Pressemeddelelse: Nyt højtalersystem fra Edifier vinker farvel til dåselyd

Fjernsynets standardhøjtalere kommer ofte til kort, når det drejer sig om at levere en medrivende lydoplevelse. For at få den ultimative oplevelse med konsolspil, er det nødvendigt med god lyd, der understøtter resten af spillets facetter. Det nye 2.1 højttalersæt C2XD fra Edifier er et bud på et lækkert højtalersystem, der erstatter fjernsynets dåselyd og fuldender spiloplevelsen foran fjernsynet.

God lyd er uundværlig for både musikelskere og konsolspillere. For musikelskere kan dårlig bas og forvrænget diskant betyde, at store dele af musikstykket går tabt, mens det for konsolspillere kan medføre, at den helstøbte spiloplevelse udebliver. For at få den ultimative stemning af selv at være midt i krigszonens krydsild eller bag rattet i racerbilen mens omgivelserne suser forbi med høj fart, er det nødvendigt med medrivende lyd.

”Man får ikke den fuldendte spiloplevelse, hvis lyden er dårlig og kun kommer fra dåsehøjtalere, der ofte er standardudstyr i selv helt moderne fjernsyn. Det svarer til at stå alene i Parken til den  fedeste koncert. Man kan ikke fjerne en del af oplevelsen – og slet ikke god lyd – så mister man helhedsoplevelsen” siger Peter Wieth Hjordt, der er salgschef for Edifier i Danmark.

Edifier lancerer derfor nu C2XD, der er et aktivt 2.1 højtalersystem. Det giver de 2,5 millioner danskere, som har adgang til en spilkonsol muligheden for at få den fuldendte oplevelse. Med Edifiers nye C2XD kan god lyd ikke blot blive en del af spiloplevelsen – det er også ideelt for film og musikelskere, der ønsker at blive revet med af lyden.

C2XD er designet med æstetisk snilde i et robust og sortmat design. Den er samtidig spækket med teknisk topklasse, der sikrer, at højtalerne kan levere en sprød og ren lyd. For eksempel reducerer Intelligent Distortion Control-funktionen forvrængning og sikrer en klar lyd ved selv høje lydniveauer med en bedre spil-, musik- og filmoplevelse til følge. Subwooferen er udstyret med en 6,5 tommer basenhed, der fuldender lyden med en stram og dyb bas med 35 watt RMS.

C2XD er på markedet fra den 17. december og er den perfekte julegave til den, som sætter pris på medrivende musik-, film- og spiloplevelser. Vejledende pris: 1199 kr.

Pressemeddelelse: Nyt højtalersystem fra Edifier vinker farvel til dåselyd

Link: Edifer

Skrevet af Martin den 17. Dec 2012. Nyheden er læst 1725 gang(e).

Tesoro GRAM Spectrum

Vi skal i dag kigge på et mekanisk tastatur fra producenten Tesoro. Endnu en anmeldelse af at mekanisk tastatur t&ae

Fnatic Gear DUEL headset

Fnatic har slået sig sammen med danske AIAIAI for at lave et gaming headset med et design og funktionalitet som du k