Pressemeddelelse: Nye trådløse højttalersystemer fra Pioneer

Pioneer introducerer en ny serie af tre trådløse højttalersystemer designet til at gøre trådløs underholdning mere enkel og fleksibel. Serien består af den fugtafvisende XW-SMA3 med genopladeligt batteri, den større og mere kraftfulde XW-SMA4 samt den kompakte XW-SMA1 – alle med indbygget AirPlay, DLNA og WiFi.

Nye trådløse højttalersystemer fra Pioneer

Via trådløst netværk og integreret AirPlay-teknologi streamer Pioneers nye højttalersystemer lækker lyd direkte fra din Mac, pc, iPad, iPod touch eller iPhone – uden bøvl med ledninger eller behov for en docking-station. Audio-streaming fra Android-telefoner med DLNA er også understøttet.

Brug højttalerne enkeltstående eller skab dit eget multirums-system med flere enheder fordelt i hjemmet. Et fugtafvisende materiale og et indbygget genopladeligt batteri, der giver op til fem timers afspilning, gør desuden XW-SMA3 særlig velegnet til brug i køkkenet, på badeværelset, i haven eller sågar på skovturen.

Højttalersystemerne er udført i et attraktivt, minimalistisk design og udstyret med USB og AUX-indgang, så du kan oplade og afspille direkte fra din iPad, iPod touch og iPhone, ligesom alle tre modeller understøtter Wireless Direct, der gør det muligt at streame musik til højttaleren næsten hvor og når som helst uden en trådløs router.

Med sine to 3” mid-range drivere, en 1” diskant og en central basrefleks-port, garanterer de tre trådløse og kompakte højttalersystemer en naturlig, rig og kraftfuld lyd. XW-SMA4 har desuden en ekstra diskant og en kraftfuld 4” subwoofer, der giver en endnu dybere bas.

Det faste kabinet forhindrer forvrængninger og vibrationer, mens den avancerede Digital Signal Processing-teknologi (DSP) resulterer i en fyldig, kontrolleret bas. De tre højttalere, der er tunet af den verdenskendte højttaleringeniør Andrew Jones, drager desuden fordel af en klasse D-forstærkning, der sikrer dig høj ydelse og fremragende kvalitet.

Højttalerne betjenes let ved hjælp af diskrete berøringsfølsomme knapper indbygget i selve systemet eller via den medfølgende fjernbetjening.

Højttalersystemerne er tilgængelige nu hos udvalgte forhandlere til følgende vejledende priser:

XW-SMA1 (findes i sort og hvid): DKK 1.999,-

XW-SMA3 (findes i sort og hvid): DKK 2.499,-

XW-SMA4 (findes i sort): DKK 2.999,-

Link: Pioneer

Skrevet af Martin den 25. Sep 2012. Nyheden er læst 1250 gang(e).

Battlefield V UPDATE - Vi tester RTX IGEN!

Som det så ofte sker, når vi laver benchmarks, kommer der opdateringer som kan ændre resultaterne. Det e

Olympus DS-9500 diktafon

Vi har i dag besøg af Olympus, og deres nye dikatafon, der går efter titlen som den bedste professionelle dik

HyperX Alloy FPS RGB Mekanisk Tastatur

HyperX er et søskende firma til velkendte Kingston, som udelukkende har med gaming grej at gøre. Vi har tidl

Gigabyte Aorus RTX 2080Ti Xtreme

NVIDIA’s nye GeForce RTX 2080 TI-grafikkort er på nuværende tidspunkt toppen af poppen rent performancem

Lian Li - PC-011 Dynamic der8auer Edition

Lian Li har i samarbejde den kendte tyske overclocker, der8auer forsøgt at opnå drømmen om at skabe de

XFX Radeon RX 590 Fatboy

For nyligt blev AMD's seneste RX grafikkort sendt på markedet, og i den sammenhæn

Battlefield V RTX test - Lækkert nyt eller partykiller?!

RTX og Ray Tracing var blandt de store salgspunkter, da Nvidias nye grafikkort blev lanceret. Da RTX og Ray Tra

HyperX Pulsefire Surge RGB gamer mus

Til enhver gamer computer, skal man bruge ordenligt tilbehør for at få den bedste oplevelse. Denne test byder

Her er årets mest populære søgninger på Google

Year in Search: Se listerne over de danske Google-søgninger, som trendede mest i 2018.

Tweak Julekonkurrence! - 2. søndag i Advent 2018

Det er blevet tid til anden del af vores julekonkurrence og der er ENDNU flere præmier på højkant denne gang,

AMD Radeon Software Adrenalin 2019 Edition: Alt du har brug for at vide

AMD’s årlige ”wonder driver” frigives fra 13 december, og der er nu kommende informationer fra officiel instan

Ventetiden er slut. Efter 30 års ventetid er Quadron ZX Spectrum frigivet

Ting tager tid, og skal de sidste finesser finpudses, kan man kun forvente yderlige forsinkelser. Men 30 år?

Nyeste CS:GO opdatering modtager massiv kritik fra medier og fans. 14000 negative Steam anmeldelser

Informationen kommer fra redaktionen hos pcgamer, som melder om ”CS:GO receives 14,000 negative Steam reviews

OnePlus og McLaren sætter fartrekord med ny OnePlus 6T McLaren Edition

OnePlus og McLaren præsenterer i dag OnePlus 6T McLaren Edition. Den nye telefon leverer intet mindre end 10 G

TP-Link annoncerer to nye Wi-Fi 6 kompatible routere

Ikke alle trådløse routere er lavet ens, og de hastigheder du får, varierer fra router til router. Vil du være

Det er slut med rygter og gætterier. Samsung Galaxy A8s smartphone officielt lanceret

Samsung har langt om længe sendt deres nye familiemedlem på markedet i form af Samsung Galaxy A8s.