Pressemeddelelse: KEMP Technologies forenkler global load balancing mellem datacentre

Datacentre forbundet på tværs af globale IT-infrastrukturer får det lettere. Med KEMP Technologies’ nye GEO LoadMaster er det nu muligt på splitsekunder og med stor driftsikkerhed at fordele webtrafik mellem datacentre forskellige steder på kloden.

KEMP Technologies lancerer sin nye GEO Loadmaster, som forenkler global load balancing ved at dirigerer webtrafik problemfrit mellem datacentre på tværs af kloden. Server load balanceren sikrer effektiv failover og failback til det bedst ydende datacenter.

I tilfælde af fejl vil GEO LoadMaster automatisk detektere fejlen for at minimere indvirkningen på IT-infrastrukturen, hvorefter webtrafikken problemfrit omdirigeres til det bedst ydende og geografisk tættest placerede datacenter.

”Vi ved, at organisationer i dag har brug for stor driftsikkerhed, høj tilgængelighed og meget høj kvalitet til web-baserede applikationer, såsom Microsoft Exchange, som ofte udvides på tværs af flere datacentre på globalt plan. Den nye teknologi imødekommer denne efterspørgsel og foretager mange funktioner automatisk, uden at kostbar tid på problemløsning og manuel håndtering er påkrævet,” fortæller Detlef Lilje, nordisk ansvarlig for KEMP Technologies.

GEO LoadMaster har indbygget 4x gigabit porte, Vlan trunking samt interface bonding og kan fordele webtrafik mellem datacentre med op til 15.000 DNS-forespørgsler per sekund. Server load balanceren kan registrere globale placeringer efter land, kontinent eller længde- og breddegrader, og kan forløbende identificere status i de enkle datacentre og foretage sundhedstjek af trafikmønstre for herefter at fordele trafikken mest hensigtsmæssigt.

KEMP Technologies forenkler global load balancing mellem datacentre

Skrevet af Martin den 28. Sep 2012. Nyheden er læst 1197 gang(e).

Apacer Panther DDR4 3000MHz Gaming

Apacer er en gammel hund, når det kommer til udviklingen af hukommelse. De har været med i spillet siden 1997,

Turtle Beach Impact 700

Vi skal i dag se på et mekanisk keyboard fra Turtle Beach, IMPACT 700. Det er et keyboard der gør brug af Che

Razer Mano'War 7.1

Razer er tilbage med et redesign af deres Razer ManO'War 7.1 Gaming Headset – Denne gang en lidt neddroslet udg

SilverStone RL06 ATX

SilverStone kan andet end at lave lækre strømforsyninger og premium computer kabinetter. Med deres Redline se

Gigabyte AB350-Gaming 3

En ny uge står for døren, og efter en weekend med sne i visse dele af Danmark, så trænger vi til

TomTom Touch fitness-tracker

TomTom Touch er en fitness-tracker, der søger at kunne tilbyde lidt mere end bare den basale skridt- og kaloriet&ae

Sculpto 3D Printer

3D print er et segment i rivende udvikling, og i dag benytter man 3D print inden for mange områder. Blandt andet er

AOC AGON AG352UCG 2K WQHD

Er du til gamerskærme med kurver er dagens test måske lige noget for dig – Vi tager nemlig i dag et kig

Renegades mister Yaman

Der er for alvor kommet gang i udskiftningen på eSports-holdene. Nu er det blevet Renegades' tur til at miste

Blizzard klar med ny eSports-turnering i Taiwan

Blizzard er stærkt interesseret i at tjene gode penge på eSportens udvikling. Derfor har man nu valgt at start

MSI melder sin ankomst med GeForce GTX 1080 Ti GAMING X

Nu vil MSI også lege med i 1080 Ti kampen, og derfor skyder de nu kampen igang med deres nye MSI GTX 1080 Ti G

GIGABYTE releaser Z270X-DESIGNARE

Med release af GIGABYTE Z270X-DESIGNARE, bliver vi præsenteret ikke alene for et super visuelt veludført bundk

Samsung giver ikke op på buede TV

Ifølge en rapport fra ET News planlægger Samsung at udgive 22 buede fjernsyn til deres globale marked. Dette k

Hackere truer stadig Apple

Som du måske har hørt, har en gruppe af hackere for nyligt været ude og true Apple. De ville have Apple til at

Teenager sagsøger mor for at tage hans telefon

I Spanien er en 15-årige så frustreret over, at hans mor har taget hans telefon. Nu vil han lægge sag an mod h

North deltager i Intel Extreme Master i Sydney.

North er det sidste hold, som er blevet inviteret til IEM i Sydney 2017. Her vil de komme til, at konkurrere m