Pressemeddelelse: Inspiration til årets julegaver fra Plantronics

Selvom vi elsker at få og give gaver uanset størrelse og form, er der noget specielt over hårde pakker. Hvis du samtidig sætter pris på god lydkvalitet, vil du stensikkert kunne finde inspiration blandt de nyeste gadgets fra Plantronics.

BackBeat GO er perfekt til dig, som elsker at høre musik og er træt af at blive viklet ind i ledninger. Er du ofte på farten er dette headset ideelt, da det er trådløst, fylder næsten ingenting og derfor lige til at putte i lommen. Det er nemt at besvare telefonopkald og Skype-opkald, men du kan også bruge det, når du ser film på din tablet eller hører din yndlingsmusik, og det er hurtigt og nemt at skifte mellem opkald og musik. Alt i alt et fantastisk headset til både job og fornøjelse.

Plantronics BackBeat GO koster 599 kroner i vejledende udsalgspris.

Fremragende lyd, god pasform og avanceret støjreduceringsteknologi gør Plantronics’ nye super-headset, GameCom Commander, til et afgørende våben i gamernes arsenal. Headsettet er udført i robuste materialer og designet til at følge med dig overalt, mens den gode pasform gør det yderst komfortabelt, så du kan have det på selv under lange gaming-sessioner. GameCom Commander har desuden lettilgængelige funktionstaster, aftagelige ledninger og leveres i en specialfremstillet opbevarings- og transportæske.

Plantronics GameCom Commander koster 2.999 kroner i vejledende udsalgspris.

Med en blanding af exceptionel lyd, Smart Sensor-teknologi og intuitiv stemmekontrol, er Voyager Legend Plantronics’ mest brugervenlige og lydstærke headset til dato. Legend er den næste generation af Plantronics’ prisvindende Voyager-serie. Headsettet er udstyret med tre fintunede mikrofoner og forbedret DSP (Digital Signal Processing), der optimerer din stemme og minimerer støj fra f.eks. vind, bevægelser og baggrundslyde. Plantronics’ banebrydende Smart Sensor-teknologi dirigerer indkommende opkald til din telefon eller dit headset, og du kan besvare et opkald blot ved at tage headsettet på.

Plantronics Voyager Legend koster 936,25 kroner i vejledende udsalgspris.

Marque 2 er den perfekte soul mate til din smartphone. Det er Plantronics’ mindste og letteste Bluetooth-headset og vejer blot syv gram. Marque 2 er stilfuld og intelligent og giver dig mulighed for at lytte til musik eller streame GPS-information fra den nye Maps-app i Apple iOS6. Samtidig kan du håndtere opkald blot ved at sige “Answer” eller “Ignore. Du behøver ikke at røre en finger. Dobbeltmikrofoner reducerer støj og vind og giver en klar og skarp lyd under samtalerne, og når du chatter med Siri.

Plantronics Marque 2 koster 598,75 kroner i vejledende udsalgspris.

Link: Plantronics

Skrevet den 13. Dec 2012. Nyheden er læst 1103 gang(e).

NZXT Kraken X52 AIO CPU Cooler

NZXT har været en tur på tegnebrættet for at give deres Kraken vandkølerserie en gevaldig overhal

Phanteks Kabinet - Eclipse P400S Tempered Glass

Phanteks behøver vist ikke nogen videre præsentation, da de efterhånden har fået placeret sig sol

Sony Højtaler - SRS-ZR7 Trådløs

Trådløs stuelyd er så småt ved at blive mainstream i de danske hjem – Men hvor meget har ma

Logitech Pro - Gaming Mus

Logitech er på banen med en simpel mus, som dog er rettet imod spilleren, der vil have en ydelse i top. Denne gang h

Corsair Polaris MM800 RGB Musemåtte

Hvis det er ved at være tid til en ny musemåtte, hvorfor så ikke få en der matcher resten af dit s

Sharkoon SKILLER SGM1 - gamermus

Vi skal i dag se på den nye Skiller SGM1 gamermus fra Sharkoon. Sharkoon er en gammel kending på redaktionen,

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G grafikkort

Det er ikke så længe siden vi kiggede på MSI og deres GTX1050ti kort, som landede godt i 1920x1080 sm&os

Corsair Carbide Air 740 Cube kabinet

I et kabinet marked hvor det bliver mere og mere populært at bygge småt, og hvor RGB lys og glas for alvor er

Colorful iGameGTX1070 X-TOP-8G Advanced Limited klar til entusiasterne

Colorful frister med et nyt iGameGTX1070 X-TOP-8G Advanced Limited grafikkortet, som byder på mange fede featu

Ny vin på gamle flasker fra Sapphire

Sapphire er klar til at sende en Polaris 11 grafikkort på markedet, og i første omgang på et velkendt grafikko

Killing Floor 2 Tropical Bash DLC klar til download

En ny Killing Floor 2 Tropical Bash DL, er klar til download til PlayStation 4, og en lille bonus informatione

Hopper HTC med på smartwatch trended

Melder HTC og Under Armour’s sig snart på banen med et smartwatch. Om ikke andet, så er det kommet billeder fr

Den nye Agon AG352UCG lanceres i marts

AOC fremviser deres nye AG352UCG, som en en visuel 35" perle, som også kan andet end se godt ud.

Tweak.dk søger ny hardware tester

Porten til hardware himmeriget står igen åbent på Tweak.dk, og denne gang omhandler det en tester til laptops

Den nye iPhone 8 bygges med et OLED display

Rygterne om en kommende iPhone 8 tager til, og nu forlyder det Apple kommer med 3 modeller, hvor mindst den en

Logitech G203 Prodigy på vej i handlen.

Logitech melder sig på banen med en ny gamer mus i form af deres nye Logitech G203 Prodigy