Pressemeddelelse: KEMP Technologies lancerer ny LM 5300 load balancing switch

Den teknologiske udvikling til server-miljøer er fortsat i rivende udvikling. Tidligere blev load balancing betragtet som kostbare netværksløsninger for de få. I dag har alle råd til load balancing, som ofte er den mest økonomiske vej til bedre stabilitet og performance i serverrummet.

KEMP Technologies går forrest i denne udvikling. Den nye LM 5300 er optimeret til kerneydelsen ved load balancing: at fordele trafik mest effektivt mellem servere. Med korrekt load balancing kan man ofte reducere antallet af servere. Det reducerer omkostninger til serverudstyr, men også til licenser og strømforbrug, hvilket er et slag for CO2 regnskabet.

”Load balancing har traditionelt været en dyr affære. Men vi ønsker at stå for en udvikling, hvor vi med fokus og stordrift får kvalitetsløsninger ned i en pris, der gør load balancing til en økonomisk og driftmæssig gevinst for de fleste” siger Detlef Lilje, nordisk ansvarlig hos KEMP Technologies, og fortsætter: ”LM 5300 er et godt billede på denne udvikling. Her får man flere porte og mere trafik til en lavere pris end forgængeren.”

Den nye load balancing-løsning er forstærket med Intel Xeon Quad-core processorer, 8GB RAM og 10-gigabit understøttelse med SSL-acceleration med op til 9300 transaktioner pr. sekund på op til 1000 fysiske eller 1000 virtuelle servere. Med en 10 % stigning i request / sek., IPv6 support, et fordoblet antal layer 4 / layer 7-forbindelser og et meget fordelagtigt prisniveau, er LM 5300 en load balancing-løsninger, der giver mere for mindre.

For nyligt vandt KEMP Technologies’ tidligere topmodel LM-5500 den anerkendte læserpris i Network Computing Magazine 2012 for ’bedst testede produkt’ i skarp konkurrence med 9 anerkendte teknologivirksomheder. Prisen var baseret på svar fra Network Computings mange teknologisk interesserede læsere.

Skrevet af Martin den 4. Oct 2012. Nyheden er læst 1381 gang(e).

De bedste hovedtelefoner med aktiv støjreduktion

Vi skal i dag tage hul på en test vi har set frem til at præsentere i et stykke tid, nemlig en test af tre top

Razer Nommo Pro

Vi skal i dag teste Razers nyeste og dyreste højttalere, nemlig Nommo Pro, der er et 2.1 højttalersæt

Cooler Master MasterBox MB511

Budget kabinetter bliver mere og mere spændende at se på, da features fra dyere modeller for alvor er ved at f

Corsair H100i Pro RGB

Corsair har løbende opdateret deres Hydro serie af AIO løsninger, og i dag tager vi et kig på Cor

Cooler Master CK550 Mekanisk Tastatur

Selvom markedet for mekaniske tastaturer måske synes mættet, så holder det ikke Cooler Master fra at lan

Cooler Master MasterCase H500

Sidste år genoplivede Cooler Master deres gamle HAF-serie med lanceringen af deres H500P kabinet. Siden da har vi mo

SteelSeries Arctis PRO Wireless Headset

Arctis serien fra SteelSeries blev lanceret tilbage i 2017. Her på Tweak.dk har vi kigget på næsten samt

Sony Alpha A6300

Den seneste måned er Sony Alpha A6300 blevet testet som det primære kamera for en nørd på tur. 4K

GIGABYTE X399 Aorus Xtreme AMD Threadripper 2 bundkort annonceret

GIGABYTE er en af de helt store fisk i vandet inden for hardware, og i kølvandet på AMD’s anden generation Thr

Intel træder ind på grafikkorts scenen fra 2020. Konkurrence til Radeon og NVIDIA?

En formodet nyoprettet Intel Twitter konto er dukket op, hvilket som udgangspunkt ikke giver det store sus i m

Første gameplay trailer frigivet til Battlerite Royale

Stunlock Studios har frigivet deres første officielle gameplay trailer til deres Battlerite Royale. Her består

EVGA X299 Micro ATX 2 bundkort tilbyder fede features i et lille format