Pressemeddelelse: Voyager Legend - næste generation af Plantronics ikoniske headset

Den amerikanske headsetproducent Plantronics lancerer nu sit legendariske Voyager-headset i en mere slank og elegant udgave. Smart, intuitiv teknologi og en helt exceptionel lydkvalitet gør Voyager til en populær og elsket ledsager til både job og fritid.

Med en blanding af exceptionel lyd, Smart Sensor-teknologi og intuitiv stemmekontrol, er Voyager Legend Plantronics’ mest brugervenlige og lydstærke headset til dato.

Legend er den næste generation af Plantronics’ prisvindende Voyager-serie. Headsettet er udstyret med tre fintunede mikrofoner og forbedret DSP (Digital Signal Processing), der optimerer din stemme og minimerer støj fra f.eks. vind, bevægelser og baggrundslyde. Plantronics’ banebrydende Smart Sensor-teknologi dirigerer indkommende opkald til din telefon eller dit headset, og du kan besvare et opkald blot ved at tage headsettet på.

Plantronics Vayager Legend

Med sin indbyggede stemmekontrol oplyser Voyager Legend dig løbende om resterende batteritid, status på forbindelsen og sågar hvem, der ringer til dig. Derudover reagerer headsettet også på kommandoer som “answer” eller “ignore”, så du kan betjene opkald alene ved stemmens brug og dermed have hænderne fri til andre opgaver og gøremål.

”Uanset om du arbejder på farten eller blot har brug for at være i forbindelse med venner, familie og arbejdspladsen, leverer Voyager Legend usammenlignelig lydkvalitet, selv i de mest krævende omgivelser,” siger Anders Blak Pedersen, Corporate Manager Danmark hos Plantronics. ”Fra sin unikke Smart Sensor-teknologi til stemmekontrollen, bygger Voyager Legend videre på Plantronics’ exceptionelle og innovative teknologiske arv.”

Voyager Legend er skabt med fokus på brugervenlighed og er udstyret med dedikerede knapper til opkald, stemmekommandoer, tænd/sluk og mute-funktion. Du har desuden mulighed for at supplere med en række tilbehør, herunder et batteridrevet etui, så du kan oplade headsettet på farten samt en opladestander til skrivebordet.

Voyager legend til unified communications

Plantronics’ Voyager Legend kommer også i en version designet specielt til Unified Communications (UC), der gør det nemt at foretage og modtage opkald på din mobiltelefon eller pc.

Headsettet integrerer desuden ‘contextual intelligence’, der tager brugerforståelse til et helt nyt niveau ved bl.a. at udnytte informationer om brugerens omgivelser, placering, aktiviteter og tilgængelighed. Med Legend UC følger et batteridrevet etui, en oplader til skrivebordet samt en mini Bluetooth USB-adapter til opkald via pc’en.

Plantronics Voyager Legend er tilgængelig hos udvalgte forhandlere fra oktober til en vejledende pris på kr. 939,- inkl. moms. Voyager Legend UC er tilgængelig i handelen fra begyndelsen af 2013.

Link: Plantronics

Skrevet af Martin den 20. Sep 2012. Nyheden er læst 2030 gang(e).

HTC U11: Giv din smartphone et klem

Vi løfter i dag sløret for vores nyeste mobiltest, nemlig testen af HTC’s nyeste topmodel, HTC U11. De

ASUS VG245H 24" Gamerskærm

I dag skal vi kigge på endnu en 24” skærm fra ASUS med det som sædvanlige lettere kryptiske navn V

AMD Radeon RX Vega 64 - Vega power i gaming og GTX 10xx killer?

Ventetiden har været lang, og AMD og bunker af medier inkl. Tweak.dk, har længe omtalt dnt nye Vega familie af

Jays u-Jays Wireless hovedtelefoner

Vi skal i denne test hilse på en ny producent her på Tweak.dk. Navnet er Jays, som kommer fra det svenske og l

Projekt Noah - Del 2 - Vi bygger et AMD Ryzen system - inkl. overraskelse!!

I første del af vores Projekt Noah serie gennemgik vi de udvalgte hardware produkter, grunden til valget

Corsair 750W TX750M PSU

Strømforsyninger fås i alle størrelser og prisklasser. I denne test skal vi kigge nærmere p&arin

be quiet! SFX L Power 600 Watt

Man behøver ikke en stor ATX strømforsyning for at få nok strøm til sin gamer spand, mindre kan

ASUS ROG-POSEIDON-GTX1080TI-P11G-Gaming

NVIDIA's GTX1080 Ti serie, er ikke længere nyt under solen, men nu er det AIB aktørenes tur t

[TWEAK.DK KONKURRENCE] Vind et Razer Man'O War 7.1 Gamer Headset

Tweak.dk er klar med endnu en fed konkurrence. Denne gang udlodder vi et Razer Man'O War 7.1 gamer headset til

MSI X299M Gaming Pro Carbon AC er verdens hurtigste micro-ATX X299 bundkort.

MSI har løftet sløret for deres X299M Gaming Pro Carbon AC, som skulle være verdens hurtigste micro-ATX X299 b

EA vil bruge FIFA 18 som platform til flere Nintendo Switch-spil

Sagen er klar. Hvis FIFA 18 triumferer til Nintendo Switch, så kan vi godt forvente endnu flere EA-spil til de

Microsoft udskyder udgivelsen af den nye Xbox Wireless Adapter