Pressemeddelelse: Voyager Legend - næste generation af Plantronics ikoniske headset

Den amerikanske headsetproducent Plantronics lancerer nu sit legendariske Voyager-headset i en mere slank og elegant udgave. Smart, intuitiv teknologi og en helt exceptionel lydkvalitet gør Voyager til en populær og elsket ledsager til både job og fritid.

Med en blanding af exceptionel lyd, Smart Sensor-teknologi og intuitiv stemmekontrol, er Voyager Legend Plantronics’ mest brugervenlige og lydstærke headset til dato.

Legend er den næste generation af Plantronics’ prisvindende Voyager-serie. Headsettet er udstyret med tre fintunede mikrofoner og forbedret DSP (Digital Signal Processing), der optimerer din stemme og minimerer støj fra f.eks. vind, bevægelser og baggrundslyde. Plantronics’ banebrydende Smart Sensor-teknologi dirigerer indkommende opkald til din telefon eller dit headset, og du kan besvare et opkald blot ved at tage headsettet på.

Plantronics Vayager Legend

Med sin indbyggede stemmekontrol oplyser Voyager Legend dig løbende om resterende batteritid, status på forbindelsen og sågar hvem, der ringer til dig. Derudover reagerer headsettet også på kommandoer som “answer” eller “ignore”, så du kan betjene opkald alene ved stemmens brug og dermed have hænderne fri til andre opgaver og gøremål.

”Uanset om du arbejder på farten eller blot har brug for at være i forbindelse med venner, familie og arbejdspladsen, leverer Voyager Legend usammenlignelig lydkvalitet, selv i de mest krævende omgivelser,” siger Anders Blak Pedersen, Corporate Manager Danmark hos Plantronics. ”Fra sin unikke Smart Sensor-teknologi til stemmekontrollen, bygger Voyager Legend videre på Plantronics’ exceptionelle og innovative teknologiske arv.”

Voyager Legend er skabt med fokus på brugervenlighed og er udstyret med dedikerede knapper til opkald, stemmekommandoer, tænd/sluk og mute-funktion. Du har desuden mulighed for at supplere med en række tilbehør, herunder et batteridrevet etui, så du kan oplade headsettet på farten samt en opladestander til skrivebordet.

Voyager legend til unified communications

Plantronics’ Voyager Legend kommer også i en version designet specielt til Unified Communications (UC), der gør det nemt at foretage og modtage opkald på din mobiltelefon eller pc.

Headsettet integrerer desuden ‘contextual intelligence’, der tager brugerforståelse til et helt nyt niveau ved bl.a. at udnytte informationer om brugerens omgivelser, placering, aktiviteter og tilgængelighed. Med Legend UC følger et batteridrevet etui, en oplader til skrivebordet samt en mini Bluetooth USB-adapter til opkald via pc’en.

Plantronics Voyager Legend er tilgængelig hos udvalgte forhandlere fra oktober til en vejledende pris på kr. 939,- inkl. moms. Voyager Legend UC er tilgængelig i handelen fra begyndelsen af 2013.

Link: Plantronics

Skrevet af Martin den 20. Sep 2012. Nyheden er læst 2203 gang(e).

HyperX Cloud Flight trådløst gaming headset

Trådløst eller ikke trådløst, det er det store spørgsmål i 2018. HyperX mener tr&ar

Cougar Attack X3 RGB Tastatur

Cougar er bestemt ikke nogen ny spiller på markedet, men derimod en ny producent her på Tweak. Vi vil det n&ae

Battlefield V UPDATE - Vi tester RTX IGEN!

Som det så ofte sker, når vi laver benchmarks, kommer der opdateringer som kan ændre resultaterne. Det e

Olympus DS-9500 diktafon

Vi har i dag besøg af Olympus, og deres nye dikatafon, der går efter titlen som den bedste professionelle dik

HyperX Alloy FPS RGB Mekanisk Tastatur

HyperX er et søskende firma til velkendte Kingston, som udelukkende har med gaming grej at gøre. Vi har tidl

Gigabyte Aorus RTX 2080Ti Xtreme

NVIDIA’s nye GeForce RTX 2080 TI-grafikkort er på nuværende tidspunkt toppen af poppen rent performancem

Lian Li - PC-011 Dynamic der8auer Edition

Lian Li har i samarbejde den kendte tyske overclocker, der8auer forsøgt at opnå drømmen om at skabe de

XFX Radeon RX 590 Fatboy

For nyligt blev AMD's seneste RX grafikkort sendt på markedet, og i den sammenhæn

FORTNITE butikken 14 december 2018: Ny Slushy Soldier Fortnite skin frigivet

Fortnite hypen synes ingen ende at tage, og nye skins og items dukker konstant op via Fortnite shoppen. 14 dec

Samsung One UI fremvist i ny video

For kort tid siden annoncerede producenten deres nye One UI under Samsung Developer Conference. Deres nye One

Billeder af Gigabyte GeForce RTX 2060 OC lækket

Redaktionen hos Videocardz er igen på banen med nyt omkring et potentielt kommende GeForce RTX 2060.

Marques Brownlee sætter ord på utilfredsheden med Rewind i 2018

YouTube brugerne har i den grad vist deres utilfredshed med den retning YouTube har bevæget sig, når det handl

Edifier fremviser nye lydprodukter forud for CES 2019

Edifier har meldt ankomsten af nye lydprodukter, som bliver officielt fremvist under CES 2019. CES 2019 løber

LG HomeBrew er et automatiseret øl brygningssystem

Forud for CES 2019 dukker der altid nye produkter frem i nyhedsmøllen, og i år er ingen undtagelse. Fra et lid

Galaxy S10 med Snapdragon 855 sætter Exynos 9820 til vægs i ny Antutu Score

I sidste uge så vi de første indikationer på Antutu scores på kommende Samsung Galaxy S10 Plus på udenlandske

Her er årets mest populære søgninger på Google

Year in Search: Se listerne over de danske Google-søgninger, som trendede mest i 2018.