Pressemeddelelse: KEMP lancerer R320 LoadMaster

I takt med at større mængder data tilgås via nettet, så stiger kravene til tilgængelighed og redundans. Her er LoadMaster R320 velegnet, da den udnytter de seneste fremskridt indenfor Layer 4 og 7 load balancing, content switching, SSL kryptering, Layer 7 content switching, caching, komprimering, IPS, IP og Layer 7 persistence.

R320 er optimeret til Microsoft Exchange, Lync, SharePoint, RDS og Dynamics og vil også blive optimeret til Oracle, Citrix, IBM og andre.  R320 er leveret i 1U PowerEdge server beregnet til datacenterinstallation, og den har mange features, som bruges i datacentre for at øge ydeevne, oppetiden og redundansen.

”Vores samarbejde med Dell inkluderer samarbejde omkring global distribution og håndtering. Det giver os mulighed for at servicere vores kunder endnu bedre – blandt andet gennem hurtigere leverancer og bedre support,” siger Detlef Lilje, Nordic Territory Manager, hos Kemp Technologies.

LoadMaster R320 kommer til salg i begyndelsen af 2013 via Dell samt KEMP Technologies’ lokale distributører og forhandlere.

KEMP lancerer R320 LoadMaster

Link: KEMP

Skrevet af Martin den 18. Dec 2012. Nyheden er læst 1097 gang(e).

Gigabyte Aorus GA-Z270X-Gaming 7 S-1151

GIGABYTE har givet os muligheden for at teste deres Gigabyte Aorus GA-Z270X-Gaming 7 bundkort, som på papiret h

Plantronics BackBeat PRO 2 Bluetooth headset med ANC

Sidste år havde vi besøg af Plantronics BackBeat PRO +, og i år fortsætter vi trenden, med det ny

Corsair K95 Platinum MX Speed

Corsair har haft en meget dominerende position på gamer keyboard markedet med deres K serie, og nu er de ude m

GUNNAR Optiks Enigma Onyx - Gaming briller

I dag skal vi have besøg af GUNNAR optiks for første gang på Tweak.dk. GUNNAR har sendt os tre par gam

Huawei P10

Kinesiske Huawei har de seneste år taget en stor bid af markedet for smartphones. Vi har fået muligheden

MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G

NVIDIA har været på banen med GTX 1080 Ti i en rum tid nu, og nu er Tweak.dk reda

Roccat Cross

Så er ROCCAT endnu engang tilbage hos Tweak.dk. De har sendt os en række af deres nyeste produkter, og vi

BitFenix Shogun

Vi skal i denne test kigge nærmere på et kabinet fra producenten BitFenix. Navnet er Shogun som byder på

Lancehead er Razer's mest avanceret wireless gaming mus til dato

Razer beskriver bedst sig selv som værende ”Razer - For Gamers. By Gamers” og de har vundet et kæmpe indpas ho

Twitch og Team Liquid fornyer samarbejdsaftale

Der er mange penge i eSports-brancen. Det forsøger sites som Twitch, Facebook og YouTube at udnytte.

Sådan sætter du mere skub i din AMD Ryzen processor

Mangler din AMD Ryzen processor lige den sidste tand af performance, så er heldet med dig. Producenterne af bu

B&O PLAY Beoplay P2 på vej i butikkerne

B&O PLAY sender en ny højtaler på markedet i form af deres nye B&O PLAY Beoplay P2 højtaler, som tilmed er des