Pressemeddelelse: Sony BRAVIA 4K skærme fremvist på CES

Den nyeste serie af Sonys BRAVIA-tv lanceres med den hidtil bedste lyd- og billedkvalitet, og et design du ikke kan fjerne øjnene fra.

Film og tv fylder vores verden med skønhed, drama og spænding. Og det er præcis det, Sony ønsker at understøtte med de hidtil bedste billed- og lydegenskaber i sin nye serie af BRAVIA-tv. Underholdningsoplevelsen bliver større, og du kan styre dit BRAVIA-tv med din smartphone eller din tablet. Oplev smukke, højtopløste scener med klar og præcis lyd, der giver dig en ny og anderledes tv-oplevelse. Selv når skærmen er slukket og lyden er borte, vil du kunne mærke tilstedeværelsen af BRAVIAs nyeste designlinje, Sense of Quartz, som giver nyt liv til hele rummet.

Sony BRAVIA 4K skærme fremvist på CES

Har du først prøvet det, vil du aldrig tilbage igen. Overgangen fra DVD til Blu-ray- kvalitet gjorde indtryk, men den utrolige verden af 4K-billeder er noget ganske særligt. Den kraftfulde 4K X-Reality PRO-billedprocessor lader dig nyde din yndlingsfilm i en detaljerig opløsning, som er fire gange højere end Full HD (faktisk opløsning er 3840 x 2160 pixels).     Efter lanceringen i 2012 af Sonys meget roste 4K LED-tv på hele 84", udvider elektronikproducenten nu sit udvalg med en trinvis global lancering af 4K LED-tv i X9005-serien på henholdsvis 65" og 55".

Uanset hvad du ser, arbejder den nyeste X-Reality PRO-billedprocessor på højtryk for at analysere, rette fejl og raffinere billedet på skærmen ved at matche pixel-mønstre i dens store database. Derfor får du altid det bedste ud af dine afspilningskilder – uanset om det er Blu-ray, en streamet film fra Netflix eller en smartphone-optagelse i lav opløsning.

Sense of Quartz er navnet på dette års BRAVIA-designlinje. Konceptet er diskret, men udtryksfuldt. Tidløse geometriske former smelter sammen i harmonisk balance, og et monolitisk, kvarts-lignende, rektangulært panel svæver over den cirkulære skærmfod. Det hele samles af en intelligent “kerne”, der svarer på dine kommandoer med en svag farvet glød lige under Sony-logoet på skærmens frontpanel.

Den nye serie af BRAVIA-tv er tilgængelig fra foråret 2013, og BRAVIA X9005 er tilgængelig fra sommeren 2013. Vejledende udsalgspriser kan desværre endnu ikke oplyses.

X9005 series

available in 65” and 55”

W90 series

available in 55”/46”/40”

W80 series

available in 55”/47”/42”

W65 series

available in 42” and 32”

W60 series

available in 32” and 24”

• 4K (3840x2160 resolution)
  • 4K X-Reality PRO
  • Screen Mirroring
  • TV Side View

Link: Sony

Skrevet af Martin den 8. Jan 2013. Nyheden er læst 1644 gang(e).

Cooler Master MasterKeys L

Er du ved at være træt af RGB ræset i alle nye produkter, og blot ønsker et produkt der leverer l

TP Link Smart Home - Fuld kontrol fra lommen

Vores hjem fyldes i den grad med nye teknologier, som gør du via din smartphone eller PC kan styre hjemmets mange b

Logiech G433 7.1 Surround Gamer Headset

Markedet med gamer headsets er stort, smider vi 7.1 surround oven i hatten bliver det dog lidt mindre. Vi skal i denne tes

WipeOut Omega Collection til PlayStation 4

Vi skal I dag se på et helt nyt PlayStation 4 spil. Eller det vil sige, et gammelt spil i en ny indpakning. Det

Logitech G233 Prodigy

På udkig efter et headset der kan det hele? Okay det kan ikke brygge kaffe, men til gengæld kan det bruges p&a

Razer Lancehead Tournament Edition

På jagt efter en ny gamermus? Så stop engang og skynd dig at klikke ind på denne test. Vi skal i dag kig

Vertagear PL6000 - Virtus.Pro Edition

Tweak.dk starter ugen med en test af en gamer stol fra øverste hylde hos Vertagear. Sidste gang vi teste

Garmin Fēnix 5S - GPS multisportsur med stil

Så blev det tid til at teste Garmins nye Fenix 5S, et længe ventet GPS multisportsur. Fenix 5S er spække

Project CARS 2, 25 minutters Gameplay (video)

Så er Nintendo SNES Classic Edition officielt annonceret

Nintendo SNES Classic Edition officielt annonceret, og sammen med den nye relancering af SNES Classic Edition,

De nye Valve Knuckles VR kontrollers demonstreret

Lanceringen af de nye Valve Knuckles VR kontrollers kravler tættere på, og nu viser en video omtalte produkt i

Er det muligt at nyde 4K gaming med et GTX 970 (video)

Tror de fleste af os ved det koster kassen, hvis man skal game i 4K, men er det rent faktisk muligt at nyde 4k

Asus VivoBook S15 annonceret med en startpris fra $699

Asus VivoBook S15 annonceret med en startpris fra $699, og målet fra ASUS er performance til billige penge

OnePlus 5 Software opdatering klar til download

Kort tid efter den officielle lancering af flagskibet OnePlus 5, som Tweak redaktionen er igang med at teste,

AMD Radeon RX Vega stiller skrappe krav til din strømforsyning

Overvejer du et nyt grafikkort fra Vega serien, så skal du tjekke inden, om din strømforsyning kan følge med.

Ny Apple Store i Chicago monterer en gigantisk MacBook Pro på taget (Video)

Det er vist ikke gået nogen næser forbi, at Apple elsker at skille sig ud fra mængden. Om det er på pompøse le