Pressemeddelelse: Intel præsenterer næste generations datacenter SSD

Stigende mængder af big data og et hurtigt voksende antal cloud computing applikationer stiller stadig større krav til datacentre, som skal kunne levere hurtig adgang til enorme datamængder. For at imødekomme de stigende krav præsenterer Intel nu sin næste generations datacenter SSD - Intel Solid State Drive DC S3700 serien.

SSDen er designet til at fjerne flaskehalse i datalagringen og maksimere multi-core CPU-præstationen. Intels SSD DC S3700-serie leverer en kombination af konstant ydelse, lav latenstid, sikker databeskyttelse og lang holdbarhed til glæde for it-personale, som servicerer nutidens mest krævende datacentertjenester.

”Vi er i øjeblikket vidne til en datamængde eksplosion, og det stiller datacentrene over for enorme lagringsudfordringer,” siger Rob Cooke, Intel Vic President og administrerende direktør for Intel-Volatile Memory (NVM) Solutions Group, og fortsætter: ”Høj latenstid og langsom lagrings-I/O skaber svære arbejdsbetingelser, og det kan gøre det svært for datacentrene at levere big data- og cloud-computing-applikationer med hurtig dataadgang. Intels SSD DC S3700-serie bryder med datacentres traditionelle SSD-begrænsninger og garanterer en præstation, der gør it-professionelle i stand til at levere selv de mest krævende teknologiske initiativer.”

• Intel SSD DC S3700-serien tilbyder næste generations lagringsevne, som imødekommer de stigende krav til håndtering af big data, HPC og cloud-computing-tjenester.
  • Lav latenstid og konstant IOPS-præstation sikrer dobbelt så hurtige læsningshastigheder og 15 gange hurtigere skrivehastigheder i forhold til den tidligere generation af Intel® 710-serien.
  • Den nye SSD kommer i udgaver med henholdsvis 100-/200-/400-/800GB kapacitet og leverer på alle fronter: Hurtig præstation, sikker og effektiv databeskyttelse og lang holdbarhed.

Intel præsenterer næste generations datacenter SSD

Link: Intel

Skrevet af Martin den 6. Nov 2012. Nyheden er læst 1144 gang(e).

Netgear Nighthawk X10

Netgear sparker døren ind med den nye 802.11ad Wi-Fi standard, der på papiret giver mulighed for hastigheder

Blue Ella med indbygget hi-fi forstærker

Dagens test er en vi har set frem til at præsentere for Jer længe. I dag har vi fået lov til at se p&ari

Corsair GLAIVE RGB Gaming Mus

Når du spiller computer er komforten mindst lige så vigtigt, som et præcist aim i FPS spil. Gutterne hos

Cooler Master MasterPulse PRO

Der er efterhånden ikke den produkt gruppe hvor Cooler Master ikke har produkter at tilbyde. I denne test dykker vi

MSI GS73 7RF Stealth Pro

For kort tid siden testede Tweak.dk MSI GT83VR Titan SLI, som inden for det mobile område, er et monster af en

GUNNAR RPG designed by Razer gaming EyeWear

Det er igen blevet tid til at se på et par gamerbriller fra GUNNAR. I dag skal vi se på en gamingbrille som GU

Yakuza 0 til PlayStation 4

Titlen er Yakuza 0, og det er Segas seneste spil i Yakuza serien. Faktisk er Yakuza 0 en prequel til de tidligere Yakuza s

Gaming headset: Hvilket gamer headset skal man vælge

Syntes du også at headset junglen kan være svær at overskue til tider? I denne test, eller rettere round

Star Wars Battlefront II Massive Worlds fremvist på video

Godt nyt til alle fans af dette populære spil. Star Wars Battlefront II Massive Worlds fremvist på video, og a

Her er de første Far Cry 5 trailers

Hypen om det kommende Far Cry 5, er allerede stukket af, og indtil fredag, hvor Ubisoft lukker op for godtepos

Nyt NVIDIA TITAN Volta spottet

Med Computex 2017 lige rundt om hjørnet, vælter rygterne frem fra alle hjørner af nettet, og nu er der stødt e

Asus ROG video teaser for ny Ryzen baseret laptop

Producenterne gør alt for at tiltrække brugernes opmærksomhed forud for Computex 2017, og nu er turen kommet t

Misfits sælger akademi-hold til Mysterious Monkeys

Misfits har valgt at stoppe akademi-arbejdet, når det kommer til League of Legends. Organisationens akademi-ho

Her er udgivelsesdatoen for PES 2018

PES-fansene kan godt begynde at glæde sig til efteråret. Her udgiver Konami nemlig det nye PES 2018.

Lenovo skyder to nye laptops afsted

Lenovo har ikke i sinde at falde bagud på laptop-markedet. Det har virksomheden nu fået slået godt og grundigt

Los Angeles får lokalt eSports-hold

Et nyt eSports-hold er blevet stablet på benene. De kommer til at have hjemmebane i TCL Chinese Theatre i Los