Pressemeddelelse: Inspiration til årets julegaver fra Plantronics

Selvom vi elsker at få og give gaver uanset størrelse og form, er der noget specielt over hårde pakker. Hvis du samtidig sætter pris på god lydkvalitet, vil du stensikkert kunne finde inspiration blandt de nyeste gadgets fra Plantronics.

BackBeat GO er perfekt til dig, som elsker at høre musik og er træt af at blive viklet ind i ledninger. Er du ofte på farten er dette headset ideelt, da det er trådløst, fylder næsten ingenting og derfor lige til at putte i lommen. Det er nemt at besvare telefonopkald og Skype-opkald, men du kan også bruge det, når du ser film på din tablet eller hører din yndlingsmusik, og det er hurtigt og nemt at skifte mellem opkald og musik. Alt i alt et fantastisk headset til både job og fornøjelse.

Plantronics BackBeat GO koster 599 kroner i vejledende udsalgspris.

Fremragende lyd, god pasform og avanceret støjreduceringsteknologi gør Plantronics’ nye super-headset, GameCom Commander, til et afgørende våben i gamernes arsenal. Headsettet er udført i robuste materialer og designet til at følge med dig overalt, mens den gode pasform gør det yderst komfortabelt, så du kan have det på selv under lange gaming-sessioner. GameCom Commander har desuden lettilgængelige funktionstaster, aftagelige ledninger og leveres i en specialfremstillet opbevarings- og transportæske.

Plantronics GameCom Commander koster 2.999 kroner i vejledende udsalgspris.

Med en blanding af exceptionel lyd, Smart Sensor-teknologi og intuitiv stemmekontrol, er Voyager Legend Plantronics’ mest brugervenlige og lydstærke headset til dato. Legend er den næste generation af Plantronics’ prisvindende Voyager-serie. Headsettet er udstyret med tre fintunede mikrofoner og forbedret DSP (Digital Signal Processing), der optimerer din stemme og minimerer støj fra f.eks. vind, bevægelser og baggrundslyde. Plantronics’ banebrydende Smart Sensor-teknologi dirigerer indkommende opkald til din telefon eller dit headset, og du kan besvare et opkald blot ved at tage headsettet på.

Plantronics Voyager Legend koster 936,25 kroner i vejledende udsalgspris.

Marque 2 er den perfekte soul mate til din smartphone. Det er Plantronics’ mindste og letteste Bluetooth-headset og vejer blot syv gram. Marque 2 er stilfuld og intelligent og giver dig mulighed for at lytte til musik eller streame GPS-information fra den nye Maps-app i Apple iOS6. Samtidig kan du håndtere opkald blot ved at sige “Answer” eller “Ignore. Du behøver ikke at røre en finger. Dobbeltmikrofoner reducerer støj og vind og giver en klar og skarp lyd under samtalerne, og når du chatter med Siri.

Plantronics Marque 2 koster 598,75 kroner i vejledende udsalgspris.

Link: Plantronics

Skrevet af Martin den 13. Dec 2012. Nyheden er læst 1244 gang(e).

MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC - Coffee Lake bundkort fra MSI

Sammen med Intels nye 8 generation Coffee Lake processorer, som sammen med Z370 bundkortene skal danne fælles f

ASRock B350 og X370 Gaming ITX/ac

Udvalget af specielt mindre bundkort til AM4 platformen har været lidt på den forsigtige side, da der ikke var

Razer Basilisk FPS Gamer Mus

High-end optisk sensor med op til 16.000 DPI, Chroma RGB lys og programmerbare knapper, er blot nogle af de fede features

ASUSTOR AS6302T NAS server

NAS er et område, som vi ikke kommer så tit omkring, selvom der faktisk er et k&a

Creative Sound Blaster X AE-5 Lydkort

Creatives primære produktområde, er uden tvivl lydgrej på trods af at vi for nyligt også stiftede

Cooler Master MWE Bronze 650 watt PSU

Strømforsyninger kommer i alle størrelser og afskygninger. I denne test skal vi hilse på en budget mod

MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G - Et nyt medlem i den grønne familie

Nvidia tog fusen på en stor del af brugerne, da de overraskede med NVIDIA GTX1070 Ti udvidelsen til deres familie. N

ASUS ROG Pugio Mus

Markedet for mus er mættet lige meget hvilken prisgruppe vi kigger i. Det kan være svært at skille sig u

Powercolor teaser med et custom RX Vega 64 Red Devil grafikkort

Powercolor har længe teaset for et custom RX Vega 64 grafikkort, som blandt andet prydes med deres Red Devil t

MSI Infinite X opgraderes med 8th generation Intel processorer

Leder du efter en komplet system, hvor du ikke selv skal igang med computer byggeriet som en ren byggemand Bob

Android-enheder mest udsatte for virus-angreb

Noget tyder på, at du måske skal tænke ekstra grundigt over dit næste smartphone-valg.

Blizzard bekræfter: Xbox One X-forbedringer til Overwatch

Xbox One X-ejerne får for fremtiden fornøjelsen af at spille Overwatch med 4K-resolution.

Nye Origin PC EON gamer laptops i handlen

Origin PC melder nye versioner klar af deres award-winning EON15-X, EON17-X, og EON17-SLX gamer bærbar sammen

Razer Wolverine Tournament Edition lanceret

Razers nye Wolverine Tournament Edition er på vej til test på Tweak redaktionen, og vores test af Razer Wolver

NBC med rekordstor dækning af vinter-OL

Det amerikanske tv-netværk har annonceret, at man vil levere en rekordstor dækning af næste års vinter-OL.

Worms WMD ankommer til Switch

Nintendo Switch-konsollen bliver hele tiden beriget med nye spil. Nu er der også blevet gjort plads til en af