Pressemeddelelse: Intel præsenterer næste generations datacenter SSD

Stigende mængder af big data og et hurtigt voksende antal cloud computing applikationer stiller stadig større krav til datacentre, som skal kunne levere hurtig adgang til enorme datamængder. For at imødekomme de stigende krav præsenterer Intel nu sin næste generations datacenter SSD - Intel Solid State Drive DC S3700 serien.

SSDen er designet til at fjerne flaskehalse i datalagringen og maksimere multi-core CPU-præstationen. Intels SSD DC S3700-serie leverer en kombination af konstant ydelse, lav latenstid, sikker databeskyttelse og lang holdbarhed til glæde for it-personale, som servicerer nutidens mest krævende datacentertjenester.

”Vi er i øjeblikket vidne til en datamængde eksplosion, og det stiller datacentrene over for enorme lagringsudfordringer,” siger Rob Cooke, Intel Vic President og administrerende direktør for Intel-Volatile Memory (NVM) Solutions Group, og fortsætter: ”Høj latenstid og langsom lagrings-I/O skaber svære arbejdsbetingelser, og det kan gøre det svært for datacentrene at levere big data- og cloud-computing-applikationer med hurtig dataadgang. Intels SSD DC S3700-serie bryder med datacentres traditionelle SSD-begrænsninger og garanterer en præstation, der gør it-professionelle i stand til at levere selv de mest krævende teknologiske initiativer.”

• Intel SSD DC S3700-serien tilbyder næste generations lagringsevne, som imødekommer de stigende krav til håndtering af big data, HPC og cloud-computing-tjenester.
  • Lav latenstid og konstant IOPS-præstation sikrer dobbelt så hurtige læsningshastigheder og 15 gange hurtigere skrivehastigheder i forhold til den tidligere generation af Intel® 710-serien.
  • Den nye SSD kommer i udgaver med henholdsvis 100-/200-/400-/800GB kapacitet og leverer på alle fronter: Hurtig præstation, sikker og effektiv databeskyttelse og lang holdbarhed.

Intel præsenterer næste generations datacenter SSD

Link: Intel

Skrevet af Martin den 6. Nov 2012. Nyheden er læst 1285 gang(e).

Seasonic PRIME Ultra Titanium 650 watt

En ny lækker strømforsyning fra Seasonic står på menukortet denne kolde vinterdag i januar. Vi sk

ASUS ROG Gladius II gamermus

Vi skal i dag se på en ny mus fra ASUS, deres ROG Gladius II mus. ASUS er kendt for deres Republic of gamers serie a

ASUS Cerberus Mech RGB gaming keyboard

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra ASUS, der går under navnet Cerberus Mech RGB. Som navnet antyder

Seasonic PRIME Titanium Fanless 600 watt

I takt med at strømforsyninger bliver mere og mere effektive, betyder det også at varme udviklingen falder. D

Cooler Master MasterKeys MK750

Mekaniske gamer tastaturer... Vi kender alle sammen til dem, og mange af os ejer også et. Cooler Master er nu p&arin

JBL Under Armour Sport Wireless Heart Rate

Når to store giganter vælger at gå sammen, for at bringe det bedste fra to verdener ind i ét prod

ASRock Fatal1ty X299 Professional Gaming i9 XE

Så er ASRock på banen igen med et bundkort i X299 serien, som faktisk ligner et k

Corsair Hydro Series H80i v2

Nyt år, nyt hår - Vi har sendt vores gamle Haswell testrig på pension og har skiftet den ud med Ryzen. V

HMD Global lover fantastiske nyheder under MWC 2018

CES er forbi, men det betyder ikke, at det er blevet tid til at slappe af. MWC 2018 nærmer sig nemlig med hast

YouTube lander rettighederne til Eminem-film

Den nye Eminem-film "Bodied" er færdig. Nu er det lykkes YouTube at få fingrene i filmens rettigheder.

Overwatch League når 10 millioner seere i sin første uge

Overwatch League er blevet streamet på livet løs. Det viser en ny statistik, der netop er blevet offentliggjor

Xiaomi Mi 7 kan blive lanceret under MWC 2018

Der er god grund til at glæde sig til Mobile World Congress 2018 - især som passioneret Xiaomi-fan.

Billeder af den nye Xbox Elite kontroller dukket op

Billeder af en formodet ny Xbox Elite Wireless Controller, er dukket op via Baidu og Reddit, som dermed giver

PlayStation 4 Pro Monster Hunter World og Glacier White Bundles annonceret

Mangler du en undskyldning for at komme med på konsol-bølgen, som får du nu den perfekte undskyldning. Sony ha