Pressemeddelelse: Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst

Danske Chill Innovation A/S har netop lanceret en ny serie stilfulde eksterne USB batterier. Med disse nye Chill PowerBanks kan du nemt oplade og endda strømføde din iPhone / Smartphone, iPad / Tablet PC og de fleste andre transportable USB-enheder såsom højttalere, headset, digital kamera, video kamera, håndholdte spillekonsoller, GPS, Bluetooth udstyr mv. – hvor som helst og når som helst behovet melder sig.

Smartphones og bærbare gadgets i dag har begrænset batterikapacitet, men det er ikke længere nødvendigt at planlægge sit strømforbrug minutiøst og konstant lede efter stikkontakter. Medbring din Chill PowerBank på turen, så har du altid ekstra kraft til dine strømslugende enheder.

Chill Power Bank er udelukkende udstyret med A-Grade Lithium-Ion battericeller, for at kunne levere branchens bedste ydeevne, holdbarhed og kvalitet. Ved at benytte SAMSUNG Li-Ion celler og intelligent 'Power Management' IC-teknologi, får man en hi-end USB PowerBank, som holder den angivet kapacitet og med overlegen levetid.

Battericellerne er de vigtigste komponenter i en PowerBank, men desværre også de absolut dyreste - Så hvor tror du producenterne springer over, for at kunne sælge billigere?

Det er ikke ualmindeligt for en producent, at benytte 2. sortering og endda brugte battericeller - smide dem ind i et lækkert design og så sælge dem som f.eks. 5000mAh, selvom de reelt kun er på 3000-4000mAh. Battericeller i tvivlsom kvalitet kan også kun holde på strømmen i få dage/uger, og vil gradvist nedbrydes yderligere efter få ganges brug.

Kapacitet, dimensioner og vægt er desuden tæt knyttet sammen, så en lille fancy letvægts PowerBank med relativ høj kapacitet, bør også få alarmklokkerne til at ringe. Hvis der ikke står en velrenommeret producent bag, så kan den billige PowerBank hurtigt blive den dyreste i længden…

De nye Chill PowerBanks kommer i forskellige kapaciteter og designs. De har en høj overførselseffektivitet (~ 90%) samt lav selvafladning, så de holder på strømmen længere. De moderne højglanspoleret spejlakryl og aluminium designs fås i både sort og hvid finish. De leveres med et smart USB-kabel med udskiftelige adaptere til de mest udbredte enheder:

Chill PB-2900 - Ægte 2900mAh A-Grade Lithium-Ion Polymer USB Power Bank (Vejl. udsalgspris Kr. 295,-)

Chill PB-4800 - Ægte 4800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 449,-)

Chill PB-8800 - Ægte 8800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion Dual USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 649,-)

Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst og når som helst

Skrevet af Martin den 9. Jan 2013. Nyheden er læst 1469 gang(e).

Netgear Nighthawk X10

Netgear sparker døren ind med den nye 802.11ad Wi-Fi standard, der på papiret giver mulighed for hastigheder

Blue Ella med indbygget hi-fi forstærker

Dagens test er en vi har set frem til at præsentere for Jer længe. I dag har vi fået lov til at se p&ari

Corsair GLAIVE RGB Gaming Mus

Når du spiller computer er komforten mindst lige så vigtigt, som et præcist aim i FPS spil. Gutterne hos

Cooler Master MasterPulse PRO

Der er efterhånden ikke den produkt gruppe hvor Cooler Master ikke har produkter at tilbyde. I denne test dykker vi

MSI GS73 7RF Stealth Pro

For kort tid siden testede Tweak.dk MSI GT83VR Titan SLI, som inden for det mobile område, er et monster af en

GUNNAR RPG designed by Razer gaming EyeWear

Det er igen blevet tid til at se på et par gamerbriller fra GUNNAR. I dag skal vi se på en gamingbrille som GU

Yakuza 0 til PlayStation 4

Titlen er Yakuza 0, og det er Segas seneste spil i Yakuza serien. Faktisk er Yakuza 0 en prequel til de tidligere Yakuza s

Gaming headset: Hvilket gamer headset skal man vælge

Syntes du også at headset junglen kan være svær at overskue til tider? I denne test, eller rettere round

Asus ROG video teaser for ny Ryzen baseret laptop

Producenterne gør alt for at tiltrække brugernes opmærksomhed forud for Computex 2017, og nu er turen kommet t

Misfits sælger akademi-hold til Mysterious Monkeys

Misfits har valgt at stoppe akademi-arbejdet, når det kommer til League of Legends. Organisationens akademi-ho

Her er udgivelsesdatoen for PES 2018

PES-fansene kan godt begynde at glæde sig til efteråret. Her udgiver Konami nemlig det nye PES 2018.

Lenovo skyder to nye laptops afsted

Lenovo har ikke i sinde at falde bagud på laptop-markedet. Det har virksomheden nu fået slået godt og grundigt

Los Angeles får lokalt eSports-hold

Et nyt eSports-hold er blevet stablet på benene. De kommer til at have hjemmebane i TCL Chinese Theatre i Los

Virtus Pro rykket ud af ESL Pro League

Virtus Pro må igen en tur ned i Premier League. Det sker oven på en miserabel sæson, hvor man aldrig rigtig ko

Immortals skriver med tidligere ROX Tigers-træner

Immortals har valgt at ansætte Sang-soo "Ssong" Kim som ny cheftræner. Han tager over for Robert Yip.

Shuttle XC60J Fanless Apollo Lake SoC Mini PC fremvist

Er pladsen trang, når det kommer til placeringen af dit nye multimediecenter, så har Shuttle måske den rette l