Pressemeddelelse: Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Tura Scandinavia AB udvider sit sortiment af hovedtelefoner med yderligere et varemærke – Wicked Audio. De producerer hovedtelefoner under mottoet ”bedst mulige lydkvalitet til en overkommelig pris”. En hovedtelefon skal være en positiv oplevelse og derfor leveres samtlige produkter med livstids garanti. Da målgruppen hovedsagelig består af den yngre generation har Wicked Audio valgt at farve lydbilledet med mere bas på de fleste modeller. Det er for at tilgodese deres ønsker og for at forstærke lydbilledet når man lytter til musik fra smartphone, streaming og lignende. Nu lancerer Tura Scandinavia seks modeller fordelt på fire in-ear og to on-ear. Deuce er hotte hovedtelefoner i en del forskellige farver til en overkommelig pris. De matcher alle outfits i garderoben. De er bekvemme, små og har god lyd. Metallics er til dig som ønsker et par frække hovedtelefoner med friskt design. Findes i en farve for en hver smag og til enhver lejlighed. Jawbreakers leverer den tungeste bas blandt Wicked Audios modeller, og vi snakker meget bas. Mojo er en hovedtelefon der lyder lige godt som den ser ud. Skønne, stilrene hovedtelefoner i flere farver. Chill On-Ear er letvægteren som leverer lyd i sværvægtsklassen. Med meget lav vægt er de bekvemme at bære hele dagen. Evac er en bøjle hovedtelefon med fed attitude og matchende ydelse. Med ordentligt træk i bas-registret og sammenklappeligt design er Evac altid lige ved hånden og klar til brug.

Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Skrevet den 30. Oct 2012. Nyheden er læst 926 gang(e).

ASUS bundkortet - B150I Gaming Pro Wi-Fi Aura

Skylake er bestemt ikke afgået ved døden endnu og i dag ser vi på et bundkort i Mini-ITX format til bud

NZXT Kraken X52 AIO CPU Cooler

NZXT har været en tur på tegnebrættet for at give deres Kraken vandkølerserie en gevaldig overhal

Phanteks Kabinet - Eclipse P400S Tempered Glass

Phanteks behøver vist ikke nogen videre præsentation, da de efterhånden har fået placeret sig sol

Sony Højtaler - SRS-ZR7 Trådløs

Trådløs stuelyd er så småt ved at blive mainstream i de danske hjem – Men hvor meget har ma

Logitech Pro - Gaming Mus

Logitech er på banen med en simpel mus, som dog er rettet imod spilleren, der vil have en ydelse i top. Denne gang h

Corsair Polaris MM800 RGB Musemåtte

Hvis det er ved at være tid til en ny musemåtte, hvorfor så ikke få en der matcher resten af dit s

Sharkoon SKILLER SGM1 - gamermus

Vi skal i dag se på den nye Skiller SGM1 gamermus fra Sharkoon. Sharkoon er en gammel kending på redaktionen,

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G grafikkort

Det er ikke så længe siden vi kiggede på MSI og deres GTX1050ti kort, som landede godt i 1920x1080 sm&os

AMD sænker priserne på Radeon Pro Duo med 50 %

Banen er kridtet godt og grundigt op, og vi venter sådanset bare på den nye konge fra AMD træder ind på scenen

Resident Evil 7 bliver ikke udgivet til Nintendo Switch

En sørgelig nyhed for alle Resident Evil fans, der havde forventninger om at skulle spille Resident Evil 7 på

Årsagen til Samsung Galaxy Note 7 problemer er fundet.

De fleste har sikkert hørt om problemerne med Samsung Galaxy Note 7, og nu lader til det, at Samsung har funde

iOS 11 rygtes til at have gruppe FaceTime opkald

Får FaceTime brugerne endelig hvad de har efterspurgt? Facetime Gruppe opkald kan være på vej.

Tweak.dk søger ny hardware tester

Porten til hardware himmeriget står igen åbent på Tweak.dk, og denne gang omhandler det en tester til laptops

Asus, Gigabyte og MSI hæver priserne på bundkort og grafikkort

Den faldende kurs på den kinesiske yuan, lader til at påvirke produktionen af grafikkort og bundkort i en grad