Pressemeddelelse: KEMP Technologies lancerer ny LM 5300 load balancing switch

Den teknologiske udvikling til server-miljøer er fortsat i rivende udvikling. Tidligere blev load balancing betragtet som kostbare netværksløsninger for de få. I dag har alle råd til load balancing, som ofte er den mest økonomiske vej til bedre stabilitet og performance i serverrummet.

KEMP Technologies går forrest i denne udvikling. Den nye LM 5300 er optimeret til kerneydelsen ved load balancing: at fordele trafik mest effektivt mellem servere. Med korrekt load balancing kan man ofte reducere antallet af servere. Det reducerer omkostninger til serverudstyr, men også til licenser og strømforbrug, hvilket er et slag for CO2 regnskabet.

”Load balancing har traditionelt været en dyr affære. Men vi ønsker at stå for en udvikling, hvor vi med fokus og stordrift får kvalitetsløsninger ned i en pris, der gør load balancing til en økonomisk og driftmæssig gevinst for de fleste” siger Detlef Lilje, nordisk ansvarlig hos KEMP Technologies, og fortsætter: ”LM 5300 er et godt billede på denne udvikling. Her får man flere porte og mere trafik til en lavere pris end forgængeren.”

Den nye load balancing-løsning er forstærket med Intel Xeon Quad-core processorer, 8GB RAM og 10-gigabit understøttelse med SSL-acceleration med op til 9300 transaktioner pr. sekund på op til 1000 fysiske eller 1000 virtuelle servere. Med en 10 % stigning i request / sek., IPv6 support, et fordoblet antal layer 4 / layer 7-forbindelser og et meget fordelagtigt prisniveau, er LM 5300 en load balancing-løsninger, der giver mere for mindre.

For nyligt vandt KEMP Technologies’ tidligere topmodel LM-5500 den anerkendte læserpris i Network Computing Magazine 2012 for ’bedst testede produkt’ i skarp konkurrence med 9 anerkendte teknologivirksomheder. Prisen var baseret på svar fra Network Computings mange teknologisk interesserede læsere.

Skrevet af Martin den 4. Oct 2012. Nyheden er læst 1165 gang(e).

Cooler Master Cosmos II 25th Anniversary Edition

Cooler Master fejrer sig 25 års jubilærum med et brag af et kabinet. De fleste af Jer husker sikkert deres Cos

Netgear Nighthawk X10

Netgear sparker døren ind med den nye 802.11ad Wi-Fi standard, der på papiret giver mulighed for hastigheder

Blue Ella med indbygget hi-fi forstærker

Dagens test er en vi har set frem til at præsentere for Jer længe. I dag har vi fået lov til at se p&ari

Corsair GLAIVE RGB Gaming Mus

Når du spiller computer er komforten mindst lige så vigtigt, som et præcist aim i FPS spil. Gutterne hos

Cooler Master MasterPulse PRO

Der er efterhånden ikke den produkt gruppe hvor Cooler Master ikke har produkter at tilbyde. I denne test dykker vi

MSI GS73 7RF Stealth Pro

For kort tid siden testede Tweak.dk MSI GT83VR Titan SLI, som inden for det mobile område, er et monster af en

GUNNAR RPG designed by Razer gaming EyeWear

Det er igen blevet tid til at se på et par gamerbriller fra GUNNAR. I dag skal vi se på en gamingbrille som GU

Yakuza 0 til PlayStation 4

Titlen er Yakuza 0, og det er Segas seneste spil i Yakuza serien. Faktisk er Yakuza 0 en prequel til de tidligere Yakuza s

Sony har to nye Xperia-modeller på vej

Sony drømmer om at blive mere konkurrencedygtig på smartphone-markedet. Nu forsøger man sig med to nye Xperia-

Team Dignitas giver permanente kontrakter til "TENZKI" og "cromen"

Midlertidige løsninger er ikke altid de dårligste. Det har Team Dignitas måtte sande. Jens "TENZKI" Plougmann

PRESSEMEDDELSE: MSI lancerer nyt Z270 GODLIKE GAMING Bundkort

Dem af Jer der eventuelt husker det første GODLIKE bundkort fra MSI, som er en absolut high-end bundkort, vil

Kvindelig karakter føjes til Battlefield 1

EA føjer ny karakter til deres super populære Battlefield 1, som i første omgang måske ikke er så nyskabende.

Alt du skal vide om den nye Microsoft Surface Pro

Den nye Microsoft Surface Pro udbydes i forskellige varianter, når det kommer til specifikationer. På processo

Rockstar udskyder Red Dead Redemption 2-udgivelse til 2018

Mange havde set frem til den annoncerede udgivelse i efteråret. Nu fortsætter ventetiden et stykke tid endnu.

compLexity Gaming henter tiltrængte forstækninger

Spillertruppen har på det seneste været tyndt besat hos compLexity Gaming. Det er der nu blevet ændret på.

Tweak.dk søger nyhedsredaktør

Tweak.dk søger igen en nyhedsredaktør, så gemmer der sig en dygtig skribent mellem vores mange brugere, så er