Pressemeddelelse: Philips ErgoSensor får endnu skarpere billeder med IPS-teknologi

Den nye IPS-teknologi sikrer brugeren en 180-graders betragtningsvinkel uden at give afkald på farvedynamik og skarphed, og teknologien fuldender monitoren, der er skabt til at hjælpe professionelle brugere med at være mere produktive.

ErgoSensor aflæser brugerens sidestilling og holdning foran skærmen. Den registrerer vinklen på brugerens hoved og nakke, afstanden fra brugerens øjne til skærmen, og den giver gode råd til, hvordan man kan sidde korrekt foran computerskærmen. ErgoSensor måler også, hvor længe man har været aktiv foran skærmen, og minder brugeren om at tage pauser. Philips ErgoSensor er designet til at give velvære ved hjælp af individualiseret ergonomi.

Philips ErgoSensor-monitoren er skabt til at give brugeren maksimal komfort. Ved hjælp af monitorens fod, Philips Smart ErgoBase, kan monitoren højdeindstilles, drejes, tiltes og roteres efter brugeren behov. Eksempelvis kan man sænke skærmen næsten helt ned til skrivebordspladen, hvilket er optimalt for brugere med briller, der har læsefelt, flerstyrke- eller progressive glas.

Philips 231P4QRYES med ErgoSensor kommer til salg i de danske butikker i november til den vejledende udsalgspris af DKK 1.860 (ekskl. moms).

Philips ErgoSensor får endnu skarpere billeder med IPS-teknologi

Link: Philips

Skrevet den 31. Oct 2012. Nyheden er læst 1188 gang(e).

akasa Venom A20 240mm AIO vandkøler

Man hører nok ikke navnet akasa ofte på disse kanter, men de er faktisk et stort firma der producerer en bred

Samsung Galaxy View Tablet

Er du træt af de normale tablets? Du syntes måske skærmen er for kedelig at se film på - så

PlayStation 4 vs. PlayStation 4 Pro

Vi har været heldige i dag, og fået muligheden for at teste den kraftigste konsol på markedet til dato.

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute