Pressemeddelelse: Nyt højtalersystem fra Edifier vinker farvel til dåselyd

Fjernsynets standardhøjtalere kommer ofte til kort, når det drejer sig om at levere en medrivende lydoplevelse. For at få den ultimative oplevelse med konsolspil, er det nødvendigt med god lyd, der understøtter resten af spillets facetter. Det nye 2.1 højttalersæt C2XD fra Edifier er et bud på et lækkert højtalersystem, der erstatter fjernsynets dåselyd og fuldender spiloplevelsen foran fjernsynet.

God lyd er uundværlig for både musikelskere og konsolspillere. For musikelskere kan dårlig bas og forvrænget diskant betyde, at store dele af musikstykket går tabt, mens det for konsolspillere kan medføre, at den helstøbte spiloplevelse udebliver. For at få den ultimative stemning af selv at være midt i krigszonens krydsild eller bag rattet i racerbilen mens omgivelserne suser forbi med høj fart, er det nødvendigt med medrivende lyd.

”Man får ikke den fuldendte spiloplevelse, hvis lyden er dårlig og kun kommer fra dåsehøjtalere, der ofte er standardudstyr i selv helt moderne fjernsyn. Det svarer til at stå alene i Parken til den  fedeste koncert. Man kan ikke fjerne en del af oplevelsen – og slet ikke god lyd – så mister man helhedsoplevelsen” siger Peter Wieth Hjordt, der er salgschef for Edifier i Danmark.

Edifier lancerer derfor nu C2XD, der er et aktivt 2.1 højtalersystem. Det giver de 2,5 millioner danskere, som har adgang til en spilkonsol muligheden for at få den fuldendte oplevelse. Med Edifiers nye C2XD kan god lyd ikke blot blive en del af spiloplevelsen – det er også ideelt for film og musikelskere, der ønsker at blive revet med af lyden.

C2XD er designet med æstetisk snilde i et robust og sortmat design. Den er samtidig spækket med teknisk topklasse, der sikrer, at højtalerne kan levere en sprød og ren lyd. For eksempel reducerer Intelligent Distortion Control-funktionen forvrængning og sikrer en klar lyd ved selv høje lydniveauer med en bedre spil-, musik- og filmoplevelse til følge. Subwooferen er udstyret med en 6,5 tommer basenhed, der fuldender lyden med en stram og dyb bas med 35 watt RMS.

C2XD er på markedet fra den 17. december og er den perfekte julegave til den, som sætter pris på medrivende musik-, film- og spiloplevelser. Vejledende pris: 1199 kr.

Pressemeddelelse: Nyt højtalersystem fra Edifier vinker farvel til dåselyd

Link: Edifer

Skrevet den 17. Dec 2012. Nyheden er læst 1717 gang(e).

Logitech Pro - Gaming Mus

Logitech er på banen med en simpel mus, som dog er rettet imod spilleren, der vil have en ydelse i top. Denne gang h

Corsair Polaris MM800 RGB Musemåtte

Hvis det er ved at være tid til en ny musemåtte, hvorfor så ikke få en der matcher resten af dit s

Sharkoon SKILLER SGM1 - gamermus

Vi skal i dag se på den nye Skiller SGM1 gamermus fra Sharkoon. Sharkoon er en gammel kending på redaktionen,

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G grafikkort

Det er ikke så længe siden vi kiggede på MSI og deres GTX1050ti kort, som landede godt i 1920x1080 sm&os

Corsair Carbide Air 740 Cube kabinet

I et kabinet marked hvor det bliver mere og mere populært at bygge småt, og hvor RGB lys og glas for alvor er

Mistel Keyboard - Barocco MD600

Mistel er ikke et firma der ringer mange klokker på disse kanter, men vi inviterer dem pænt indenfor til deres

SanDisk iXpand flash drive til iPad og iPhone

udvidelse af lagerpladsen på iOS enheder, er låst, når man først har erhvervet sig sit produkt mo

LucidSound LS20 gamer headset

Vi har for første gang LucidSound på besøg, med deres mindste headset, LS-20. Det er et stereo headset

Fremtidens bil: Faraday Future FF91

Fremtidens bil er blevet afsløret, en elektrisk bil med acceleration som en Formel 1 bil.

Resident Evil 7 sæsonkort giver adgang til bonus episoder

Det kommer bl.a. med bonusklip og forlænget historie materiale

Bragi's nyeste trådløse høretelefoner kan købes nu

Efter en mindre forsinkelse, er Bragi klar med deres seneste høretelefoner ’’The Headphone’’

Super Mario trick opdaget efter 26 år

Der nu fundet et trick der gør det overraskende nemt at slå bossen Big Boo i Super Mario

Disse ''smart jeans'' vil guide dig på rette vej

Lommerne i de nye smart jeans er forbundet med bluetooth så de kan guide dig rundt

Tweak.dk søger ny hardware tester

Porten til hardware himmeriget står igen åbent på Tweak.dk, og denne gang omhandler det en tester til laptops

App skal hjælpe brugere med at overholde nytårsløfter

Nagbot chat bot er en app, der skal kunne hjælpe brugerne med at overholde deres nytårsløfter.

[VIDEO] Se iPhone's 10 årige udvikling på 3 minutter!

Apples iPhone blev mandag d. 9/1/2017 10 år gammel, i denne video kan du se udviklingen af den revolutionære t