Pressemeddelelse: KEMP Technologies lancerer ny LM 5300 load balancing switch

Den teknologiske udvikling til server-miljøer er fortsat i rivende udvikling. Tidligere blev load balancing betragtet som kostbare netværksløsninger for de få. I dag har alle råd til load balancing, som ofte er den mest økonomiske vej til bedre stabilitet og performance i serverrummet.

KEMP Technologies går forrest i denne udvikling. Den nye LM 5300 er optimeret til kerneydelsen ved load balancing: at fordele trafik mest effektivt mellem servere. Med korrekt load balancing kan man ofte reducere antallet af servere. Det reducerer omkostninger til serverudstyr, men også til licenser og strømforbrug, hvilket er et slag for CO2 regnskabet.

”Load balancing har traditionelt været en dyr affære. Men vi ønsker at stå for en udvikling, hvor vi med fokus og stordrift får kvalitetsløsninger ned i en pris, der gør load balancing til en økonomisk og driftmæssig gevinst for de fleste” siger Detlef Lilje, nordisk ansvarlig hos KEMP Technologies, og fortsætter: ”LM 5300 er et godt billede på denne udvikling. Her får man flere porte og mere trafik til en lavere pris end forgængeren.”

Den nye load balancing-løsning er forstærket med Intel Xeon Quad-core processorer, 8GB RAM og 10-gigabit understøttelse med SSL-acceleration med op til 9300 transaktioner pr. sekund på op til 1000 fysiske eller 1000 virtuelle servere. Med en 10 % stigning i request / sek., IPv6 support, et fordoblet antal layer 4 / layer 7-forbindelser og et meget fordelagtigt prisniveau, er LM 5300 en load balancing-løsninger, der giver mere for mindre.

For nyligt vandt KEMP Technologies’ tidligere topmodel LM-5500 den anerkendte læserpris i Network Computing Magazine 2012 for ’bedst testede produkt’ i skarp konkurrence med 9 anerkendte teknologivirksomheder. Prisen var baseret på svar fra Network Computings mange teknologisk interesserede læsere.

Skrevet af Martin den 4. Oct 2012. Nyheden er læst 1413 gang(e).

Corsair M65 RGB Elite FPS Gamermus

Alle der kender til Corsair, ved også at de laver et utal af forskellige produkter. På CES præsenterede

Deepcool MATREXX 55 ADD-RGB Kabinet

Deepcool laver kabinetter i alle former og prisklasser, hvor vi senest så på deres Quadstellar som var et sand

Cougar 700M Superior Gamermus

Ikke alle mus behøver at være kedelige og ligne hinanden, det er 700M Superior fra Cougar et bevis på.

XPG GAMMIX D30 3000 MHz DDR4 RAM

XPG er endnu engang på banen med et sæt DDR4 RAM, og denne gang skal vi kigge i r

Logitech G533 Gaming headset

I denne test tager vi et kig på det trådløse G533 headset fra

XPG GAMMIX S5 512 GB NVMe SSD Råt design til gameren

XPG er endnu engang på banen på Tweak.dk redaktionen, og denne gang med deres XPG

Razer Kontor og Rejsekit.

Razer forsøger her, at give et bud på et rejse eller kontor sæt til den krævende bruger. De har s

PlayStation Classic

I dag står den i nostalgiens tegn, da Sony har valgt at følge strømmen i ”Nostalgi” mini k

Rapport hævder Fortnite V-Bucks valutaen bruges til hvidvaskning af penge

Epic’s Fortnite Battle Royale er en kæmpe succes, og Epic Games har i den grad fået bankbogen fyldt til noget

RYGTE: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti udstyres med 1536 CUDA cores

Lad os starte med at slå fast vi befinder os på rygteplan, og intet er officielt kommet ud fra officielle kild

Spil Call Of Duty: Black Ops 4 Battle Royale gratis i en uge

Populariteten i Battle royale modes i spil som Fortnite og PlayerUnknown’s Battlegrounds, som det kommer ikke

Shark Gaming lander stor million-investering til international ekspansion

Udviklingen inden for gaming tager fart lige nu, og markedet er de seneste år vokset eksplosivt. Analyser pege

Spejlløst Sony A6400 byder på 4K 30 fps video og eye tracking teknologi

Sony vil gerne være venner med foto-nørderne med deres nyeste Sony A6400, og med producenten lancering af dere

Snapdragon 855 bæstet viser tænder i benchmarks

Omfattende benchmarks af Snapdragon 855 viser op imod 74% performance forbedringer i Core tests sammenlignet m

Spider Man: Far From Home trailer frigivet (Video)

Marvel har lanceret deres første teaser trailer for kommende Spider Man film, Spider Man: Far From Home.

Galaxy S10 Plus dukket op via Geekbench med imponerende score og 6GB RAM

Alt imens MWC i Barcelona kravler nærmere, stiger informationsstrømmen omkring kommende smartphones parallelt,