Pressemeddelelse: Voyager Legend - næste generation af Plantronics ikoniske headset

Den amerikanske headsetproducent Plantronics lancerer nu sit legendariske Voyager-headset i en mere slank og elegant udgave. Smart, intuitiv teknologi og en helt exceptionel lydkvalitet gør Voyager til en populær og elsket ledsager til både job og fritid.

Med en blanding af exceptionel lyd, Smart Sensor-teknologi og intuitiv stemmekontrol, er Voyager Legend Plantronics’ mest brugervenlige og lydstærke headset til dato.

Legend er den næste generation af Plantronics’ prisvindende Voyager-serie. Headsettet er udstyret med tre fintunede mikrofoner og forbedret DSP (Digital Signal Processing), der optimerer din stemme og minimerer støj fra f.eks. vind, bevægelser og baggrundslyde. Plantronics’ banebrydende Smart Sensor-teknologi dirigerer indkommende opkald til din telefon eller dit headset, og du kan besvare et opkald blot ved at tage headsettet på.

Plantronics Vayager Legend

Med sin indbyggede stemmekontrol oplyser Voyager Legend dig løbende om resterende batteritid, status på forbindelsen og sågar hvem, der ringer til dig. Derudover reagerer headsettet også på kommandoer som “answer” eller “ignore”, så du kan betjene opkald alene ved stemmens brug og dermed have hænderne fri til andre opgaver og gøremål.

”Uanset om du arbejder på farten eller blot har brug for at være i forbindelse med venner, familie og arbejdspladsen, leverer Voyager Legend usammenlignelig lydkvalitet, selv i de mest krævende omgivelser,” siger Anders Blak Pedersen, Corporate Manager Danmark hos Plantronics. ”Fra sin unikke Smart Sensor-teknologi til stemmekontrollen, bygger Voyager Legend videre på Plantronics’ exceptionelle og innovative teknologiske arv.”

Voyager Legend er skabt med fokus på brugervenlighed og er udstyret med dedikerede knapper til opkald, stemmekommandoer, tænd/sluk og mute-funktion. Du har desuden mulighed for at supplere med en række tilbehør, herunder et batteridrevet etui, så du kan oplade headsettet på farten samt en opladestander til skrivebordet.

Voyager legend til unified communications

Plantronics’ Voyager Legend kommer også i en version designet specielt til Unified Communications (UC), der gør det nemt at foretage og modtage opkald på din mobiltelefon eller pc.

Headsettet integrerer desuden ‘contextual intelligence’, der tager brugerforståelse til et helt nyt niveau ved bl.a. at udnytte informationer om brugerens omgivelser, placering, aktiviteter og tilgængelighed. Med Legend UC følger et batteridrevet etui, en oplader til skrivebordet samt en mini Bluetooth USB-adapter til opkald via pc’en.

Plantronics Voyager Legend er tilgængelig hos udvalgte forhandlere fra oktober til en vejledende pris på kr. 939,- inkl. moms. Voyager Legend UC er tilgængelig i handelen fra begyndelsen af 2013.

Link: Plantronics

Skrevet den 20. Sep 2012. Nyheden er læst 1935 gang(e).

NZXT Kraken X52 AIO CPU Cooler

NZXT har været en tur på tegnebrættet for at give deres Kraken vandkølerserie en gevaldig overhal

Phanteks Kabinet - Eclipse P400S Tempered Glass

Phanteks behøver vist ikke nogen videre præsentation, da de efterhånden har fået placeret sig sol

Sony Højtaler - SRS-ZR7 Trådløs

Trådløs stuelyd er så småt ved at blive mainstream i de danske hjem – Men hvor meget har ma

Logitech Pro - Gaming Mus

Logitech er på banen med en simpel mus, som dog er rettet imod spilleren, der vil have en ydelse i top. Denne gang h

Corsair Polaris MM800 RGB Musemåtte

Hvis det er ved at være tid til en ny musemåtte, hvorfor så ikke få en der matcher resten af dit s

Sharkoon SKILLER SGM1 - gamermus

Vi skal i dag se på den nye Skiller SGM1 gamermus fra Sharkoon. Sharkoon er en gammel kending på redaktionen,

MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G grafikkort

Det er ikke så længe siden vi kiggede på MSI og deres GTX1050ti kort, som landede godt i 1920x1080 sm&os

Corsair Carbide Air 740 Cube kabinet

I et kabinet marked hvor det bliver mere og mere populært at bygge småt, og hvor RGB lys og glas for alvor er

Den nye Agon AG352UCG lanceres i marts

AOC fremviser deres nye AG352UCG, som en en visuel 35" perle, som også kan andet end se godt ud.

Tweak.dk søger ny hardware tester

Porten til hardware himmeriget står igen åbent på Tweak.dk, og denne gang omhandler det en tester til laptops

Den nye iPhone 8 bygges med et OLED display

Rygterne om en kommende iPhone 8 tager til, og nu forlyder det Apple kommer med 3 modeller, hvor mindst den en

Logitech G203 Prodigy på vej i handlen.

Logitech melder sig på banen med en ny gamer mus i form af deres nye Logitech G203 Prodigy

Vizio's enheder tager nu imod stemmekontrol

Du kan nu se film uden at løfte en finger, så du er der ingen undskyldning for at skulle rejse sig efter remot

Denne SMS vil nedbryde enhver iPhone!

Ikke ligefrem den slags SMS du gerne vil modtage, men ikke desto mindre viser det sig flere er ramt af denne f

Den perfekt Ultrabook til Onkel Rejsende Mack.

Hvis du ofte befinder dig på farten, men ikke helt kan få tilfredsstillet dine ønsker på en smartphone, eller

Nu kommer Super Mario Run endelig til Android

Tre måneder efter Super Mario Run blev udgivet til iPhone, kommer det nu til Android.