Pressemeddelelse: Philips lancerer monitors med krystalklart billede

MMD, firmaet bag Philips monitors, præsenterer tidligt næste år to nye monitormodeller, der leverer multi-view og ”true colour”-billedbehandling. Begge modeller kommer både i en version til forbrugere og en til forretningsbrug.

De to nye Philips-modeller er en 27” monitor med PLS-panel og WQHD-opløsning på 2560 x 1440; og en 29” monitor med AH-IPS, 21:9-bredformat og Ultrawide HD-opløsning på 2560 x 1080.

Ægte farver og mange detaljer

Philips’ PLS-monitor leverer sRGB-billeder i ”true colour” med en 8 bit farvedybde (256 farver) og en opløsning på 109 ppi (pixels per inch), hvilket gør den ideel til grafikentusiaster, designere, billedredigering og fritids-filmproducenter. Modellen er også effektiv til detaljetunge programmer såsom CAD, medicinsk visualisering eller multi-medie-applikationer. Philips-monitoren i 27” har desuden indbygget webkamera og mikrofon for nemme videoopkald med kollegaer eller familie og venner.

Multi-view og underholdning i bredformat

Philips-monitoren med ultra-bredt 21:9-format er designet til brugere, der ofte multi-tasker og har brug for meget skærmplads. Modellen findes som nævnt både i en version til forbrugere og en version til professionelle. Monitoren til arbejdspladsen har indbygget webkamera og mikrofon; og derhjemme er kombinationen af bredformat og HD ideel til underholdning og film.

Philips’ nye monitors kommer til salg i første kvartal af 2013. Vejledende udsalgspriser og nærmere oplysninger annonceres i samme periode.

Philips lancerer monitors med krystalklart billede

Link: MMD

Skrevet af Martin den 18. Dec 2012. Nyheden er læst 1168 gang(e).

Sennheiser GSP 350 gaming headset

Vi skal i dagens test have besøg af Sennheiser GSP 350, som er storebroderen til vores tidligere testede GSP 3

ASUS ROG Crosshair VI Extreme

Bundkortmarkedet bugner af nye produkter fra alle producenter, og ASUS har aldrig været

Enermax LiqTech TR4 360 MM

Vi har allerede hilst på de nye monster processorer fra AMD, men hvad med køling til dem? Det er netop hvad d

Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB kabinet

2017 blev og er stadig året for RGB lys og hærdet glas i computer kabinetter. Først var det kun i de dy

Shuttle DS77U barebone PC

Shuttle har i år opdateret deres XPC serie af små computere med den nye Kaby Lake arkitektur. Shuttle er synon

HyperX - Alloy Elite - HyperX opdaterer deres gaming tastatur

Sidste år så vi HyperX gøre deres indtog på markedet for gaming tastaturer med deres Alloy FPS ga

ASUS Zenith Extreme X399

Igår bragte vi jer det første danske review af AMD's ThreadRipper 1920X processor. Nu er tiden kommet til at

AMD Ryzen ThreadRipper 1920X

Når det kommer til processorer i HEDT segmentet også kendt som High-end Desktop, har Intel sat solidt på

[Mekaniske kontakter] - Hvilke skal jeg vælge?

I denne artikel kigger vi nærmere på de mest gængse kontakter på markedet, og sammenligner dem. Hvad er forsk

G.Skill AMD Ryzen-optimeret Trident Z RGB DDR4 RAM klar i butikkerne

High end RAM er oppe i tiden, og lanceringen af AMD Ryzen har bestemt ikke gjort hypen mindre

iPhone 8 Plus vs Samsung Galaxy Note 8 Drop Test

Skal du beskytte din nyindkøbte iPhone 8 eller Samsung Galaxy Note 8, eller nyde den visuelle smukke glas bags

RYGTE: Geforce GTX 1070 Ti releases i november

Nye informationer løfter måske sløret for specs på det kommende GTX 1070 Ti sammen med releasedatoen

Apple TV 4K understøtter ikke 4K YouTube

Apple TV 4K understøtter ikke 4K YouTube, og Apple har stadig ikke kommenteret på, hvorfor de har undladt denn

Her er ThinkPads 25 års jubilærumsmodel.

Lenovo ThinkPads er for mange i en klasse for sig selv, når det kommer til kvalitet og levetid. Nu fejrer Thin

SoundSport Free Headphones - Bose på den igen

Bose-navnet er kendt over hele verden for lydprodukter af den bedste kvalitet, ikke mindst når det kommer til

HappyFeet kvalificerer sig til ESL One Hamburg 2017