Pressemeddelelse: T-Systems udvider i Danmark og Norden

Med ansættelsen af Niels Bischoff-Jensen som ny salgsdirektør for Danmark ruster T-Systems sig til kampen om det nordiske outsourcing-marked. Niels Bischoff-Jensen har en lang karriere inden for it-services og outsourcing, hvor han primært har beskæftiget sig med salg og udbudsforretning.

“T-Systems er en af branchens sidste uslebne outsourcing-diamanter og har ambitiøse vækstplaner for Norden. Det ser jeg som en unik mulighed. Hos T-Systems skal jeg være med til at videreudvikle den danske outsourcing-forretning, og samtidig bliver jeg en del af en organisation med unikke kompetencer og erfaringer inden for både outsourcing, SAP i skyen og globale netværksløsninger”, udtaler Niels Bischoff-Jensen.

T-Systems udvider i hele Norden og har netop også ansat en ny salgsdirektør i Sverige. Som den eneste it- og televirksomhed er virksomheden ’leader’ i Gartner-kvadranterne for både outsourcing og globale netværksløsninger.  Virksomheden kan levere integrerede it- og telekommunikationsløsninger, der både håndterer data i skyen og den underliggende netværksinfrastruktur.

“Vi er glade for, at vi har styrket vores fodfæste i Danmark med en erfaren dealmaker som Niels Bischoff-Jensen. Niels bliver en del af en virksomhed i stærk vækst”, siger adm. direktør for T-Systems Nordic Jens Tiedemann, og fortsætter: “Det nordiske outsourcing-marked er i dag domineret af store, amerikanske virksomheder og mindre, lokale spillere. Derfor er der behov for stærk europæisk aktør som T-Systems, der kan levere kompromisløs kvalitet til de danske virksomheder”, slutter Jens Tiedemann.

Link: t-systems.dk

Skrevet af Martin den 21. Dec 2012. Nyheden er læst 1799 gang(e).

Plantronics trådløst headset Savi W720-M

Vi har igen i dag været så heldig at modtage et Plantronics product til test. Denne gang drejer det sig om Pla

Paracon ROGUE Gamer Stol

På udkig efter en ny stol til gamer setuppet der hjemme, men er pungen ved at være tom? Fortvivl ikke, Paracon