Press release: Deep Silence 1 White and Silver now available

We are happy to announce that the White and Silver models of the Deep Silence 1 have arrived in Europe and are available for purchase.

And we have more good news: It’s been six weeks since the launch of the Deep Silence 1. In this short time the case has been reviewed and awarded time and again. Right now, more than 20 awards have been presented to our first PC-case from testers all over the world! And we are looking forward to more test results and awards in the near future.

Now that all four colors of the Deep Silence 1 are available, we wanted to present the case in all its glory and show you all the awesome features it offers: Like the fact that the case is water cooling ready and you can mount up to two 240 mm radiators!

Deep Silence 1 White and Silver now available

Link: Nanoxia

Skrevet af Martin den 30. Nov 2012. Nyheden er læst 352 gang(e).

Raijintek Asterion Classic Kabinet

På trods af at vi her på Tweak.dk ikke har kigget på super mange produkter fra Raijintek, betyder det ik

Plantronics RIG 800HD - Trådløst gaming headset med Dolby Atmos

Et godt headset til gaming kan gøre en stor forskel for spiloplevelsen, og et trådløst et af slagsen,

ASRock X299 Extreme4

ASRock har gjort det igen! De har sendt os endnu et X299 bundkort, der denne gang henvender s

Seasonic PRIME Ultra Titanium 650 watt

En ny lækker strømforsyning fra Seasonic står på menukortet denne kolde vinterdag i januar. Vi sk

ASUS ROG Gladius II gamermus

Vi skal i dag se på en ny mus fra ASUS, deres ROG Gladius II mus. ASUS er kendt for deres Republic of gamers serie a

ASUS Cerberus Mech RGB gaming keyboard

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra ASUS, der går under navnet Cerberus Mech RGB. Som navnet antyder

Seasonic PRIME Titanium Fanless 600 watt

I takt med at strømforsyninger bliver mere og mere effektive, betyder det også at varme udviklingen falder. D

Cooler Master MasterKeys MK750

Mekaniske gamer tastaturer... Vi kender alle sammen til dem, og mange af os ejer også et. Cooler Master er nu p&arin

Huawei P20 lanceres nok ikke under MWC 2018

Huawei P20 kan stadig nå at blive præsenteret under MWC 2018. Det ser dog ikke længere ud til at være ret sand

Der arbejdes på ny Robocop-film

Det vil uden tviivl glæde alverdens filmelskere, at der igen arbejdes på en ny Robocop-film.

Intel fraråder kunderne at benytte sig af den originale Spectre og Meltdown patch

Fornyligt annoncerede Intel deres Spectre patch var klar til 90 procent af alle berørte Spectre og Meltdown pr

Her er specifikationerne på den nye DJI Mavic Air Drone

Lækkede informationer kommer denne gang forud for producentens officielle præsentation af DJI Mavic Air dronen

[CES 2018] CES 2018 afsluttes med en lille opsamling.

Denne video markerer ender for vores CES 2018 dækning, og vi håber vi har indfriet jeres hunger for dækning i

Indien vil beskatte kryototerings-investorer

Inderne er blevet vilde med investere i kryptoterings-markedet. Nu mener regeringen, at deres gevinster skal b

[CES 2018] In Win med nyt tower case og lidt til de mindre systemer.

CES dækningen lakker mod enden, men vi skal naturligvis lige forbi hos In Win. En producent, som i den grad ha

Tweak News - Uge 3 - We're back baby!

Jul, nytår og CES har skubbet til programmet men nu er Tweak News tilbage, og vi har bunker af ting på vej til