Pressemeddelelse: KEMP Technologies forenkler global load balancing mellem datacentre

Datacentre forbundet på tværs af globale IT-infrastrukturer får det lettere. Med KEMP Technologies’ nye GEO LoadMaster er det nu muligt på splitsekunder og med stor driftsikkerhed at fordele webtrafik mellem datacentre forskellige steder på kloden.

KEMP Technologies lancerer sin nye GEO Loadmaster, som forenkler global load balancing ved at dirigerer webtrafik problemfrit mellem datacentre på tværs af kloden. Server load balanceren sikrer effektiv failover og failback til det bedst ydende datacenter.

I tilfælde af fejl vil GEO LoadMaster automatisk detektere fejlen for at minimere indvirkningen på IT-infrastrukturen, hvorefter webtrafikken problemfrit omdirigeres til det bedst ydende og geografisk tættest placerede datacenter.

”Vi ved, at organisationer i dag har brug for stor driftsikkerhed, høj tilgængelighed og meget høj kvalitet til web-baserede applikationer, såsom Microsoft Exchange, som ofte udvides på tværs af flere datacentre på globalt plan. Den nye teknologi imødekommer denne efterspørgsel og foretager mange funktioner automatisk, uden at kostbar tid på problemløsning og manuel håndtering er påkrævet,” fortæller Detlef Lilje, nordisk ansvarlig for KEMP Technologies.

GEO LoadMaster har indbygget 4x gigabit porte, Vlan trunking samt interface bonding og kan fordele webtrafik mellem datacentre med op til 15.000 DNS-forespørgsler per sekund. Server load balanceren kan registrere globale placeringer efter land, kontinent eller længde- og breddegrader, og kan forløbende identificere status i de enkle datacentre og foretage sundhedstjek af trafikmønstre for herefter at fordele trafikken mest hensigtsmæssigt.

KEMP Technologies forenkler global load balancing mellem datacentre

Skrevet af Martin den 28. Sep 2012. Nyheden er læst 1258 gang(e).

HTC U11: Giv din smartphone et klem

Vi løfter i dag sløret for vores nyeste mobiltest, nemlig testen af HTC’s nyeste topmodel, HTC U11. De

ASUS VG245H 24" Gamerskærm

I dag skal vi kigge på endnu en 24” skærm fra ASUS med det som sædvanlige lettere kryptiske navn V

AMD Radeon RX Vega 64 - Vega power i gaming og GTX 10xx killer?

Ventetiden har været lang, og AMD og bunker af medier inkl. Tweak.dk, har længe omtalt dnt nye Vega familie af

Jays u-Jays Wireless hovedtelefoner

Vi skal i denne test hilse på en ny producent her på Tweak.dk. Navnet er Jays, som kommer fra det svenske og l

Projekt Noah - Del 2 - Vi bygger et AMD Ryzen system - inkl. overraskelse!!

I første del af vores Projekt Noah serie gennemgik vi de udvalgte hardware produkter, grunden til valget

Corsair 750W TX750M PSU

Strømforsyninger fås i alle størrelser og prisklasser. I denne test skal vi kigge nærmere p&arin

be quiet! SFX L Power 600 Watt

Man behøver ikke en stor ATX strømforsyning for at få nok strøm til sin gamer spand, mindre kan

ASUS ROG-POSEIDON-GTX1080TI-P11G-Gaming

NVIDIA's GTX1080 Ti serie, er ikke længere nyt under solen, men nu er det AIB aktørenes tur t

Intel Core 8th Gen Coffee Lake processorer dukket op

Intel Core 8th Gen Coffee Lake processorer dukket op hos en canadisk shop værende klar til forudbestilling.

[TWEAK.DK KONKURRENCE] Vis os dit kabinet og vind

I samarbejde med vores tætte samarbejdspartner, Bitfenix, udlodder vi denne gang et super flot Bitfenix Portal

Galaxy Note 8 kan blive udgivet til september

Noget tyder på, at der er nogle ugers ventetid endnu, inden Samsung vælger at udgive deres nyeste smartphone.

Tekken ankommer som mobilspil

Tekken er gået hen og blevet kult inden for spilindustrien. Nu får du inden længe også mulighed for at prøve d

Dota 2-talent forlader Infamous Gaming

Infamous Gaming må vinke farvel til en af fremtidens helt store stjerner på Dota 2-scenen i form af Enzo

OG nede på fire Dota 2-spillere

Dota 2-holdet fra OG er blevet svækket. Det sker oven på den nylige afsked med Anathan

Movado på banen med nyt smartwatch

Movado laver ikke billige produkter. Det er til gengæld også produkter, der har en stærk duft af kvalitet. And

Huawei lancerer Mate 10 på denne dato

Katten er nu endelig ude af sækken. Huawei gør klar til en af årets helt store smartphone-præsentationer.