Pressemeddelelse: Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Tura Scandinavia AB udvider sit sortiment af hovedtelefoner med yderligere et varemærke – Wicked Audio. De producerer hovedtelefoner under mottoet ”bedst mulige lydkvalitet til en overkommelig pris”. En hovedtelefon skal være en positiv oplevelse og derfor leveres samtlige produkter med livstids garanti. Da målgruppen hovedsagelig består af den yngre generation har Wicked Audio valgt at farve lydbilledet med mere bas på de fleste modeller. Det er for at tilgodese deres ønsker og for at forstærke lydbilledet når man lytter til musik fra smartphone, streaming og lignende. Nu lancerer Tura Scandinavia seks modeller fordelt på fire in-ear og to on-ear. Deuce er hotte hovedtelefoner i en del forskellige farver til en overkommelig pris. De matcher alle outfits i garderoben. De er bekvemme, små og har god lyd. Metallics er til dig som ønsker et par frække hovedtelefoner med friskt design. Findes i en farve for en hver smag og til enhver lejlighed. Jawbreakers leverer den tungeste bas blandt Wicked Audios modeller, og vi snakker meget bas. Mojo er en hovedtelefon der lyder lige godt som den ser ud. Skønne, stilrene hovedtelefoner i flere farver. Chill On-Ear er letvægteren som leverer lyd i sværvægtsklassen. Med meget lav vægt er de bekvemme at bære hele dagen. Evac er en bøjle hovedtelefon med fed attitude og matchende ydelse. Med ordentligt træk i bas-registret og sammenklappeligt design er Evac altid lige ved hånden og klar til brug.

Wicker Audio nu hos Tura Scandinavia

Skrevet af Martin den 30. Oct 2012. Nyheden er læst 988 gang(e).

Sandberg EarBuds plus Powerbank

I dag skal vi se på Sandbergs nyeste skud på stammen, nemlig deres bud på et par trådløse i

Cooler Master MasterWatt MIJ 1200 Watt

Strømforsyninger kan fås i alle størrelser og prisklasser alt efter behov. Man kan sagtens købe