Pressemeddelelse: Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst

Danske Chill Innovation A/S har netop lanceret en ny serie stilfulde eksterne USB batterier. Med disse nye Chill PowerBanks kan du nemt oplade og endda strømføde din iPhone / Smartphone, iPad / Tablet PC og de fleste andre transportable USB-enheder såsom højttalere, headset, digital kamera, video kamera, håndholdte spillekonsoller, GPS, Bluetooth udstyr mv. – hvor som helst og når som helst behovet melder sig.

Smartphones og bærbare gadgets i dag har begrænset batterikapacitet, men det er ikke længere nødvendigt at planlægge sit strømforbrug minutiøst og konstant lede efter stikkontakter. Medbring din Chill PowerBank på turen, så har du altid ekstra kraft til dine strømslugende enheder.

Chill Power Bank er udelukkende udstyret med A-Grade Lithium-Ion battericeller, for at kunne levere branchens bedste ydeevne, holdbarhed og kvalitet. Ved at benytte SAMSUNG Li-Ion celler og intelligent 'Power Management' IC-teknologi, får man en hi-end USB PowerBank, som holder den angivet kapacitet og med overlegen levetid.

Battericellerne er de vigtigste komponenter i en PowerBank, men desværre også de absolut dyreste - Så hvor tror du producenterne springer over, for at kunne sælge billigere?

Det er ikke ualmindeligt for en producent, at benytte 2. sortering og endda brugte battericeller - smide dem ind i et lækkert design og så sælge dem som f.eks. 5000mAh, selvom de reelt kun er på 3000-4000mAh. Battericeller i tvivlsom kvalitet kan også kun holde på strømmen i få dage/uger, og vil gradvist nedbrydes yderligere efter få ganges brug.

Kapacitet, dimensioner og vægt er desuden tæt knyttet sammen, så en lille fancy letvægts PowerBank med relativ høj kapacitet, bør også få alarmklokkerne til at ringe. Hvis der ikke står en velrenommeret producent bag, så kan den billige PowerBank hurtigt blive den dyreste i længden…

De nye Chill PowerBanks kommer i forskellige kapaciteter og designs. De har en høj overførselseffektivitet (~ 90%) samt lav selvafladning, så de holder på strømmen længere. De moderne højglanspoleret spejlakryl og aluminium designs fås i både sort og hvid finish. De leveres med et smart USB-kabel med udskiftelige adaptere til de mest udbredte enheder:

Chill PB-2900 - Ægte 2900mAh A-Grade Lithium-Ion Polymer USB Power Bank (Vejl. udsalgspris Kr. 295,-)

Chill PB-4800 - Ægte 4800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 449,-)

Chill PB-8800 - Ægte 8800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion Dual USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 649,-)

Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst og når som helst

Skrevet af Martin den 9. Jan 2013. Nyheden er læst 1610 gang(e).

Arozzi Mezzo V2 - Gaming Stol

Mange og lange timer foran computeren, kræver selvfølgeligt et godt sted at slå ballerne ned. Med

Razer Panthera Arcade stick

Vi har igen Razer på besøg, i dag i en lidt mere extraordinær udgave, med deres Street Fighter special

Enermax Revolution SFX 550 Watt Strømforsyning

Maksimal performance, i minimal indpakning. Dette kunne godt være salgsordene for PSU'en vi skal se på i denne

AMD Ryzen 2 - 2700X, 2700, 2600X og 2600 Gaming benchmarks

Det er efterhånden noget tid siden vi blev præsenteret for AMD Ryzen 2 familien. I første udspil modtog

Logitech G840 Musemåtte

I denne test skal vi hílse på et sandt monster af en musemåtte. G840 fra Logitech måler hele 40 x

Enermax Platimax D.F. 750 Watt Strømforsyning

Platimax D.F. 750 Watt er en strømforsyning i den høje ende af skalaen. 80 Plus Platinium certificering, l&a

Razer Kiyo streamingkamera

Dagens test er Razers nyeste streamingkamera, Kiyo, som bliver markedsført osm en del af deres nye pakke til stream

Sennheiser HD 25 Plus

Sennheiser behøver ikke den store præsentation. Producenten er godt repræsenteret indenfor lyd i n&aeli

NVIDIA GeForce GTX 1180 lanceres 15 juni

I første omgang skulle vi vanen tro for deres Founders Edition versioner at se først, og det spænde stik i NVI

Her er 24 minutters H1Z1 Battle Royale PS4 gameplay

Hvis du troede H1Z1 var på vej i graven, er her et godt bevis på det modsatte. PlayStation Underground teamet,

Acer Predator X27 4K HDR G-Sync monitor lanceret til $2,000

Med et prisskilt i den dyre ende, har Acer lanceret deres Predator X27 4K HDR G-Sync monitor. Dermed forstærke

Tweak News - Uge 20 - sommer giveaway fra Tweak redaktionen

Tweak News starter ugen op med et frisk afsnit af Tweak News, hvor vi blandt andet tager et kig på Nvidia rygt

Fortnite Battle Royale releases til andriod til sommer

Tidligere på året proklamerede Epic Games ankomsten af Fortnite Battle Royale på mobileplatforme, og siden er

iPhone X Tesla dræner budgettet for 30.000 kr

Er du hoppet på iPhone X bølgen, og måske ikke er helt tilfreds med batterilevetiden, så er dine bønner hørt.

TeamGroup fremviser nye DDR4-3466 RAM til AMD Ryzen

Er jagten gået ind på næste PC byggeri, er står du overfor at vælge RAM, så er de nye TeamGroup T-Force Dark P

Call of Duty Black Ops 4 Battle Royal Blackout annonceret

Populariteten af Battle Royal games over de sidste par år, er mildest talt eksploderet, og især spiltitler som