Pressemeddelelse: Philips ErgoSensor får endnu skarpere billeder med IPS-teknologi

Den nye IPS-teknologi sikrer brugeren en 180-graders betragtningsvinkel uden at give afkald på farvedynamik og skarphed, og teknologien fuldender monitoren, der er skabt til at hjælpe professionelle brugere med at være mere produktive.

ErgoSensor aflæser brugerens sidestilling og holdning foran skærmen. Den registrerer vinklen på brugerens hoved og nakke, afstanden fra brugerens øjne til skærmen, og den giver gode råd til, hvordan man kan sidde korrekt foran computerskærmen. ErgoSensor måler også, hvor længe man har været aktiv foran skærmen, og minder brugeren om at tage pauser. Philips ErgoSensor er designet til at give velvære ved hjælp af individualiseret ergonomi.

Philips ErgoSensor-monitoren er skabt til at give brugeren maksimal komfort. Ved hjælp af monitorens fod, Philips Smart ErgoBase, kan monitoren højdeindstilles, drejes, tiltes og roteres efter brugeren behov. Eksempelvis kan man sænke skærmen næsten helt ned til skrivebordspladen, hvilket er optimalt for brugere med briller, der har læsefelt, flerstyrke- eller progressive glas.

Philips 231P4QRYES med ErgoSensor kommer til salg i de danske butikker i november til den vejledende udsalgspris af DKK 1.860 (ekskl. moms).

Philips ErgoSensor får endnu skarpere billeder med IPS-teknologi

Link: Philips

Skrevet af Martin den 31. Oct 2012. Nyheden er læst 1283 gang(e).

Pure Evoke H4 DAB+ radio

Vi skal i dag se på endnu en DAB radio, som er klar til den nye DAB+ standard, der har gjort så mange DAB radi

Cooler Master MasterBox MB600L

MasterBox MB600L fra Cooler Master er på papiret et budget kabinet med spændende features og design til prisen

ASUS DUAL RX580 O4G

Vi vender i dag blikket mod ASUS RX580 Dual O4G, som giver deres bud på et budgetvenligt grafikkort til 1080p segmen

Antec P110 Luce Kabinet

Anonymt design, hærdet glas og RGB lys, er blot nogle af de features der kan nævnes omkring det nye P110 Luce

MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio

MSI har smidt endnu et GeForce GTX 1080 Ti kort på gaden, og denne gang er det med hove

Logitech Universal Folio

Bruger du din tablet meget, i så fald kunne produktet vi skal se på i denne test, måske vække din

ARCTIC Freezer 33 - eSport Edition - CPU køler til både Intel og AMD

Køling af vores hardwarekomponenter er et must, hvis vi overhovedet skal have et fungerende computersystem. Om man

Blue Blackout Spark SL kondensator mikrofon

Du kender Blue for deres Yeti mikrofoner, og har måske set vores anmeldelser af deres entusiast headsets her på

Tweak YouTube Studie Tour

YouTube delen af Tweak.dk er vokset lidt og videostudiet er vokset med. Vi tager et kig bag kameraet.

Cherry Strait 3.0 tastatur lanceret til Mac

Cherry har vi flere gange stiftet bekendtskab med på Tweak.dk, og nu har producenten et nyt Cherry Strait 3.0

Metal Gear Survive release dato og Open Beta

Konami har sendte flere informationer over disken omkring deres kommende Metal Gear Survive survival action-ad