Pressemeddelelse: Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst

Danske Chill Innovation A/S har netop lanceret en ny serie stilfulde eksterne USB batterier. Med disse nye Chill PowerBanks kan du nemt oplade og endda strømføde din iPhone / Smartphone, iPad / Tablet PC og de fleste andre transportable USB-enheder såsom højttalere, headset, digital kamera, video kamera, håndholdte spillekonsoller, GPS, Bluetooth udstyr mv. – hvor som helst og når som helst behovet melder sig.

Smartphones og bærbare gadgets i dag har begrænset batterikapacitet, men det er ikke længere nødvendigt at planlægge sit strømforbrug minutiøst og konstant lede efter stikkontakter. Medbring din Chill PowerBank på turen, så har du altid ekstra kraft til dine strømslugende enheder.

Chill Power Bank er udelukkende udstyret med A-Grade Lithium-Ion battericeller, for at kunne levere branchens bedste ydeevne, holdbarhed og kvalitet. Ved at benytte SAMSUNG Li-Ion celler og intelligent 'Power Management' IC-teknologi, får man en hi-end USB PowerBank, som holder den angivet kapacitet og med overlegen levetid.

Battericellerne er de vigtigste komponenter i en PowerBank, men desværre også de absolut dyreste - Så hvor tror du producenterne springer over, for at kunne sælge billigere?

Det er ikke ualmindeligt for en producent, at benytte 2. sortering og endda brugte battericeller - smide dem ind i et lækkert design og så sælge dem som f.eks. 5000mAh, selvom de reelt kun er på 3000-4000mAh. Battericeller i tvivlsom kvalitet kan også kun holde på strømmen i få dage/uger, og vil gradvist nedbrydes yderligere efter få ganges brug.

Kapacitet, dimensioner og vægt er desuden tæt knyttet sammen, så en lille fancy letvægts PowerBank med relativ høj kapacitet, bør også få alarmklokkerne til at ringe. Hvis der ikke står en velrenommeret producent bag, så kan den billige PowerBank hurtigt blive den dyreste i længden…

De nye Chill PowerBanks kommer i forskellige kapaciteter og designs. De har en høj overførselseffektivitet (~ 90%) samt lav selvafladning, så de holder på strømmen længere. De moderne højglanspoleret spejlakryl og aluminium designs fås i både sort og hvid finish. De leveres med et smart USB-kabel med udskiftelige adaptere til de mest udbredte enheder:

Chill PB-2900 - Ægte 2900mAh A-Grade Lithium-Ion Polymer USB Power Bank (Vejl. udsalgspris Kr. 295,-)

Chill PB-4800 - Ægte 4800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 449,-)

Chill PB-8800 - Ægte 8800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion Dual USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 649,-)

Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst og når som helst

Skrevet af Martin den 9. Jan 2013. Nyheden er læst 1513 gang(e).

Sennheiser GSP 350 gaming headset

Vi skal i dagens test have besøg af Sennheiser GSP 350, som er storebroderen til vores tidligere testede GSP 3

ASUS ROG Crosshair VI Extreme

Bundkortmarkedet bugner af nye produkter fra alle producenter, og ASUS har aldrig været

Enermax LiqTech TR4 360 MM

Vi har allerede hilst på de nye monster processorer fra AMD, men hvad med køling til dem? Det er netop hvad d

Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB kabinet

2017 blev og er stadig året for RGB lys og hærdet glas i computer kabinetter. Først var det kun i de dy

Shuttle DS77U barebone PC

Shuttle har i år opdateret deres XPC serie af små computere med den nye Kaby Lake arkitektur. Shuttle er synon

HyperX - Alloy Elite - HyperX opdaterer deres gaming tastatur

Sidste år så vi HyperX gøre deres indtog på markedet for gaming tastaturer med deres Alloy FPS ga

ASUS Zenith Extreme X399

Igår bragte vi jer det første danske review af AMD's ThreadRipper 1920X processor. Nu er tiden kommet til at

AMD Ryzen ThreadRipper 1920X

Når det kommer til processorer i HEDT segmentet også kendt som High-end Desktop, har Intel sat solidt på

[Mekaniske kontakter] - Hvilke skal jeg vælge?

I denne artikel kigger vi nærmere på de mest gængse kontakter på markedet, og sammenligner dem. Hvad er forsk

G.Skill AMD Ryzen-optimeret Trident Z RGB DDR4 RAM klar i butikkerne

High end RAM er oppe i tiden, og lanceringen af AMD Ryzen har bestemt ikke gjort hypen mindre

iPhone 8 Plus vs Samsung Galaxy Note 8 Drop Test

Skal du beskytte din nyindkøbte iPhone 8 eller Samsung Galaxy Note 8, eller nyde den visuelle smukke glas bags

RYGTE: Geforce GTX 1070 Ti releases i november

Nye informationer løfter måske sløret for specs på det kommende GTX 1070 Ti sammen med releasedatoen

Apple TV 4K understøtter ikke 4K YouTube

Apple TV 4K understøtter ikke 4K YouTube, og Apple har stadig ikke kommenteret på, hvorfor de har undladt denn

Her er ThinkPads 25 års jubilærumsmodel.

Lenovo ThinkPads er for mange i en klasse for sig selv, når det kommer til kvalitet og levetid. Nu fejrer Thin

SoundSport Free Headphones - Bose på den igen

Bose-navnet er kendt over hele verden for lydprodukter af den bedste kvalitet, ikke mindst når det kommer til

HappyFeet kvalificerer sig til ESL One Hamburg 2017