Pressemeddelelse: Voyager Legend - næste generation af Plantronics ikoniske headset

Den amerikanske headsetproducent Plantronics lancerer nu sit legendariske Voyager-headset i en mere slank og elegant udgave. Smart, intuitiv teknologi og en helt exceptionel lydkvalitet gør Voyager til en populær og elsket ledsager til både job og fritid.

Med en blanding af exceptionel lyd, Smart Sensor-teknologi og intuitiv stemmekontrol, er Voyager Legend Plantronics’ mest brugervenlige og lydstærke headset til dato.

Legend er den næste generation af Plantronics’ prisvindende Voyager-serie. Headsettet er udstyret med tre fintunede mikrofoner og forbedret DSP (Digital Signal Processing), der optimerer din stemme og minimerer støj fra f.eks. vind, bevægelser og baggrundslyde. Plantronics’ banebrydende Smart Sensor-teknologi dirigerer indkommende opkald til din telefon eller dit headset, og du kan besvare et opkald blot ved at tage headsettet på.

Plantronics Vayager Legend

Med sin indbyggede stemmekontrol oplyser Voyager Legend dig løbende om resterende batteritid, status på forbindelsen og sågar hvem, der ringer til dig. Derudover reagerer headsettet også på kommandoer som “answer” eller “ignore”, så du kan betjene opkald alene ved stemmens brug og dermed have hænderne fri til andre opgaver og gøremål.

”Uanset om du arbejder på farten eller blot har brug for at være i forbindelse med venner, familie og arbejdspladsen, leverer Voyager Legend usammenlignelig lydkvalitet, selv i de mest krævende omgivelser,” siger Anders Blak Pedersen, Corporate Manager Danmark hos Plantronics. ”Fra sin unikke Smart Sensor-teknologi til stemmekontrollen, bygger Voyager Legend videre på Plantronics’ exceptionelle og innovative teknologiske arv.”

Voyager Legend er skabt med fokus på brugervenlighed og er udstyret med dedikerede knapper til opkald, stemmekommandoer, tænd/sluk og mute-funktion. Du har desuden mulighed for at supplere med en række tilbehør, herunder et batteridrevet etui, så du kan oplade headsettet på farten samt en opladestander til skrivebordet.

Voyager legend til unified communications

Plantronics’ Voyager Legend kommer også i en version designet specielt til Unified Communications (UC), der gør det nemt at foretage og modtage opkald på din mobiltelefon eller pc.

Headsettet integrerer desuden ‘contextual intelligence’, der tager brugerforståelse til et helt nyt niveau ved bl.a. at udnytte informationer om brugerens omgivelser, placering, aktiviteter og tilgængelighed. Med Legend UC følger et batteridrevet etui, en oplader til skrivebordet samt en mini Bluetooth USB-adapter til opkald via pc’en.

Plantronics Voyager Legend er tilgængelig hos udvalgte forhandlere fra oktober til en vejledende pris på kr. 939,- inkl. moms. Voyager Legend UC er tilgængelig i handelen fra begyndelsen af 2013.

Link: Plantronics

Skrevet den 20. Sep 2012. Nyheden er læst 1896 gang(e).

akasa Venom A20 240mm AIO vandkøler

Man hører nok ikke navnet akasa ofte på disse kanter, men de er faktisk et stort firma der producerer en bred

Samsung Galaxy View Tablet

Er du træt af de normale tablets? Du syntes måske skærmen er for kedelig at se film på - så

PlayStation 4 vs. PlayStation 4 Pro

Vi har været heldige i dag, og fået muligheden for at teste den kraftigste konsol på markedet til dato.

TP-Link Talon AD7200 Multi-Band Wi-Fi Router

Vi vender denne gang snuden i retningen af vores netværkssegment, når vi tester T

Thermaltake Toughpower SFX 450W Gold

Stort eller småt? Det er efterhånden blevet et rigtig godt spørgsmål når vi snakker compute