Pressemeddelelse: T-Systems udvider i Danmark og Norden

Med ansættelsen af Niels Bischoff-Jensen som ny salgsdirektør for Danmark ruster T-Systems sig til kampen om det nordiske outsourcing-marked. Niels Bischoff-Jensen har en lang karriere inden for it-services og outsourcing, hvor han primært har beskæftiget sig med salg og udbudsforretning.

“T-Systems er en af branchens sidste uslebne outsourcing-diamanter og har ambitiøse vækstplaner for Norden. Det ser jeg som en unik mulighed. Hos T-Systems skal jeg være med til at videreudvikle den danske outsourcing-forretning, og samtidig bliver jeg en del af en organisation med unikke kompetencer og erfaringer inden for både outsourcing, SAP i skyen og globale netværksløsninger”, udtaler Niels Bischoff-Jensen.

T-Systems udvider i hele Norden og har netop også ansat en ny salgsdirektør i Sverige. Som den eneste it- og televirksomhed er virksomheden ’leader’ i Gartner-kvadranterne for både outsourcing og globale netværksløsninger.  Virksomheden kan levere integrerede it- og telekommunikationsløsninger, der både håndterer data i skyen og den underliggende netværksinfrastruktur.

“Vi er glade for, at vi har styrket vores fodfæste i Danmark med en erfaren dealmaker som Niels Bischoff-Jensen. Niels bliver en del af en virksomhed i stærk vækst”, siger adm. direktør for T-Systems Nordic Jens Tiedemann, og fortsætter: “Det nordiske outsourcing-marked er i dag domineret af store, amerikanske virksomheder og mindre, lokale spillere. Derfor er der behov for stærk europæisk aktør som T-Systems, der kan levere kompromisløs kvalitet til de danske virksomheder”, slutter Jens Tiedemann.

Link: t-systems.dk

Skrevet den 21. Dec 2012. Nyheden er læst 1737 gang(e).

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute

HyperX Predator DDR4 3333MHz

HyperX er en gammel svinger her på redaktionen, og vi er på nuværende tidsp

NZXT S340 Elite Midi tower

Det originale NZXT S340 fortjente til fulde den positive opmærksomhed det fik fra brugerne og medierne, og nu e

ASUS ROG Strix Wireless gaming headset

Hvis du er på udkig efter et trådløst headset, som ikke bare skal kunne bruges til computer men må

Arozzi Arena Gaming Skrivebord

Markedet er efterhånden godt fyldt med de såkaldte gamer stole, som fås i mange forskellige størr

Forza Horizon 3

Vi skal i dag ud og køre race med Forza Horizon 3, et spil som både er kommet til PC og Xbox One. Vi har 4K s

Kingston HyperX Cloud Stinger

HyperX har fået meget ros for deres Cloud I og II headset, og vil nu fortsætte den gode tråd i bud

Anden adventskonkurrence: Vind med Tweak.dk og Fractal Design

Anden advent i december nærmer sig, og derfor er Tweak.dk nu klar med vores anden adventskonkurrence i samarbe

Microsoft fremviser Halo Definitive Edition samt Halo 2 trailer

Microsoft udnyttede årets Game Awards show til at fremvise de kommende Halo spil, der bød på Halo Definitive E

MSI sagsøges for misbrug af ophavsretten

MSI som er en af de store hardware producenter er blevet sagsøgt. Lindze A'la Mode og fotografen Allison Rose

HyperX Cloud Stinger Giveaway

Tweak.dk elsker at give ting bort, og foruden vores advents giveaway, laver vi i samarbejde med HyperX en give

Silverstone udvider deres Primera serie

Silverstone har udvidet deres Primera kabinet serie med 2 nye farver, Mat sort og titanium. Primera betyder

Bør du opgradere til den ny iPhone 7 eller iPhone 7 plus?

Tiden er kommet til at vælge ny smartphone, og valget kan meget nemt stå mellem iPhone 7 eller iPhone 7 plus.

ARTIKEL: Øvelse gør mester, men udstyret spiller også en rolle

Du kan øve dig nok så meget, når det kommer til gaming-skills, men områder som udstyret du sidder med, stol, s

B&O klar til julehandlen med lancering af deres H9 headset

Når B&O fremviser nye produkter, så kraver tegnebogen i flyverskjul, men omvendt set, så skærper man også sans