Pressemeddelelse: Philips lancerer monitors med krystalklart billede

MMD, firmaet bag Philips monitors, præsenterer tidligt næste år to nye monitormodeller, der leverer multi-view og ”true colour”-billedbehandling. Begge modeller kommer både i en version til forbrugere og en til forretningsbrug.

De to nye Philips-modeller er en 27” monitor med PLS-panel og WQHD-opløsning på 2560 x 1440; og en 29” monitor med AH-IPS, 21:9-bredformat og Ultrawide HD-opløsning på 2560 x 1080.

Ægte farver og mange detaljer

Philips’ PLS-monitor leverer sRGB-billeder i ”true colour” med en 8 bit farvedybde (256 farver) og en opløsning på 109 ppi (pixels per inch), hvilket gør den ideel til grafikentusiaster, designere, billedredigering og fritids-filmproducenter. Modellen er også effektiv til detaljetunge programmer såsom CAD, medicinsk visualisering eller multi-medie-applikationer. Philips-monitoren i 27” har desuden indbygget webkamera og mikrofon for nemme videoopkald med kollegaer eller familie og venner.

Multi-view og underholdning i bredformat

Philips-monitoren med ultra-bredt 21:9-format er designet til brugere, der ofte multi-tasker og har brug for meget skærmplads. Modellen findes som nævnt både i en version til forbrugere og en version til professionelle. Monitoren til arbejdspladsen har indbygget webkamera og mikrofon; og derhjemme er kombinationen af bredformat og HD ideel til underholdning og film.

Philips’ nye monitors kommer til salg i første kvartal af 2013. Vejledende udsalgspriser og nærmere oplysninger annonceres i samme periode.

Philips lancerer monitors med krystalklart billede

Link: MMD

Skrevet af Martin den 18. Dec 2012. Nyheden er læst 1133 gang(e).

Logitech MX Master 2S

Tilbage i 2015 lancerede Logitech deres MX Master mus, som vi her på siden roste til skyerne. Vi skriver nu 2017, hv

Sandberg EarBuds plus Powerbank

I dag skal vi se på Sandbergs nyeste skud på stammen, nemlig deres bud på et par trådløse i