Pressemeddelelse: Buffalo har skabt sin mest avancerede NAS til SMBer

Buffalo Technology, førende global producent af storage samt trådløse netværksløsninger, annoncerer i dag sin mest anvancerede storage-løsning til små og mellemstore virksomheder. De nye TeraStations med 6 og 8 skuffer til harddiske bliver tilføjet til TeraStation 5000 familien. TeraStation 5600 og 5800 er specielt udviklet til de databehov, som SMB’er oplever idag. IT-ansvarlige får adgang til en række funktioner indenfor sikkerhed og netværksfleksibilitet samt høje hastigheder på overførelser.

Den exceptionelle performance, som TeraStation 5600 og 5800 yder på dataoverførelser, kommer fra Intel Atom D2700 dual core processorerne. TeraStation 5000-serien tilbyder skalerbare lagringsløsninger simultant mediSCSI og Ethernet-tilslutning. RAID og udtagelige harddiske sikrer pålidelighed, og at TeraStation kan benyttes som primær lagringskilde eller til back-up. Til back-up tilbyder TS5600 og TS5800 kalenderbestemt back-up, faliover og replikeringsmuligheder, derudover understøtter begge enheder Amazon S3 cloud storage og WebAccess til overførsel af data til back-up eller cloud baseretstorage.

De nye servere i TeraStation-serien  indeholder en række unikke services, der er specifikt udviklet til virksomheder, som kræver flersidet funktioner af deres servere. Disse services inkluderer bl.a. Buffalo Surveillance Server, der muliggør lagring af optagelser fra overvågningsvideoer fra IP-kameraer. Ydermere har TeraStation 5000-serien også 2GB hurtig DDR3 memory, USB 3.0 til hurtige dataoverførelser, fem USB-porte samt ti licenser til NovaBACKUP Business Essentials.

Både TeraStation 5600 og TeraStation 5800 er i handlen. Priserne begynder ved 11.000 kr med moms.

Buffalo har skabt sin mest avancerede NAS til SMBer

LAN Interface
Standard Compliance IEEE802.3/IEEE802.3u/IEEE802.3ab
Data Transfer Rates 10/100/1000 Mbps (Auto Sensing)
Connector Types RJ-45
Number of Ports 2
Internal Hard Drives
Number of Drives 8
Hard Drive Capacity 2 TB, 3 TB, 4 TB
Total Capacity 16 TB, 24 TB, 32 TB
Drive Interface SATA 3 Gbps
Supported RAID Levels RAID 0/1/5/6/10/50/51/60/61/JBOD (Individual Disks)
USB Interface
Interface USB 2.0 / USB 3.0
Number of Ports 3 x USB 3.0
2 x USB 2.0
Data Transfer Rates Max 5 Gbps (USB 3.0)
Max 480 Mbps (USB 2.0)
Protocol Support
Networking TCP/IP
File Sharing CIRS/SMB, AFP, HTTP/HTTPS, FTP/SFTP/FTPS, NFS
Directory Integration LDAP, Active Directory
Management HTTP/HTTPS
Time Synchronization NTP
Other
Dimensions (L x W x H) 11.8 x 8.5 x 9.05 in
Weight 27.5 lbs
Operating Environment 41-95°F (5-35°C), 20-80% (non-condensing)
Power Supply Internal AC 100-240V Universal, 50/60 Hz
Power Consumption Max 170 W
Setup Utility OS Support Windows® Operating Systems
Client OS Support Windows® 7 (32-bit/64-bit), Windows Vista® (32-bit/64-bit), Windows® XP, Windows® 2000, Windows Server® 2008, Windows Server® 2003, Windows® 2000 Server, Mac OS® X 10.4-10.7

Link: Buffalo

Skrevet af Martin den 30. Sep 2012. Nyheden er læst 1055 gang(e).

Cooler Master Cosmos II 25th Anniversary Edition

Cooler Master fejrer sig 25 års jubilærum med et brag af et kabinet. De fleste af Jer husker sikkert deres Cos

Netgear Nighthawk X10

Netgear sparker døren ind med den nye 802.11ad Wi-Fi standard, der på papiret giver mulighed for hastigheder

Blue Ella med indbygget hi-fi forstærker

Dagens test er en vi har set frem til at præsentere for Jer længe. I dag har vi fået lov til at se p&ari

Corsair GLAIVE RGB Gaming Mus

Når du spiller computer er komforten mindst lige så vigtigt, som et præcist aim i FPS spil. Gutterne hos

Cooler Master MasterPulse PRO

Der er efterhånden ikke den produkt gruppe hvor Cooler Master ikke har produkter at tilbyde. I denne test dykker vi

MSI GS73 7RF Stealth Pro

For kort tid siden testede Tweak.dk MSI GT83VR Titan SLI, som inden for det mobile område, er et monster af en

GUNNAR RPG designed by Razer gaming EyeWear

Det er igen blevet tid til at se på et par gamerbriller fra GUNNAR. I dag skal vi se på en gamingbrille som GU

Yakuza 0 til PlayStation 4

Titlen er Yakuza 0, og det er Segas seneste spil i Yakuza serien. Faktisk er Yakuza 0 en prequel til de tidligere Yakuza s

Alliance signer "Pablo"

Axel ”Pablo” Källman er blevet hentet til Alliance. Han skal forsøge at løfte Dota 2-holdet til nye højder.

Acer lancerer imponerende gaming-skærm

Acer har nyt guf til gaming-gutterne. Denne gang er det i form af en ny avanceret gaming-skærm.

MSI løfter sløret for ny gaming-computer

MSI har før været garante for gode gaming-produkter. Nu er man klar med endnu et i form af en ny computer.

Andy Rubin og Essentiel har ny smartphone på vej

Det går ganske godt for Andy Rubin og Essentiel, der arbejder på at have en ny smartphone klar i slutningen af

Xiaomi annoncerer Mi Max 2

Xiaomi har taget smartphone-branchen med storm. Nu er den kinesiske gigant klar med en ny Mi Max-model.

Crowns gør comeback på CS:GO-scenen

Mange CS:GO-fans, især de svenske, har det sidste stykke tid savnet synet af Crowns. Nu har man valgt at vende

Acer lancerer Nitro 5 og Spin 1

Acer har haft travlt på notebook-fronten. Nu er de dog snart klar til at høste frugten af deres arbejde.

Samsung skal supplere OLED-skærme til iPhones

De nye iPhones kommer ikke kun til at bestå af Apple-udstyr. Planen er nemlig, at de skal monteres med OLED-sk