Pressemeddelelse: Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Tura Scandinavia AB udvider sit sortiment af hovedtelefoner med yderligere et varemærke – Wicked Audio. De producerer hovedtelefoner under mottoet ”bedst mulige lydkvalitet til en overkommelig pris”. En hovedtelefon skal være en positiv oplevelse og derfor leveres samtlige produkter med livstids garanti. Da målgruppen hovedsagelig består af den yngre generation har Wicked Audio valgt at farve lydbilledet med mere bas på de fleste modeller. Det er for at tilgodese deres ønsker og for at forstærke lydbilledet når man lytter til musik fra smartphone, streaming og lignende. Nu lancerer Tura Scandinavia seks modeller fordelt på fire in-ear og to on-ear. Deuce er hotte hovedtelefoner i en del forskellige farver til en overkommelig pris. De matcher alle outfits i garderoben. De er bekvemme, små og har god lyd. Metallics er til dig som ønsker et par frække hovedtelefoner med friskt design. Findes i en farve for en hver smag og til enhver lejlighed. Jawbreakers leverer den tungeste bas blandt Wicked Audios modeller, og vi snakker meget bas. Mojo er en hovedtelefon der lyder lige godt som den ser ud. Skønne, stilrene hovedtelefoner i flere farver. Chill On-Ear er letvægteren som leverer lyd i sværvægtsklassen. Med meget lav vægt er de bekvemme at bære hele dagen. Evac er en bøjle hovedtelefon med fed attitude og matchende ydelse. Med ordentligt træk i bas-registret og sammenklappeligt design er Evac altid lige ved hånden og klar til brug.

Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Skrevet af Martin den 30. Oct 2012. Nyheden er læst 1041 gang(e).

Antec P110 Luce Kabinet

Anonymt design, hærdet glas og RGB lys, er blot nogle af de features der kan nævnes omkring det nye P110 Luce

MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X Trio

MSI har smidt endnu et GeForce GTX 1080 Ti kort på gaden, og denne gang er det med hove

Logitech Universal Folio

Bruger du din tablet meget, i så fald kunne produktet vi skal se på i denne test, måske vække din

ARCTIC Freezer 33 - eSport Edition - CPU køler til både Intel og AMD

Køling af vores hardwarekomponenter er et must, hvis vi overhovedet skal have et fungerende computersystem. Om man

Blue Blackout Spark SL kondensator mikrofon

Du kender Blue for deres Yeti mikrofoner, og har måske set vores anmeldelser af deres entusiast headsets her på

Cooler Master MasterWatt Lite 700 watt

Strømforsyningen som er en af de vigtigste dele i en computer er ofte et sted hvor mange vælger at spare. i d

SteelSeries Qck Prism

Computeren, tastaturet og musen er pimpet med RGB lys, men du mangler det sidste for at gøre dit setup perfekt - mu

SteelSeries Qck+ Limited

Hvad end du er til stof eller plastik, kommer du ikke uden om at skulle bruge en musemåtte til din computer. I denne

Universal Pictures bekræfter premieredato for ny Pikachu-film

Hvis du er en af dem, der er bidt af Pokemon-universet, så begynd allerede nu at sætte kryds i din biografkale

6-årig YouTuber tjente 11 millioner dollars

Der er åbenbart ingen grænser for, hvor ung man kan være for at tjene kassen. Det er Ryan ToysReview et ganske

Anden Søndag i Advent 2017 - TWEAK.DK JULE GIVEAWAY

Vi er kommet til anden omgang af vores julekonkurrence

Titan V benchmarks giver baghjul til GTX 1080 Ti

Fredag blev gavepapiret taget af et nyt business minded NVIDIA grafikkort med teksten “the most powerful PC GP

AMD bekræfter anden generation Ryzen i første kvartal af 2018

Anden generation af AMD’s populære Ryzen serie programsættes til første kvartal af 2018 ifølge den roadmap AMD

Tweak News - Uge 49

Der er samlet op på endnu en samling nyheder, så du kun behøver kigge et sted. Vi skyder også endnu en giveawa

YouTube klar med ny musiktjeneste

YouTube er fortsætter med at engagere sig i musikkens muligheder. Webportalen er på vej med helt ny musiktjene

Amazon Prime Video tilgængelig via Apple TV

Amazon Prime Video er ude nu. Den nye tjeneste kan findes som app på Apple TV.