Pressemeddelelse: T-Systems udvider i Danmark og Norden

Med ansættelsen af Niels Bischoff-Jensen som ny salgsdirektør for Danmark ruster T-Systems sig til kampen om det nordiske outsourcing-marked. Niels Bischoff-Jensen har en lang karriere inden for it-services og outsourcing, hvor han primært har beskæftiget sig med salg og udbudsforretning.

“T-Systems er en af branchens sidste uslebne outsourcing-diamanter og har ambitiøse vækstplaner for Norden. Det ser jeg som en unik mulighed. Hos T-Systems skal jeg være med til at videreudvikle den danske outsourcing-forretning, og samtidig bliver jeg en del af en organisation med unikke kompetencer og erfaringer inden for både outsourcing, SAP i skyen og globale netværksløsninger”, udtaler Niels Bischoff-Jensen.

T-Systems udvider i hele Norden og har netop også ansat en ny salgsdirektør i Sverige. Som den eneste it- og televirksomhed er virksomheden ’leader’ i Gartner-kvadranterne for både outsourcing og globale netværksløsninger.  Virksomheden kan levere integrerede it- og telekommunikationsløsninger, der både håndterer data i skyen og den underliggende netværksinfrastruktur.

“Vi er glade for, at vi har styrket vores fodfæste i Danmark med en erfaren dealmaker som Niels Bischoff-Jensen. Niels bliver en del af en virksomhed i stærk vækst”, siger adm. direktør for T-Systems Nordic Jens Tiedemann, og fortsætter: “Det nordiske outsourcing-marked er i dag domineret af store, amerikanske virksomheder og mindre, lokale spillere. Derfor er der behov for stærk europæisk aktør som T-Systems, der kan levere kompromisløs kvalitet til de danske virksomheder”, slutter Jens Tiedemann.

Link: t-systems.dk

Skrevet af Martin den 21. Dec 2012. Nyheden er læst 1783 gang(e).

Gamer mus X2 HARADA

Vi skal i denne test kigge nærmere på en producent som jeg personligt mener får for lidt opmærksom

ASUS bundkort - ROG Strix Z270E og Z270F Gaming

Endnu engang tager vi fat i ASUS her på Tweak.dk redaktionen, når vi her i dag sk