Pressemeddelelse: Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst

Danske Chill Innovation A/S har netop lanceret en ny serie stilfulde eksterne USB batterier. Med disse nye Chill PowerBanks kan du nemt oplade og endda strømføde din iPhone / Smartphone, iPad / Tablet PC og de fleste andre transportable USB-enheder såsom højttalere, headset, digital kamera, video kamera, håndholdte spillekonsoller, GPS, Bluetooth udstyr mv. – hvor som helst og når som helst behovet melder sig.

Smartphones og bærbare gadgets i dag har begrænset batterikapacitet, men det er ikke længere nødvendigt at planlægge sit strømforbrug minutiøst og konstant lede efter stikkontakter. Medbring din Chill PowerBank på turen, så har du altid ekstra kraft til dine strømslugende enheder.

Chill Power Bank er udelukkende udstyret med A-Grade Lithium-Ion battericeller, for at kunne levere branchens bedste ydeevne, holdbarhed og kvalitet. Ved at benytte SAMSUNG Li-Ion celler og intelligent 'Power Management' IC-teknologi, får man en hi-end USB PowerBank, som holder den angivet kapacitet og med overlegen levetid.

Battericellerne er de vigtigste komponenter i en PowerBank, men desværre også de absolut dyreste - Så hvor tror du producenterne springer over, for at kunne sælge billigere?

Det er ikke ualmindeligt for en producent, at benytte 2. sortering og endda brugte battericeller - smide dem ind i et lækkert design og så sælge dem som f.eks. 5000mAh, selvom de reelt kun er på 3000-4000mAh. Battericeller i tvivlsom kvalitet kan også kun holde på strømmen i få dage/uger, og vil gradvist nedbrydes yderligere efter få ganges brug.

Kapacitet, dimensioner og vægt er desuden tæt knyttet sammen, så en lille fancy letvægts PowerBank med relativ høj kapacitet, bør også få alarmklokkerne til at ringe. Hvis der ikke står en velrenommeret producent bag, så kan den billige PowerBank hurtigt blive den dyreste i længden…

De nye Chill PowerBanks kommer i forskellige kapaciteter og designs. De har en høj overførselseffektivitet (~ 90%) samt lav selvafladning, så de holder på strømmen længere. De moderne højglanspoleret spejlakryl og aluminium designs fås i både sort og hvid finish. De leveres med et smart USB-kabel med udskiftelige adaptere til de mest udbredte enheder:

Chill PB-2900 - Ægte 2900mAh A-Grade Lithium-Ion Polymer USB Power Bank (Vejl. udsalgspris Kr. 295,-)

Chill PB-4800 - Ægte 4800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 449,-)

Chill PB-8800 - Ægte 8800mAh A-Grade Samsung Lithium-Ion Dual USB Power Bank (Vejl. udsalgspris kr. 649,-)

Chill PowerBanks - Oplad dine enheder hvor som helst og når som helst

Skrevet af Martin den 9. Jan 2013. Nyheden er læst 1460 gang(e).

GUNNAR Optiks Enigma Onyx - Gaming briller

I dag skal vi have besøg af GUNNAR optiks for første gang på Tweak.dk. GUNNAR har sendt os tre par gam

Huawei P10

Kinesiske Huawei har de seneste år taget en stor bid af markedet for smartphones. Vi har fået muligheden

MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G

NVIDIA har været på banen med GTX 1080 Ti i en rum tid nu, og nu er Tweak.dk reda

Roccat Cross

Så er ROCCAT endnu engang tilbage hos Tweak.dk. De har sendt os en række af deres nyeste produkter, og vi

BitFenix Shogun

Vi skal i denne test kigge nærmere på et kabinet fra producenten BitFenix. Navnet er Shogun som byder på

ASUS ROG Strix Z270I Gaming Socket-1151

De nye Z270 bundkort er måske en af de mere spændende ting, der kom sammen med Intels Kaby Lake lancering. I d

AKG N60 med Noise Cancelling

Vi skal i denne test kigge nærmere på et produkt fra producenten AKG, som er en del af Harman. Nærmere b

Sharkoon Skiller MECH SGK1

Er du træt af at betale i dyre domme for at få et mekanisk gamer tastatur? Så tune ind på vores te

Epsilon og "kalle" går hver til sit

Karl-William "kalle" Haraldsen har taget sin sidste tørn for Epsilon Esports. Han skal nu ud og lede efter en

Deadpool 2 rammer biograferne i juni 2018

Hvis du var vild med den første Deadpool-film, så kan du nu godt begynde at se frem til næste år. Her bliver e

Team SoloMid sejrede i Vancouver

Der var store forventninger til søndagens League of Legends-finale. De endte da også med at blive indfriet.

K|NGP|N EVGA GTX 1080 Ti Edition viser brutal styrke

Den berømte overclocker Vince K|NGP|N Lucido, sender en teaser ud omkring et kommende EVGA GTX 1080 Ti K|NGP|N

COLORFUL iGame GTX 1080 Ti Vulcan X OC skal udfordre konkurrenterne

Colorful har netop løftet sløret for specifikationerne op deres kommende iGame Vulcan X OC, som er en udspring