Pressemeddelelse: KEMP Technologies lancerer ny LM 5300 load balancing switch

Den teknologiske udvikling til server-miljøer er fortsat i rivende udvikling. Tidligere blev load balancing betragtet som kostbare netværksløsninger for de få. I dag har alle råd til load balancing, som ofte er den mest økonomiske vej til bedre stabilitet og performance i serverrummet.

KEMP Technologies går forrest i denne udvikling. Den nye LM 5300 er optimeret til kerneydelsen ved load balancing: at fordele trafik mest effektivt mellem servere. Med korrekt load balancing kan man ofte reducere antallet af servere. Det reducerer omkostninger til serverudstyr, men også til licenser og strømforbrug, hvilket er et slag for CO2 regnskabet.

”Load balancing har traditionelt været en dyr affære. Men vi ønsker at stå for en udvikling, hvor vi med fokus og stordrift får kvalitetsløsninger ned i en pris, der gør load balancing til en økonomisk og driftmæssig gevinst for de fleste” siger Detlef Lilje, nordisk ansvarlig hos KEMP Technologies, og fortsætter: ”LM 5300 er et godt billede på denne udvikling. Her får man flere porte og mere trafik til en lavere pris end forgængeren.”

Den nye load balancing-løsning er forstærket med Intel Xeon Quad-core processorer, 8GB RAM og 10-gigabit understøttelse med SSL-acceleration med op til 9300 transaktioner pr. sekund på op til 1000 fysiske eller 1000 virtuelle servere. Med en 10 % stigning i request / sek., IPv6 support, et fordoblet antal layer 4 / layer 7-forbindelser og et meget fordelagtigt prisniveau, er LM 5300 en load balancing-løsninger, der giver mere for mindre.

For nyligt vandt KEMP Technologies’ tidligere topmodel LM-5500 den anerkendte læserpris i Network Computing Magazine 2012 for ’bedst testede produkt’ i skarp konkurrence med 9 anerkendte teknologivirksomheder. Prisen var baseret på svar fra Network Computings mange teknologisk interesserede læsere.

Skrevet af Martin den 4. Oct 2012. Nyheden er læst 1152 gang(e).

JBL Grip & JBL Grip 200

Fitness vinder mere og mere ind i vores livsstil. Om det er løb, crossfit, svømning, eller en tur i det loka

Ozone Strike Battle Spectra

Vores computere bliver mindre og mindre, men tilbyder stadig masser af power - men hvad med tastaturene tænker du? (

Gigabyte Aorus GA-Z270X-Gaming 7 S-1151

GIGABYTE har givet os muligheden for at teste deres Gigabyte Aorus GA-Z270X-Gaming 7 bundkort, som på papiret h

Plantronics BackBeat PRO 2 Bluetooth headset med ANC

Sidste år havde vi besøg af Plantronics BackBeat PRO +, og i år fortsætter vi trenden, med det ny

Corsair K95 Platinum MX Speed

Corsair har haft en meget dominerende position på gamer keyboard markedet med deres K serie, og nu er de ude m

GUNNAR Optiks Enigma Onyx - Gaming briller

I dag skal vi have besøg af GUNNAR optiks for første gang på Tweak.dk. GUNNAR har sendt os tre par gam

Huawei P10

Kinesiske Huawei har de seneste år taget en stor bid af markedet for smartphones. Vi har fået muligheden

MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G

NVIDIA har været på banen med GTX 1080 Ti i en rum tid nu, og nu er Tweak.dk reda

ACER Predator Triton 700 bygges med NVIDIA GeForce GTX 1080 Max-Q

Markedet for gamer laptops er ganske stort, og kampen ligeledes. For et par dage siden annoncerede Acer deres

Misfits annullerer kontrakten med "KaKAO"

Der lader til at være en mindre rooster-udskiftning på vej hos den amerikanske eSports-organisation.

Nedrykning skaber massive ændringer hos Origen

Det har været dyrt for Origen at rykke ned. Nu skal der startes forfra, så man kan komme tilbage til verdensto

Acer overrasker med multifunktionelt VR-kamera

Det er ikke ofte, at Apple må se sig slået af konkurrenterne. Nu må de dog erkende et nederlag til Acer, der h