Pressemeddelelse: HP klar med nye PCer, skærme og tilbehør

HP præsenterer nye PCer og tilbehør med  Microsoft® Windows 8 til den designbevidste bruger, der også vil have fremragende ydeevne.

HP er også klar med en stationær og en bærbar med den nyeste AMD-processor til den i forvejen store portefølje af pc’er til virksomheder. AMDs nye A-serie af APU’er skaber en forbedret grafisk ydeevne i forhold til tidligere generationer til en overkommelig pris.

Computere der ser godt ud hver dag

HP Pavilion Sleekbook 14 og Pavilion Sleekbook 15 er ultratynde og lyse med en skindende sort yderside. De to modeller fra Pavilion Sleekbook serien har enten 14- eller 15,6 tommer skærm, op til 8 GB hukommelse og en harddisk på op til 750 GB, så der er plads til billeder, film og musik.
Bateriet er aftageligt og har en batteritid på op til 6 timer. Derudover giver HDMI-, USB 2.0- og 3.0-portene mulighed for at tilslutte mobile enheder og andet tilbehør. Pavilion Sleekbook 15 har også et separat numerisk tastetur, der øger effektiviteten, når man bruger tal-taster.

De nye Sleekbook modeller har HP TrueVision HD-webkamera, NVIDIA grafikkort i nogle modeller og Dolby Advanced Audio, hvilket er ideelt til video-chat og indhold i video-format. HPs Sleekbooks har også Cool Sense,som sikrer en mærkbart køligere pc, og HP ProtectSmart, der beskytter dine filer på din harddisk. Det nye software HP Photosmart ConnectedDrive har en nem billedhåndtering og giver mulighed for at gemme billeder på din hjemme-pc med din smartphone via online-tjenesten Snapfish.

AMD sikrer en langsigtet virksomhedsløsning til en overkommelig pris

HP Compaq 6305 Pro stationære pc har en forbedret x86-arkitektur, som giver en hurtig og effektiv databehandling med nem adgang til internettet og hurtig filhåndtering.

Drevet af AMDs nye A10-, A8-, A6- eller A4-processor giver HP Compaq Pro 6305 op til 21 procent bedre ydeevne end tidligere generationer, hvilket bl.a. mærkes i en langt bedre grafik. AMDs Turbo Core 3,0 teknologi forbedrer automatisk systemets ydeevne, når flere programmer kører samtidigt, og 6305s AMD Accelerated File Converter giver en hurtigere indlæsning af fx videofiler. HP Compaq Pro 6305 skaber beskyttelse med HP Client Security, og de valgfrie HP Client Management-løsninger forenkler implementering og vedligeholdelse.

Stærk 24 tommers skærm - både indvendig og udvendig

Den nye HP x2401 er en 24-tommers baggrundsbelyst LED-skærm i et veldesignet kabinet. Med den 11 mm tynde profil passer den godt til moderne hjem og kontorer med dens finish i pianolak og børstet stål. Det justerbare design frigør plads på skrivebordet.

HP x2401 har mange funktioner, tilslutningsmuligheder og en klar farvegengivelse, der giver et skarpt billede fra næsten alle synsvinkler takket være MVA-panelet. Der er DisplayPort, HDMI-tilslutning og mulighed for vægmontering, så man kan montere skærmen, hvor det passer bedst. Skærmen er også designet med miljøet i tankerne. Den er helt uden kviksølv og indeholder kun BFR-PVC-frie komponenter og arsenikfrit glas.

Få hele pakken med HPs nye tilbehør

Alle HP-computere kan kombineres med det nyeste tilbehør. HP tilbyder blandt andet nye mus, tastaturer, HP 90W Universal Power Adapter og HP Webcam HD 4310. Blandt de nye produkter er:

-          HP Touch to Pair Mouse, verdens første mus med NFC, som kan tilsluttes direkte til en computer via Bluetooth. Fås fra november for 399 kr. inklusive moms.

-          Musene HP Wireless X4500 og X5500 har et slankt og moderne design, en præcis lasercensor og et batteri, der holder i op til 30 måneder. Fås fra september for 299 kr. og 399 kr. inklusive moms.

-          HP Wireless Mouse X6000 er udstyret med HPs eksklusive Exact Track Technology, som virker på de fleste underlag – selv glas! Musen har en solid metalkappe, scrollning i fire retninger og mulighed for 2,4 GHz trådløs forbindelse. Fås fra september for 589 kr. inklusive moms.

-          Tastaturerne HP Wireless Classic Desktop og HP Wireless Elite v2 har op til fire genvejstaster, der arbejder sammen med Windows 8. Fås fra oktober for 479 kr. inklusive moms.

-          HP 90W Universal Power Adapter er kompatibel med alle bærbare computere(1) og har en indbygget USB-port, der giver mulighed for at oplade både en bærbar computer og en mobil enhed samtidigt. Fås fra oktober for 589 kr. inklusive moms.

-          Med HP Webcam HD 4310 kan du let tilslutte en widescreen 1080p HD og kommunikere med venner og familie. Webcam’et har trevejsvideosamtale, autofokus og auto-exposure, der sikrer et skarpt og lyst billede. Fås fra november for 459 kr. inklusive moms.

Priser

-          HP Pavilion Sleekbook 14 og 15 starter fra 4.999 kr. inklusive moms og fås i slutningen af oktober.

-          HP Compaq 6305 Pro stationær pc fås fra begyndelsen af oktober til 4.800 kr. eksklusive moms.

-          HP x2410 forventes at kunne fås i november. Prisen er endnu ikke fastsat.

Link: HP

Skrevet af Martin den 12. Oct 2012. Nyheden er læst 1980 gang(e).

ASUS ROG Crosshair VI Extreme

Bundkortmarkedet bugner af nye produkter fra alle producenter, og ASUS har aldrig været

Enermax LiqTech TR4 360 MM

Vi har allerede hilst på de nye monster processorer fra AMD, men hvad med køling til dem? Det er netop hvad d

Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB kabinet

2017 blev og er stadig året for RGB lys og hærdet glas i computer kabinetter. Først var det kun i de dy

Shuttle DS77U barebone PC

Shuttle har i år opdateret deres XPC serie af små computere med den nye Kaby Lake arkitektur. Shuttle er synon

HyperX - Alloy Elite - HyperX opdaterer deres gaming tastatur

Sidste år så vi HyperX gøre deres indtog på markedet for gaming tastaturer med deres Alloy FPS ga

ASUS Zenith Extreme X399

Igår bragte vi jer det første danske review af AMD's ThreadRipper 1920X processor. Nu er tiden kommet til at

AMD Ryzen ThreadRipper 1920X

Når det kommer til processorer i HEDT segmentet også kendt som High-end Desktop, har Intel sat solidt på

MSI Infinite A Gamer PC

Det er ikke alle der har hænderne skruet rigtigt på i forhold til at samle deres egne PC’er, og de maski

Team Secret modtager sidste invitation til Perfect World Masters

Der var kun en enkelt invitationsbillet tilbage til Perfect World Masters. Den er nu gået til Team Secret.

Chromebook Flip - Nyhed fra Asus

Der er mange fede Chromebooks på markedet lige nu. En af dem er denne spændende nyhed fra Asus.

Her er det nye sikkerhedskamera fra Nest

Husker du Nest Cam IQ indoor, som blev lanceret sidste år? Nu er Nest tilbage med en ny udgave - denne gang ti

NVIDIA lancerer billigere Shield TV-model

NVIDIA har netop valgt at lancere en ny Shield TV-model, og der er penge at spare for dig, der er interessered

Her er det nye MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING X TRIO grafikkort

Under et Tokyo Game Show 2017, har MSI fremvist et nyt triple-fan GAMING X GeForce GTX 1080 Ti grafikkort, MSI

Er Apple lightning kablet ved at uddø?

I slutningen af 2012 lancerede Apple sammen med den nye iPhone 5, et splinternyt lightning kabel. For at kunne

EVGA har annonceret et GTX 1080 Ti med højere RAM frekvens end TITAN Xp.

GeForce GTX 1080 Ti FTW3 ELITE med 12GHz og hurtigere RAM frekvens end TITAN Xp, er klar til at komme på butik

Derfor hader Bill Gates Ctrl-Alt-Del

Det lader til vi endelig har fået en forklaring på, hvorfor Ctrl-Alt-Del blev til og hvorfor Bill Gates selv h