Pressemeddelelse: Intel præsenterer næste generations datacenter SSD

Stigende mængder af big data og et hurtigt voksende antal cloud computing applikationer stiller stadig større krav til datacentre, som skal kunne levere hurtig adgang til enorme datamængder. For at imødekomme de stigende krav præsenterer Intel nu sin næste generations datacenter SSD - Intel Solid State Drive DC S3700 serien.

SSDen er designet til at fjerne flaskehalse i datalagringen og maksimere multi-core CPU-præstationen. Intels SSD DC S3700-serie leverer en kombination af konstant ydelse, lav latenstid, sikker databeskyttelse og lang holdbarhed til glæde for it-personale, som servicerer nutidens mest krævende datacentertjenester.

”Vi er i øjeblikket vidne til en datamængde eksplosion, og det stiller datacentrene over for enorme lagringsudfordringer,” siger Rob Cooke, Intel Vic President og administrerende direktør for Intel-Volatile Memory (NVM) Solutions Group, og fortsætter: ”Høj latenstid og langsom lagrings-I/O skaber svære arbejdsbetingelser, og det kan gøre det svært for datacentrene at levere big data- og cloud-computing-applikationer med hurtig dataadgang. Intels SSD DC S3700-serie bryder med datacentres traditionelle SSD-begrænsninger og garanterer en præstation, der gør it-professionelle i stand til at levere selv de mest krævende teknologiske initiativer.”

• Intel SSD DC S3700-serien tilbyder næste generations lagringsevne, som imødekommer de stigende krav til håndtering af big data, HPC og cloud-computing-tjenester.
  • Lav latenstid og konstant IOPS-præstation sikrer dobbelt så hurtige læsningshastigheder og 15 gange hurtigere skrivehastigheder i forhold til den tidligere generation af Intel® 710-serien.
  • Den nye SSD kommer i udgaver med henholdsvis 100-/200-/400-/800GB kapacitet og leverer på alle fronter: Hurtig præstation, sikker og effektiv databeskyttelse og lang holdbarhed.

Intel præsenterer næste generations datacenter SSD

Link: Intel

Skrevet den 6. Nov 2012. Nyheden er læst 1076 gang(e).

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute

HyperX Predator DDR4 3333MHz

HyperX er en gammel svinger her på redaktionen, og vi er på nuværende tidsp

NZXT S340 Elite Midi tower

Det originale NZXT S340 fortjente til fulde den positive opmærksomhed det fik fra brugerne og medierne, og nu e

ASUS ROG Strix Wireless gaming headset

Hvis du er på udkig efter et trådløst headset, som ikke bare skal kunne bruges til computer men må

Arozzi Arena Gaming Skrivebord

Markedet er efterhånden godt fyldt med de såkaldte gamer stole, som fås i mange forskellige størr

Forza Horizon 3

Vi skal i dag ud og køre race med Forza Horizon 3, et spil som både er kommet til PC og Xbox One. Vi har 4K s

Kingston HyperX Cloud Stinger

HyperX har fået meget ros for deres Cloud I og II headset, og vil nu fortsætte den gode tråd i bud

Anden adventskonkurrence: Vind med Tweak.dk og Fractal Design

Anden advent i december nærmer sig, og derfor er Tweak.dk nu klar med vores anden adventskonkurrence i samarbe

Microsoft fremviser Halo Definitive Edition samt Halo 2 trailer

Microsoft udnyttede årets Game Awards show til at fremvise de kommende Halo spil, der bød på Halo Definitive E

MSI sagsøges for misbrug af ophavsretten

MSI som er en af de store hardware producenter er blevet sagsøgt. Lindze A'la Mode og fotografen Allison Rose

HyperX Cloud Stinger Giveaway

Tweak.dk elsker at give ting bort, og foruden vores advents giveaway, laver vi i samarbejde med HyperX en give

Silverstone udvider deres Primera serie

Silverstone har udvidet deres Primera kabinet serie med 2 nye farver, Mat sort og titanium. Primera betyder

Bør du opgradere til den ny iPhone 7 eller iPhone 7 plus?

Tiden er kommet til at vælge ny smartphone, og valget kan meget nemt stå mellem iPhone 7 eller iPhone 7 plus.

ARTIKEL: Øvelse gør mester, men udstyret spiller også en rolle

Du kan øve dig nok så meget, når det kommer til gaming-skills, men områder som udstyret du sidder med, stol, s

B&O klar til julehandlen med lancering af deres H9 headset

Når B&O fremviser nye produkter, så kraver tegnebogen i flyverskjul, men omvendt set, så skærper man også sans