Pressemeddelelse: Nye trådløse højttalersystemer fra Pioneer

Pioneer introducerer en ny serie af tre trådløse højttalersystemer designet til at gøre trådløs underholdning mere enkel og fleksibel. Serien består af den fugtafvisende XW-SMA3 med genopladeligt batteri, den større og mere kraftfulde XW-SMA4 samt den kompakte XW-SMA1 – alle med indbygget AirPlay, DLNA og WiFi.

Nye trådløse højttalersystemer fra Pioneer

Via trådløst netværk og integreret AirPlay-teknologi streamer Pioneers nye højttalersystemer lækker lyd direkte fra din Mac, pc, iPad, iPod touch eller iPhone – uden bøvl med ledninger eller behov for en docking-station. Audio-streaming fra Android-telefoner med DLNA er også understøttet.

Brug højttalerne enkeltstående eller skab dit eget multirums-system med flere enheder fordelt i hjemmet. Et fugtafvisende materiale og et indbygget genopladeligt batteri, der giver op til fem timers afspilning, gør desuden XW-SMA3 særlig velegnet til brug i køkkenet, på badeværelset, i haven eller sågar på skovturen.

Højttalersystemerne er udført i et attraktivt, minimalistisk design og udstyret med USB og AUX-indgang, så du kan oplade og afspille direkte fra din iPad, iPod touch og iPhone, ligesom alle tre modeller understøtter Wireless Direct, der gør det muligt at streame musik til højttaleren næsten hvor og når som helst uden en trådløs router.

Med sine to 3” mid-range drivere, en 1” diskant og en central basrefleks-port, garanterer de tre trådløse og kompakte højttalersystemer en naturlig, rig og kraftfuld lyd. XW-SMA4 har desuden en ekstra diskant og en kraftfuld 4” subwoofer, der giver en endnu dybere bas.

Det faste kabinet forhindrer forvrængninger og vibrationer, mens den avancerede Digital Signal Processing-teknologi (DSP) resulterer i en fyldig, kontrolleret bas. De tre højttalere, der er tunet af den verdenskendte højttaleringeniør Andrew Jones, drager desuden fordel af en klasse D-forstærkning, der sikrer dig høj ydelse og fremragende kvalitet.

Højttalerne betjenes let ved hjælp af diskrete berøringsfølsomme knapper indbygget i selve systemet eller via den medfølgende fjernbetjening.

Højttalersystemerne er tilgængelige nu hos udvalgte forhandlere til følgende vejledende priser:

XW-SMA1 (findes i sort og hvid): DKK 1.999,-

XW-SMA3 (findes i sort og hvid): DKK 2.499,-

XW-SMA4 (findes i sort): DKK 2.999,-

Link: Pioneer

Skrevet den 25. Sep 2012. Nyheden er læst 1073 gang(e).

NZXT Kraken X52 AIO CPU Cooler

NZXT har været en tur på tegnebrættet for at give deres Kraken vandkølerserie en gevaldig overhal

Phanteks Kabinet - Eclipse P400S Tempered Glass

Phanteks behøver vist ikke nogen videre præsentation, da de efterhånden har fået placeret sig sol

Sony Højtaler - SRS-ZR7 Trådløs

Trådløs stuelyd er så småt ved at blive mainstream i de danske hjem – Men hvor meget har ma

Logitech Pro - Gaming Mus

Logitech er på banen med en simpel mus, som dog er rettet imod spilleren, der vil have en ydelse i top. Denne gang h

Corsair Polaris MM800 RGB Musemåtte

Hvis det er ved at være tid til en ny musemåtte, hvorfor så ikke få en der matcher resten af dit s

Sharkoon SKILLER SGM1 - gamermus

Vi skal i dag se på den nye Skiller SGM1 gamermus fra Sharkoon. Sharkoon er en gammel kending på redaktionen,

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G grafikkort

Det er ikke så længe siden vi kiggede på MSI og deres GTX1050ti kort, som landede godt i 1920x1080 sm&os

Corsair Carbide Air 740 Cube kabinet

I et kabinet marked hvor det bliver mere og mere populært at bygge småt, og hvor RGB lys og glas for alvor er

Den nye Agon AG352UCG lanceres i marts

AOC fremviser deres nye AG352UCG, som en en visuel 35" perle, som også kan andet end se godt ud.

Tweak.dk søger ny hardware tester

Porten til hardware himmeriget står igen åbent på Tweak.dk, og denne gang omhandler det en tester til laptops

Den nye iPhone 8 bygges med et OLED display

Rygterne om en kommende iPhone 8 tager til, og nu forlyder det Apple kommer med 3 modeller, hvor mindst den en

Logitech G203 Prodigy på vej i handlen.

Logitech melder sig på banen med en ny gamer mus i form af deres nye Logitech G203 Prodigy

Vizio's enheder tager nu imod stemmekontrol

Du kan nu se film uden at løfte en finger, så du er der ingen undskyldning for at skulle rejse sig efter remot

Denne SMS vil nedbryde enhver iPhone!

Ikke ligefrem den slags SMS du gerne vil modtage, men ikke desto mindre viser det sig flere er ramt af denne f

Den perfekt Ultrabook til Onkel Rejsende Mack.

Hvis du ofte befinder dig på farten, men ikke helt kan få tilfredsstillet dine ønsker på en smartphone, eller

Nu kommer Super Mario Run endelig til Android

Tre måneder efter Super Mario Run blev udgivet til iPhone, kommer det nu til Android.