Pressemeddelelse: Philips lancerer monitors med krystalklart billede

MMD, firmaet bag Philips monitors, præsenterer tidligt næste år to nye monitormodeller, der leverer multi-view og ”true colour”-billedbehandling. Begge modeller kommer både i en version til forbrugere og en til forretningsbrug.

De to nye Philips-modeller er en 27” monitor med PLS-panel og WQHD-opløsning på 2560 x 1440; og en 29” monitor med AH-IPS, 21:9-bredformat og Ultrawide HD-opløsning på 2560 x 1080.

Ægte farver og mange detaljer

Philips’ PLS-monitor leverer sRGB-billeder i ”true colour” med en 8 bit farvedybde (256 farver) og en opløsning på 109 ppi (pixels per inch), hvilket gør den ideel til grafikentusiaster, designere, billedredigering og fritids-filmproducenter. Modellen er også effektiv til detaljetunge programmer såsom CAD, medicinsk visualisering eller multi-medie-applikationer. Philips-monitoren i 27” har desuden indbygget webkamera og mikrofon for nemme videoopkald med kollegaer eller familie og venner.

Multi-view og underholdning i bredformat

Philips-monitoren med ultra-bredt 21:9-format er designet til brugere, der ofte multi-tasker og har brug for meget skærmplads. Modellen findes som nævnt både i en version til forbrugere og en version til professionelle. Monitoren til arbejdspladsen har indbygget webkamera og mikrofon; og derhjemme er kombinationen af bredformat og HD ideel til underholdning og film.

Philips’ nye monitors kommer til salg i første kvartal af 2013. Vejledende udsalgspriser og nærmere oplysninger annonceres i samme periode.

Philips lancerer monitors med krystalklart billede

Link: MMD

Skrevet af Martin den 18. Dec 2012. Nyheden er læst 1094 gang(e).

BitFenix Aurora

BitFenix producerer efter hånden lidt at hvert, men i denne test tager vi udgangspunkt i noget af det de startede me

Corsair Crystal 570X RGB

Er du ved at være træt af de normale kedelige computerkabinetter, så kunne det nye Corsair Crystal