at kunne sælge billigere?

Det er ikke ualmindeligt for en producent, at benytte 2. sortering og endda brugte battericeller - smide dem ind i et lækkert design og så sælge dem som f.eks. 5000mAh, selvom de reelt kun er på 3000-4000mAh. Battericeller i tvivlsom kvalitet kan også kun holde på strømmen i få dage/uger, og vil gradvist nedbrydes yderligere efter få ganges brug.

Kapacitet, dimensioner og vægt er desuden tæt knyttet sammen, så en lille fancy letvægts PowerBank med relativ høj kapacitet, bør også få alarmklokkerne til at ringe. Hvis der ikke står en velrenommeret producent bag, så kan den billige PowerBank hurtigt blive den dyreste i længden…

De nye Chill PowerBanks kommer i forskellige kapaciteter og designs. De har en høj overførselseffektivitet (~ 90%) samt lav selvafladning, så de holder på strømmen længere. De moderne højglanspoleret spejlakryl og aluminium designs fås i både sort og hvid finish. De leveres med et smart USB-kabel med udskiftelige adaptere til de mest udbredte enheder:

Chill PB-2900 - Ægte 2900mAh A-Grade Lithium-Ion Polymer USB Power Bank (Vejl. udsalgspris Kr. 295,-)

Chill PB-4800 - Ægte 4800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 449,-)

Chill PB-8800 - Ægte 8800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion Dual USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 649,-)

Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst og når som helst

Skrevet af Martin den 9. Jan 2013. Nyheden er læst 1485 gang(e).

Intel Core i9-7900X LGA 2066

Intel er på plettet med modsvaret til AMD's nye RYZEN processorer, og vi har derfor f&a

Logitech MX Anywhere 2S Trådløs Mus

Er du af den produktive type, som måske ofte er meget på farten? I så fald har Logitech computer musen t

Logitech MX Master 2S

Tilbage i 2015 lancerede Logitech deres MX Master mus, som vi her på siden roste til skyerne. Vi skriver nu 2017, hv

Sandberg EarBuds plus Powerbank

I dag skal vi se på Sandbergs nyeste skud på stammen, nemlig deres bud på et par trådløse i

Cooler Master MasterWatt MIJ 1200 Watt

Strømforsyninger kan fås i alle størrelser og prisklasser alt efter behov. Man kan sagtens købe

Bitfenix Portal Window

Et computer kabinet er typisk en firkantet kasse, eller det var ihvertfald tilfældet en gang. Nutidens kabinetter by

EL33t Elite v2 Black gaming chair

Vi skal i dag have besøg af El33t og deres Elite v2 Black, som er deres nuværende topmodel inden for gamingst

Gioteck FL-400 Wireless Bluetooth Gaming Headset

Vi skal i dag se på lidt af en særling. Det drejer sig om Giotecks headset med det mundrette navn, FL-400, som

Wonder Woman 2 får premiere i 2019

Der bliver i øjeblikket arbejdet på mange nye film. En del af dem er sat til at få premiere i 2019, heriblandt

Her er reference modellen af Radeon RX Vega

Billeder af hvad der forventes at være reference modellen af Radeon RX Vega, er poppet frem på hardocp. Er det

Colorful iGame GeForce GTX 1080 Ti Kudan grafikkort fremvist

Colorful iGame GeForce GTX 1080 Ti Kudan grafikkort fremvist, og endnu et high end grafikkort fra 1080 Ti seri

EVGA 1080 Ti K|NGP|N - Designet til at være bedste overclokende GeForce GTX 1080 Ti

Med den meget kontante beskrivelse, er der ingen tvivl om EVGA means business. 1080 Ti K|NGP|N – Designet til

Adobe Flash har kun tre år mere at løbe på

Adobe Flash er så småt ved at høre fortiden til. Derfor stopper det også med at eksistere, når vi når 2020.

Næste James Bond-film får premiere i 2019

Vi ved stadig ikke, hvem der får hovedrollen i næste James Bond-film. Datoen for premieren er dog blevet afslø

ASRock melder sin ankomst med 2 nye X399 bundkort til ThreadRipper

ASRock vil også være med, når det handler om X399 platformen og ThreadRipper, og under dagens AMD event, fremv