Pressemeddelelse: Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst

Danske Chill Innovation A/S har netop lanceret en ny serie stilfulde eksterne USB batterier. Med disse nye Chill PowerBanks kan du nemt oplade og endda strømføde din iPhone / Smartphone, iPad / Tablet PC og de fleste andre transportable USB-enheder såsom højttalere, headset, digital kamera, video kamera, håndholdte spillekonsoller, GPS, Bluetooth udstyr mv. – hvor som helst og når som helst behovet melder sig.

Smartphones og bærbare gadgets i dag har begrænset batterikapacitet, men det er ikke længere nødvendigt at planlægge sit strømforbrug minutiøst og konstant lede efter stikkontakter. Medbring din Chill PowerBank på turen, så har du altid ekstra kraft til dine strømslugende enheder.

Chill Power Bank er udelukkende udstyret med A-Grade Lithium-Ion battericeller, for at kunne levere branchens bedste ydeevne, holdbarhed og kvalitet. Ved at benytte SAMSUNG Li-Ion celler og intelligent 'Power Management' IC-teknologi, får man en hi-end USB PowerBank, som holder den angivet kapacitet og med overlegen levetid.

Battericellerne er de vigtigste komponenter i en PowerBank, men desværre også de absolut dyreste - Så hvor tror du producenterne springer over, for at kunne sælge billigere?

Det er ikke ualmindeligt for en producent, at benytte 2. sortering og endda brugte battericeller - smide dem ind i et lækkert design og så sælge dem som f.eks. 5000mAh, selvom de reelt kun er på 3000-4000mAh. Battericeller i tvivlsom kvalitet kan også kun holde på strømmen i få dage/uger, og vil gradvist nedbrydes yderligere efter få ganges brug.

Kapacitet, dimensioner og vægt er desuden tæt knyttet sammen, så en lille fancy letvægts PowerBank med relativ høj kapacitet, bør også få alarmklokkerne til at ringe. Hvis der ikke står en velrenommeret producent bag, så kan den billige PowerBank hurtigt blive den dyreste i længden…

De nye Chill PowerBanks kommer i forskellige kapaciteter og designs. De har en høj overførselseffektivitet (~ 90%) samt lav selvafladning, så de holder på strømmen længere. De moderne højglanspoleret spejlakryl og aluminium designs fås i både sort og hvid finish. De leveres med et smart USB-kabel med udskiftelige adaptere til de mest udbredte enheder:

Chill PB-2900 - Ægte 2900mAh A-Grade Lithium-Ion Polymer USB Power Bank (Vejl. udsalgspris Kr. 295,-)

Chill PB-4800 - Ægte 4800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 449,-)

Chill PB-8800 - Ægte 8800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion Dual USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 649,-)

Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst og når som helst

Skrevet af Martin den 9. Jan 2013. Nyheden er læst 1537 gang(e).

Antec Cube - Designed By Razer

Er du på udkig efter et high-end kabinet i Mini-ITX format, og måske samtidig lidt af en Razer fanboy, så

Corsair HS50 Stereo Headset

Et stereo gaming headset uden en masse RGB lir og andre ligegyldige features? Det er netop hvad Corsair har skabt med dere

MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC - Coffee Lake bundkort fra MSI

Sammen med Intels nye 8 generation Coffee Lake processorer, som sammen med Z370 bundkortene skal danne fælles f

ASRock B350 og X370 Gaming ITX/ac

Udvalget af specielt mindre bundkort til AM4 platformen har været lidt på den forsigtige side, da der ikke var

Razer Basilisk FPS Gamer Mus

High-end optisk sensor med op til 16.000 DPI, Chroma RGB lys og programmerbare knapper, er blot nogle af de fede features

ASUSTOR AS6302T NAS server

NAS er et område, som vi ikke kommer så tit omkring, selvom der faktisk er et k&a

Creative Sound Blaster X AE-5 Lydkort

Creatives primære produktområde, er uden tvivl lydgrej på trods af at vi for nyligt også stiftede

Cooler Master MWE Bronze 650 watt PSU

Strømforsyninger kommer i alle størrelser og afskygninger. I denne test skal vi hilse på en budget mod

Nokia 2 ankommer snart til USA

USA er et yderst populært marked at udgive sine produkter i. Det har også HMD Global fundet ud af.

Lenovo lancerer to nye tablets

De er måske ikke de bedste på markedet, men Lenovos to nye tablets har alligevel forudsætningerne for at blive

EVGA GTX 1080 Ti K|NGP|N Hydro Copper på salgs hylden hos EVGA

Et meget strømlinet single-slot GTX 1080 Ti med vandblok og iCX, er sendt i handlen fra EVGA. Der er naturligv