Pressemeddelelse: KEMP Technologies lancerer ny LM 5300 load balancing switch

Den teknologiske udvikling til server-miljøer er fortsat i rivende udvikling. Tidligere blev load balancing betragtet som kostbare netværksløsninger for de få. I dag har alle råd til load balancing, som ofte er den mest økonomiske vej til bedre stabilitet og performance i serverrummet.

KEMP Technologies går forrest i denne udvikling. Den nye LM 5300 er optimeret til kerneydelsen ved load balancing: at fordele trafik mest effektivt mellem servere. Med korrekt load balancing kan man ofte reducere antallet af servere. Det reducerer omkostninger til serverudstyr, men også til licenser og strømforbrug, hvilket er et slag for CO2 regnskabet.

”Load balancing har traditionelt været en dyr affære. Men vi ønsker at stå for en udvikling, hvor vi med fokus og stordrift får kvalitetsløsninger ned i en pris, der gør load balancing til en økonomisk og driftmæssig gevinst for de fleste” siger Detlef Lilje, nordisk ansvarlig hos KEMP Technologies, og fortsætter: ”LM 5300 er et godt billede på denne udvikling. Her får man flere porte og mere trafik til en lavere pris end forgængeren.”

Den nye load balancing-løsning er forstærket med Intel Xeon Quad-core processorer, 8GB RAM og 10-gigabit understøttelse med SSL-acceleration med op til 9300 transaktioner pr. sekund på op til 1000 fysiske eller 1000 virtuelle servere. Med en 10 % stigning i request / sek., IPv6 support, et fordoblet antal layer 4 / layer 7-forbindelser og et meget fordelagtigt prisniveau, er LM 5300 en load balancing-løsninger, der giver mere for mindre.

For nyligt vandt KEMP Technologies’ tidligere topmodel LM-5500 den anerkendte læserpris i Network Computing Magazine 2012 for ’bedst testede produkt’ i skarp konkurrence med 9 anerkendte teknologivirksomheder. Prisen var baseret på svar fra Network Computings mange teknologisk interesserede læsere.

Skrevet af Martin den 4. Oct 2012. Nyheden er læst 1215 gang(e).

Uncharted: The Lost Legacy til PlayStation 4

PlayStation har haft et vanvittigt line-up af spil i år, og det forsætter den 23. august. Et af årets me

Cooler Master MasterMouse MM520

Igår sendte vi en test af Cooler Master ved navn MM530 på scenen, og nu er vi klar med en test af Cooler

Cooler Master MasterMouse MM530

NDA lampen lyser grøn, og vi kan præsentere nyeste skud på stammen fra Cooler Master i form af MasterMo

ASUS ROG Maximus IX Code Z270

ASUS har med deres Republic of Gamers serie af produkter længe været med i toppen af gaming segmentet. I dag t

HTC U11: Giv din smartphone et klem

Vi løfter i dag sløret for vores nyeste mobiltest, nemlig testen af HTC’s nyeste topmodel, HTC U11. De

ASUS VG245H 24" Gamerskærm

I dag skal vi kigge på endnu en 24” skærm fra ASUS med det som sædvanlige lettere kryptiske navn V

AMD Radeon RX Vega 64 - Vega power i gaming og GTX 10xx killer?

Ventetiden har været lang, og AMD og bunker af medier inkl. Tweak.dk, har længe omtalt dnt nye Vega familie af

Jays u-Jays Wireless hovedtelefoner

Vi skal i denne test hilse på en ny producent her på Tweak.dk. Navnet er Jays, som kommer fra det svenske og l

Pressemeddelse: GIGABYTE gør klar til Gamescom 2017

Porten til dette års Gamescom blæses snart op, og producenterne gør klar til at fremvise et hav af nye produkt

AT&T lancerer ny tablet

Primetime Tablet er den nyeste tablet fra AT&T, og der er i den grad noget at glæde sig til. Den bliver tilgæn

FaZe Clan skriver med svensker

Det er i den grad meldt nye tider på FaZe Clan, der igen har formået at forstærke sig med et stort CS:GO-navn.

Stranger Things udvides med en tredje sæson

Vi venter stadig med spænding på anden sæson af Stranger Things, men allerede nu ved vi, at der også kommer en

Samsung på vej med opdateret version af Notebook 9

Hvis du har været glad for Samsungs Notebook 9 laptop, bliver du med garanti lykkelig for dens efterfølger.

ASUS ROG STRIX Radeon RX Vega Series grafikkort klar i starten af næste måned.

ASUS ROG STRIX Radeon RX Vega Series er præsenteret af producenten, og vi venter bare på de lander i butikkern

Her er Nokias våben for at vinde markedsandele

Nokia 8 er producentens våben for at vende tilbage og tage kampen op mod smartphone konkurrenterne. Med et rel

Intel Core 8th Gen Coffee Lake processorer dukket op

Intel Core 8th Gen Coffee Lake processorer dukket op hos en canadisk shop værende klar til forudbestilling.