Pressemeddelelse: Inspiration til årets julegaver fra Plantronics

Selvom vi elsker at få og give gaver uanset størrelse og form, er der noget specielt over hårde pakker. Hvis du samtidig sætter pris på god lydkvalitet, vil du stensikkert kunne finde inspiration blandt de nyeste gadgets fra Plantronics.

BackBeat GO er perfekt til dig, som elsker at høre musik og er træt af at blive viklet ind i ledninger. Er du ofte på farten er dette headset ideelt, da det er trådløst, fylder næsten ingenting og derfor lige til at putte i lommen. Det er nemt at besvare telefonopkald og Skype-opkald, men du kan også bruge det, når du ser film på din tablet eller hører din yndlingsmusik, og det er hurtigt og nemt at skifte mellem opkald og musik. Alt i alt et fantastisk headset til både job og fornøjelse.

Plantronics BackBeat GO koster 599 kroner i vejledende udsalgspris.

Fremragende lyd, god pasform og avanceret støjreduceringsteknologi gør Plantronics’ nye super-headset, GameCom Commander, til et afgørende våben i gamernes arsenal. Headsettet er udført i robuste materialer og designet til at følge med dig overalt, mens den gode pasform gør det yderst komfortabelt, så du kan have det på selv under lange gaming-sessioner. GameCom Commander har desuden lettilgængelige funktionstaster, aftagelige ledninger og leveres i en specialfremstillet opbevarings- og transportæske.

Plantronics GameCom Commander koster 2.999 kroner i vejledende udsalgspris.

Med en blanding af exceptionel lyd, Smart Sensor-teknologi og intuitiv stemmekontrol, er Voyager Legend Plantronics’ mest brugervenlige og lydstærke headset til dato. Legend er den næste generation af Plantronics’ prisvindende Voyager-serie. Headsettet er udstyret med tre fintunede mikrofoner og forbedret DSP (Digital Signal Processing), der optimerer din stemme og minimerer støj fra f.eks. vind, bevægelser og baggrundslyde. Plantronics’ banebrydende Smart Sensor-teknologi dirigerer indkommende opkald til din telefon eller dit headset, og du kan besvare et opkald blot ved at tage headsettet på.

Plantronics Voyager Legend koster 936,25 kroner i vejledende udsalgspris.

Marque 2 er den perfekte soul mate til din smartphone. Det er Plantronics’ mindste og letteste Bluetooth-headset og vejer blot syv gram. Marque 2 er stilfuld og intelligent og giver dig mulighed for at lytte til musik eller streame GPS-information fra den nye Maps-app i Apple iOS6. Samtidig kan du håndtere opkald blot ved at sige “Answer” eller “Ignore. Du behøver ikke at røre en finger. Dobbeltmikrofoner reducerer støj og vind og giver en klar og skarp lyd under samtalerne, og når du chatter med Siri.

Plantronics Marque 2 koster 598,75 kroner i vejledende udsalgspris.

Link: Plantronics

Skrevet af Martin den 13. Dec 2012. Nyheden er læst 1128 gang(e).

Cooler Master MasterCase PRO 6

Hvis du er ude efter et kabinet der kan tilpasse sig dine behov, og ikke omvendt. Så kunne det være du skulle

Apacer Panther DDR4 3000MHz Gaming

Apacer er en gammel hund, når det kommer til udviklingen af hukommelse. De har været med i spillet siden 1997,

Turtle Beach Impact 700

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra Turtle Beach, IMPACT 700. Det er et keyboard der gør brug af Che

Razer Mano'War 7.1

Razer er tilbage med et redesign af deres Razer ManO'War 7.1 Gaming Headset – Denne gang en lidt neddroslet udg

SilverStone RL06 ATX

SilverStone kan andet end at lave lækre strømforsyninger og premium computer kabinetter. Med deres Redline se

Gigabyte AB350-Gaming 3

En ny uge står for døren, og efter en weekend med sne i visse dele af Danmark, så trænger vi til

TomTom Touch fitness-tracker

TomTom Touch er en fitness-tracker, der søger at kunne tilbyde lidt mere end bare den basale skridt- og kaloriet&ae

Sculpto 3D Printer

3D print er et segment i rivende udvikling, og i dag benytter man 3D print inden for mange områder. Blandt andet er

Renegades mister Yaman

Der er for alvor kommet gang i udskiftningen på eSports-holdene. Nu er det blevet Renegades' tur til at miste

Blizzard klar med ny eSports-turnering i Taiwan

Blizzard er stærkt interesseret i at tjene gode penge på eSportens udvikling. Derfor har man nu valgt at start

MSI melder sin ankomst med GeForce GTX 1080 Ti GAMING X

Nu vil MSI også lege med i 1080 Ti kampen, og derfor skyder de nu kampen igang med deres nye MSI GTX 1080 Ti G

GIGABYTE releaser Z270X-DESIGNARE

Med release af GIGABYTE Z270X-DESIGNARE, bliver vi præsenteret ikke alene for et super visuelt veludført bundk

Samsung giver ikke op på buede TV

Ifølge en rapport fra ET News planlægger Samsung at udgive 22 buede fjernsyn til deres globale marked. Dette k

Hackere truer stadig Apple

Som du måske har hørt, har en gruppe af hackere for nyligt været ude og true Apple. De ville have Apple til at

Teenager sagsøger mor for at tage hans telefon

I Spanien er en 15-årige så frustreret over, at hans mor har taget hans telefon. Nu vil han lægge sag an mod h

North deltager i Intel Extreme Master i Sydney.

North er det sidste hold, som er blevet inviteret til IEM i Sydney 2017. Her vil de komme til, at konkurrere m