Pressemeddelelse: KEMP Technologies forenkler global load balancing mellem datacentre

Datacentre forbundet på tværs af globale IT-infrastrukturer får det lettere. Med KEMP Technologies’ nye GEO LoadMaster er det nu muligt på splitsekunder og med stor driftsikkerhed at fordele webtrafik mellem datacentre forskellige steder på kloden.

KEMP Technologies lancerer sin nye GEO Loadmaster, som forenkler global load balancing ved at dirigerer webtrafik problemfrit mellem datacentre på tværs af kloden. Server load balanceren sikrer effektiv failover og failback til det bedst ydende datacenter.

I tilfælde af fejl vil GEO LoadMaster automatisk detektere fejlen for at minimere indvirkningen på IT-infrastrukturen, hvorefter webtrafikken problemfrit omdirigeres til det bedst ydende og geografisk tættest placerede datacenter.

”Vi ved, at organisationer i dag har brug for stor driftsikkerhed, høj tilgængelighed og meget høj kvalitet til web-baserede applikationer, såsom Microsoft Exchange, som ofte udvides på tværs af flere datacentre på globalt plan. Den nye teknologi imødekommer denne efterspørgsel og foretager mange funktioner automatisk, uden at kostbar tid på problemløsning og manuel håndtering er påkrævet,” fortæller Detlef Lilje, nordisk ansvarlig for KEMP Technologies.

GEO LoadMaster har indbygget 4x gigabit porte, Vlan trunking samt interface bonding og kan fordele webtrafik mellem datacentre med op til 15.000 DNS-forespørgsler per sekund. Server load balanceren kan registrere globale placeringer efter land, kontinent eller længde- og breddegrader, og kan forløbende identificere status i de enkle datacentre og foretage sundhedstjek af trafikmønstre for herefter at fordele trafikken mest hensigtsmæssigt.

KEMP Technologies forenkler global load balancing mellem datacentre

Skrevet af Martin den 28. Sep 2012. Nyheden er læst 1226 gang(e).

Cooler Master Cosmos II 25th Anniversary Edition

Cooler Master fejrer sig 25 års jubilærum med et brag af et kabinet. De fleste af Jer husker sikkert deres Cos

Netgear Nighthawk X10

Netgear sparker døren ind med den nye 802.11ad Wi-Fi standard, der på papiret giver mulighed for hastigheder

Blue Ella med indbygget hi-fi forstærker

Dagens test er en vi har set frem til at præsentere for Jer længe. I dag har vi fået lov til at se p&ari

Corsair GLAIVE RGB Gaming Mus

Når du spiller computer er komforten mindst lige så vigtigt, som et præcist aim i FPS spil. Gutterne hos

Cooler Master MasterPulse PRO

Der er efterhånden ikke den produkt gruppe hvor Cooler Master ikke har produkter at tilbyde. I denne test dykker vi

MSI GS73 7RF Stealth Pro

For kort tid siden testede Tweak.dk MSI GT83VR Titan SLI, som inden for det mobile område, er et monster af en

GUNNAR RPG designed by Razer gaming EyeWear

Det er igen blevet tid til at se på et par gamerbriller fra GUNNAR. I dag skal vi se på en gamingbrille som GU

Yakuza 0 til PlayStation 4

Titlen er Yakuza 0, og det er Segas seneste spil i Yakuza serien. Faktisk er Yakuza 0 en prequel til de tidligere Yakuza s

ASUS teaser for fremtidigt ROG Strix X299-E bundkort!

Alliance signer "Pablo"

Axel ”Pablo” Källman er blevet hentet til Alliance. Han skal forsøge at løfte Dota 2-holdet til nye højder.

Acer lancerer imponerende gaming-skærm

Acer har nyt guf til gaming-gutterne. Denne gang er det i form af en ny avanceret gaming-skærm.

MSI løfter sløret for ny gaming-computer

MSI har før været garante for gode gaming-produkter. Nu er man klar med endnu et i form af en ny computer.

Andy Rubin og Essentiel har ny smartphone på vej

Det går ganske godt for Andy Rubin og Essentiel, der arbejder på at have en ny smartphone klar i slutningen af

Xiaomi annoncerer Mi Max 2

Xiaomi har taget smartphone-branchen med storm. Nu er den kinesiske gigant klar med en ny Mi Max-model.

Crowns gør comeback på CS:GO-scenen

Mange CS:GO-fans, især de svenske, har det sidste stykke tid savnet synet af Crowns. Nu har man valgt at vende

Acer lancerer Nitro 5 og Spin 1

Acer har haft travlt på notebook-fronten. Nu er de dog snart klar til at høste frugten af deres arbejde.