Pressemeddelelse: Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Tura Scandinavia AB udvider sit sortiment af hovedtelefoner med yderligere et varemærke – Wicked Audio. De producerer hovedtelefoner under mottoet ”bedst mulige lydkvalitet til en overkommelig pris”. En hovedtelefon skal være en positiv oplevelse og derfor leveres samtlige produkter med livstids garanti. Da målgruppen hovedsagelig består af den yngre generation har Wicked Audio valgt at farve lydbilledet med mere bas på de fleste modeller. Det er for at tilgodese deres ønsker og for at forstærke lydbilledet når man lytter til musik fra smartphone, streaming og lignende. Nu lancerer Tura Scandinavia seks modeller fordelt på fire in-ear og to on-ear. Deuce er hotte hovedtelefoner i en del forskellige farver til en overkommelig pris. De matcher alle outfits i garderoben. De er bekvemme, små og har god lyd. Metallics er til dig som ønsker et par frække hovedtelefoner med friskt design. Findes i en farve for en hver smag og til enhver lejlighed. Jawbreakers leverer den tungeste bas blandt Wicked Audios modeller, og vi snakker meget bas. Mojo er en hovedtelefon der lyder lige godt som den ser ud. Skønne, stilrene hovedtelefoner i flere farver. Chill On-Ear er letvægteren som leverer lyd i sværvægtsklassen. Med meget lav vægt er de bekvemme at bære hele dagen. Evac er en bøjle hovedtelefon med fed attitude og matchende ydelse. Med ordentligt træk i bas-registret og sammenklappeligt design er Evac altid lige ved hånden og klar til brug.

Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Skrevet af Martin den 30. Oct 2012. Nyheden er læst 1078 gang(e).

Netgear Orbi - solid Wi-Fi dækning til 350 kvadratmeter

Trådløs dækning i hjemmet eller på arbejdspladen, kan ofte være en vej brolagt med probleme

Razer NAGA Trinity MOBA/MMO Mus

Hvis du er til MOBA/MMO gaming eller måske er en produktiv person der elsker genveje og programmerbare knapper, s&ar

TP-Link Archer C2300 MU-MIMO Gigabit Router

Vi skal i denne test se nærmere på en af de nyeste routere som TP-Link har at byde på. Navnet er Archer

Western Digital My Passport 2 TB

Midt i den store hardwarestrøm, som vælter ind over os efter afslutningen af CES

GUIDE: Overclock dit grafikkort med MSI Afterburner

På mange opfordringer fra jer har vi produceret en guide til overclocking af dit grafikkort med MSI Afterburner. Omd

Blue Sadie hovedtelefoner med indbygget forstærker

I dag skal vi se på Blue Microphones nyeste headset, Sadie. Blue Sadie er et lukket over-ear headset, med Blue&rsquo

Corsair K68 RGB - mekanisk gaming tastatur med IP32 certificering

Vi kender alle det at spille ting og sager i vores kære tastatur når vi sidder ved computeren i kampens hede.

AMD Ryzen 3 2200G & Ryzen 5 2400G; SoC løsninger med AMD VEGA grafik!

Tavshedspligten er udløbet, og vi må derfor nu løfte sløret for vo

Samsung lancerer Galaxy S9 og S9+ med forbedret kamera, AI og nye software features

Låget er taget af Samsung Galaxy S9 og S9+ kagedåsen, og Samsung frister denne gang med Galaxy S9 og S9+ med f

Intelligent kamera i de nye Samsung-telefoner

Et af de punkter, hvor Samsung ofte har ligget i hælene af Apple, var på kameraets kvalitet. Men med Samsung G

Nokia 8 Sirocco Android One smartphone annonceret på MWC 2018

HMD Global, firmaet, som er licenseret til at frigive smartphones under Nokia branded, har annonceret nye prod

MateBook X Pro jagter Apple og Samsung Galaxy S9 lurer i skyggerne

Medierne og fans venter på Samsung Galaxy S9 og Galaxy S9 Plus indtræder officielt under MWC 2018 i løbet af d

Godzilla VS Kong rammer biograferne i 2020

Universet omkring Godzilla og King Kong er ved flere lejligheder blevet filmatiseret. Nu får de to monstre end

Super Smash Bros. nærmer sig Nintendo Switch-udgivelse

Nintendo Switch-konsollen har på sit første år været en kæmpe succes. Det skyldes ikke mindst de mange fede sp

Joss Whedon trækker sig fra Batgirl-film

Joss Whedon har i det sidste års tid arbejdet på en kommende Batgirl-film. Det har dog ikke båret frugt, hvorf

Apple arbejder på vandafvisende AirPods

Apple arbejder efter sigende på et par vandafvisende AirPods, der skal lanceres i 2019.