Pressemeddelelse: Trådløse høretelefoner fra Parrot designet af Philippe Starck

Parrot annoncerer nu deres første trådløse høretelefoner: Parrot Zik. Høretelefonerne er designet af Philippe Starck og indeholder flere helt nye teknologier, støjreduktion, fyldig lyd, touch-betjening, specialsensorer, fem mikrofoner og en kraftfuld digital signalprocessor. Parrot Zik løfter høretelefoner til et helt nyt niveau.

En musikoplevelse skal være harmonisk og dybfølt. Derfor har Parrot gjort sig store anstrengelser med lydgengivelsen i Parrot Zik. Høretelefonerne er udstyret med kraftfulde DSP-algoritmer (Digital Signal Processing), der skaber et naturligt, melodisk lydbillede. Parrot kalder det ”Parrot Concert Hall”-algoritmen: musikken er ”placeret” foran brugeren, ligesom til en koncert, og strømmer ikke ud fra højre og venstre. Akustikken fra en koncertsal er genskabt for at opnå en mere harmonisk og naturlig musikoplevelse. En gratis app til iOS eller Android gør brugeren i stand til at justere effekterne i ”Parrot Concert Hall”.

I dag er der larm alle steder: på flyet, i toget, på gaden. For at lukke larmen ude har Parrots ingeniører udviklet en effektiv støjreduktion ved navn Active Noise Cancelling – patenteret – som eliminerer op mod 25 decibel. Det giver en kompromisløs lydkomfort – selv under megen larm.

Parrot Zik lader brugeren besvare opkald på smartphones håndfrit. Zik tilbyder både brugeren og dem, man ringer til, samtaler med exceptionel lydkvalitet – selv i meget larmende omgivelser. Parrot Zik er således udstyret med to teknologier, der tilsammen afskærer larmen fra omgivelserne, så du kun hører samtalen. Integrationen mellem de to teknologier er Parrot-patenteret.

Parrot Zik er en forlængelse af smartphones og tablets og er udstyret med den nyeste trådløse teknologi.Parrot Zik er kompatibel med alle mobiltelefonmærker på markedet, og de fungerer med flere forskellige musikkilder: audio med Bluetooth stereo eller via tre-punkts mini jackstick til alle audio- eller videosystemer. Parrot Zik indarbejder også NFC-teknologi (Near Field Technology). Det er første gang, dette er integreret i høretelefoner.

Pressemeddelelse: Trådløse høretelefoner fra Parrot designet af Philippe Starck

Link: Parrot

Skrevet af Martin den 13. Dec 2012. Nyheden er læst 2205 gang(e).

HTC U11: Giv din smartphone et klem

Vi løfter i dag sløret for vores nyeste mobiltest, nemlig testen af HTC’s nyeste topmodel, HTC U11. De

ASUS VG245H 24" Gamerskærm

I dag skal vi kigge på endnu en 24” skærm fra ASUS med det som sædvanlige lettere kryptiske navn V

AMD Radeon RX Vega 64 - Vega power i gaming og GTX 10xx killer?

Ventetiden har været lang, og AMD og bunker af medier inkl. Tweak.dk, har længe omtalt dnt nye Vega familie af

Jays u-Jays Wireless hovedtelefoner

Vi skal i denne test hilse på en ny producent her på Tweak.dk. Navnet er Jays, som kommer fra det svenske og l

Projekt Noah - Del 2 - Vi bygger et AMD Ryzen system - inkl. overraskelse!!

I første del af vores Projekt Noah serie gennemgik vi de udvalgte hardware produkter, grunden til valget

Corsair 750W TX750M PSU

Strømforsyninger fås i alle størrelser og prisklasser. I denne test skal vi kigge nærmere p&arin

be quiet! SFX L Power 600 Watt

Man behøver ikke en stor ATX strømforsyning for at få nok strøm til sin gamer spand, mindre kan

ASUS ROG-POSEIDON-GTX1080TI-P11G-Gaming

NVIDIA's GTX1080 Ti serie, er ikke længere nyt under solen, men nu er det AIB aktørenes tur t

Cloud9 skifter ud på CS:GO-holdet

Cloud9 har bevidst forsøgt at få fornyet deres CS:GO-hold. Den mission er nu lykkes med to nye spillere.

Emiliano "c4t" Ito forlader SG e-sports

SG e-sports har leveret en opsigtsvækkende nyhed. Den brasilianske esports-organisation har nemlig valgt at si

SteelSeries ude med nyt tastatur

Det er altid fedt med nyt gaming-udstyr på markedet. Især når det kommer fra et velkendt mærke som SteelSeries

[TWEAK.DK KONKURRENCE] Vind et Razer Man'O War 7.1 Gamer Headset

Tweak.dk er klar med endnu en fed konkurrence. Denne gang udlodder vi et Razer Man'O War 7.1 gamer headset til

MSI X299M Gaming Pro Carbon AC er verdens hurtigste micro-ATX X299 bundkort.

MSI har løftet sløret for deres X299M Gaming Pro Carbon AC, som skulle være verdens hurtigste micro-ATX X299 b

EA vil bruge FIFA 18 som platform til flere Nintendo Switch-spil

Sagen er klar. Hvis FIFA 18 triumferer til Nintendo Switch, så kan vi godt forvente endnu flere EA-spil til de

Microsoft udskyder udgivelsen af den nye Xbox Wireless Adapter