Pressemeddelelse: Philips lancerer monitors med krystalklart billede

MMD, firmaet bag Philips monitors, præsenterer tidligt næste år to nye monitormodeller, der leverer multi-view og ”true colour”-billedbehandling. Begge modeller kommer både i en version til forbrugere og en til forretningsbrug.

De to nye Philips-modeller er en 27” monitor med PLS-panel og WQHD-opløsning på 2560 x 1440; og en 29” monitor med AH-IPS, 21:9-bredformat og Ultrawide HD-opløsning på 2560 x 1080.

Ægte farver og mange detaljer

Philips’ PLS-monitor leverer sRGB-billeder i ”true colour” med en 8 bit farvedybde (256 farver) og en opløsning på 109 ppi (pixels per inch), hvilket gør den ideel til grafikentusiaster, designere, billedredigering og fritids-filmproducenter. Modellen er også effektiv til detaljetunge programmer såsom CAD, medicinsk visualisering eller multi-medie-applikationer. Philips-monitoren i 27” har desuden indbygget webkamera og mikrofon for nemme videoopkald med kollegaer eller familie og venner.

Multi-view og underholdning i bredformat

Philips-monitoren med ultra-bredt 21:9-format er designet til brugere, der ofte multi-tasker og har brug for meget skærmplads. Modellen findes som nævnt både i en version til forbrugere og en version til professionelle. Monitoren til arbejdspladsen har indbygget webkamera og mikrofon; og derhjemme er kombinationen af bredformat og HD ideel til underholdning og film.

Philips’ nye monitors kommer til salg i første kvartal af 2013. Vejledende udsalgspriser og nærmere oplysninger annonceres i samme periode.

Philips lancerer monitors med krystalklart billede

Link: MMD

Skrevet af Martin den 18. Dec 2012. Nyheden er læst 1124 gang(e).

Logiech G433 7.1 Surround Gamer Headset

Markedet med gamer headsets er stort, smider vi 7.1 surround oven i hatten bliver det dog lidt mindre. Vi skal i denne tes

WipeOut Omega Collection til PlayStation 4

Vi skal I dag se på et helt nyt PlayStation 4 spil. Eller det vil sige, et gammelt spil i en ny indpakning. Det

Logitech G233 Prodigy

På udkig efter et headset der kan det hele? Okay det kan ikke brygge kaffe, men til gengæld kan det bruges p&a

Razer Lancehead Tournament Edition

På jagt efter en ny gamermus? Så stop engang og skynd dig at klikke ind på denne test. Vi skal i dag kig

Vertagear PL6000 - Virtus.Pro Edition

Tweak.dk starter ugen med en test af en gamer stol fra øverste hylde hos Vertagear. Sidste gang vi teste

Garmin Fēnix 5S - GPS multisportsur med stil

Så blev det tid til at teste Garmins nye Fenix 5S, et længe ventet GPS multisportsur. Fenix 5S er spække

Roccat Kone EMP

Roccat er et af de mest velkendte mærker på eSport scenen, og de finds I alle former og størrelser. I d

Bowers & Wilkins 805 D3

Hi-Fi er ikke lige et emne, som vi kommer omkring hver eneste dag, men derfor skal det ikke v

Ny Apple Store i Chicago monterer en gigantisk MacBook Pro på taget (Video)

Det er vist ikke gået nogen næser forbi, at Apple elsker at skille sig ud fra mængden. Om det er på pompøse le

SEGA Forever Collection Classic lanceret til Android og iOS

SEGA Forever Collection annonceret, som vil bringe alle de klassiske SEGA Games ind på Android og iOS

LG fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display

LG Display divisionen fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display, som ifølge LG selv, er verdens før

PRESSEMEDDELSE: AMD Launches EPYC for the Datacenter

AMD toget blæser afsted, og det er Vega, Ryzen, Polasris 10, Radeon Instinct eller denne nye EPYC serie. AMD

GIGABYTE releaser Aorus GTX 1070 Gaming Box

Mangler din bærbar et skub i røven mht. grafikkortet, så kunne du meget vel kigge i retning af Aorus GTX 1070

AMD bekræftet deres nye Radeon Instinct målrettet deep learning.

Radeon Instinct er målrettet deep learning, og nu bekræfter AMD deres kommen i tredje kvartal 2017. At de ikke

Razer vil ruske op i mobilgaming markedet!

Alt tyder på Razer brygger på planer, der vil ruske op i mobil-gaming markedet. Vi holder et vågent øje med ny

Så er OnePlus 5 officiel. Her er priser, specs og release dato

Så er det nye OnePlus 5 flagskib officielt lanceret, og alle gætterierne ser ud til at holde stik. Her har du