Pressemeddelelse: Trådløse høretelefoner fra Parrot designet af Philippe Starck

Parrot annoncerer nu deres første trådløse høretelefoner: Parrot Zik. Høretelefonerne er designet af Philippe Starck og indeholder flere helt nye teknologier, støjreduktion, fyldig lyd, touch-betjening, specialsensorer, fem mikrofoner og en kraftfuld digital signalprocessor. Parrot Zik løfter høretelefoner til et helt nyt niveau.

En musikoplevelse skal være harmonisk og dybfølt. Derfor har Parrot gjort sig store anstrengelser med lydgengivelsen i Parrot Zik. Høretelefonerne er udstyret med kraftfulde DSP-algoritmer (Digital Signal Processing), der skaber et naturligt, melodisk lydbillede. Parrot kalder det ”Parrot Concert Hall”-algoritmen: musikken er ”placeret” foran brugeren, ligesom til en koncert, og strømmer ikke ud fra højre og venstre. Akustikken fra en koncertsal er genskabt for at opnå en mere harmonisk og naturlig musikoplevelse. En gratis app til iOS eller Android gør brugeren i stand til at justere effekterne i ”Parrot Concert Hall”.

I dag er der larm alle steder: på flyet, i toget, på gaden. For at lukke larmen ude har Parrots ingeniører udviklet en effektiv støjreduktion ved navn Active Noise Cancelling – patenteret – som eliminerer op mod 25 decibel. Det giver en kompromisløs lydkomfort – selv under megen larm.

Parrot Zik lader brugeren besvare opkald på smartphones håndfrit. Zik tilbyder både brugeren og dem, man ringer til, samtaler med exceptionel lydkvalitet – selv i meget larmende omgivelser. Parrot Zik er således udstyret med to teknologier, der tilsammen afskærer larmen fra omgivelserne, så du kun hører samtalen. Integrationen mellem de to teknologier er Parrot-patenteret.

Parrot Zik er en forlængelse af smartphones og tablets og er udstyret med den nyeste trådløse teknologi.Parrot Zik er kompatibel med alle mobiltelefonmærker på markedet, og de fungerer med flere forskellige musikkilder: audio med Bluetooth stereo eller via tre-punkts mini jackstick til alle audio- eller videosystemer. Parrot Zik indarbejder også NFC-teknologi (Near Field Technology). Det er første gang, dette er integreret i høretelefoner.

Pressemeddelelse: Trådløse høretelefoner fra Parrot designet af Philippe Starck

Link: Parrot

Skrevet den 13. Dec 2012. Nyheden er læst 2112 gang(e).

Sony Højtaler - SRS-ZR7 Trådløs

Trådløs stuelyd er så småt ved at blive mainstream i de danske hjem – Men hvor meget har ma

Logitech Pro - Gaming Mus

Logitech er på banen med en simpel mus, som dog er rettet imod spilleren, der vil have en ydelse i top. Denne gang h

Corsair Polaris MM800 RGB Musemåtte

Hvis det er ved at være tid til en ny musemåtte, hvorfor så ikke få en der matcher resten af dit s

Sharkoon SKILLER SGM1 - gamermus

Vi skal i dag se på den nye Skiller SGM1 gamermus fra Sharkoon. Sharkoon er en gammel kending på redaktionen,

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G grafikkort

Det er ikke så længe siden vi kiggede på MSI og deres GTX1050ti kort, som landede godt i 1920x1080 sm&os

Corsair Carbide Air 740 Cube kabinet

I et kabinet marked hvor det bliver mere og mere populært at bygge småt, og hvor RGB lys og glas for alvor er

Mistel Keyboard - Barocco MD600

Mistel er ikke et firma der ringer mange klokker på disse kanter, men vi inviterer dem pænt indenfor til deres

SanDisk iXpand flash drive til iPad og iPhone

udvidelse af lagerpladsen på iOS enheder, er låst, når man først har erhvervet sig sit produkt mo

Hvor ligger ansvaret for datatyveri?

Forbrugeren har ingen hæmninger når det kommer til at videregive personlig data til virksomheder på internette

Tusindevis af danskernes DAB-radioer stopper med at virke

Lige som man gik og stolede på at ens pålidelige DAB-radio ville forsyne en med nyheder og musik til langt ud

[VIDEO] Se dykker finde gadgets fra havbunden

Tabte smartphones og kameraer er blandt dem der får en ny chance takket være denne dykke der jagter skjulte sk

Sensor til hjemmet kan se gennem dine vægge

Find ud af hvad der foregår bag væggene i dit hjem og meget mere med denne nye sensor fra Vayyar

Så er det nye GIGABYTE GTX 1080 AORUS officielt lanceret.

GIGABYTE gør klar til at skyde 2017 igang med et nyt high-end grafikkort i form af deres nye GIGABYTE GTX 1080

Her er de 25 mest benyttet passwords - resultatet er skræmmende

De fleste af os ved det, men de færreste ser ud til at gøre noget ved det. Vi taler naturligvis om brug af pas

Gabe Newell bekræfter Valve er på vej med et nyt Half-Life 3?

Half-Life 3 eller ej, Valve bekræfter de brygger på nye single-player games, og Gabe Newell sagde blandt andet

Nokia arbejder på en digital assistent ved navn Viki

Siri, Google Now og Cortana har fået sig en ny klassekammerat