Pressemeddelelse: KEMP Technologies lancerer ny LM 5300 load balancing switch

Den teknologiske udvikling til server-miljøer er fortsat i rivende udvikling. Tidligere blev load balancing betragtet som kostbare netværksløsninger for de få. I dag har alle råd til load balancing, som ofte er den mest økonomiske vej til bedre stabilitet og performance i serverrummet.

KEMP Technologies går forrest i denne udvikling. Den nye LM 5300 er optimeret til kerneydelsen ved load balancing: at fordele trafik mest effektivt mellem servere. Med korrekt load balancing kan man ofte reducere antallet af servere. Det reducerer omkostninger til serverudstyr, men også til licenser og strømforbrug, hvilket er et slag for CO2 regnskabet.

”Load balancing har traditionelt været en dyr affære. Men vi ønsker at stå for en udvikling, hvor vi med fokus og stordrift får kvalitetsløsninger ned i en pris, der gør load balancing til en økonomisk og driftmæssig gevinst for de fleste” siger Detlef Lilje, nordisk ansvarlig hos KEMP Technologies, og fortsætter: ”LM 5300 er et godt billede på denne udvikling. Her får man flere porte og mere trafik til en lavere pris end forgængeren.”

Den nye load balancing-løsning er forstærket med Intel Xeon Quad-core processorer, 8GB RAM og 10-gigabit understøttelse med SSL-acceleration med op til 9300 transaktioner pr. sekund på op til 1000 fysiske eller 1000 virtuelle servere. Med en 10 % stigning i request / sek., IPv6 support, et fordoblet antal layer 4 / layer 7-forbindelser og et meget fordelagtigt prisniveau, er LM 5300 en load balancing-løsninger, der giver mere for mindre.

For nyligt vandt KEMP Technologies’ tidligere topmodel LM-5500 den anerkendte læserpris i Network Computing Magazine 2012 for ’bedst testede produkt’ i skarp konkurrence med 9 anerkendte teknologivirksomheder. Prisen var baseret på svar fra Network Computings mange teknologisk interesserede læsere.

Skrevet af Martin den 4. Oct 2012. Nyheden er læst 1327 gang(e).

TP-Link Archer C2300 MU-MIMO Gigabit Router

Vi skal i denne test se nærmere på en af de nyeste routere som TP-Link har at byde på. Navnet er Archer

Western Digital My Passport 2 TB

Midt i den store hardwarestrøm, som vælter ind over os efter afslutningen af CES

GUIDE: Overclock dit grafikkort med MSI Afterburner

På mange opfordringer fra jer har vi produceret en guide til overclocking af dit grafikkort med MSI Afterburner. Omd

Blue Sadie hovedtelefoner med indbygget forstærker

I dag skal vi se på Blue Microphones nyeste headset, Sadie. Blue Sadie er et lukket over-ear headset, med Blue&rsquo

Corsair K68 RGB - mekanisk gaming tastatur med IP32 certificering

Vi kender alle det at spille ting og sager i vores kære tastatur når vi sidder ved computeren i kampens hede.

AMD Ryzen 3 2200G & Ryzen 5 2400G; SoC løsninger med AMD VEGA grafik!

Tavshedspligten er udløbet, og vi må derfor nu løfte sløret for vo

Logitech G603 Trådløs Mus

En gamermus med batteritid på op til 18 måneder - det lyder næsten for godt til at være sandt ikke

Logitech Craft - Trådløst tastatur med gemte funktioner

Logitech har med deres trådløse Craft tastatur lavet et enkelt og stilrent keyboard til kontoret. Med rigtig

Black Panther er en kæmpe succes

Black Panther har kun lige fået sin biografpremiere. Filmen er dog allerede blevet en kæmpe succes.

Nokia 8 Pro meldes under udvikling

Nokia 7+ kommer til at få den totale opmærksomhed under MWC 2018. Det ændrer dog ikke på, at HMD Global meldes

Skænderi over computerspil resulterer i teenager skyder og dræber kammerat

WLTX19 har sat fokus på en trist episode, som involverer en 16 årig colombiansk dreng og hans ven gennem mange