Pressemeddelelse: Inspiration til årets julegaver fra Plantronics

Selvom vi elsker at få og give gaver uanset størrelse og form, er der noget specielt over hårde pakker. Hvis du samtidig sætter pris på god lydkvalitet, vil du stensikkert kunne finde inspiration blandt de nyeste gadgets fra Plantronics.

BackBeat GO er perfekt til dig, som elsker at høre musik og er træt af at blive viklet ind i ledninger. Er du ofte på farten er dette headset ideelt, da det er trådløst, fylder næsten ingenting og derfor lige til at putte i lommen. Det er nemt at besvare telefonopkald og Skype-opkald, men du kan også bruge det, når du ser film på din tablet eller hører din yndlingsmusik, og det er hurtigt og nemt at skifte mellem opkald og musik. Alt i alt et fantastisk headset til både job og fornøjelse.

Plantronics BackBeat GO koster 599 kroner i vejledende udsalgspris.

Fremragende lyd, god pasform og avanceret støjreduceringsteknologi gør Plantronics’ nye super-headset, GameCom Commander, til et afgørende våben i gamernes arsenal. Headsettet er udført i robuste materialer og designet til at følge med dig overalt, mens den gode pasform gør det yderst komfortabelt, så du kan have det på selv under lange gaming-sessioner. GameCom Commander har desuden lettilgængelige funktionstaster, aftagelige ledninger og leveres i en specialfremstillet opbevarings- og transportæske.

Plantronics GameCom Commander koster 2.999 kroner i vejledende udsalgspris.

Med en blanding af exceptionel lyd, Smart Sensor-teknologi og intuitiv stemmekontrol, er Voyager Legend Plantronics’ mest brugervenlige og lydstærke headset til dato. Legend er den næste generation af Plantronics’ prisvindende Voyager-serie. Headsettet er udstyret med tre fintunede mikrofoner og forbedret DSP (Digital Signal Processing), der optimerer din stemme og minimerer støj fra f.eks. vind, bevægelser og baggrundslyde. Plantronics’ banebrydende Smart Sensor-teknologi dirigerer indkommende opkald til din telefon eller dit headset, og du kan besvare et opkald blot ved at tage headsettet på.

Plantronics Voyager Legend koster 936,25 kroner i vejledende udsalgspris.

Marque 2 er den perfekte soul mate til din smartphone. Det er Plantronics’ mindste og letteste Bluetooth-headset og vejer blot syv gram. Marque 2 er stilfuld og intelligent og giver dig mulighed for at lytte til musik eller streame GPS-information fra den nye Maps-app i Apple iOS6. Samtidig kan du håndtere opkald blot ved at sige “Answer” eller “Ignore. Du behøver ikke at røre en finger. Dobbeltmikrofoner reducerer støj og vind og giver en klar og skarp lyd under samtalerne, og når du chatter med Siri.

Plantronics Marque 2 koster 598,75 kroner i vejledende udsalgspris.

Link: Plantronics

Skrevet af Martin den 13. Dec 2012. Nyheden er læst 1116 gang(e).

Dali Opticon 8

Den danske højttaler producent Dali, behøver vidst ingen videre præsentation. Vi har her på Twea

Ozone EXON F60

Ozone som laver alverdens udstyr til gamere, har sendt os en af deres seneste mus, i form af deres EXON F60. Der er tale o

LucidSound LS30

Vi har endnu engang LucidSound på testbænken, denne gang med deres lidt større model, LS30. LS30 er et

Gamer mus X2 HARADA

Vi skal i denne test kigge nærmere på en producent som jeg personligt mener får for lidt opmærksom

ASUS bundkort - ROG Strix Z270E og Z270F Gaming

Endnu engang tager vi fat i ASUS her på Tweak.dk redaktionen, når vi her i dag sk

Blue & NiP Gaming Headset PC - Pro Gamer bundle

Blue har længe været kendt for deres mikrofoner, Snowball og Yeti der ikke koster en formue at komme i gang me

Corsair musemåtte - Gaming MM300 Extended

Er din gamle musemåtte ved at være slidt, eller mangler du bare en ny en af slagsen? Så kunne dagens tes

EVGA GTX1060 SC Gaming

Er jagten gået ind på at finde et nyt grafikkort, og er kravet et grafikkort, som skal passe ind, hvor de fysi

Tweak.dk forklarer: Hvad betyder de forskellige formfaktorer?

Tweak.dk kaster ofte om sig med forskellige form faktor begreber i vores anmeldelser, men hvad betyder de egen

Apple klar med forbedring af deres Magic Mouse

Apples Magic Mouse har været genstand for kritik. Nu er der i samarbejde med virksomheden Elevation Lab blevet

Netflix lancerer 'Sunlamp' til dit hjem

Netflix kommer til udsætning til alle os der har lange vintre, og godt kunne bruge noget mere lys. Med deres e

Nyt online netværk vil livestream 'high-profile' retssager

Mediate grundlæggeren Dan Abrams planlægger at lancere et online netværk, hvis formål er at sende live fra ret

Core count vs frequency, hvad er vigtigst i gaming?

Mens vi venter på Ryzens officielle udgivelse d. 2 marts, foregår der en meget interessant diskussion på forsk

Dette super-batteri følger med LG X Power2

LG har forsøgt at implementere det optimale smartphone-batteri. Det bliver gjort tilgængelig til LG X Power2.

Intet Bluetooth-headset til Nintendo Switch

Nintendo-fansene må desværre skyde en lang pil efter håbet om at påføre sig et Bluetooth-headset, når der skal

Leaked: Huawei P10

Der er god grund til at glæde sig til den kommende Mobile World Congress. Her er der en smartphone, som Huawei