Pressemeddelelse: Nye trådløse højttalersystemer fra Pioneer

Pioneer introducerer en ny serie af tre trådløse højttalersystemer designet til at gøre trådløs underholdning mere enkel og fleksibel. Serien består af den fugtafvisende XW-SMA3 med genopladeligt batteri, den større og mere kraftfulde XW-SMA4 samt den kompakte XW-SMA1 – alle med indbygget AirPlay, DLNA og WiFi.

Nye trådløse højttalersystemer fra Pioneer

Via trådløst netværk og integreret AirPlay-teknologi streamer Pioneers nye højttalersystemer lækker lyd direkte fra din Mac, pc, iPad, iPod touch eller iPhone – uden bøvl med ledninger eller behov for en docking-station. Audio-streaming fra Android-telefoner med DLNA er også understøttet.

Brug højttalerne enkeltstående eller skab dit eget multirums-system med flere enheder fordelt i hjemmet. Et fugtafvisende materiale og et indbygget genopladeligt batteri, der giver op til fem timers afspilning, gør desuden XW-SMA3 særlig velegnet til brug i køkkenet, på badeværelset, i haven eller sågar på skovturen.

Højttalersystemerne er udført i et attraktivt, minimalistisk design og udstyret med USB og AUX-indgang, så du kan oplade og afspille direkte fra din iPad, iPod touch og iPhone, ligesom alle tre modeller understøtter Wireless Direct, der gør det muligt at streame musik til højttaleren næsten hvor og når som helst uden en trådløs router.

Med sine to 3” mid-range drivere, en 1” diskant og en central basrefleks-port, garanterer de tre trådløse og kompakte højttalersystemer en naturlig, rig og kraftfuld lyd. XW-SMA4 har desuden en ekstra diskant og en kraftfuld 4” subwoofer, der giver en endnu dybere bas.

Det faste kabinet forhindrer forvrængninger og vibrationer, mens den avancerede Digital Signal Processing-teknologi (DSP) resulterer i en fyldig, kontrolleret bas. De tre højttalere, der er tunet af den verdenskendte højttaleringeniør Andrew Jones, drager desuden fordel af en klasse D-forstærkning, der sikrer dig høj ydelse og fremragende kvalitet.

Højttalerne betjenes let ved hjælp af diskrete berøringsfølsomme knapper indbygget i selve systemet eller via den medfølgende fjernbetjening.

Højttalersystemerne er tilgængelige nu hos udvalgte forhandlere til følgende vejledende priser:

XW-SMA1 (findes i sort og hvid): DKK 1.999,-

XW-SMA3 (findes i sort og hvid): DKK 2.499,-

XW-SMA4 (findes i sort): DKK 2.999,-

Link: Pioneer

Skrevet af Martin den 25. Sep 2012. Nyheden er læst 1078 gang(e).

Ozone EXON F60

Ozone som laver alverdens udstyr til gamere, har sendt os en af deres seneste mus, i form af deres EXON F60. Der er tale o

LucidSound LS30

Vi har endnu engang LucidSound på testbænken, denne gang med deres lidt større model, LS30. LS30 er et

Gamer mus X2 HARADA

Vi skal i denne test kigge nærmere på en producent som jeg personligt mener får for lidt opmærksom

ASUS bundkort - ROG Strix Z270E og Z270F Gaming

Endnu engang tager vi fat i ASUS her på Tweak.dk redaktionen, når vi her i dag sk

Blue & NiP Gaming Headset PC - Pro Gamer bundle

Blue har længe været kendt for deres mikrofoner, Snowball og Yeti der ikke koster en formue at komme i gang me

Corsair musemåtte - Gaming MM300 Extended

Er din gamle musemåtte ved at være slidt, eller mangler du bare en ny en af slagsen? Så kunne dagens tes

EVGA GTX1060 SC Gaming

Er jagten gået ind på at finde et nyt grafikkort, og er kravet et grafikkort, som skal passe ind, hvor de fysi

MSI bundkort - Z270 Pro Gaming Carbon

Z270 strømmen vokser og vokser bare, og MSI har haft deres Z270 Pro Gaming Carbon en t

Apple klar med forbedring af deres Magic Mouse

Apples Magic Mouse har været genstand for kritik. Nu er der i samarbejde med virksomheden Elevation Lab blevet

Netflix lancerer 'Sunlamp' til dit hjem

Netflix kommer til udsætning til alle os der har lange vintre, og godt kunne bruge noget mere lys. Med deres e

Nyt online netværk vil livestream 'high-profile' retssager

Mediate grundlæggeren Dan Abrams planlægger at lancere et online netværk, hvis formål er at sende live fra ret

Core count vs frequency, hvad er vigtigst i gaming?

Mens vi venter på Ryzens officielle udgivelse d. 2 marts, foregår der en meget interessant diskussion på forsk

Dette super-batteri følger med LG X Power2

LG har forsøgt at implementere det optimale smartphone-batteri. Det bliver gjort tilgængelig til LG X Power2.

Intet Bluetooth-headset til Nintendo Switch

Nintendo-fansene må desværre skyde en lang pil efter håbet om at påføre sig et Bluetooth-headset, når der skal

Leaked: Huawei P10

Der er god grund til at glæde sig til den kommende Mobile World Congress. Her er der en smartphone, som Huawei