Pressemeddelelse: HP klar med nye PCer, skærme og tilbehør

HP præsenterer nye PCer og tilbehør med  Microsoft® Windows 8 til den designbevidste bruger, der også vil have fremragende ydeevne.

HP er også klar med en stationær og en bærbar med den nyeste AMD-processor til den i forvejen store portefølje af pc’er til virksomheder. AMDs nye A-serie af APU’er skaber en forbedret grafisk ydeevne i forhold til tidligere generationer til en overkommelig pris.

Computere der ser godt ud hver dag

HP Pavilion Sleekbook 14 og Pavilion Sleekbook 15 er ultratynde og lyse med en skindende sort yderside. De to modeller fra Pavilion Sleekbook serien har enten 14- eller 15,6 tommer skærm, op til 8 GB hukommelse og en harddisk på op til 750 GB, så der er plads til billeder, film og musik.
Bateriet er aftageligt og har en batteritid på op til 6 timer. Derudover giver HDMI-, USB 2.0- og 3.0-portene mulighed for at tilslutte mobile enheder og andet tilbehør. Pavilion Sleekbook 15 har også et separat numerisk tastetur, der øger effektiviteten, når man bruger tal-taster.

De nye Sleekbook modeller har HP TrueVision HD-webkamera, NVIDIA grafikkort i nogle modeller og Dolby Advanced Audio, hvilket er ideelt til video-chat og indhold i video-format. HPs Sleekbooks har også Cool Sense,som sikrer en mærkbart køligere pc, og HP ProtectSmart, der beskytter dine filer på din harddisk. Det nye software HP Photosmart ConnectedDrive har en nem billedhåndtering og giver mulighed for at gemme billeder på din hjemme-pc med din smartphone via online-tjenesten Snapfish.

AMD sikrer en langsigtet virksomhedsløsning til en overkommelig pris

HP Compaq 6305 Pro stationære pc har en forbedret x86-arkitektur, som giver en hurtig og effektiv databehandling med nem adgang til internettet og hurtig filhåndtering.

Drevet af AMDs nye A10-, A8-, A6- eller A4-processor giver HP Compaq Pro 6305 op til 21 procent bedre ydeevne end tidligere generationer, hvilket bl.a. mærkes i en langt bedre grafik. AMDs Turbo Core 3,0 teknologi forbedrer automatisk systemets ydeevne, når flere programmer kører samtidigt, og 6305s AMD Accelerated File Converter giver en hurtigere indlæsning af fx videofiler. HP Compaq Pro 6305 skaber beskyttelse med HP Client Security, og de valgfrie HP Client Management-løsninger forenkler implementering og vedligeholdelse.

Stærk 24 tommers skærm - både indvendig og udvendig

Den nye HP x2401 er en 24-tommers baggrundsbelyst LED-skærm i et veldesignet kabinet. Med den 11 mm tynde profil passer den godt til moderne hjem og kontorer med dens finish i pianolak og børstet stål. Det justerbare design frigør plads på skrivebordet.

HP x2401 har mange funktioner, tilslutningsmuligheder og en klar farvegengivelse, der giver et skarpt billede fra næsten alle synsvinkler takket være MVA-panelet. Der er DisplayPort, HDMI-tilslutning og mulighed for vægmontering, så man kan montere skærmen, hvor det passer bedst. Skærmen er også designet med miljøet i tankerne. Den er helt uden kviksølv og indeholder kun BFR-PVC-frie komponenter og arsenikfrit glas.

Få hele pakken med HPs nye tilbehør

Alle HP-computere kan kombineres med det nyeste tilbehør. HP tilbyder blandt andet nye mus, tastaturer, HP 90W Universal Power Adapter og HP Webcam HD 4310. Blandt de nye produkter er:

-          HP Touch to Pair Mouse, verdens første mus med NFC, som kan tilsluttes direkte til en computer via Bluetooth. Fås fra november for 399 kr. inklusive moms.

-          Musene HP Wireless X4500 og X5500 har et slankt og moderne design, en præcis lasercensor og et batteri, der holder i op til 30 måneder. Fås fra september for 299 kr. og 399 kr. inklusive moms.

-          HP Wireless Mouse X6000 er udstyret med HPs eksklusive Exact Track Technology, som virker på de fleste underlag – selv glas! Musen har en solid metalkappe, scrollning i fire retninger og mulighed for 2,4 GHz trådløs forbindelse. Fås fra september for 589 kr. inklusive moms.

-          Tastaturerne HP Wireless Classic Desktop og HP Wireless Elite v2 har op til fire genvejstaster, der arbejder sammen med Windows 8. Fås fra oktober for 479 kr. inklusive moms.

-          HP 90W Universal Power Adapter er kompatibel med alle bærbare computere(1) og har en indbygget USB-port, der giver mulighed for at oplade både en bærbar computer og en mobil enhed samtidigt. Fås fra oktober for 589 kr. inklusive moms.

-          Med HP Webcam HD 4310 kan du let tilslutte en widescreen 1080p HD og kommunikere med venner og familie. Webcam’et har trevejsvideosamtale, autofokus og auto-exposure, der sikrer et skarpt og lyst billede. Fås fra november for 459 kr. inklusive moms.

Priser

-          HP Pavilion Sleekbook 14 og 15 starter fra 4.999 kr. inklusive moms og fås i slutningen af oktober.

-          HP Compaq 6305 Pro stationær pc fås fra begyndelsen af oktober til 4.800 kr. eksklusive moms.

-          HP x2410 forventes at kunne fås i november. Prisen er endnu ikke fastsat.

Link: HP

Skrevet af Martin den 12. Oct 2012. Nyheden er læst 2115 gang(e).

FitBit Charge 2 fitness tracker

Vi byder i dag på en test til de mere fitnessinteresserede brugere på vores side. Sig pænt goddag t

Arozzi Mezzo V2 - Gaming Stol

Mange og lange timer foran computeren, kræver selvfølgeligt et godt sted at slå ballerne ned. Med

Razer Panthera Arcade stick

Vi har igen Razer på besøg, i dag i en lidt mere extraordinær udgave, med deres Street Fighter special

Enermax Revolution SFX 550 Watt Strømforsyning

Maksimal performance, i minimal indpakning. Dette kunne godt være salgsordene for PSU'en vi skal se på i denne

AMD Ryzen 2 - 2700X, 2700, 2600X og 2600 Gaming benchmarks

Det er efterhånden noget tid siden vi blev præsenteret for AMD Ryzen 2 familien. I første udspil modtog

Logitech G840 Musemåtte

I denne test skal vi hílse på et sandt monster af en musemåtte. G840 fra Logitech måler hele 40 x

Enermax Platimax D.F. 750 Watt Strømforsyning

Platimax D.F. 750 Watt er en strømforsyning i den høje ende af skalaen. 80 Plus Platinium certificering, l&a

Razer Kiyo streamingkamera

Dagens test er Razers nyeste streamingkamera, Kiyo, som bliver markedsført osm en del af deres nye pakke til stream

NVIDIA GeForce GTX 1180 lanceres 15 juni

I første omgang skulle vi vanen tro for deres Founders Edition versioner at se først, og det spænde stik i NVI

Her er 24 minutters H1Z1 Battle Royale PS4 gameplay

Hvis du troede H1Z1 var på vej i graven, er her et godt bevis på det modsatte. PlayStation Underground teamet,

Acer Predator X27 4K HDR G-Sync monitor lanceret til $2,000

Med et prisskilt i den dyre ende, har Acer lanceret deres Predator X27 4K HDR G-Sync monitor. Dermed forstærke

Tweak News - Uge 20 - sommer giveaway fra Tweak redaktionen

Tweak News starter ugen op med et frisk afsnit af Tweak News, hvor vi blandt andet tager et kig på Nvidia rygt

Fortnite Battle Royale releases til andriod til sommer

Tidligere på året proklamerede Epic Games ankomsten af Fortnite Battle Royale på mobileplatforme, og siden er

iPhone X Tesla dræner budgettet for 30.000 kr

Er du hoppet på iPhone X bølgen, og måske ikke er helt tilfreds med batterilevetiden, så er dine bønner hørt.

TeamGroup fremviser nye DDR4-3466 RAM til AMD Ryzen

Er jagten gået ind på næste PC byggeri, er står du overfor at vælge RAM, så er de nye TeamGroup T-Force Dark P

Call of Duty Black Ops 4 Battle Royal Blackout annonceret

Populariteten af Battle Royal games over de sidste par år, er mildest talt eksploderet, og især spiltitler som