Pressemeddelelse: Philips lancerer monitors med krystalklart billede

MMD, firmaet bag Philips monitors, præsenterer tidligt næste år to nye monitormodeller, der leverer multi-view og ”true colour”-billedbehandling. Begge modeller kommer både i en version til forbrugere og en til forretningsbrug.

De to nye Philips-modeller er en 27” monitor med PLS-panel og WQHD-opløsning på 2560 x 1440; og en 29” monitor med AH-IPS, 21:9-bredformat og Ultrawide HD-opløsning på 2560 x 1080.

Ægte farver og mange detaljer

Philips’ PLS-monitor leverer sRGB-billeder i ”true colour” med en 8 bit farvedybde (256 farver) og en opløsning på 109 ppi (pixels per inch), hvilket gør den ideel til grafikentusiaster, designere, billedredigering og fritids-filmproducenter. Modellen er også effektiv til detaljetunge programmer såsom CAD, medicinsk visualisering eller multi-medie-applikationer. Philips-monitoren i 27” har desuden indbygget webkamera og mikrofon for nemme videoopkald med kollegaer eller familie og venner.

Multi-view og underholdning i bredformat

Philips-monitoren med ultra-bredt 21:9-format er designet til brugere, der ofte multi-tasker og har brug for meget skærmplads. Modellen findes som nævnt både i en version til forbrugere og en version til professionelle. Monitoren til arbejdspladsen har indbygget webkamera og mikrofon; og derhjemme er kombinationen af bredformat og HD ideel til underholdning og film.

Philips’ nye monitors kommer til salg i første kvartal af 2013. Vejledende udsalgspriser og nærmere oplysninger annonceres i samme periode.

Philips lancerer monitors med krystalklart billede

Link: MMD

Skrevet den 18. Dec 2012. Nyheden er læst 1057 gang(e).

PlayStation 4 vs. PlayStation 4 Pro

Vi har været heldige i dag, og fået muligheden for at teste den kraftigste konsol på markedet til dato.

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute

HyperX Predator DDR4 3333MHz

HyperX er en gammel svinger her på redaktionen, og vi er på nuværende tidsp

NZXT S340 Elite Midi tower

Det originale NZXT S340 fortjente til fulde den positive opmærksomhed det fik fra brugerne og medierne, og nu e

ASUS ROG Strix Wireless gaming headset

Hvis du er på udkig efter et trådløst headset, som ikke bare skal kunne bruges til computer men må

Arozzi Arena Gaming Skrivebord

Markedet er efterhånden godt fyldt med de såkaldte gamer stole, som fås i mange forskellige størr

Forza Horizon 3

Vi skal i dag ud og køre race med Forza Horizon 3, et spil som både er kommet til PC og Xbox One. Vi har 4K s

Nvidia optimeres til Oculus Touch

Nvidia har udgivet en ny opdatering til deres Game Ready Driver, 376,19. Den nye driver skal optimerer VR ople

ASRock frister med nye Beebox mini computere

Maskiner i en såkaldt small form factor, vinder mere og mere frem grundet deres praktiske størrelse. Når man s

High end X99 build log part 2: Vandkøling - Sådan kommer man i gang

Inden der bukkes rør tager jeg en gennemgang af nogen af de grunlæggende ting omkring vandkøling af din PC.

Så vildt yder AMD Radeon RX 490

I Ashes of the Singularity er det muligt at køre en benchmark på med sit system, også dele det med andre i der

Moderne teknologi i klassisk design

Klassiske design er en sikker vinder hos mange, og det er ikke bare inden for biler, møbler og tøj man ser dis