Pressemeddelelse: Buffalo har skabt sin mest avancerede NAS til SMBer

Buffalo Technology, førende global producent af storage samt trådløse netværksløsninger, annoncerer i dag sin mest anvancerede storage-løsning til små og mellemstore virksomheder. De nye TeraStations med 6 og 8 skuffer til harddiske bliver tilføjet til TeraStation 5000 familien. TeraStation 5600 og 5800 er specielt udviklet til de databehov, som SMB’er oplever idag. IT-ansvarlige får adgang til en række funktioner indenfor sikkerhed og netværksfleksibilitet samt høje hastigheder på overførelser.

Den exceptionelle performance, som TeraStation 5600 og 5800 yder på dataoverførelser, kommer fra Intel Atom D2700 dual core processorerne. TeraStation 5000-serien tilbyder skalerbare lagringsløsninger simultant mediSCSI og Ethernet-tilslutning. RAID og udtagelige harddiske sikrer pålidelighed, og at TeraStation kan benyttes som primær lagringskilde eller til back-up. Til back-up tilbyder TS5600 og TS5800 kalenderbestemt back-up, faliover og replikeringsmuligheder, derudover understøtter begge enheder Amazon S3 cloud storage og WebAccess til overførsel af data til back-up eller cloud baseretstorage.

De nye servere i TeraStation-serien  indeholder en række unikke services, der er specifikt udviklet til virksomheder, som kræver flersidet funktioner af deres servere. Disse services inkluderer bl.a. Buffalo Surveillance Server, der muliggør lagring af optagelser fra overvågningsvideoer fra IP-kameraer. Ydermere har TeraStation 5000-serien også 2GB hurtig DDR3 memory, USB 3.0 til hurtige dataoverførelser, fem USB-porte samt ti licenser til NovaBACKUP Business Essentials.

Både TeraStation 5600 og TeraStation 5800 er i handlen. Priserne begynder ved 11.000 kr med moms.

Buffalo har skabt sin mest avancerede NAS til SMBer

LAN Interface
Standard Compliance IEEE802.3/IEEE802.3u/IEEE802.3ab
Data Transfer Rates 10/100/1000 Mbps (Auto Sensing)
Connector Types RJ-45
Number of Ports 2
Internal Hard Drives
Number of Drives 8
Hard Drive Capacity 2 TB, 3 TB, 4 TB
Total Capacity 16 TB, 24 TB, 32 TB
Drive Interface SATA 3 Gbps
Supported RAID Levels RAID 0/1/5/6/10/50/51/60/61/JBOD (Individual Disks)
USB Interface
Interface USB 2.0 / USB 3.0
Number of Ports 3 x USB 3.0
2 x USB 2.0
Data Transfer Rates Max 5 Gbps (USB 3.0)
Max 480 Mbps (USB 2.0)
Protocol Support
Networking TCP/IP
File Sharing CIRS/SMB, AFP, HTTP/HTTPS, FTP/SFTP/FTPS, NFS
Directory Integration LDAP, Active Directory
Management HTTP/HTTPS
Time Synchronization NTP
Other
Dimensions (L x W x H) 11.8 x 8.5 x 9.05 in
Weight 27.5 lbs
Operating Environment 41-95°F (5-35°C), 20-80% (non-condensing)
Power Supply Internal AC 100-240V Universal, 50/60 Hz
Power Consumption Max 170 W
Setup Utility OS Support Windows® Operating Systems
Client OS Support Windows® 7 (32-bit/64-bit), Windows Vista® (32-bit/64-bit), Windows® XP, Windows® 2000, Windows Server® 2008, Windows Server® 2003, Windows® 2000 Server, Mac OS® X 10.4-10.7

Link: Buffalo

Skrevet af Martin den 30. Sep 2012. Nyheden er læst 1064 gang(e).

Logiech G433 7.1 Surround Gamer Headset

Markedet med gamer headsets er stort, smider vi 7.1 surround oven i hatten bliver det dog lidt mindre. Vi skal i denne tes

WipeOut Omega Collection til PlayStation 4

Vi skal I dag se på et helt nyt PlayStation 4 spil. Eller det vil sige, et gammelt spil i en ny indpakning. Det

Logitech G233 Prodigy

På udkig efter et headset der kan det hele? Okay det kan ikke brygge kaffe, men til gengæld kan det bruges p&a

Razer Lancehead Tournament Edition

På jagt efter en ny gamermus? Så stop engang og skynd dig at klikke ind på denne test. Vi skal i dag kig

Vertagear PL6000 - Virtus.Pro Edition

Tweak.dk starter ugen med en test af en gamer stol fra øverste hylde hos Vertagear. Sidste gang vi teste

Garmin Fēnix 5S - GPS multisportsur med stil

Så blev det tid til at teste Garmins nye Fenix 5S, et længe ventet GPS multisportsur. Fenix 5S er spække

Roccat Kone EMP

Roccat er et af de mest velkendte mærker på eSport scenen, og de finds I alle former og størrelser. I d

Bowers & Wilkins 805 D3

Hi-Fi er ikke lige et emne, som vi kommer omkring hver eneste dag, men derfor skal det ikke v

Ny Apple Store i Chicago monterer en gigantisk MacBook Pro på taget (Video)

Det er vist ikke gået nogen næser forbi, at Apple elsker at skille sig ud fra mængden. Om det er på pompøse le

SEGA Forever Collection Classic lanceret til Android og iOS

SEGA Forever Collection annonceret, som vil bringe alle de klassiske SEGA Games ind på Android og iOS

LG fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display

LG Display divisionen fremviser 77" fleksibel og gennemsigtig OLED display, som ifølge LG selv, er verdens før

PRESSEMEDDELSE: AMD Launches EPYC for the Datacenter

AMD toget blæser afsted, og det er Vega, Ryzen, Polasris 10, Radeon Instinct eller denne nye EPYC serie. AMD

GIGABYTE releaser Aorus GTX 1070 Gaming Box

Mangler din bærbar et skub i røven mht. grafikkortet, så kunne du meget vel kigge i retning af Aorus GTX 1070

AMD bekræftet deres nye Radeon Instinct målrettet deep learning.

Radeon Instinct er målrettet deep learning, og nu bekræfter AMD deres kommen i tredje kvartal 2017. At de ikke

Razer vil ruske op i mobilgaming markedet!

Alt tyder på Razer brygger på planer, der vil ruske op i mobil-gaming markedet. Vi holder et vågent øje med ny

Så er OnePlus 5 officiel. Her er priser, specs og release dato

Så er det nye OnePlus 5 flagskib officielt lanceret, og alle gætterierne ser ud til at holde stik. Her har du