Pressemeddelelse: KEMP Technologies forenkler global load balancing mellem datacentre

Datacentre forbundet på tværs af globale IT-infrastrukturer får det lettere. Med KEMP Technologies’ nye GEO LoadMaster er det nu muligt på splitsekunder og med stor driftsikkerhed at fordele webtrafik mellem datacentre forskellige steder på kloden.

KEMP Technologies lancerer sin nye GEO Loadmaster, som forenkler global load balancing ved at dirigerer webtrafik problemfrit mellem datacentre på tværs af kloden. Server load balanceren sikrer effektiv failover og failback til det bedst ydende datacenter.

I tilfælde af fejl vil GEO LoadMaster automatisk detektere fejlen for at minimere indvirkningen på IT-infrastrukturen, hvorefter webtrafikken problemfrit omdirigeres til det bedst ydende og geografisk tættest placerede datacenter.

”Vi ved, at organisationer i dag har brug for stor driftsikkerhed, høj tilgængelighed og meget høj kvalitet til web-baserede applikationer, såsom Microsoft Exchange, som ofte udvides på tværs af flere datacentre på globalt plan. Den nye teknologi imødekommer denne efterspørgsel og foretager mange funktioner automatisk, uden at kostbar tid på problemløsning og manuel håndtering er påkrævet,” fortæller Detlef Lilje, nordisk ansvarlig for KEMP Technologies.

GEO LoadMaster har indbygget 4x gigabit porte, Vlan trunking samt interface bonding og kan fordele webtrafik mellem datacentre med op til 15.000 DNS-forespørgsler per sekund. Server load balanceren kan registrere globale placeringer efter land, kontinent eller længde- og breddegrader, og kan forløbende identificere status i de enkle datacentre og foretage sundhedstjek af trafikmønstre for herefter at fordele trafikken mest hensigtsmæssigt.

KEMP Technologies forenkler global load balancing mellem datacentre

Skrevet den 28. Sep 2012. Nyheden er læst 1156 gang(e).

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute

HyperX Predator DDR4 3333MHz

HyperX er en gammel svinger her på redaktionen, og vi er på nuværende tidsp

NZXT S340 Elite Midi tower

Det originale NZXT S340 fortjente til fulde den positive opmærksomhed det fik fra brugerne og medierne, og nu e

ASUS ROG Strix Wireless gaming headset

Hvis du er på udkig efter et trådløst headset, som ikke bare skal kunne bruges til computer men må

Arozzi Arena Gaming Skrivebord

Markedet er efterhånden godt fyldt med de såkaldte gamer stole, som fås i mange forskellige størr

Forza Horizon 3

Vi skal i dag ud og køre race med Forza Horizon 3, et spil som både er kommet til PC og Xbox One. Vi har 4K s

Kingston HyperX Cloud Stinger

HyperX har fået meget ros for deres Cloud I og II headset, og vil nu fortsætte den gode tråd i bud

Anden adventskonkurrence: Vind med Tweak.dk og Fractal Design

Anden advent i december nærmer sig, og derfor er Tweak.dk nu klar med vores anden adventskonkurrence i samarbe

Microsoft fremviser Halo Definitive Edition samt Halo 2 trailer

Microsoft udnyttede årets Game Awards show til at fremvise de kommende Halo spil, der bød på Halo Definitive E

MSI sagsøges for misbrug af ophavsretten

MSI som er en af de store hardware producenter er blevet sagsøgt. Lindze A'la Mode og fotografen Allison Rose

HyperX Cloud Stinger Giveaway

Tweak.dk elsker at give ting bort, og foruden vores advents giveaway, laver vi i samarbejde med HyperX en give

Silverstone udvider deres Primera serie

Silverstone har udvidet deres Primera kabinet serie med 2 nye farver, Mat sort og titanium. Primera betyder

Bør du opgradere til den ny iPhone 7 eller iPhone 7 plus?

Tiden er kommet til at vælge ny smartphone, og valget kan meget nemt stå mellem iPhone 7 eller iPhone 7 plus.

ARTIKEL: Øvelse gør mester, men udstyret spiller også en rolle

Du kan øve dig nok så meget, når det kommer til gaming-skills, men områder som udstyret du sidder med, stol, s

B&O klar til julehandlen med lancering af deres H9 headset

Når B&O fremviser nye produkter, så kraver tegnebogen i flyverskjul, men omvendt set, så skærper man også sans