Pressemeddelelse: Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Tura Scandinavia AB udvider sit sortiment af hovedtelefoner med yderligere et varemærke – Wicked Audio. De producerer hovedtelefoner under mottoet ”bedst mulige lydkvalitet til en overkommelig pris”. En hovedtelefon skal være en positiv oplevelse og derfor leveres samtlige produkter med livstids garanti. Da målgruppen hovedsagelig består af den yngre generation har Wicked Audio valgt at farve lydbilledet med mere bas på de fleste modeller. Det er for at tilgodese deres ønsker og for at forstærke lydbilledet når man lytter til musik fra smartphone, streaming og lignende. Nu lancerer Tura Scandinavia seks modeller fordelt på fire in-ear og to on-ear. Deuce er hotte hovedtelefoner i en del forskellige farver til en overkommelig pris. De matcher alle outfits i garderoben. De er bekvemme, små og har god lyd. Metallics er til dig som ønsker et par frække hovedtelefoner med friskt design. Findes i en farve for en hver smag og til enhver lejlighed. Jawbreakers leverer den tungeste bas blandt Wicked Audios modeller, og vi snakker meget bas. Mojo er en hovedtelefon der lyder lige godt som den ser ud. Skønne, stilrene hovedtelefoner i flere farver. Chill On-Ear er letvægteren som leverer lyd i sværvægtsklassen. Med meget lav vægt er de bekvemme at bære hele dagen. Evac er en bøjle hovedtelefon med fed attitude og matchende ydelse. Med ordentligt træk i bas-registret og sammenklappeligt design er Evac altid lige ved hånden og klar til brug.

Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Skrevet den 30. Oct 2012. Nyheden er læst 910 gang(e).

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute

HyperX Predator DDR4 3333MHz

HyperX er en gammel svinger her på redaktionen, og vi er på nuværende tidsp

NZXT S340 Elite Midi tower

Det originale NZXT S340 fortjente til fulde den positive opmærksomhed det fik fra brugerne og medierne, og nu e

ASUS ROG Strix Wireless gaming headset

Hvis du er på udkig efter et trådløst headset, som ikke bare skal kunne bruges til computer men må

Arozzi Arena Gaming Skrivebord

Markedet er efterhånden godt fyldt med de såkaldte gamer stole, som fås i mange forskellige størr

Forza Horizon 3

Vi skal i dag ud og køre race med Forza Horizon 3, et spil som både er kommet til PC og Xbox One. Vi har 4K s

Kingston HyperX Cloud Stinger

HyperX har fået meget ros for deres Cloud I og II headset, og vil nu fortsætte den gode tråd i bud

Anden adventskonkurrence: Vind med Tweak.dk og Fractal Design

Anden advent i december nærmer sig, og derfor er Tweak.dk nu klar med vores anden adventskonkurrence i samarbe

Microsoft fremviser Halo Definitive Edition samt Halo 2 trailer

Microsoft udnyttede årets Game Awards show til at fremvise de kommende Halo spil, der bød på Halo Definitive E

MSI sagsøges for misbrug af ophavsretten

MSI som er en af de store hardware producenter er blevet sagsøgt. Lindze A'la Mode og fotografen Allison Rose

HyperX Cloud Stinger Giveaway

Tweak.dk elsker at give ting bort, og foruden vores advents giveaway, laver vi i samarbejde med HyperX en give

Silverstone udvider deres Primera serie

Silverstone har udvidet deres Primera kabinet serie med 2 nye farver, Mat sort og titanium. Primera betyder

Bør du opgradere til den ny iPhone 7 eller iPhone 7 plus?

Tiden er kommet til at vælge ny smartphone, og valget kan meget nemt stå mellem iPhone 7 eller iPhone 7 plus.

ARTIKEL: Øvelse gør mester, men udstyret spiller også en rolle

Du kan øve dig nok så meget, når det kommer til gaming-skills, men områder som udstyret du sidder med, stol, s

B&O klar til julehandlen med lancering af deres H9 headset

Når B&O fremviser nye produkter, så kraver tegnebogen i flyverskjul, men omvendt set, så skærper man også sans