Pressemeddelelse: Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Tura Scandinavia AB udvider sit sortiment af hovedtelefoner med yderligere et varemærke – Wicked Audio. De producerer hovedtelefoner under mottoet ”bedst mulige lydkvalitet til en overkommelig pris”. En hovedtelefon skal være en positiv oplevelse og derfor leveres samtlige produkter med livstids garanti. Da målgruppen hovedsagelig består af den yngre generation har Wicked Audio valgt at farve lydbilledet med mere bas på de fleste modeller. Det er for at tilgodese deres ønsker og for at forstærke lydbilledet når man lytter til musik fra smartphone, streaming og lignende. Nu lancerer Tura Scandinavia seks modeller fordelt på fire in-ear og to on-ear. Deuce er hotte hovedtelefoner i en del forskellige farver til en overkommelig pris. De matcher alle outfits i garderoben. De er bekvemme, små og har god lyd. Metallics er til dig som ønsker et par frække hovedtelefoner med friskt design. Findes i en farve for en hver smag og til enhver lejlighed. Jawbreakers leverer den tungeste bas blandt Wicked Audios modeller, og vi snakker meget bas. Mojo er en hovedtelefon der lyder lige godt som den ser ud. Skønne, stilrene hovedtelefoner i flere farver. Chill On-Ear er letvægteren som leverer lyd i sværvægtsklassen. Med meget lav vægt er de bekvemme at bære hele dagen. Evac er en bøjle hovedtelefon med fed attitude og matchende ydelse. Med ordentligt træk i bas-registret og sammenklappeligt design er Evac altid lige ved hånden og klar til brug.

Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Skrevet af Martin den 30. Oct 2012. Nyheden er læst 1114 gang(e).

Razer Goliathus Chroma og Abyssus Essential

Ikke bare et, men hele to produkter fra Razer har vi kigget på i denne test. Goliathus Chroma musemåtten

Creative iRoar GO Bluetooth Højttaler

Kompakt design, stor lyd, 12 timers batteritid og ikke mindst IPX6 certificering. Det er blot nogle af de fede features so

Traeger Ironwood 885 Pillegrill

Som noget helt og aldeles nyt har vi taget hul på et samarbejde med Backyard Living, der har sendt deres Wi-Fi(re) s

Razer Mamba & Firefly HyperFlux

En highend trådsløs gamermus uden batterier? - Det lyder nærmest som noget fra fremtiden, men Razer har

In Win Chopin - Kompakt Mini kabinet i børstet herlighed

Her på Tweak kigger vi typisk på de store, vilde maskiner med masser af RGB bling. Men i dag går vi den

AMD Ryzen 7 2700X og Ryzen 5 2600X

Det er lidt over et år siden at AMD lancerede deres Ryzen familie og for alvor gav Intel noget at bekymre sig om. Nu

God of War

Tweak.dk er klar med en anmeldelse af God Of War, som mange mener er en kandidat til at blive årest videospil

Enermax Equilence Kabinet

Hærdet glas, støjreducerende materiale og et åbent design - dette er blot få at de ting som

Wolfenstein II udgives til Nintendo Switch

Nye spil bliver hele tiden gjort tilgængelige til Nintendo Switch. Nu er turen kommet til Wolfenstein II.

Analytiker regner med konsol-lanceringer i 2020

Om to år kan Sony og Microsoft være på banen med to helt nye spilkonsoller. Sådan lyder den seneste udmelding.

EK Fluid Gaming A360G Liquid Cooling Kit prissættes til €286

Det nye EK Fluid Gaming A360G Liquid Cooling Kit prissættes til €286, eller omregnet til 2.130 kr. efter dagen

H1Z1 Battle Royale releases til PlayStation 4 i maj 2018

Daybreak Games har i indeværende uge proklameret ankomst af deres H1Z1 Battle Royale first person shooter til

Alden Ehrenreich kan ske at beholde rollen som Han Solo

Noget tyder på, at vi i de kommende år skal vænne os til at se Alden Ehrenreich indtage rollen som Han Solo.

Wonder Woman 2 vil udspille sig i 1980'erne

Gal Gadot skal i den nye Wonder Woman-film forsøge at redde menneskeheden fra den kolde krigs grumme ansigt i

AMD's StoreMI teknologi sætter mere fart på Intels Optane

En ny video er dukket op, som gennemgår AMD’s StoreMI teknologi, og viser noget nær optimal udnyttelse af Inte