Pressemeddelelse: Intel præsenterer næste generations datacenter SSD

Stigende mængder af big data og et hurtigt voksende antal cloud computing applikationer stiller stadig større krav til datacentre, som skal kunne levere hurtig adgang til enorme datamængder. For at imødekomme de stigende krav præsenterer Intel nu sin næste generations datacenter SSD - Intel Solid State Drive DC S3700 serien.

SSDen er designet til at fjerne flaskehalse i datalagringen og maksimere multi-core CPU-præstationen. Intels SSD DC S3700-serie leverer en kombination af konstant ydelse, lav latenstid, sikker databeskyttelse og lang holdbarhed til glæde for it-personale, som servicerer nutidens mest krævende datacentertjenester.

”Vi er i øjeblikket vidne til en datamængde eksplosion, og det stiller datacentrene over for enorme lagringsudfordringer,” siger Rob Cooke, Intel Vic President og administrerende direktør for Intel-Volatile Memory (NVM) Solutions Group, og fortsætter: ”Høj latenstid og langsom lagrings-I/O skaber svære arbejdsbetingelser, og det kan gøre det svært for datacentrene at levere big data- og cloud-computing-applikationer med hurtig dataadgang. Intels SSD DC S3700-serie bryder med datacentres traditionelle SSD-begrænsninger og garanterer en præstation, der gør it-professionelle i stand til at levere selv de mest krævende teknologiske initiativer.”

• Intel SSD DC S3700-serien tilbyder næste generations lagringsevne, som imødekommer de stigende krav til håndtering af big data, HPC og cloud-computing-tjenester.
  • Lav latenstid og konstant IOPS-præstation sikrer dobbelt så hurtige læsningshastigheder og 15 gange hurtigere skrivehastigheder i forhold til den tidligere generation af Intel® 710-serien.
  • Den nye SSD kommer i udgaver med henholdsvis 100-/200-/400-/800GB kapacitet og leverer på alle fronter: Hurtig præstation, sikker og effektiv databeskyttelse og lang holdbarhed.

Intel præsenterer næste generations datacenter SSD

Link: Intel

Skrevet af Martin den 6. Nov 2012. Nyheden er læst 1157 gang(e).

Logiech G433 7.1 Surround Gamer Headset

Markedet med gamer headsets er stort, smider vi 7.1 surround oven i hatten bliver det dog lidt mindre. Vi skal i denne tes

WipeOut Omega Collection til PlayStation 4

Vi skal I dag se på et helt nyt PlayStation 4 spil. Eller det vil sige, et gammelt spil i en ny indpakning. Det

Logitech G233 Prodigy

På udkig efter et headset der kan det hele? Okay det kan ikke brygge kaffe, men til gengæld kan det bruges p&a

Razer Lancehead Tournament Edition

På jagt efter en ny gamermus? Så stop engang og skynd dig at klikke ind på denne test. Vi skal i dag kig

Vertagear PL6000 - Virtus.Pro Edition

Tweak.dk starter ugen med en test af en gamer stol fra øverste hylde hos Vertagear. Sidste gang vi teste

Garmin Fēnix 5S - GPS multisportsur med stil

Så blev det tid til at teste Garmins nye Fenix 5S, et længe ventet GPS multisportsur. Fenix 5S er spække

Roccat Kone EMP

Roccat er et af de mest velkendte mærker på eSport scenen, og de finds I alle former og størrelser. I d

Bowers & Wilkins 805 D3

Hi-Fi er ikke lige et emne, som vi kommer omkring hver eneste dag, men derfor skal det ikke v

Ny Apple Store i Chicago monterer en gigantisk MacBook Pro på taget (Video)

Det er vist ikke gået nogen næser forbi, at Apple elsker at skille sig ud fra mængden. Om det er på pompøse le

SEGA Forever Collection Classic lanceret til Android og iOS

SEGA Forever Collection annonceret, som vil bringe alle de klassiske SEGA Games ind på Android og iOS

LG fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display

LG Display divisionen fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display, som ifølge LG selv, er verdens før

PRESSEMEDDELSE: AMD Launches EPYC for the Datacenter

AMD toget blæser afsted, og det er Vega, Ryzen, Polasris 10, Radeon Instinct eller denne nye EPYC serie. AMD

GIGABYTE releaser Aorus GTX 1070 Gaming Box

Mangler din bærbar et skub i røven mht. grafikkortet, så kunne du meget vel kigge i retning af Aorus GTX 1070

AMD bekræftet deres nye Radeon Instinct målrettet deep learning.

Radeon Instinct er målrettet deep learning, og nu bekræfter AMD deres kommen i tredje kvartal 2017. At de ikke

Razer vil ruske op i mobilgaming markedet!

Alt tyder på Razer brygger på planer, der vil ruske op i mobil-gaming markedet. Vi holder et vågent øje med ny

Så er OnePlus 5 officiel. Her er priser, specs og release dato

Så er det nye OnePlus 5 flagskib officielt lanceret, og alle gætterierne ser ud til at holde stik. Her har du