Pressemeddelelse: Sony BRAVIA 4K skærme fremvist på CES

Den nyeste serie af Sonys BRAVIA-tv lanceres med den hidtil bedste lyd- og billedkvalitet, og et design du ikke kan fjerne øjnene fra.

Film og tv fylder vores verden med skønhed, drama og spænding. Og det er præcis det, Sony ønsker at understøtte med de hidtil bedste billed- og lydegenskaber i sin nye serie af BRAVIA-tv. Underholdningsoplevelsen bliver større, og du kan styre dit BRAVIA-tv med din smartphone eller din tablet. Oplev smukke, højtopløste scener med klar og præcis lyd, der giver dig en ny og anderledes tv-oplevelse. Selv når skærmen er slukket og lyden er borte, vil du kunne mærke tilstedeværelsen af BRAVIAs nyeste designlinje, Sense of Quartz, som giver nyt liv til hele rummet.

Sony BRAVIA 4K skærme fremvist på CES

Har du først prøvet det, vil du aldrig tilbage igen. Overgangen fra DVD til Blu-ray- kvalitet gjorde indtryk, men den utrolige verden af 4K-billeder er noget ganske særligt. Den kraftfulde 4K X-Reality PRO-billedprocessor lader dig nyde din yndlingsfilm i en detaljerig opløsning, som er fire gange højere end Full HD (faktisk opløsning er 3840 x 2160 pixels).     Efter lanceringen i 2012 af Sonys meget roste 4K LED-tv på hele 84", udvider elektronikproducenten nu sit udvalg med en trinvis global lancering af 4K LED-tv i X9005-serien på henholdsvis 65" og 55".

Uanset hvad du ser, arbejder den nyeste X-Reality PRO-billedprocessor på højtryk for at analysere, rette fejl og raffinere billedet på skærmen ved at matche pixel-mønstre i dens store database. Derfor får du altid det bedste ud af dine afspilningskilder – uanset om det er Blu-ray, en streamet film fra Netflix eller en smartphone-optagelse i lav opløsning.

Sense of Quartz er navnet på dette års BRAVIA-designlinje. Konceptet er diskret, men udtryksfuldt. Tidløse geometriske former smelter sammen i harmonisk balance, og et monolitisk, kvarts-lignende, rektangulært panel svæver over den cirkulære skærmfod. Det hele samles af en intelligent “kerne”, der svarer på dine kommandoer med en svag farvet glød lige under Sony-logoet på skærmens frontpanel.

Den nye serie af BRAVIA-tv er tilgængelig fra foråret 2013, og BRAVIA X9005 er tilgængelig fra sommeren 2013. Vejledende udsalgspriser kan desværre endnu ikke oplyses.

X9005 series

available in 65” and 55”

W90 series

available in 55”/46”/40”

W80 series

available in 55”/47”/42”

W65 series

available in 42” and 32”

W60 series

available in 32” and 24”

• 4K (3840x2160 resolution)
  • 4K X-Reality PRO
  • Screen Mirroring
  • TV Side View

Link: Sony

Skrevet af Martin den 8. Jan 2013. Nyheden er læst 1604 gang(e).

Apacer Panther DDR4 3000MHz Gaming

Apacer er en gammel hund, når det kommer til udviklingen af hukommelse. De har været med i spillet siden 1997,

Turtle Beach Impact 700

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra Turtle Beach, IMPACT 700. Det er et keyboard der gør brug af Che

Razer Mano'War 7.1

Razer er tilbage med et redesign af deres Razer ManO'War 7.1 Gaming Headset – Denne gang en lidt neddroslet udg

SilverStone RL06 ATX

SilverStone kan andet end at lave lækre strømforsyninger og premium computer kabinetter. Med deres Redline se

Gigabyte AB350-Gaming 3

En ny uge står for døren, og efter en weekend med sne i visse dele af Danmark, så trænger vi til

TomTom Touch fitness-tracker

TomTom Touch er en fitness-tracker, der søger at kunne tilbyde lidt mere end bare den basale skridt- og kaloriet&ae

Sculpto 3D Printer

3D print er et segment i rivende udvikling, og i dag benytter man 3D print inden for mange områder. Blandt andet er

AOC AGON AG352UCG 2K WQHD

Er du til gamerskærme med kurver er dagens test måske lige noget for dig – Vi tager nemlig i dag et kig

Samsung giver ikke op på buede TV

Ifølge en rapport fra ET News planlægger Samsung at udgive 22 buede fjernsyn til deres globale marked. Dette k

Hackere truer stadig Apple

Som du måske har hørt, har en gruppe af hackere for nyligt været ude og true Apple. De ville have Apple til at

Teenager sagsøger mor for at tage hans telefon

I Spanien er en 15-årige så frustreret over, at hans mor har taget hans telefon. Nu vil han lægge sag an mod h

North deltager i Intel Extreme Master i Sydney.

North er det sidste hold, som er blevet inviteret til IEM i Sydney 2017. Her vil de komme til, at konkurrere m

BIOS opdatering skal løse FMA3 problemer på AMD Ryzen 7

I følge rygtebørsen, så vil AMD Ryzen gennem BIOS opdateringer få løst problemer med FMA3 instruktioner.

Glæd Jer til det nye MSI X370 KRAIT GAMING

Er projekt gaming PC næste mål, så burde du måske vende blikket i retning af MSI og deres nye X370 KRAIT GAMIN

Jacob "Pimp" Winneche vil væk fra Team Liquid

CS:GO-holdet på Team Liquid kan snart se frem til at miste en af deres profiler. En transfer-anmodning er modt