Pressemeddelelse: Nye trådløse højttalersystemer fra Pioneer

Pioneer introducerer en ny serie af tre trådløse højttalersystemer designet til at gøre trådløs underholdning mere enkel og fleksibel. Serien består af den fugtafvisende XW-SMA3 med genopladeligt batteri, den større og mere kraftfulde XW-SMA4 samt den kompakte XW-SMA1 – alle med indbygget AirPlay, DLNA og WiFi.

Nye trådløse højttalersystemer fra Pioneer

Via trådløst netværk og integreret AirPlay-teknologi streamer Pioneers nye højttalersystemer lækker lyd direkte fra din Mac, pc, iPad, iPod touch eller iPhone – uden bøvl med ledninger eller behov for en docking-station. Audio-streaming fra Android-telefoner med DLNA er også understøttet.

Brug højttalerne enkeltstående eller skab dit eget multirums-system med flere enheder fordelt i hjemmet. Et fugtafvisende materiale og et indbygget genopladeligt batteri, der giver op til fem timers afspilning, gør desuden XW-SMA3 særlig velegnet til brug i køkkenet, på badeværelset, i haven eller sågar på skovturen.

Højttalersystemerne er udført i et attraktivt, minimalistisk design og udstyret med USB og AUX-indgang, så du kan oplade og afspille direkte fra din iPad, iPod touch og iPhone, ligesom alle tre modeller understøtter Wireless Direct, der gør det muligt at streame musik til højttaleren næsten hvor og når som helst uden en trådløs router.

Med sine to 3” mid-range drivere, en 1” diskant og en central basrefleks-port, garanterer de tre trådløse og kompakte højttalersystemer en naturlig, rig og kraftfuld lyd. XW-SMA4 har desuden en ekstra diskant og en kraftfuld 4” subwoofer, der giver en endnu dybere bas.

Det faste kabinet forhindrer forvrængninger og vibrationer, mens den avancerede Digital Signal Processing-teknologi (DSP) resulterer i en fyldig, kontrolleret bas. De tre højttalere, der er tunet af den verdenskendte højttaleringeniør Andrew Jones, drager desuden fordel af en klasse D-forstærkning, der sikrer dig høj ydelse og fremragende kvalitet.

Højttalerne betjenes let ved hjælp af diskrete berøringsfølsomme knapper indbygget i selve systemet eller via den medfølgende fjernbetjening.

Højttalersystemerne er tilgængelige nu hos udvalgte forhandlere til følgende vejledende priser:

XW-SMA1 (findes i sort og hvid): DKK 1.999,-

XW-SMA3 (findes i sort og hvid): DKK 2.499,-

XW-SMA4 (findes i sort): DKK 2.999,-

Link: Pioneer

Skrevet den 25. Sep 2012. Nyheden er læst 1057 gang(e).

AOC AGON AG271QG gamerskærm

Vi har fået fingrene i en lækker computerskærm fra AOC. Denne gang er der tale om deres nye AG271QG, og

Sharkoon RUSH ER2 gamer headset

Sharkoon er endnu engang tilbage på testbænken, denne gang med deres nye stereo headset, Sharkoon Rush ER2. De

akasa Venom A20 240mm AIO vandkøler

Man hører nok ikke navnet akasa ofte på disse kanter, men de er faktisk et stort firma der producerer en bred

Samsung Galaxy View Tablet

Er du træt af de normale tablets? Du syntes måske skærmen er for kedelig at se film på - så

PlayStation 4 vs. PlayStation 4 Pro

Vi har været heldige i dag, og fået muligheden for at teste den kraftigste konsol på markedet til dato.

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute